Skoda condimenteaza design-ul modelelor din gama: "Vrem sa adaugam mai multa emotie"

Skoda condimenteaza design-ul modelelor din gama: "Vrem sa adaugam mai multa emotie"
  • Skoda vorbeste despre o noua filosofie de design
  • Lansarea oficiala a noului Scala este programata pentru 6 decembrie
  • Va avea numele marcii inscriptionat pe spate, in locul logo-ului
Distribuie pe Facebook

Odata cu lansarea noului model Scala, cehii de la Skoda vor sa prezinte lumii intregi o noua filosofie de design care va fi adoptata ulterior si de celelalte modele din gama. Debutul hatchback-ului este programata pentru data de 6 decembrie.

Nu mai este nicio noutate ca brand-ul Skoda se descurca foarte bine, astfel ca cehii vor acum sa renunte si la ultimul model care le pune bete in roate. Este vorba despre Rapid Spaceback, un sedan compact situat in gama intre Fabia si Octavia care din pacate nu a convins deloc clientii.

Cu ceva timp in urma am aflat ca Skoda intentioneaza sa-l inlocuiasca cu un hatchback compact, un model extrem de popular in zilele noastre, care sa concureze cu nimeni altul decat liderul acestui segment, Volkswagen-ul Golf.

Acesta va fi denumit Scala iar lansarea oficiala este programata pentru data de 6 decembrie. Nu stim foarte multe despre acest model, inafara faptului ca va oferi o serie de tehnologii care in mod obisnuit sunt disponibile in segmentele superioare de pret sau ca este primul model Skoda vandut in Europa care va avea numele marcii inscriptionat pe spate, in locul clasicului logo.

Constructorul din Mlada Boleslav a publicat si cateva imagini cu prototipul acoperit de camuflaj, dar niciuna nu tradeaza din pacate vreun detaliu estetic concret. Ce stim cu siguranta este ca odata cu noul Scala, Skoda adopta o noua filosofie de design pe care o vor prelua si viitoarele modele, inclusiv cele electrice.

Din anumite puncte de vedere, design-ul masinilor Skoda tinde sa fie mult prea "cuminte", tocmai de aceea directorul de design al marcii, Olivier Stefani, a anuntat ca vrea sa adauge mai multa emotie.

"Valorile Skoda au fost intotdeauna functionalitatea, ergonomia si partea practica. Vrem sa adaugam mai multa emotie. Trebuie sa ne gandim cum se vor schimba liniile de design ale masinilor. Toate modelele noastre trebuie sa aiba ADN-ul Skoda, ceea ce este foarte important pentru brand," a declarat Stefani pentru publicatia Autocar.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 22 Noiembrie 2018