Toata lumea se inghesuie sa cumpere versiunea V8. Compania producatoare anunta ca renunta sa mai vanda modelul in patru cilindri

Toata lumea se inghesuie sa cumpere versiunea V8. Compania producatoare anunta ca renunta sa mai vanda modelul in patru cilindri
  • Toata lumea se inghesuie sa cumpere versiunea V8
  • Compania producatoare anunta ca renunta sa mai vanda modelul in patru cilindri
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la peste 46.000 de euro si ajung pana la 62.000 de euro, inainte de eventualele dotari optionale.

Lansata cu surle si trambite in urma cu mai bine de sapte ani, chiar in ultima luna a lui 2013, cea de-a sasea generatie a legendarului Ford Mustang este si prima care se vinde, oficial, pe piata din Europa. Doua optiuni au avut, pana de curand, clientii de pe Batranul Continent la dispozitie, marea batalie dandu-se intre o versiune cu motor I4 turbo de 2.3 litri, pe nume EcoBoost, si o varianta cu propulsor V8 aspirat de cinci litri, botezata, evident GT.

Noul Ford Mustang - Versiunea pentru Europa

Noul Ford Mustang - Versiunea pentru Europa

Din pricina vanzarilor intregistrate insa, deloc imbucuratoare, se zvoneste, modelul cu numai patru cilindri in dotare a disparut din oferta acum cateva saptamani.

Aceasta decizie a fost luata la nivelul intregii piete europene, drept pentru care cea de-a sasea generatie a legendarului Ford Mustang nu se mai vinde intr-o versiune I4 nici in Romania. Ca urmare, nota minima de achitat a crescut pana la 46.500 de euro, atat cat costa varianta GT cu motor V8 de cinci litri sub capota, 450 de cai pe puntea spate, transmisie manuala in sase rapoarte si, nu in ultimul rand, un plafon fix, daca mai trebuia cumva precizat.

Suma respectiva poate urca insa si mai mult, in functie de doleantele si preferintele clientilor, modelul Mach 1, de exemplu, costand 62.000 de euro fara optionale.

Ford Mustang Mach 1

Distribuie pe Facebook
mai multe