Toyota isi prezinta planurile de a cuceri Europa, unde scandalul Dieselgate a lasat urme adanci

Toyota isi prezinta planurile de a cuceri Europa, unde scandalul Dieselgate a lasat urme adanci
  • Toyota are in plan sa vanda in Europa mai multe modele cu propulsie hibrida
  • Daca anul trecut japonezii au vandut 209.000 masini "verzi", numarul lor va creste in acest an la 290.000
  • Pana in 2020, Toyota isi propune sa vanda in Europa 50% din totatul masinilor comercializate, cu propulsie hibrida
Distribuie pe Facebook

Toyota isi propune sa vanda in Europa mai multe modele cu propulsie hibrida, dupa ce europenii devin din ce in ce mai sceptici in privinta motoarelor diesel.

Bazandu-se probabil pe clasica vorba, "Ghinionul unuia, norocul altuia", Toyota s-a decis sa profite de pe urma scandalului Dieselgate si spera ca jumatate dintre masinile pe care le vor vinde in 2020 pe Batranul Continent sa aiba propulsie hibrida.

Desi vanzarile masinilor diesel nu sunt dezastruoase, avand in vedere magnitudinea scandalului, cumparatorii europeni au devenit mai interesati de propulsia hibrida. Unul dintre constructorii care pun la dispozitie o gama larga de autovehicule "verzi" este Toyota.

Anul trecut, japonezii au vandut in Europa 209.000 unitati hibride, insemnand 24% din totalul unitatilor comercializate. In 2016, Toyota se asteapta ca acest numar sa creasca pana la 290.000 , iar pana in 2020, sa vanda 50% din totatul masinilor comecializate.

Johan van Zyl, CEO-ul Toyota Europa a declarat ca "Europenii se obisnuiesc cu hibrizii. Obiectivul nostru este ca 50% din vanzarile noastre sa fie hibride in 2020 de-a lungul Europei. Asta nu ne avantajeaza doar din punct de vedere tehnologic, ci si datorita faptului ca propulsia hibrida ajuta puternic la construirea brandului."

Constructorul japonez de automobile are in plan ca in acest an sa vanda 900.000 de modele Toyota si Lexus in Europa, acest numar urmand sa creasca la un milion pe termen mediu.

Recent, compania japoneza a fost desemnata din nou cel mai valoros brand. In cei 11 ani de cand se afla in acest top, s-a clasat pe locul 1 de 9 ori. Valoarea de piata a producatorului nipon a ajuns la 29.5 miliarde de dolari.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 17 Iunie 2016