Un oficial Honda da din casa. Cand va fi lansata o versiunea Type-R a NSX-ului?

Un oficial Honda da din casa. Cand va fi lansata o versiunea Type-R a NSX-ului?
  • Un oficial Honda a declarat ca urmeaza o versiunea Type R si una decapotabila a modelului NSX
  • Actuala generatie a NSX-ului a fost lansata in 2015, iar primul exemplar a parasit protile fabricii anul acesta
  • Chiar daca vor dezvolta aceste variante, niponii doresc sa pastreze norma de 8 unitati pe zi
Distribuie pe Facebook

Directorul de dezvoltare a modelului NSX a declarat recent ca Honda pregateste o varianta decapotabila si o versiune Type R, care vor fi lansate in urmatorii ani.

Honda NSX a fost pentru prima data lansata in anul 1990, iar la dezvoltarea ei a ajutat si legendarul pilot de Formula 1 Ayrton Senna. NSX-ul a fost prima masina din lume cu o caroserie construita din aluminiu, si a fost propulsata de un motor V6 de 3.0 litri VTEC.

Inca de cand constructorul japonez a incetat productia in anul 2005, fanii au cerut o noua generatie. Rugile le-au fost ascultate in 2007 cand niponii au anuntat un succesor pana in 2010. Din cauza situatiei economice precare, proiectul a fost din pacate abandonat pana in 2015 cand modelul de productie a fost in sfarsit prezentat la Salonul Auto de la Detroit.

Primul exemplar a fost scos la licitatie anul acesta si a fost achizionat pentru uimitorul pret de 1.200.000 de dolari de Rick Hendrick, detinatorul unei echipe in NASCAR.

Acum, oficialul Honda, Ted Klaus a declarat ca echipa sa continua sa lucreze la performante si la design, facand trimitere la o versiune Type R, dar si la o varianta decapotabila, care vor fi lansate in urmatorii 2 ani.

Acesta a declarat ca "Oricine iubeste masinile si-ar dori sa vada o versiune despre care noi spunem ca este rosie pura. NSX-ul a fost intotdeauna in primul rand gri, iar mai apoi s-a mutat spre rosu", facand desigur trimitere la R-ul rosu din denumire Type-R.

Si fosta generatie a modelului NSX a primit o versiune Type R in 1992. Masina a suferit unele modificari pentru a-i fi imbunatatite performantele pe circuit. Printre acestea reamintim o suspensie mai rigida si o caroserie mai usoara datorita eliminarii aerului conditionat si a radio-ului. Mai departe, inginerii niponi au reusit sa coboare mai mult greutatea masinii prin montarea unor jante forjate si prin inlocuirea schimbatorului de viteze standard cu unul fabricat din titan.

In ciuda faptului ca vor fi lansate mai multe versiuni ale acestui model, Klaus a declarat ca producatorul nipon de automobile doreste sa pastreze exclusivitatea acestei masini, si nu va depasi norma de 8 unitati produse pe zi.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte stiri auto DATA PUBLICĂRII: 29 Iunie 2016