Un oras important pentru industria auto vrea sa interzica motoarele diesel care nu respecta standardul Euro6

Un oras important pentru industria auto vrea sa interzica motoarele diesel care nu respecta standardul Euro6
  • Munchen vrea sa interzica masinile diesel care nu se supun standardelor Euro6
  • Anuntul a fost facut de primarul urbei
  • Nivelul oxidului de azot este peste limitele legale
Distribuie pe Facebook

Capitala Bavariei ia in calcul interzicerea circulatiei masinilor cu motoare diesel care nu respecta standardul Euro6. Afirmatiile au fost facute de primarul urbei dupa ce o serie de teste au aratat un nivel de oxid de azot alarmant.

Imediat dupa izbucnirea scandalului Dieselgate, poluarea si nivelul de emisii a motoarelor diesel au devenit o problema extrem de importanta pentru autoritatile locale sau nationale, dar si pentru mai multe organizatii care militeaza pentru un mediu inconjurator "curat".

Tot mai multe orase mari, precum Paris, Madrid, Londra sau Stuttgart au anuntat mai multe masuri prin care vor sa limiteze accesul masinilor diesel pe strazi, spre nemultumirea marilor producatori si a clientilor pentru care acest tip de propulsoare ramane singura optiune.

Acestora doreste sa li se alature acum si Munchen, un oras extrem de important pentru industria auto, fiind casa constructorului bavarez de automobile BMW. Dupa o serie de teste care au scos la iveala faptul ca nivelul oxidului de azot depaseste cu mult limitele legale, primarul urbei, Dieter Reiter, s-a aratat extrem de mirat, mentionand ca "Rezultatele sunt socante, nimeni nu se astepta la asta."

Mai mult, acesta, impreuna cu celelalte institutii, cauta acum diferite metode prin care sa interzica circulatia masinilor diesel care nu respecta standardul Euro 6. "Oricat de mult mi-ar placea sa evitam astfel de excluderi, nu cred ca este posibil sa continuam in viitor fara interzicerea (n.r-acestor motoare diesel)," a precizat el.

Deocamdata nu se stie daca si cand aceasta interdictie va intra in vigoare, insa potrivit primelor cifre, intre 133.000 si 170.000 de masini ar urma sa fie afectate de aceasta, in functie de cat de stricta ar urma sa fie legislatia.

Distribuie pe Facebook
mai multe