"ATAC": Bucuresti, Raiul Curselor Ilegale De Masini

Sindromul "NFS" i-a inspirat din plin pe ziaristii de la Atac, si ca urmare priviti si dvs. ce-au "reusit" sa scrie:
Trimite unui prieten

"ATAC": BUCURESTI, RAIUL CURSELOR ILEGALE DE MASINI
Sindromul "NFS" i-a inspirat din plin pe ziaristii de la Atac, si ca urmare priviti si dvs. ce-au "reusit" sa scrie:
<<"Cursele ilegale de masini inca se mai desfasoara nestingherite - Motoare puternice, lume multa si urmariri ca in filme
Sute de cai putere, masini aranjate si echipate, motoare zgomotoase si obraznice si zeci de participanti care privesc nonstop in stanga si in dreapta dupa culorile binecunoscutei masini a politiei, cam asa se poate descrie atmosfera de la o cursa ilegala de autovehicule. Desi nu se mai desfasoara ca si odinioara, intrecerile inca mai exista, dar au preferat sa se mute mai la marginea orasului pentru a evita, pe cat se poate, orice problema.
Cursele ilegale de masini au luat amploare dupa anul 2004, cand, seara de seara, Bucurestiul era impanzit de tot felul de intreceri, soldate, aproape de fiecare data, cu urmariri ca in filme si suspendari de premise auto. A curs multa cerneala scriindu-se despre aceste indeletniciri nocturne, iar autoritatile au luat masuri drastice, aproape eliminand aceste curse din ,,circuitul Capitalei. Astfel, au aparut alternative. Bulevardele Kiseleff, Dorobanti, zonele Policolor sau Dristor, cunoscute pentru desfasurarea de curse, au fost abandonate, intrecerile mutandu-se la periferie sau chiar in afara Capitalei.
Pasiunea pentru automobile, dusa la extrem
Lasandu-i la o parte pe cei cativa teribilisti, care detin sume de bani considerabile si pot cumpara masini dupa masini, lumea celor care participa la curse ilegale este una modesta si, paradoxal, nu foarte bogata.
Putine lucruri se cunosc despre cursele ilegale din Bucuresti, iar despre organizatori si mai putine. Acestia sunt priviti ca fiind mafioti cu mii de dolari castigati intr-o seara de curse, la fel ca si in filmele de prost-gust americanesti. Presupusii mafioti sunt insa persoane obisnuite, nu foarte populare si, mai ales, nu foarte bogate, a declarat unul dintre participantii la astfel de raliuri.
Costuri ridicate pentru o noapte de adrenalina
La cursele de masini, fiind folositi bolizi cu parametri de functionare modificati, pentru a obtine mai multa performanta, si costurile sunt pe masura. Dupa ce ai dat o caruta de bani pentru a-ti modifica aspectul exterior al masinii (spoilere, aripi, aripioare, neoane si alte minunatii) urmeaza o groaza de alte cheltuieli, care apar dupa fiecare cursa.
O saptamana intreaga imi prepar masina, cheltui destul de multi bani, ca la o cursa, sa o pot omori in doua ore. E o nebunie, dar doza saptamanala de adrenalina trebuie luata, a sustinut unul dintre veteranii curselor.
Pericolele sunt pe masura
,,ntr-un fel ma bucur de faptul ca politia a devenit mult mai stricta in ceea ce priveste cursele noastre. Acum, ne-am mutat la periferia Capitalei, si e mai bine, deoarece nu ne mai streseaza nimeni, decat rar, iar lumea nu ne mai blameaza. in oras, lasand la o parte teribilismul care ii incerca pe multi raceri, era un pericol urias sa dai peste cineva absolut nevinovat sau, in cel mai fericit caz, sa te inhate circulistii si sa-ti suspende permisul.
Nu sunt de acord cu pustanii de bani gata care isi etaleaza bolizii pe la cursele din centru, deoarece se ajunge ca si noi, cei cu pasiunea in sange, sa fim bagati in aceeasi oala. Si la marginea Capitalei e foarte periculos sa tragi liniute (sa faci o cursa liniara, fara curbe n.r), dar acolo macar, in caz ca vine politia, avem minim trei iesiri de siguranta, iar sesarii (cei care dau de veste in caz ca apare vreo amenintare) au vizibilitate ridicata si ne pot anunta din timp, a declarat unul dintre organizatorii acestor curse." (A.F)>>
(SURSA: ZIARUL "ATAC") 10 mar 2008
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Jante aliaj 17 zoll marca dezent, gama volvo, cu senzori de... 1500 Lei
Galerie evacuare 4m509428ab ford focus 2 [2004 - 2008] 150 Lei
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
-
Traversa superioara bmw seria 5 (2010-2017) [f10] 7200689 249 Lei
5801361986 800252-0007 800252-5007s gt2556ns garrett... 2000 Lei
Tulumba frana, 2s61-2b195-ch, ford fiesta 5, 1.4tdci (id:189222) 130 Lei
-
Audi a6 2.0 tdi 177cp full led bi-xenon piele camera navi an... 9900 €
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
12709700251 5802084424 borgwarner turbosuflanta tractor case... 2600 €
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
Far dreapta volkswagen golf 6 plus (2009-2014) 5m2941006c 449 Lei
-
Skoda roomster benzina 2010 3640 €
Carenaj stanga fata vw golf 7 1.6 tdi cod motor clh... 200 Lei
Dezmembrez audi a6 2.0 tdi blb 140 de cai
-
Opel zafira 2.0 2001 1300 €
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
Tips ornament toba bmw e71 1700 Lei
-
Ceasuri bord uk bmw x1 2.0 2010, 215463001 / 924234701 238 Lei
Cutie viteze opel astra h j zafira b mokka meriva corsa 1.7... 2000 Lei
0445120092 0986435551 504194432 bosch injector case ih... 750 Lei
-
Pompa recirculare apa 8k0819147 / 8k0965561a audi a5 8t [2007... 150 Lei
Imobilizator / modul inchidere cod 38700-60b00 / 051500-2070... 70 Lei
Ornament bandou - toyota rav 4 2012 , 75605-0r030 177.61 Lei
-
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
Ford kuga 2.0diesel automata 4x4 xenon piele pilot keyless... 9250 €
Scut motor plastic audi a3 8p 2005 hatchback 2.0 tdi bkd 150 Lei
-
Planetara dreapta fata, cod 96348791, chevrolet aveo sedan... 248 Lei
Ford focus benzina 2014 4650 €
Dezmembrez,piese vw polo variant verde 1.6 benzina 1999
-
0445117036 0445117087 5801540213 0986435414 bosch injector... 650 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
Smart fortwo 1 2011 3500 €
-
Bara fata completa renault clio 4 1500 Lei
Stopuri cu led audi a6 4f (09-11) 2192.51 Lei
8972391616 injector opel signum vectra 3.0 cdti renault espace... 400 Lei



Publicat în categoria: Alte articole
DATA PUBLICĂRII: 11 Martie 2008