BMW Group prezinta, in premiera mondiala, magazinul BMW i la Londra

BMW Group prezinta, in premiera mondiala, magazinul BMW i la Londra
Distribuie pe Facebook
Robertson: O noua demonstratie a angajamentului fata de electromobilitate.

BMW Group a prezentat primul magazin BMW i din intreaga lume, la Londra, deschiderea acestui showroom oferind o experienta complet noua a marcii care pune accentul pe mobilitatea durabila. BMW i Park Lane isi va deschide portile oficial la 25 iulie.
Evenimentul de avanpremiera a noului magazin BMW i a fost gazduit de Ian Robertson, membru al Consiliului Director BMW AG si director de vanzari si marketing BMW.
Ian Robertson a declarat: "BMW i Park Lane marcheaza o abordare complet noua. Aflat la mica distanta de BMW Park Lane si MINI Park Lane, noul magazin ofera clientilor sansa perfecta de a descoperi mai multe despre electromobilitate si sa se apropie de viitoarele automobile BMW i, cu transmisie electrica si hibrid plug-in. Aceasta este o noua demonstratie a angajamentului nostru fata de electromobilitate".
Deschiderea noului magazin BMW i in centrul Londrei subliniaza faptul ca nevoile clientului sunt in schimbare si ca mobilitatea durabila devine o parte tot mai importanta a stilului de viata urban modern. Londra a fost aleasa ca loc al primului magazin BMW i datorita importantei sale ca lider al metropolelor europene si influentei sale prin tendintele impuse la nivel global. Londra, asemenea majoritatii oraselor lumii, se confrunta cu provocarile ridicate de mediu si de congestiile din trafic care necesita solutii de mobilitate, care sa fie inovatoare si durabile.
Ian Robertson a prezentat si o versiune actualizata a BMW i3 Concept cu un interior revolutionar ce utilizeaza materiale naturale sustenabile. BMW i3 Concept poate fi vazut la BMW i Park Lane, alaturi de BMW i8.
BMW i3 - primul automobil de serie cu transmisie integral electrica ce va fi produs de BMW Group - va fi disponibil clientilor din partea a doua a anului 2013, iar BMW i8 din 2014. Pe langa canalele clasice de comercializare prin dealerii autorizati, se iau in considerare si noi modalitati de abordare a clientilor precum forte de vanzari mobile si vanzare online.
La Londra, BMW Group a prezentat publicului in premiera si incarcatorul BMW i Wallbox care a fost creat special pentru modelele BMW i. BMW i Wallbox a fost conceput pentru a face ca alimentarea la domiciliu sa fie extrem de simpla si eficienta. Instalatia Wallbox si incarcarea automobilului vor fi disponibile la anumiti parteneri BMW i.
Ian Robertson a scos in evidenta ca majoritatea oamenilor nu au experienta in ceea ce priveste modul de a trai sau de a conduce un automobil electric, motiv pentru care au numeroase intrebari la care trebuie sa primeasca raspunsuri. El a spus: "Strategia BMW i se adreseaza preocuparilor oamenilor privind mobilitatea electrica cu o abordare globala 360deg".
BMW i va sustine clientii cu un pachet care va avea patru principii si care va include:

* Servicii de asistenta - clientii vor putea sa se bazeze pe servicii precum aplicatii ConnectedDrive e-remote si servicii viitoare in trafic precum echipament de reincarcare mobila;

* Alimentare publica - BMW i va fi partener al furnizorilor de alimentare publica in toate tarile unde modelele BMW i vor fi lansate;

* Incarcare la domiciliu cu BMW i Wallbox

* Solutii flexibile de mobilitate - uneori, clientii au necesitati de mobilitate care nu pot fi indeplinite integral de autonomia unui automobil electric. In asemenea situatii, BMW i va oferi optiuni de mobilitate care vor permite acoperirea unor distante mai mari - de exemplu, prin inchirierea cu aceste ocazii a unui automobil BMW propulsat de un motor conventional, cu combustie, eficient din perspectiva consumului.
In iunie, BMW i va demara turneul mondial "Born Electric". Aceasta caravana internationala de comunicare va porni de la Roma si va ajunge in Japonia, apoi in SUA, pentru a se intoarce la Londra la inceputul anului 2013. De asemenea, va vizita Franta si China in prima jumatate a anului viitor. Aceste evenimente globale vor demonstra serviciile de mobilitate, noi materiale durabile si dezvoltari tehnologice, tendinte lifestyle si o viziune a mobilitatii durabile premium in viitor.
BMW Group

Datorita marcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna si Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile si motociclete la nivel mondial. In calitate de companie ce opereaza la nivel global, BMW Group dispune de 29 de locatii de productie si asamblare in 14 tari si are o retea de vanzari in peste 140 de tari.
In 2011, BMW Group a vandut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile si peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forta de munca ce se apropia de 100.000 de angajati.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gandirea pe termen lung si pe actiunea responsabila. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltari durabile in plan ecologic si social prin lantul de valori, responsabilitatea vasta a produselor si un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integranta a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat - de-a lungul ultimilor sapte ani - lider al industriei in Dow Jones Sustainability Indexes.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 20 Iunie 2012