'Caravana 301': o aventura de peste 10.000 km la lansarea internationala si on-line

'Caravana 301': o aventura de peste 10.000 km la lansarea internationala si on-line
La 1 Noiembrie 2012 s-a dat startul "Caravanei 301": 3 ontinente, 17 ari si peste 10.000 km. "Caravana 301" va construi notorietatea si reputatia modelului 301: noua berlina va contribui la extinderea internationala a marcii Peugeot. Incepand cu data de 1 noiembrie, puttei urmari itinerariul "Caravanei 301" pe www.route301.peugeot.com
Distribuie pe Facebook
In parteneriat cu filialele si importatorii din cele 17 tari pe care le va strabate in Europa Centrala si de Est si tarile Magreb, "Caravana 301" va urma doua trasee: nordic, de la Istanbul la Moscova si sudic, de la Istanbul la Casablanca.
"Caravana 301" urmareste doua obiective bine definite:
- Competenta si reputatia, oferind posibilitatea VIP-urilor si blogger-ilor sa-si traverseze tara la bordul Peugeot-ului 301;
- Un "test complet", participantii avand posibilitatea sa aprecieze & evalueze calitatile autoturismului: confortul, spatiul, robustetea si fiabilitatea pe drumurile din tarile in care va fi lansat in urmatoarele luni.

Timp de aproximativ o luna "Caravana 301" va strabate drumurile din Rusia pana la marginea Saharei:

- 3 noi modele 301 pentru fiecare traseu
- 2 rute: Istanbul -Moscova si Istanbul-Casablanca
- 17 tari traversate
- 35 etape
- 70 conducatori auto invitati
- 21 evenimente locale
- peste 10.000 km parcursi

Guillaume Couzy, Director de Marketing & Comunicare Peugeot afirma: "Caravana 301 este o abordare originala, ce presupune participarea publica, pentru a evidentia expertiza Peugeot pe segmentul berlinelor de familie. Rutele propuse reflecta geografia comerciala a modelului 301, iar liderii de opinie invitati intaresc rapid reputatia noului 301, un aspect important in demersul de internationalizare a Marcii".

Exista 2 cifre care sintetizeaza accelerarea internationalizarii marcii Peugeot: vanzarile in afara Europei, din totalul vanzarilor la nivel mondial, au crescut de la 36% in 2005, la 48% in 2011. Modelele 408, 508 308 sedan si 208 contribuie semnificativ la evolutia Peugeot pe pietele majore in crestere din China, America Latina si Rusia.

Acum a venit randul modelului 301 sa extinda oferta internationala Peugeot: un sedan accesibil si atractiv, cu o lungime de 4.44m, creat pentru a satisface asteptarile noilor clienti, care achizitioneaza pentru prima data un autovehicul, tinand cont de design, confort, tehnologie si robustete. Modelul 301, construit la uzina din Vigo (Spania) precum si la Wuhan (China) va fi comercializat in lunile urmatoare in Turcia, Europa Centrala si de Est, Rusia, Ucraina, tarile Magreb, Orientul Mijlociu, Africa, America Latina iar la sfarsitul anului 2013 si in China. Target-ul anual de vanzari pentru noul

Peugeot 301 este de 150.000 de unitati.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 5 Noiembrie 2012