Cinci modele BMW au fost recompensate cu iF Product Design Award 2012

Cinci modele BMW au fost recompensate cu iF Product Design Award 2012
Prestigioasele premii acordate de International Forum Design vor fi inmanate la BMW Welt, in timpul "Creative Business Week" de la Munchen.
Trimite unui prieten
Juriul "iF Produkt Design Award 2012" a fost impresionat de nivelul remarcabil al designului creat de BMW Group si a recompensat mai multe modele cu prestigiosul premiu. Patru automobile - BMW Seria 1, BMW Seria 1 M Coupe, BMW Seria 6 Coupe, BMW Seria 6 Cabrio - si o motocicleta - BMW G 650 GS - vor primi premiile iF la 10 februarie 2012, in cadrul unei festivitati ce va avea loc la Munchen, acolo unde se organizeaza in premiera "Munich Creative Business Week".
De aproape 60 de ani, premiul iF pentru design de produs, acordat de International Forum Design, reprezinta una dintre cele mai inalte distinctii pentru merite deosebite in design. Si in acest an, constructori si designeri din 48 de tari au concurat pentru mult-ravnitul trofeu, propunand 4.322 de proiecte. In cadrul reuniunii ce a avut loc la Hanovra, intre 18 si 20 octombrie 2011, juriul format din experti in design renumiti la nivel mondial a ales 1.218 modele castigatoare. Prin caracteristicile de design ale urmatoarelor cinci modele, BMW Group a reusit sa intre pe lista castigatorilor:
Noul BMW Seria 1 ofera un design unic prin proportiile sale, cu linii sportive alungite, suprafete bine conturate si un aspect tineresc, plin de vivacitate. Elemente suplimentare de design subliniaza maturitatea de care da dovada automobilul, precum si statutul premiul pe care il ofera.
Noul BMW Seria 1 M Coupe impresioneaza prin aspectul sau sportiv si prin designul interior specific modelelor M. Ecartamentul optimizat al puntii fata si al celei spate, spoilerul fata extins si pasajele puternic curbate ale rotilor dau modelului BMW Seria 1 M Coupe caracterul sau distinctiv. Cu finisare cromata, cele doua tevi de esapament duble dispuse spre exterior asigura aspectul de simetrie specific gamei M.
Pentru cei care doresc lux si tehnologii de ultima ora, recomandarea este noul BMW Seria 6 Coupe. Automobilul combina sportivitatea dinamica si confortul exclusivist al calatoriei. Farurile adaptive cu LED furnizeaza o inovatie in tehnologia iluminarii si produc noi caracteristici de design BMW, totul prin preluarea aspectului de faruri rotunde.
Noul BMW Seria 6 Cabriolet combina capota fata lunga, habitaclul situat mult in spate, ampatamentul lung si linia dreapta a profilului cu un soft top clasic din material textil. Suprafetele puternic sculptate si liniile dinamice orientate spre inainte simbolizeaza o manevrabilitate superioara.
Datorita structurii suple, motocicleta off-road BMW G 650 GS este usoara si potrivita pentru aventura. Designul specific enduro si schema de culori il fac sa corespunda stilului gamei BMW GS si completeaza impresia de ansamblu sportiv. Calitatea, echipamentele si confortul, dar si masa relativ redusa si pozitia joasa a seii deosebesc aceasta motocicleta de concurenta.
Datorita acestor noi premii, BMW Design Group va cauta sa-si continue seria de succese si in 2012, merite confirmate de-a lungul anilor de distinctiile acordate de reputatul juriu al "iF Product Design Awards". Intre 2007 si 2011 au fost obtinute mai multe serii de distinctii, exemplele fiind: in 2008 pentru BMW Seria 3 Cabriolet si motocicleta BMW G 650 Xcountry, in 2010 pentru motocicleta BMW F 800 R, iar in 2011 pentru BMW Seria 5 Sedan si BMW Seria 5 Touring.
BMW Group

BMW Group este unul dintre cei mai de succes producatori de automobile si motociclete din lume prin marcile BMW, MINI si Rolls-Royce. Ca si companie de nivel global, BMW Group activeaza in 25 de locatii de productie din 14 tari si are o retea mondiala de vanzari care este prezenta in peste 140 de tari.
In cursul anului fiscal 2010, BMW Group a vandut, la nivel mondial, 1,46 milioane de automobile si peste 110.000 motociclete. Profitul brut pentru 2010 a fost de 4,8 miliarde euro, in timp ce veniturile au urcat la 60,5 miliarde euro. La 31 decembrie 2010, BMW Group dispunea de o forta de munca de aproximativ 95.500 de angajati.

Succesul BMW Group a fost construit pe gandirea pe termen lung si pe actiunea responsabila. De aceea, compania a pus bazele unei dezvoltari durabile la nivel ecologic si social prin lantul de valori, responsabilitatea vasta a produselor si un angajament clar fata de conservarea resurselor ca parte integranta a strategiei sale. Ca rezultat al eforturilor sale, BMW Group s-a clasat, de fiecare data in ultimii sapte ani, in postura de lider al industriei in Dow Jones Sustainability Indexes.

Trimite unui prieten
BMW
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 28 Noiembrie 2011