eRUF Greenster, de vazut la Geneva, dar şi aici

eRUF Greenster, de vazut la Geneva, dar şi aici
A deveni verde inseamna diferite lucruri pentru persoane diferite. Pentru tuner-ul RUF inseamna masini mai curate, dar si vopsite in verde. RUF a dezvoltat modelul eRUF Greenster cu tehnologie de la Siemens. Masina in cauza p
Trimite unui prieten
eRUF Greenster, de vazut la Geneva, dar si aici

A deveni verde inseamna diferite lucruri pentru persoane diferite. Pentru tuner-ul RUF inseamna masini mai curate, dar si vopsite in verde.

RUF a dezvoltat modelul eRUF Greenster cu tehnologie de la Siemens. Masina in cauza pune in aplicare multe inovatii ale diferitilor producatori auto, cum ar fi mai putine emisii de CO2 si propulsie electrica.

Dar modelul prezentat la Geneva face mai mult de atat. Pe masina exista un sistem bidirectional care nu permite doar alimentarea completa in mai putin de o ora (in cazul in care se foloseste o priza de 400 de volti), ci da voie energiei sa se intoarca la sursa care o stocheaza. Reteaua cu pricina se numeste eDrive.

Greenster-ul are un motor care genereaza nici mai mult nici mai putin decat 270kw (362CP) si, tineti-va bine, un cuplu de 950Nm. Am inceput prin a scrie mai intai kilowatii pentru ca aici ei au un rol de prima scena, dupa cum va puteti da usor seama.

Tot acest ghem de putere propulseaza o masina care cantareste 1.695kg, de la 0 la 100 km pe ora, in aproximativ 5 secunde. Viteza maxima atinsa este de 250km/h, dar, conform celor de la RUF, in cazul in care se foloseste o baterie mai mare, viteza poate ajunge la 320km/h.

RUF va incepe sa produca eRUF-ul in serii mici, din 2010.
Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 5 Martie 2009