Festival de tuning adevărat oferit de SKN cu ocazia 4TuningDays

Festival de tuning adevărat oferit de SKN cu ocazia 4TuningDays
La 4TuningDays de anul acesta, in standul tunerilor de la SKN, era aproape imposibil sa nu remarci un Nissan GT-R alb, alb, un BMW M5 si un Mitsubishi Lancer Evo9, aceasta din urma avnd in portofoliu premiul Best Demo Car.
Distribuie pe Facebook
Festival de tuning oferit de SKN cu ocazia 4TuningDays


La 4TuningDays de anul acesta, in standul tunerilor de la SKN, era aproape imposibil sa nu remarci un Nissan GT-R alb, alb, un BMW M5 si un Mitsubishi Lancer Evo9, aceasta din urma avnd in portofoliu premiul Best Demo Car.

[ATTACH]947785[/ATTACH] [ATTACH]947761[/ATTACH]

[ATTACH]947792[/ATTACH] [ATTACH]947789[/ATTACH]

[ATTACH]947856[/ATTACH] [ATTACH]947858[/ATTACH][ATTACH]947857[/ATTACH]

n cele ce urmeaza o sa vorbim despre primele doua masini.

Nissan-ul GTR-R35 prezent la 4TuningDays a fost prima masina din Romnia de acest fel, fiind adusa special cu avionul, deoarece clientul se grabea foarte, foarte tare. Cred si eu din moment ce era vorba despre un bolid de 480CP cu un cuplu de 580Nm.

[ATTACH]947760[/ATTACH]

Desi performantele erau impresionante la cele 1.800 de kilograme ale masinii, cei de la SKN si-au pus ambitia si au reusit, printr-un soft, actuatori wastegate HKS, boost controller HKS, o evacuare completa cu downpipe si prin montarea kit-ului HKS GT 570, sa ridice puterea autovehiculului la 625CP si 700Nm.

[ATTACH]947777[/ATTACH] [ATTACH]947778[/ATTACH]

Planuri de viitor exista, SKN-ul dorind pe mai departe sa ridice puterea motorului GT-R-ului la 800CP, sa puna ceva carbon veritabil in locul tablei si sa scada astfel greutatea totala a masinii, totul pentru ca sfertul de mila sa se poata face in 10,x secunde.

[ATTACH]947803[/ATTACH]


n ceea ce priveste M5-ul, acesta a primit un sistem complet de evacuare MasteirShaft din titan, admisie K&N Typhoon cu admisii directe si filtre conice, resoftare cu scoaterea limitarii de viteza (acum are 550CP de la 507CP si poate 330km/h), capota si eleron din carbon de la Vorsteiner si jante Hamann Race Edition pe 20 de inch. Suficient?

[ATTACH]947762[/ATTACH] [ATTACH]947802[/ATTACH]
[ATTACH]947794[/ATTACH] [ATTACH]947795[/ATTACH]
[ATTACH]947801[/ATTACH] [ATTACH]947797[/ATTACH]
[ATTACH]947798[/ATTACH] [ATTACH]947799[/ATTACH]
[ATTACH]947805[/ATTACH]

Cu 23 de ani de traditie de la aparitia ideii de tuning la motor in mintea ntemeietorilor SKN si 18 de la nfiintare, SKN Gmbh a ajuns sa fie cunoscut in special pentru cresterile de putere oferite masinilor prin modificarea unitatii electronice de control a acestora (ECU), ntr-un cuvnt chiptuning.

n 1986, trei pasionati de motoare din Germania, fondatorul Ralf Nissel, mpreuna cu partenerii Hans Joachim Korbes si Peter Sorge au nceput dezasamblarea autovehiculelor, modificarea si reasamblarea lor. Cinci ani mai trziu, n 1991 mai precis, a luat oficial nastere SKN Tuning Gmbh (numele companiei reprezentnd initialele numelor de familie ale celor trei oameni de mai sus).

Compania a pregatit initial masini de performanta, pentru ca odata cu nceperea erei chiptuning-ului, acelasi SKN sa se reorienteze eficient pe piata si sa treaca de la modificarile aduse carburatoarelor si distribuitoarelor la setarea electronicii motoarelor.

n Romnia SKN-ul a venit in 2007 si in prezent face chiptuning, remapari motorsport si configuratii complete, cu rezultate si locuri pe podium la FIA GT 2008, raliul Covasnei 2009, Cmpulung 2009.

Iar istoria continua...
Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (20) Poze Festival de tuning oferit de SKN cu ocazia 4TuningDays
mai multe
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 3 Iunie 2009