Noul Golf. Protectie la cel mai inalt nivel.
Certificare de cinci stele la Top EuroNCAP pentru sistemele de protectie. Testele de impact EuroNCAP au supus noul Golf printr-o serie de probe riguroase. Rezultatul: cinci stele, cel mai bun rezultat, comparativ cu concurenta directa.
Noul Golf. Protectie la cel mai inalt nivel.
Certificare de cinci stele la Top EuroNCAP pentru sistemele de protectie. Testele de impact EuroNCAP au supus noul Golf printr-o serie de probe riguroase. Rezultatul: cinci stele, cel mai bun rezultat, comparativ cu concurenta directa.
Siguranta noului Golf a fost demostrata in cele mai recente teste EuroNCAP: un fenomenal rezultat de 36 puncte din 37 posibile si cinci stele pentru protectia ocupantilor. Patru stele pentru protectia copiilor cu 41 de puncte. Trei stele pentru protectia pietonilor si este astfel, masina cu una din cele mai bune niveluri de protectie pietonale disponibile. Modelul Golf este comercializat in varianta standard cu un pachet impecabil de caracteristici de siguranta. Din punct de vedere al sigurantei pasive, sunt incluse caroseria perfectionata (cu noile ranforsari din zona usilor si protectia sporita a pietonilor), sapte airbaguri, inclusiv airbag pentru genunchi la sofer si un sistem patentat de protejare a capului pentru sofer si pasagerul din fata (WOKS). in cazul in care autovehiculul este echipat cu airbaguri laterale spate (optional), modelul Golf este primul autovehicul Volkswagen care dispune de detectie automata de cuplare a centurii din spate. in plus, este disponibil un nou senzor pentru detectia impactului.
Cea de-a sasea generatie de Golf este echipata cu un nou senzor pentru detectia intensitatii impactului si deschiderea airbagurilor. Acest lucru presupune ca elementele electronice localizate in centrul celulei pasagerilor sa evalueze semnalele de franare de joasa frecventa simtite. in plus, exista accelerometre special acordate astfel incat sa masoare frecventa din gama medie sau perceptibila auditiv. Aceste semnale sunt generate in momentul in care structura portanta frontala este deformata brusc. Semnalele se propaga cu o viteza foarte mare prin structura vehiculului si furnizeaza cu rapiditate informatii precise despre gravitatea impactului. Prin corelarea inteligenta a componentelor de semnal simtite si auzite, cu ajutorul senzorilor din airbaguri, se obtine o caracterizare mai rapida si mai sigura a impactului. Acest lucru permite o mai buna adaptare a airbagurilor si a dispozitivelor de tensionare a centurilor de siguranta in caz de impact, optimizand protectia pasagerilor. Noul sistem de senzori al modelului Golf a fost distins in Germania cu premiul bavarez pentru inovatii.
Echipamentul standard al noului Golf include doua airbaguri frontale, doua airbaguri laterale si doua airbaguri cortina. Pentru prima oara, modelul Golf este echipat si cu un airbag pentru genunchi destinat soferului. Amplasarea speciala a airbagului pentru genunchi sub zona de impact a genunchiului, pe panoul de bord asigura lipsa contactului intre airbagul montat pe usa si gamba piciorului. in cazul unui impact, airbagul se deschide in fata genunchilor soferului, in mai putin de 20 milisecunde si absoarbe coroborat cu centura de siguranta si airbagul frontal o parte semnificativa din energia de la nivelul zonei pelviene. Soferul simte mai devreme, la nivelul coapselor si pelvisului, cum vehiculul pierde din viteza, iar airbagul de la volan amortizeaza intr-un unghi optim impactul cu pieptul si capul soferului, amortizand miscarea trunchiului. in general, airbagul pentru genunchi protejeaza picioarele soferului de un impact dur cu axul volanului si panoul de bord. in cazul unei coliziuni laterale, gleznele sunt mai bine protejate.
Aceasta inovatie se numeste Sistem de tetiere active la impactul din spate, sau pe scurt, WOKS. Ultima generatie de tetiere WOKS este implementata in acest moment la modelul Golf ca dotare standard. Pentru a reduce riscul de accident, o protectie optima se realizeaza prin reducerea vitezei de miscare a trunchiului cu ajutorul spatarelor, o inertie controlata a capului cu ajutorul tetierelor si miscari echilibrate ale capului si trunchiului. Un rol decisiv in acest sistem il are marginea proeminenta a tetierelor si al spatarelor, precum si duritatea buretelui folosit. Forma conturata a tetierelor este patentata de marca Volkswagen. Studiile realizate pe aceasta tema arata ca sistemul WOKS a demonstrat un nivel al potentialului de protectie substantial mai bun decat valorile biomecanice obtinute de multe alte sisteme active.
Un alt aspect important al modelului Golf il reprezinta noul sistem de detectie pentru cuplarea centurilor de siguranta din spate. Acesta a fost inclus automat in momentul in care Volkswagen a introdus ca echipamente optionale airbagurile laterale si dispozitivele de tensionare pentru centurile de siguranta ale scaunelor laterale spate. Datorita acestui sistem de avertizare, la pornirea autovehiculului sau in timpul mersului, soferul poate afla daca ocupantii locurilor din spate au centurile de siguranta cuplate. Sistemul de cuplare a centurilor functioneaza astfel: dupa pornirea motorului, soferul este informat timp de treizeci de secunde prin intermediul afisajului multifunctional daca ocupantii locurilor din spate au centurile cuplate. Daca una dintre centuri este cuplata, pe ecran este afisat un simbol pentru scaunul respectiv (pasager cu centura de siguranta pusa). Ecranul afiseaza un simbol (scaun gol) si pentru centurile de siguranta necuplate. Daca in timpul deplasarii, la o viteza de peste 25 km/h, una dintre centurile de siguranta din spate nu este cuplata, indicatorul centurii de siguranta clipeste timp de treizeci de secunde (simbolul scaun gol alterneaza cu simbolul centura de siguranta cuplata) si este emis un semnal sonor.
Sursa: Volkswagen
Certificare de cinci stele la Top EuroNCAP pentru sistemele de protectie. Testele de impact EuroNCAP au supus noul Golf printr-o serie de probe riguroase. Rezultatul: cinci stele, cel mai bun rezultat, comparativ cu concurenta directa.
Siguranta noului Golf a fost demostrata in cele mai recente teste EuroNCAP: un fenomenal rezultat de 36 puncte din 37 posibile si cinci stele pentru protectia ocupantilor. Patru stele pentru protectia copiilor cu 41 de puncte. Trei stele pentru protectia pietonilor si este astfel, masina cu una din cele mai bune niveluri de protectie pietonale disponibile. Modelul Golf este comercializat in varianta standard cu un pachet impecabil de caracteristici de siguranta. Din punct de vedere al sigurantei pasive, sunt incluse caroseria perfectionata (cu noile ranforsari din zona usilor si protectia sporita a pietonilor), sapte airbaguri, inclusiv airbag pentru genunchi la sofer si un sistem patentat de protejare a capului pentru sofer si pasagerul din fata (WOKS). in cazul in care autovehiculul este echipat cu airbaguri laterale spate (optional), modelul Golf este primul autovehicul Volkswagen care dispune de detectie automata de cuplare a centurii din spate. in plus, este disponibil un nou senzor pentru detectia impactului.
Cea de-a sasea generatie de Golf este echipata cu un nou senzor pentru detectia intensitatii impactului si deschiderea airbagurilor. Acest lucru presupune ca elementele electronice localizate in centrul celulei pasagerilor sa evalueze semnalele de franare de joasa frecventa simtite. in plus, exista accelerometre special acordate astfel incat sa masoare frecventa din gama medie sau perceptibila auditiv. Aceste semnale sunt generate in momentul in care structura portanta frontala este deformata brusc. Semnalele se propaga cu o viteza foarte mare prin structura vehiculului si furnizeaza cu rapiditate informatii precise despre gravitatea impactului. Prin corelarea inteligenta a componentelor de semnal simtite si auzite, cu ajutorul senzorilor din airbaguri, se obtine o caracterizare mai rapida si mai sigura a impactului. Acest lucru permite o mai buna adaptare a airbagurilor si a dispozitivelor de tensionare a centurilor de siguranta in caz de impact, optimizand protectia pasagerilor. Noul sistem de senzori al modelului Golf a fost distins in Germania cu premiul bavarez pentru inovatii.
Echipamentul standard al noului Golf include doua airbaguri frontale, doua airbaguri laterale si doua airbaguri cortina. Pentru prima oara, modelul Golf este echipat si cu un airbag pentru genunchi destinat soferului. Amplasarea speciala a airbagului pentru genunchi sub zona de impact a genunchiului, pe panoul de bord asigura lipsa contactului intre airbagul montat pe usa si gamba piciorului. in cazul unui impact, airbagul se deschide in fata genunchilor soferului, in mai putin de 20 milisecunde si absoarbe coroborat cu centura de siguranta si airbagul frontal o parte semnificativa din energia de la nivelul zonei pelviene. Soferul simte mai devreme, la nivelul coapselor si pelvisului, cum vehiculul pierde din viteza, iar airbagul de la volan amortizeaza intr-un unghi optim impactul cu pieptul si capul soferului, amortizand miscarea trunchiului. in general, airbagul pentru genunchi protejeaza picioarele soferului de un impact dur cu axul volanului si panoul de bord. in cazul unei coliziuni laterale, gleznele sunt mai bine protejate.
Aceasta inovatie se numeste Sistem de tetiere active la impactul din spate, sau pe scurt, WOKS. Ultima generatie de tetiere WOKS este implementata in acest moment la modelul Golf ca dotare standard. Pentru a reduce riscul de accident, o protectie optima se realizeaza prin reducerea vitezei de miscare a trunchiului cu ajutorul spatarelor, o inertie controlata a capului cu ajutorul tetierelor si miscari echilibrate ale capului si trunchiului. Un rol decisiv in acest sistem il are marginea proeminenta a tetierelor si al spatarelor, precum si duritatea buretelui folosit. Forma conturata a tetierelor este patentata de marca Volkswagen. Studiile realizate pe aceasta tema arata ca sistemul WOKS a demonstrat un nivel al potentialului de protectie substantial mai bun decat valorile biomecanice obtinute de multe alte sisteme active.
Un alt aspect important al modelului Golf il reprezinta noul sistem de detectie pentru cuplarea centurilor de siguranta din spate. Acesta a fost inclus automat in momentul in care Volkswagen a introdus ca echipamente optionale airbagurile laterale si dispozitivele de tensionare pentru centurile de siguranta ale scaunelor laterale spate. Datorita acestui sistem de avertizare, la pornirea autovehiculului sau in timpul mersului, soferul poate afla daca ocupantii locurilor din spate au centurile de siguranta cuplate. Sistemul de cuplare a centurilor functioneaza astfel: dupa pornirea motorului, soferul este informat timp de treizeci de secunde prin intermediul afisajului multifunctional daca ocupantii locurilor din spate au centurile cuplate. Daca una dintre centuri este cuplata, pe ecran este afisat un simbol pentru scaunul respectiv (pasager cu centura de siguranta pusa). Ecranul afiseaza un simbol (scaun gol) si pentru centurile de siguranta necuplate. Daca in timpul deplasarii, la o viteza de peste 25 km/h, una dintre centurile de siguranta din spate nu este cuplata, indicatorul centurii de siguranta clipeste timp de treizeci de secunde (simbolul scaun gol alterneaza cu simbolul centura de siguranta cuplata) si este emis un semnal sonor.
Sursa: Volkswagen
- 0445124015 538884015 5801453888r 0986435663 bosch injector... 750 Lei 8200421359 ejbr03101d delphi 28232251 166001137r injector... 300 Lei 0445110141 8200146357 93190346 bosch injector nissan opel... 300 Lei
- 0445120054 504091504 2855491 0986435545 injector iveco... 130 € 33800-2u000 continentl 338002u000 injector kia optima proceed... 600 Lei A2c89877300 167005519r a6070700001 vdo pompa inalta presiune... 750 Lei
- 4803140 52329703267 3501756 0292520 turbosuflanta cummins /... 150 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei 504066692 4036104 4033933 hx50w holset turbosuflanta case ih... 400 €
- 3597180 504040250 4890542 hx35w holset turbosuflanta iveco... 300 € 0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei 0445116035 03l130277c 0986435369 bosch injector vw amarok... 600 Lei
- 0445120075 504128307 2855135 bosch injector new holland t6 t7... 130 € 8972391616 injector opel signum vectra 3.0 cdti renault espace... 400 Lei 0445110520 5801594342 0986435248 5801483286 injector fiat... 600 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12290 € Ejbr02301z ejbr01901z 33801-4x500 delphi injector hyndayi... 400 Lei 12709700251 5802084424 borgwarner turbosuflanta tractor case... 2600 €
- 5801674711 826996-5002s garrett turbosuflanta case ih / new... 5000 Lei A6650170121 a6650170321 r04601d ejbr02601z delphi injectoare... 500 Lei 0445124036 5801906153r 0986435674 bosch injector iveco stralis... 750 Lei
- 0445110351 55219886 0986435204 injector fiat ford lancia opel... 500 Lei Gk2q9k546ac gk2q-9k546-ac a2c9303500080 2143478 vdo injector... 600 Lei 0445110021 7700111014 bosch injector opel movano vivaro/... 200 Lei
- A2c80584700 167008683r pompa inalta presiune nissan opel... 1750 Lei 5802003662 826818-5003s 826818-3 garrett turbosuflanta iveco... 5000 Lei 0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 600 Lei
- 0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 200 Lei 0445120057 500060544 2854608 504091505r 0986435552 bosch... 130 € 0445110239 0986435122 injector citroen 1.6 hdi hdi fiat 1.6 d... 250 Lei
- 0445110339 9687068980 av2q9f593aa 0986435172 bosch injector... 300 Lei A6510900980 turbosuflanta mercedes 6510900880 sprinter (b906)... 200 € 5802204204 5801527202 789499-5003s garrett turbo iveco... 5000 Lei
- 0445120346 5801496001 500060548 bosch injector iveco eurocargo... 650 Lei 28353991 a6510702787 delphi injector mercedes 2.2 cdi w204... 500 Lei 0445120409 5801932928 0 445 120 409 bosch injector iveco... 650 Lei
PieseAuto.ro
Bara de protectie
StiriPeSurse.ro
De la Olimpiada de Istorie, la spital! Mai mulți elevi au ajuns pe mâna medicilor după ce au mâncat la...
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
mai multe
Publicat în categoria: Alte articole
DATA PUBLICĂRII: 28 Octombrie 2008