Optimism la Dacia (sau ce altceva sa faca şi ei in plina criza?)

Optimism la Dacia (sau ce altceva sa faca şi ei in plina criza?)
Dacia se pare ca va traversa criza cu mai putine cicatrici decat alti producatori auto, deoarece, crede directorul general al companiei, Francois Fourmont, clientii din statele bogate care isi doresc sau au nevoie de o ma#
Trimite unui prieten
Optimism la Dacia (sau ce altceva sa faca si ei in plina criza?)


Dacia se pare ca va traversa criza cu mai putine cicatrici decat alti producatori auto, deoarece, crede directorul general al companiei, Francois Fourmont, clientii din statele bogate care isi doresc sau au nevoie de o masina isi vor schimba preferintele si vor cauta masini care sa fie mai bine adaptate noilor conditii economice si financiare. in traducere libera, acesti noi clienti vor prefera un automobil mai ieftin, cu motoare mai putin pretentioase si dotari minimale, perfect pentru conditii de criza.

"Nu stiu cum vom iesi din criza, dar cred ca Dacia o va traversa mai bine decat alti constructori. Criza auto schimba profund preferintele consumatorilor in tarile bogate, astfel incat masina devine un produs care sa se adapteze cat mai bine la noile conditii", a declarat Fourmont, cu ocazia unui seminar organizat de Ziarul Financiar impreuna cu firma de consultanta PricewaterhouseCoopers.

n acelasi registru se incadreaza si masurile anuntate de grupul Renault cu privire la diminuarea investitiilor sale in Romania, prin taierea unor cheltuieli cu deplasarile in strainatate si prin, atentie mare aici, inghetarea unor proiecte care nu sunt strategice sau mai bine zis care in aceste conditii de piata mondiala au devenit de nedorit.

Proiectele care raman totusi in planul francezilor de la Dacia sunt legate de constructia unei noi fabrici de matrite, care va produce elemente mobile de caroserie (usi, capote), atat pentru Dacia, cat si pentru Nissan.

Grupul Renault a mai cerut ajutoare de stat de 68 de milioane euro, pentru dezvoltarea centrului tehnic RTR de la Titu, pentru furnizori ai Dacia si Nissan, precum si o garantie de 100 milioane euro pentru un imprumut de la BEI.
Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Alte articole DATA PUBLICĂRII: 18 Martie 2009