Romanii – locul 4 in topul celor mai iresponsabili soferi, dar fruntasi la servicii de asistenta rutiera

Romanii – locul 4 in topul celor mai iresponsabili soferi, dar fruntasi la servicii de asistenta rutiera
  • Servicii de asistenta fara a fi membru al vreunei asociatii sau club auto
  • Clientii pot opta si pentru carduri de vacanta, cu valabilitate de 15 zile calendaristice
  • In functie de tipul de card, 9695 ofera cea mai vasta acoperire geografica pentru Romania si Europa
Distribuie pe Facebook

Corelata cu neglijenta la volan in numeroasele ei forme, lipsa de informare a romanilor privind ce presupune si cand sa solicite asistenta rutiera situeaza Romania pe un ingrijorator loc 4 in topul tarilor cu cei mai iresponsabili soferi. Ne devanseaza doar italienii, francezii si spaniolii, care conduc la fel de prost ca masinile pe care le fac primii doi.

In acest context, incepand din 01 iulie 2013, se lanseaza, in premiera pentru Romania, un proiect ce urmeaza sa schimbe regulile jocului in materie de asistenta rutiera.

Confuzia de la ordinea zilei

Desi cuvinte precum “vacanta” sau “concediu” incep sa apara din ce in ce mai des pe buzele tuturor si toata lumea se gandeste la lucruri frumoase cand le rosteste, uneori se pot intampla evenimente neasteptate si deloc placute: faci pana de cauciuc, apar diverse defectiuni tehnice sau poate chiar ti se fura masina. Obisnuiti sa confunde toate serviciile de asistenta rutiera cu tractarile (adesea considerate servicii scumpe), romanii nu s-au inghesuit sa se preocupe de sigurata masinilor cu care pleaca la drum. Pentru a rezolva astfel de probleme si numeroase altele, a luat fiinta o adevarata industrie a asistentei rutiere.

Ce inseamna, de fapt, asistenta rutiera?

Pe langa clasicele servicii de tractare si depanare, asistenta rutiera aduna sub umbrela de riscuri acoperite numeroase alte interventii ce ii ajuta pe detinatorii de carduri de asistenta rutiera sa isi continue fara probleme drumul. Pana de carburant, alimentarea necorespunzatoare, problemele cu acumulatorul, pana de cauciuc, dar si accidentele rutiere sau furtul autovehiculului sunt probleme, pe cat de neasteptate, pe atat de usor de solutionat in cazul soferilor care apeleaza la firmele de asistenta rutiera.

Premiera romaneasca: soferii nu mai sunt obligati sa fie membri in cluburi auto ca sa beneficieze de asistenta rutiera

Printre toate companiile de asistenta rutiera din Romania, 9695 s-a remarcat ca fiind compania cu cele mai multe riscuri acoperite si, in functie de tipul de card, dispune si de cea mai vasta acoperire geografica pentru Romania si Europa.

Noutatea, insa, consta in cu totul altceva:

Daca pana acum nu puteai beneficia de asistenta rutiera decat daca deveneai membru al vreunei asociatii sau club auto cu care imparteai mai mult sau mai putin aceleasi valori, incepand de la 01 iulie 2013, 9695 a lansat cardurile de vacanta. Cu o valabilitate de 15 zile calendaristice, preturi competitive si acelasi numar de servicii oferite ca si in cazul cardurilor anuale, cardurile de vacanta reprezinta o premiera pentru Romania.

Acesta este primul demers al celor de la 9695 in procesul de responsabilizare a conducatorilor auto romani referitor la siguranta lor si a pasagerilor masinii pe care o conduc. Accesand www.9695.ro, soferii cu masini cu o vechime de pana la 10 ani isi pot alege tipul de card potrivit, in functie de acoperirea geografica si numarul de servicii de asistenta rutiera oferite.

Desi serviciile de asistenta rutiera nu garanteaza ca numarul de evenimente rutiere se va diminua, ori ca hotii de masini se vor apuca de munca cinstita, introducerea pe piata a cardurilor de vacanta 9695 porneste lungul sir de schimbari la adresa perceptiei romanilor legata de nevoia de siguranta la volan si de asistenta rutiera. Simtindu-se din ce in ce mai acut avand in vedere modul in care conducatorii auto se comporta pe drumurile tarii, aceasta nevoie va schimba incet si sigur comportamentul la volan al romanilor care, pentru a iesi din topul tarilor cu cei mai iresponsabili soferi, vor trebui sa ia mai des in considerare siguranta lor, a pasagerilor din masina si a celorlalti participanti la trafic.

Distribuie pe Facebook
mai multe