Bogdan Nastase, cel mai rapid pilot de Dacia la Tess Rally
Tess Rally 2011, etapa de debut in Campionatul National de Raliuri Dunlop, a reprezentat si momentul de start pentru cea de-a cincea editie a Cupei Dacia. Pe lista de inscrieri au figurat 14 dintre cele 22 de echipaje care si-au anuntat deja intentia de evolua anul acesta in competitia monomarca dedicata pilotilor care utilizeaza modelul Logan 1.6 MPI, intre care si 7 debutanti.
- Bogdan Nastase, Octavian Tirnovean si Spartacus Popa au urcat pe podiumul Cupei
- Octavian Tirnovean a fost cel mai rapid in intrecerea debutantilor. El a fost urmat de Sebastian Gioarsa si Florin Tincescu
- 11 dintre cele 14 masini care au luat startul in Tess Rally 2011 au fost clasate
In Brasov Rally Show, superspeciala care a deschis evenimentul, cel mai rapid s-a dovedit Bogdan Nastase, care a inregistrat timpul de 1:51.6, si a fost urmat de campionul de anul trecut, Viorel Ivan (1:53.3) si Simone Tempestini, pustiul de 16 ani fiind cronometrat in 1:54.2. La finele probei, Nastase, primul lider al Cupei, declara ca acest prim "scratch" il face mai increzator, dar ca greul abia urmeaza. Nimic mai adevarat in contextul in care ziua secunda propunea 6 probe speciale, intre care si cele doua treceri pe Babarunca, sectiuni care, prin lungime si complexitatea lor, fac diferenta in Tess Rally.
Iar prima parte a zilei secunde avea sa-i dea dreptate lui Bogdan. Campionul in exercitiu, Viorel Ivan, a inceput in forta si, inca dupa PS2, pe care si-a adjudecat-o cu un ecart substantial, se instala autoritar in pozitia de lider. Totodata, daca era clar ca Ivan si Nastase urmau sa se dueleze pentru suprematie, Spartacus Popa, Octavian Tirnovean si Adrian Dragan probau faptul ca intre ei se va duce lupta pentru ultima treapta a podiumului.
Ierarhia avea sa ramana neschimbata la momentul primului parc de service, care preceda PS Babarunca, Ivan reusind sa fie cel mai rapid si pe proba Rasnov, astfel ca distanta fata de Nastase crestea la 27,9 secunde. Iar in PS4 se dubla, ajungand la 57,5 secunde, dupa ce Ivan bifa un nou "scratch". Nastase ocupa, cu un avans confortabil, locul secund, in timp ce in disputa pentru locul 3 ordinea se pastra, dar diferenta dintre cei trei piloti era extrem de mica. Tirnovean era la doar 4,2 secunde de Popa, in timp ce ecartul acestuia fata de Dragan se cifra la 12,8 secunde. Deloc mare in conditiile in care intrecerea ajunsese doar la jumatate, iar conditiile meteo schimbatoare dadeau batai de cap suplimentare tuturor. Pe Babarunca, dimineata a nins, astfel ca sectiunile de drum foarte ude si cele acoperite cu mazga au reprezentat obstacole suplimentare in calea pilotilor dornici sa obtina timpi cat mai buni.
De faptul ca disputa era inca deschisa avea sa ne convinga chiar proba cu numarul 5, Cheia, programata imediat dupa regruparea de la mijlocul zilei. Dupa ce reusise 3 "scratch"-uri la rand, instalandu-se autoritar in fotoliul de lider, campionul din 2010 al Cupei, Viorel Ivan, a fost nevoit sa se alature numelor deja prezente pe lista abandonurilor (Lucian Sauciuc- PS2 si Bogdan Usurelu- PS3) din motive tehnice.
Devenit noul lider, Bogdan Nastase a facut o cursa de regularitate si a terminat intrecerea pe prima pozitie. "Ma bucur ca am inceput cu o victorie. Sezonul este insa extrem de lung, iar lupta pentru titlu se anunta extrem de intensa. Ati vazut, Viorel Ivan a avut un inceput de zi secunda foarte bun la Tess Rally, si, daca ramanea in cursa, era foarte greu sa il depasesc. Este inca o dovada ca trebuie sa ramanem concentrati, sa muncim, sa incercam sa obtinem cei mai buni timpi pe fiecare proba speciala din acest sezon, pentru ca numai asa putem sa castigam Cupa", a declarat invingatorul.
Locul secund i-a revenit lui Octavian Tirnovean. El l-a depasit pe Spartacus Popa dupa ce a reusit sa-si adjudece PS6, Paraul Rece 2, iar apoi, pe ultima sectiune cronometrata, castigata de acesta, a izbutit sa ocupe locul secund la un ecart suficient pentru a-si mentine pozitia. Tirnovean a castigat autoritar si intrecerea debutantilor din Cupa Dacia (in care a fost urmat de Sebastian Gioarsa si Florin Tincescu), dar si locul 3 in clasamentul national al juniorilor, in care au mai punctat si alti doi competitori ai Cupei, Florin Tincescu si Simone Tempestini.
Brasov Rally Show
Suprafata: Asfalt 100%
Lungime totala raliu : 248.30 km
Lungime probe speciale: 103.40 km
Numar probe speciale: 7
Procentaj probe speciale din parcursul total: 41.64%
Cea mai lunga proba speciala : "Babarunca" (PS4) - 28.10 km
Cea mai scurta proba speciala : "Brasov Rally Show" (PS1) - 1.20 km
PS 1 (Brasov Rally Show- 1,5 km): 1. Nastase/ Popidan 1:51,6; 2. Ivan/ Gheorghe 1:53,3; 3. Tempestini/ Baggio 1:54,2; 4. Tirnovean/ Pavel 1:54,6; 5. Popa/ Baltador 1:55,8; 6. Usurelu/ Dascalu 1:56,7; 7. Gioarsa/ Feurdean 1:57,1; 8. Tincescu/ Hatigan 1:58,1; 9. Cocean/ Colceriu 2:00,5; 10. Orha/ Marin 2:00,5; 11. Angheluta/ Ciornohuz 2:00,5; 12. Dragan/ Bradateanu 2:00,6; 13. Sauciuc/ Roman 2:05,3; 14. Mihalache/ Maior 2:09,4.
PS 2 (Paraul Rece 1- 14,5 km): 1. Ivan/Gheorghe 9:11,9; 2. Popa/ Baltador 9:32,3; 3. Nastase/ Popidan 9:34,4; 4.Tirnovean/ Pavel 9:35,1; 5. Dragan/ Bradateanu 9:36,7; 6. Angheluta/ Ciornohuz 9:45,7; 7. Gioarsa/ Feurdean 9:46,9; 8.Tincescu/ Hatigan 9:56,7; 9. Sauciuc/ Roman 10:04,2; 10. Orha/ Marin 10:31,1; 11. Cocean/ Colceriu 10:41,1; 12. Mihalache/Maior 11:16,0; 13. Tempestini /Baggio 11:20,7. Abandon: Usurelu/ Dascalu.
PS 3 (Rasnov- 8 km): 1. Ivan/Gheorghe 5:49,1; 2. Nastase/ Popidan 05:56,2; 3. Tempestini/ Baggio 06:01,1; 4. Popa/ Baltador 06:01,8; 5. Dragan/ Bradateanu 06:05,9; 6. Tirnovean/ Pavel 6:07,4; 7. Gioarsa/ Feurdean 06:08,1; 8. Tincescu/ Hatigan 06:11,3; 9. Angheluta/ Ciornohuz 06:11,8; 10. Cocean/ Colceriu 06:41,0; 11. Orha/ Marin 06:43,9; 12. Mihalache/ Maior 06:51,7. Abandon: Sauciuc/ Roman
PS 4 (Babarunca- 28,1 km): 1. Ivan/ Gheorghe 17:50,9; 2. Nastase/ Popidan 18:20,5; 3. Tirnovean/ Pavel 18:26,7; 4. Dragan/ Bradateanu 18:29,2; 5. Popa/ Baltador 18:29,7; 6. Tempestini/Baggio 18:32,0; 7. Angheluta/ Ciornohuz 19:07,9; 8. Gioarsa/ Feurdean 19:12,2; 9. Tincescu/ Hatigan 19:18,8; 10. Cocean/ Colceriu 20:17,0; 11. Orha/ Marin 21:15,8; 12. Mihalache/ Maior 21:28,6.
PS 5 (Cheia- 27,8 km): 1. Nastase/ Popidan 18:26,0; 2. Dragan/ Bradateanu 18:46,0; 3. Tirnovean/ Pavel 18:48,6; 4. Popa/ Baltador 18:49,7; 5. Angheluta/ Ciornohuz Dan 19:11,8; 6. Tincescu/ Hatigan 19:14,4; 7. Gioarsa/ Feurdean 19:37,2; 8. Cocean/ Colceriu 19:54,7; 9. Orha/ Marin 20:19,4; 10. Mihalache/ Maior 21:11,6; 11. Tempestini/ Baggio 25:51,2. Abandon: Ivan/ Gheorghe
PS 6 (Paraul Rece 2- 14,5 km): 1. Tirnovean/ Pavel 08:58,5; 2. Popa/ Baltador 09:06,5; 3. Dragan/ Bradateanu 09:07,2; 4. Nastase/ Popidan 09:11,6; 5. Tempestini/ Baggio 09:22,9; 6. Angheluta/ Ciornohuz 09:32,3; 7. Gioarsa/ Feurdean 09:34,4; 8. Tincescu/ Hatigan 09:42,6; 9. Cocean/ Colceriu 09:42,7; 10. Mihalache/ Maior 10:22,1; 11. Orha/ Marin 10:41,4.
PS 7 (Poiana- 9 km): 1. Popa/Baltador 05:23,1; 2. Dragan/Bradateanu 05:25,1; 3. Tirnovean/ Pavel 05:26,1; 4. Tempestini/Baggio 05:36,4; 5. Angheluta/Ciornohuz 05:38,3; 6. Nastase/Popidan 05:41,4; 7.
Gioarsa/ Feurdean 05:54,8; 8. Cocean/ Colceriu 05:55,6; 9. Mihalache/ Maior 06:16,8; 10. Orha/ Marin 06:17,7; 11. Tincescu/ Hatigan 07:07,7.
Clasament Final Cupa Dacia
1. Bogdan Nastase/ Alexandru Popidan 1h 09:01,7 89,88 km/h
2. Octavian Tirnovean/ Traian Pavel 1h 09:17,0 + 0:15,3
3. Spartacus Popa/ Horatiu Baltador 1h 09:28,9 + 0:27,2
4. Adrian Dragan/ Valentin Bradateanu 1h 09:30,7 + 0:29,0
5. Cristian Angheluta/ Dan Ciornohuz 1h 12:08,3 + 3:06,6
6. Sebastian Gioarsa/ Dan Feurdean 1h 12:10,7 + 3:09,0
7. Florin Tincescu/ Danut Hatigan 1h 13:29,6 + 4:27,9
8. Cosmin Cocean/ Sorin Colceriu 1h 15:12,6 + 6:10,9
9. Marian Orha/ Nicusor Marin 1h 17:59,8 + 8:58,1
10. Simone Tempestini/ Lucio Baggio 1h 18:38,5 + 9:36,8
11. Augustin Mihalache/ Robert Maior 1h 20:06,2 +11:04,5
Abandonuri: Lucian Sauciuc/ Ciprian Roman (PS), Bogdan Usurelu/ Dragos Dascalu (PS), Viorel Ivan/ Dumitru Gheorghe (PS)
Clasament Final Cupa Dacia- debutanti
1. Octavian Tirnovean/ Traian Pavel 1h 09:17,0 89,55 km/h
2. Sebastian Gioarsa/ Dan Feurdean 1h 12:10,7 + 2:53,7
3. Florin Tincescu/ Danut Hatigan 1h 13:29,6 + 4:12,6
4. Cosmin Cocean/ Sorin Colceriu 1h 15:12,6 + 5:55,6
5. Marian Orha/ Nicusor Marin 1h 17:59,8 + 8:42,8
6. Simone Tempestini/ Lucio Baggio 1h 18:38,5 + 9:21,5
- Octavian Tirnovean a fost cel mai rapid in intrecerea debutantilor. El a fost urmat de Sebastian Gioarsa si Florin Tincescu
- 11 dintre cele 14 masini care au luat startul in Tess Rally 2011 au fost clasate
In Brasov Rally Show, superspeciala care a deschis evenimentul, cel mai rapid s-a dovedit Bogdan Nastase, care a inregistrat timpul de 1:51.6, si a fost urmat de campionul de anul trecut, Viorel Ivan (1:53.3) si Simone Tempestini, pustiul de 16 ani fiind cronometrat in 1:54.2. La finele probei, Nastase, primul lider al Cupei, declara ca acest prim "scratch" il face mai increzator, dar ca greul abia urmeaza. Nimic mai adevarat in contextul in care ziua secunda propunea 6 probe speciale, intre care si cele doua treceri pe Babarunca, sectiuni care, prin lungime si complexitatea lor, fac diferenta in Tess Rally.
Iar prima parte a zilei secunde avea sa-i dea dreptate lui Bogdan. Campionul in exercitiu, Viorel Ivan, a inceput in forta si, inca dupa PS2, pe care si-a adjudecat-o cu un ecart substantial, se instala autoritar in pozitia de lider. Totodata, daca era clar ca Ivan si Nastase urmau sa se dueleze pentru suprematie, Spartacus Popa, Octavian Tirnovean si Adrian Dragan probau faptul ca intre ei se va duce lupta pentru ultima treapta a podiumului.
Ierarhia avea sa ramana neschimbata la momentul primului parc de service, care preceda PS Babarunca, Ivan reusind sa fie cel mai rapid si pe proba Rasnov, astfel ca distanta fata de Nastase crestea la 27,9 secunde. Iar in PS4 se dubla, ajungand la 57,5 secunde, dupa ce Ivan bifa un nou "scratch". Nastase ocupa, cu un avans confortabil, locul secund, in timp ce in disputa pentru locul 3 ordinea se pastra, dar diferenta dintre cei trei piloti era extrem de mica. Tirnovean era la doar 4,2 secunde de Popa, in timp ce ecartul acestuia fata de Dragan se cifra la 12,8 secunde. Deloc mare in conditiile in care intrecerea ajunsese doar la jumatate, iar conditiile meteo schimbatoare dadeau batai de cap suplimentare tuturor. Pe Babarunca, dimineata a nins, astfel ca sectiunile de drum foarte ude si cele acoperite cu mazga au reprezentat obstacole suplimentare in calea pilotilor dornici sa obtina timpi cat mai buni.
De faptul ca disputa era inca deschisa avea sa ne convinga chiar proba cu numarul 5, Cheia, programata imediat dupa regruparea de la mijlocul zilei. Dupa ce reusise 3 "scratch"-uri la rand, instalandu-se autoritar in fotoliul de lider, campionul din 2010 al Cupei, Viorel Ivan, a fost nevoit sa se alature numelor deja prezente pe lista abandonurilor (Lucian Sauciuc- PS2 si Bogdan Usurelu- PS3) din motive tehnice.
Devenit noul lider, Bogdan Nastase a facut o cursa de regularitate si a terminat intrecerea pe prima pozitie. "Ma bucur ca am inceput cu o victorie. Sezonul este insa extrem de lung, iar lupta pentru titlu se anunta extrem de intensa. Ati vazut, Viorel Ivan a avut un inceput de zi secunda foarte bun la Tess Rally, si, daca ramanea in cursa, era foarte greu sa il depasesc. Este inca o dovada ca trebuie sa ramanem concentrati, sa muncim, sa incercam sa obtinem cei mai buni timpi pe fiecare proba speciala din acest sezon, pentru ca numai asa putem sa castigam Cupa", a declarat invingatorul.
Locul secund i-a revenit lui Octavian Tirnovean. El l-a depasit pe Spartacus Popa dupa ce a reusit sa-si adjudece PS6, Paraul Rece 2, iar apoi, pe ultima sectiune cronometrata, castigata de acesta, a izbutit sa ocupe locul secund la un ecart suficient pentru a-si mentine pozitia. Tirnovean a castigat autoritar si intrecerea debutantilor din Cupa Dacia (in care a fost urmat de Sebastian Gioarsa si Florin Tincescu), dar si locul 3 in clasamentul national al juniorilor, in care au mai punctat si alti doi competitori ai Cupei, Florin Tincescu si Simone Tempestini.
Brasov Rally Show
Suprafata: Asfalt 100%
Lungime totala raliu : 248.30 km
Lungime probe speciale: 103.40 km
Numar probe speciale: 7
Procentaj probe speciale din parcursul total: 41.64%
Cea mai lunga proba speciala : "Babarunca" (PS4) - 28.10 km
Cea mai scurta proba speciala : "Brasov Rally Show" (PS1) - 1.20 km
PS 1 (Brasov Rally Show- 1,5 km): 1. Nastase/ Popidan 1:51,6; 2. Ivan/ Gheorghe 1:53,3; 3. Tempestini/ Baggio 1:54,2; 4. Tirnovean/ Pavel 1:54,6; 5. Popa/ Baltador 1:55,8; 6. Usurelu/ Dascalu 1:56,7; 7. Gioarsa/ Feurdean 1:57,1; 8. Tincescu/ Hatigan 1:58,1; 9. Cocean/ Colceriu 2:00,5; 10. Orha/ Marin 2:00,5; 11. Angheluta/ Ciornohuz 2:00,5; 12. Dragan/ Bradateanu 2:00,6; 13. Sauciuc/ Roman 2:05,3; 14. Mihalache/ Maior 2:09,4.
PS 2 (Paraul Rece 1- 14,5 km): 1. Ivan/Gheorghe 9:11,9; 2. Popa/ Baltador 9:32,3; 3. Nastase/ Popidan 9:34,4; 4.Tirnovean/ Pavel 9:35,1; 5. Dragan/ Bradateanu 9:36,7; 6. Angheluta/ Ciornohuz 9:45,7; 7. Gioarsa/ Feurdean 9:46,9; 8.Tincescu/ Hatigan 9:56,7; 9. Sauciuc/ Roman 10:04,2; 10. Orha/ Marin 10:31,1; 11. Cocean/ Colceriu 10:41,1; 12. Mihalache/Maior 11:16,0; 13. Tempestini /Baggio 11:20,7. Abandon: Usurelu/ Dascalu.
PS 3 (Rasnov- 8 km): 1. Ivan/Gheorghe 5:49,1; 2. Nastase/ Popidan 05:56,2; 3. Tempestini/ Baggio 06:01,1; 4. Popa/ Baltador 06:01,8; 5. Dragan/ Bradateanu 06:05,9; 6. Tirnovean/ Pavel 6:07,4; 7. Gioarsa/ Feurdean 06:08,1; 8. Tincescu/ Hatigan 06:11,3; 9. Angheluta/ Ciornohuz 06:11,8; 10. Cocean/ Colceriu 06:41,0; 11. Orha/ Marin 06:43,9; 12. Mihalache/ Maior 06:51,7. Abandon: Sauciuc/ Roman
PS 4 (Babarunca- 28,1 km): 1. Ivan/ Gheorghe 17:50,9; 2. Nastase/ Popidan 18:20,5; 3. Tirnovean/ Pavel 18:26,7; 4. Dragan/ Bradateanu 18:29,2; 5. Popa/ Baltador 18:29,7; 6. Tempestini/Baggio 18:32,0; 7. Angheluta/ Ciornohuz 19:07,9; 8. Gioarsa/ Feurdean 19:12,2; 9. Tincescu/ Hatigan 19:18,8; 10. Cocean/ Colceriu 20:17,0; 11. Orha/ Marin 21:15,8; 12. Mihalache/ Maior 21:28,6.
PS 5 (Cheia- 27,8 km): 1. Nastase/ Popidan 18:26,0; 2. Dragan/ Bradateanu 18:46,0; 3. Tirnovean/ Pavel 18:48,6; 4. Popa/ Baltador 18:49,7; 5. Angheluta/ Ciornohuz Dan 19:11,8; 6. Tincescu/ Hatigan 19:14,4; 7. Gioarsa/ Feurdean 19:37,2; 8. Cocean/ Colceriu 19:54,7; 9. Orha/ Marin 20:19,4; 10. Mihalache/ Maior 21:11,6; 11. Tempestini/ Baggio 25:51,2. Abandon: Ivan/ Gheorghe
PS 6 (Paraul Rece 2- 14,5 km): 1. Tirnovean/ Pavel 08:58,5; 2. Popa/ Baltador 09:06,5; 3. Dragan/ Bradateanu 09:07,2; 4. Nastase/ Popidan 09:11,6; 5. Tempestini/ Baggio 09:22,9; 6. Angheluta/ Ciornohuz 09:32,3; 7. Gioarsa/ Feurdean 09:34,4; 8. Tincescu/ Hatigan 09:42,6; 9. Cocean/ Colceriu 09:42,7; 10. Mihalache/ Maior 10:22,1; 11. Orha/ Marin 10:41,4.
PS 7 (Poiana- 9 km): 1. Popa/Baltador 05:23,1; 2. Dragan/Bradateanu 05:25,1; 3. Tirnovean/ Pavel 05:26,1; 4. Tempestini/Baggio 05:36,4; 5. Angheluta/Ciornohuz 05:38,3; 6. Nastase/Popidan 05:41,4; 7.
Gioarsa/ Feurdean 05:54,8; 8. Cocean/ Colceriu 05:55,6; 9. Mihalache/ Maior 06:16,8; 10. Orha/ Marin 06:17,7; 11. Tincescu/ Hatigan 07:07,7.
Clasament Final Cupa Dacia
1. Bogdan Nastase/ Alexandru Popidan 1h 09:01,7 89,88 km/h
2. Octavian Tirnovean/ Traian Pavel 1h 09:17,0 + 0:15,3
3. Spartacus Popa/ Horatiu Baltador 1h 09:28,9 + 0:27,2
4. Adrian Dragan/ Valentin Bradateanu 1h 09:30,7 + 0:29,0
5. Cristian Angheluta/ Dan Ciornohuz 1h 12:08,3 + 3:06,6
6. Sebastian Gioarsa/ Dan Feurdean 1h 12:10,7 + 3:09,0
7. Florin Tincescu/ Danut Hatigan 1h 13:29,6 + 4:27,9
8. Cosmin Cocean/ Sorin Colceriu 1h 15:12,6 + 6:10,9
9. Marian Orha/ Nicusor Marin 1h 17:59,8 + 8:58,1
10. Simone Tempestini/ Lucio Baggio 1h 18:38,5 + 9:36,8
11. Augustin Mihalache/ Robert Maior 1h 20:06,2 +11:04,5
Abandonuri: Lucian Sauciuc/ Ciprian Roman (PS), Bogdan Usurelu/ Dragos Dascalu (PS), Viorel Ivan/ Dumitru Gheorghe (PS)
Clasament Final Cupa Dacia- debutanti
1. Octavian Tirnovean/ Traian Pavel 1h 09:17,0 89,55 km/h
2. Sebastian Gioarsa/ Dan Feurdean 1h 12:10,7 + 2:53,7
3. Florin Tincescu/ Danut Hatigan 1h 13:29,6 + 4:12,6
4. Cosmin Cocean/ Sorin Colceriu 1h 15:12,6 + 5:55,6
5. Marian Orha/ Nicusor Marin 1h 17:59,8 + 8:42,8
6. Simone Tempestini/ Lucio Baggio 1h 18:38,5 + 9:21,5
7. Augustin Mihalache/ Robert Maior 1h 20:06,2 +10:49,2
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 €
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2200 Lei
- Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
StiriPeSurse.ro
Americanii doboară patru drone ale rebelilor houthi: ce țintă se pare că vizau acestea
PieseAuto.ro
Accident frontal: ce piese auto schimbam la masina?
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 11 Aprilie 2011