CNR 2011: George Grigorescu, noul lider la 2 roti motrice

CNR 2011: George Grigorescu, noul lider la 2 roti motrice
Cu un copilot iarasi nou, George Grigorescu a reusit in Raliul Aradului, a doua sa etapa pe macadam de la revenirea in activitatea competitionala, sa se impuna atat la doua roti motrice cat si in clasa 5.
Distribuie pe Facebook
GXG a reusit sa fie cel mai rapid pe cateva probe speciale si intr-un clasament neoficial al timpilor obtinuti de pilotii romani si cei maghiari la aceasta categorie (Raliul Aradului a fost o etapa care a contat atat in campionatul Ungariei cat si in cel al Romaniei). In plus, echipajul George Grigorescu/Petru Paler a izbutit o remarcabila clasare cu Renault Clio R3 (2 roti motrice) pe locul 4 in clasamentul general.

Dupa excelentul rezultat la dramaticul Raliu al Sibiului, primul raliu pe macadam la care George a luat startul dupa o absenta de cinci sezoane, a urmat provocarea de la Arad. Un raliu nou in conditii de concurs, desi in primele editii a rulat pe aceste probe in pozitia de forlighter avandu-l alaturi pe dnl. Gheorghe Falca, primarul municipiului Arad.

Cu Radu Dumitriu "intepenit" de o acuta criza sciatica, GxG s-a vazut nevoit sa isi caute un alt copilot chiar in saptamana raliului. Solutia a venit chiar din partea unuia din membrii echipei, Petru Paler fiind un colaborator al Mach1 Sport Management pe partea de logistica in proiectul Cupa Dacia. Campion national la debutanti in 2008 cu Bogdan Barbu, pentru Petru ocazia de a merge in dreapta lui George Grigorescu a insemnat o responsabilitate deosebita. Raliul Aradului este un raliu rapid, cu traseu ingust, varfuri de panta si viraje mascate in padure, in care cea mai mica greseala poate fi sanctionata aspru prin iesiri in decor, pilotul trebuind sa aiba incredere "oarba" in dictarea copilotului.

Cu victoria din Raliul Aradului, GxG a strans 64 de puncte in clasamentul de la doua roti motrice si a devenit lider. In clasamentul general al CNRD, George urca pe locul 6, putand emite pretentii pana la finalul campionatului, la locul 5.

Urmatorul challenge il reprezinta Raliul Tara Barsei programat in perioada 2-3 septembrie.

George Grigorescu: "Pe ansamblu a fost un raliu foarte dificil din punct de vedere pilotaj si stresant, insa deosebit de frumos, in care am reusit sa intram in ritm destul de repede in ziua a doua. Am reusit o buna setare a suspensiei CLIO-ului R3 care a functionat eficient si mi-a dat incredere sa-mi mai eliberez pilotajul pe virajele de viteza mare unde inca aveam rezerve considerabile. Nu am fost scutiti nici de mici emotii "electrice" care au inceput sa zapaceasca tabloul de bord, dar acestea au fost remediate de excelenta echipa de asistenta MACH 1 SPORTECH.

Ma bucur ca am reusit sa readuc RENAULT in pozitia de lider al clasamentului 2 RM si ca am fost mai rapizi pe cateva probe speciale decat noul Citroen DS3R3, masina utilizata de unul din pilotii maghiari, fara ca acest duel sa constituie insa un obiectiv al nostru la acest raliu.

Multumita partenerilor care ma sustin in operatiunea "come-back", am inceput deja pregatirile pentru Raliul Tara Barsei, raliu care ma va solicita emotional, nefiind deloc confortabil sa rulez pe plaiurile natale care reprezinta si locatia de debut in cariera sportiva automobilistica ".

Distribuie pe Facebook
mai multe