CNR 2011: Napoca Rally Academy ramane lider la echipe

La Baneasa Rally Show, proba super-speciala desfasurata vineri seara in parcarea Baneasa Shopping City, Bogdan s-a clasat pe locul sase, avand de recuperat 3,6 secunde pe probele de macadam programate sambata in zona Sacele - Predeal - Azuga. Marisca incepe tare a doua zi a raliului, cu un time-scratch pe prima proba si un loc secund pe cea de-a doua, chiar daca niste zgomote ingrijoratoare venite din partea din spate a masinii l-au determinat sa nu forteze. Apoi au inceput problemele: pe PS 4, cea mai lunga proba a raliului, un brat al suspensiei spate cedeaza si pilotul clujean pierde aproape 27 de secunde acolo si inca 3 pe PS 5. Nici pe urmatoarea bucla, dupa parcul de service, lucrurile nu au decurs foarte bine: o conducta de frana s-a rupt la roata stanga-spate, masina era dezechilibrata pe franare, iar zgomotele ciudate au reaparut, facandu-l pe Marisca sa creada ca sunt probleme la diferentialul spate. In cele din urma s-a dovedit ca a fost vorba doar de o piatra, dar, pana sa afle acest lucru, Bogdan a menajat masina si pe PS 7. Cu toate problemele rezolvate in parcul de service, el forteaza pe ultima speciala, a doua trecere pe proba lunga, pe care o castiga si termina raliul pe pozitia secunda. Insa, o penalizare de 10 secunde primita pentru un start furat pe PS 5, il retrogradeaza un loc, pilotul Napoca Rally Academy trebuind sa se multumeasca cu a treia treapta a podiumului.
Cu acest rezultat Marisca isi pastreaza pozitia secunda in clasamentul general al pilotilor, dar se distanteaza la 26,5 puncte de liderul campionatului, Valentin Porcisteanu. "Un raliu greu, plin de probleme, am suferit mult. Am anticipat acest lucru pentru ca stiu cum se comporta masina pe aceasta suprafata, la viteza din cursa. Introducerea si incheierea au fost perfecte, doar cuprinsul nu a fost ce trebuia. Am avut un brat indoit pe o bucla, un brat rupt pe cealalta bucla, o conducta de frana rupta si un jump-start sa fie totul complet. Penalizarea nu schimba insa mare lucru pentru ca, daca Vali a castigat, locul doi sau locul trei pentru mine e cam totuna. In acest moment cred ca Vali este campion. Ii iese totul foarte bine anul acesta, merita acest titlu, a muncit, este meritul lui si al echipei sale. Mai sunt, intr-adevar, doua raliuri dar eu cred ca lucrurile sunt clare in acest moment", a declarat Bogdan Marisca la finalul raliului.
Celalalt echipaj al Napoca Rally Academy implicat in lupta la varf, Tempesta/ Dorin Pulpea nu a reusit la raliul Tara Barsei sa gaseasca setarile potrivite pentru Mini-ul John Cooper Works S 2000 cu care a concurat si a incheiat competitia pe locul 4. Dupa o evolutie buna pe super-speciala desfasurata pe asfalt, pe care cei doi au obtinut al patrulea timp, la 3,3 secunde de lider, au urmat, sambata, probele adevarate de macadam pe drumurile forestiere de langa Brasov. Cu setarile evident nepotrivite pentru aceasta suprafata si pentru stilul sau de pilotaj, Tempesta pierde 30 de secunde pe primele doua speciale, apoi schimba ceva la set-up in parcul de service si evolueaza mai bine pe PS 4, proba lunga, pe care, insa pierde din nou secunde pretioase dupa ce a ajuns din urma echipajul de deschidere si a fost nevoit sa evolueze in praful ridicat de acesta aproximativ 2 kilometri. A fost ceva mai bine pe urmatoarea proba, apoi, dupa urmatorul parc de service, in care s-a umblat din nou la setari, ecarturile pe probe au mai scazut, dar secundele au continuat sa se adune intre Tempesta si cei din fata si pilotul Napoca Rally Academy a trebuit sa accepte, in final, pozitia a patra. Evolutia de la Brasov cu Mini John Cooper Works S 2000 mentine suspansul asupra masinii pe care o va folosi Tempesta in ultimele etape ale Campionatului National de Raliuri, ale FIA European Rally Cup (East) si chiar in sezonul viitor. "Stiam ca este o diferenta de putere intre Mini si masinile de la clasa 3, dar speram sa compensam aceasta diferenta din setari. Este clar ca nu am reusit acest lucru. Ne-am chinuit in acest sens, am mers din ce in ce mai bine, dar tot nu a fost cum ar fi trebuit. De aceasta data trebuie sa acceptam: am fost al patrulea echipaj pe probe si am terminat raliul pe locul patru. Cred ca in acest moment ne batem cu Dan Gartofan pentru locul trei la finalul sezonului pentru ca, in mod normal, Vali Porcisteanu nu mai are cum sa piarda titlul si Bogdan Marisca nu mai are cum sa piarda locul doi. Dar ultimii ani ne-au invatat ca se pot intampla si doua abandonuri consecutive, asa ca, inca, orice este posibil. Trebuie sa ne hotaram in privinta masinii cu care vom continua, dupa Raliul Iasiului vom participa la Novorossiysk Rally of Russia, chiar nu stiu in acest moment cu ce vom concura. Cred ca putem sa incepem sa facem niste experiente pentru masina de anul viitor", a spus Tempesta.
In competitia dedicata echipelor, Napoca Rally Academy a obtinut locul secund la Raliul Tara Barsei, rezultat care o mentine in fruntea clasamentului general, la 72,5 punce de urmatoarea echipa clasata.
-
Radio cd oem opel vectra c corsa siemens cdr2005 250 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
-
5802403259 854911-5002s 854911-0002 gt4082s garrett turbo... 700 €
5801868968 826591-0003 826591-5003 garrett turbo reconditionat... 5000 Lei
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
-
0445010438 55256104 0 445 010 438 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
0445110276 0986435148 55200259 bosch injector alfa romeo opel... 250 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
-
0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 150 Lei
0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 500 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
-
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
-
0445010763 167003606r bosch pompa inalta presiune dacia... 1100 Lei
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
-
504374051 504387517 7895005021s 841805-5018s gtc4088v... 5000 Lei
0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei
17201-30110 1720130101 17201-0l042 t809a43 turbo toyota hilux... 1750 Lei


