CNR 2011: Nastase izbuteste al doilea succes consecutiv pe macadam
Victorios la Arad, prilej cu care si-a recapatat pozitia de lider al Cupei Dacia, Bogdan Nastase a abordat Trofeul Tara Barsei Dunlop-Klar Professional cu dorinta de a bifa un nou succes. Firesc, sarcina sa nu era deloc una lejera, in conditiile in care Viorel Ivan, campionul in exercitiu, Sebastian Barbu ori principalii protagonisti din intrecerea debutantilor, Tarnovean si Tincescu, aveau si ei ca obiectiv victoria.
Cea de-a saptea etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011, intrecere derulata sub egida FRAS, a debutat, ca si anul trecut, cu superspeciala Baneasa Rally Show. Prilej pentru competitorii din intrecerea interna, dar si pentru cei inscrisi la Cupa Dacia, sa-si demonstreze maiestria in fata publicului bucurestean. Cel mai rapid a fost Ivan, care a fost urmat de Barbu, Tempestini jr. si Lucian Garbacea, care si-a facut reaparitia in campionatul de raliuri. Tarnovean, ocupantul locului 2 in ierarhia sezonului, termina proba doar pe locul 5, in timp ce Nastase se clasa al 7-lea. Lupta pentru victorie avea sa se dea insa a doua zi, in triunghiul forestier Azuga-Sacele-Predeal, acolo unde pilotii aveau de parcurs sapte secTiuni competitive.
Sambata dimineata, Ivan a inceput in forta, bifand al doilea "scratch" cu un avans de doar 1,4 secunde de Nastase, care urca pe aceeasi pozitie si in ierarhia raliului. Locul 3 pe proba, dar si in clasamentul Cupei era ocupat de Barbu. Pe proba secunda, ordinea primilor doi avea sa se inverseze, insa, cedand doar 0,4 secunde, Ivan ramanea lider. Dupa prima "bucla", Barbu isi pastra locul 3, urmat de Gioarsa, care proba o forma apropiata celei din startul stagiunii, Tincescu si Tirnovean.
Urma prima trecere pe proba "regina" a competitiei, Sacele-Azuga, cu o lungime de 24,7 km. Iar Nastase a atacat, izbutind sa-si treaca in cont, in premiera pentru acest raliu, cel mai rapid timp. Mai mult, devansandu-l cu fix 26 de secunde pe Ivan, devenea noul lider al intrecerii, cu un avans autoritar. Tincescu, autor al celui de-al treilea timp, se apropia de Barbu, cel care era pe treapta a treia a podiumului provizoriu, in timp ce Gioarsa, Garbacea jr. si Tirnovean, clasati intr-un ecart de circa 17 secunde, se situau pe locurile 4-6. Pe urmatoarea proba, care preceda o noua revenire in parcul de service, Nastase a mai bifat un "scratch", in timp ce Tincescu profita de problemele lui Barbu (pana) pentru a urca pe locul trei.
Urmatoarea "bucla" a mai adus doua victorii pe probele speciale pentru Nastase si un reviriment al lui Tarnovean. "Am avut un inceput de zi deloc fast, in care nu mi-am regasit ritmul obisnuit. Acum parca incep sa-mi revin, dar este tarziu. Nu-mi ramane decat sa ma concentrez pentru a aduna cat mai multe puncte si sa sper ca la Iasi o sa fie altfel", spunea Octavian. El ajunsese pe locul 5, insa era clar ca nu mai putea viza victoria in competitia debutantilor, si ca urmeaza sa piarda locul secund in clasamentul Cupei.
Parcul de service dinaintea ultimei probe, cea de-a doua trecere pe Sacele-Azuga, avea sa decida insa si invingatorul. La iesirea de pe proba, Bogdan Nastase si Alex Popidan, cei care conduceau autoritar in clasament, au auzit un zgomot ciudat. Foarte rapid masina a inceput sa aiba probleme din ce in ce mai mari si, cu greu, cei doi au reusit sa o aduca in parcul de service. Verdictul: cedase cutia de viteze, iar liderul clasamentului Cupei Dacia avea in fata spectrul abandonului. insa s-a produs minunea. in 20 de minute, timpul maxim admis de regulament pentru parcul de service F, mecanicii au schimbat cutia de viteze. Pentru a se incadra in timp echipa de mecanici a sibianului a fost ajutata de o serie de alti mecanici, printre acestia numarandu-se cei din echipa lui Bogdan Marisca, din echipa lui George Grigorescu si din cea a lui Titi Aur. Nastase a putut astfel sa parcurga ultima proba, obtinand locul 3, dupa Ivan si Barbu, si sa termine primul intrecerea. "Aceasta victorie le apartine mecanicilor. Cand am realizat ca am iesit la timp din parcul de service si ca vom putea parcurge ultima proba am fost extrem de emotionat. Trebuie sa le multumesc tuturor celor care au venit sa ne ajute: varul Nicu, mecanicul lui Bogdan Marisca, Iulian, din echipa lui George Grigorescu, mecanicii lui Titi si toti ceilalti. Datorita lor am putut termina raliul si suntem in continuare lideri in clasamentul general al Cupei Dacia", avea sa spuna la final, cu un zambet larg, Bogdan.
Locul secund i-a revenit lui Viorel Ivan, cel care ocupa acum aceeasi pozitie si in ierarhia stagiunii, cu un avans de doar 0,5 puncte in fata lui Barbu. Clasat al treilea in Raliul Tara Birsei Dunlop- Klar Professional, Sebastian se situeaza pe acelasi loc si in ierarhia Cupei Dacia.
Tincescu, Gioarsa si Tirnovean au ocupat locurile 4-6 si, in aceeasi ordine, au urcat pe prodiumul competitiei debutantilor. Una in care, urmare a celor 10 puncte suplimentare obTinute in aceasta runda, Florin izbuteste sa-l depaseasca pe Octavian, devenind nou lider al clasamentului general.
Sambata dimineata, Ivan a inceput in forta, bifand al doilea "scratch" cu un avans de doar 1,4 secunde de Nastase, care urca pe aceeasi pozitie si in ierarhia raliului. Locul 3 pe proba, dar si in clasamentul Cupei era ocupat de Barbu. Pe proba secunda, ordinea primilor doi avea sa se inverseze, insa, cedand doar 0,4 secunde, Ivan ramanea lider. Dupa prima "bucla", Barbu isi pastra locul 3, urmat de Gioarsa, care proba o forma apropiata celei din startul stagiunii, Tincescu si Tirnovean.
Urma prima trecere pe proba "regina" a competitiei, Sacele-Azuga, cu o lungime de 24,7 km. Iar Nastase a atacat, izbutind sa-si treaca in cont, in premiera pentru acest raliu, cel mai rapid timp. Mai mult, devansandu-l cu fix 26 de secunde pe Ivan, devenea noul lider al intrecerii, cu un avans autoritar. Tincescu, autor al celui de-al treilea timp, se apropia de Barbu, cel care era pe treapta a treia a podiumului provizoriu, in timp ce Gioarsa, Garbacea jr. si Tirnovean, clasati intr-un ecart de circa 17 secunde, se situau pe locurile 4-6. Pe urmatoarea proba, care preceda o noua revenire in parcul de service, Nastase a mai bifat un "scratch", in timp ce Tincescu profita de problemele lui Barbu (pana) pentru a urca pe locul trei.
Urmatoarea "bucla" a mai adus doua victorii pe probele speciale pentru Nastase si un reviriment al lui Tarnovean. "Am avut un inceput de zi deloc fast, in care nu mi-am regasit ritmul obisnuit. Acum parca incep sa-mi revin, dar este tarziu. Nu-mi ramane decat sa ma concentrez pentru a aduna cat mai multe puncte si sa sper ca la Iasi o sa fie altfel", spunea Octavian. El ajunsese pe locul 5, insa era clar ca nu mai putea viza victoria in competitia debutantilor, si ca urmeaza sa piarda locul secund in clasamentul Cupei.
Parcul de service dinaintea ultimei probe, cea de-a doua trecere pe Sacele-Azuga, avea sa decida insa si invingatorul. La iesirea de pe proba, Bogdan Nastase si Alex Popidan, cei care conduceau autoritar in clasament, au auzit un zgomot ciudat. Foarte rapid masina a inceput sa aiba probleme din ce in ce mai mari si, cu greu, cei doi au reusit sa o aduca in parcul de service. Verdictul: cedase cutia de viteze, iar liderul clasamentului Cupei Dacia avea in fata spectrul abandonului. insa s-a produs minunea. in 20 de minute, timpul maxim admis de regulament pentru parcul de service F, mecanicii au schimbat cutia de viteze. Pentru a se incadra in timp echipa de mecanici a sibianului a fost ajutata de o serie de alti mecanici, printre acestia numarandu-se cei din echipa lui Bogdan Marisca, din echipa lui George Grigorescu si din cea a lui Titi Aur. Nastase a putut astfel sa parcurga ultima proba, obtinand locul 3, dupa Ivan si Barbu, si sa termine primul intrecerea. "Aceasta victorie le apartine mecanicilor. Cand am realizat ca am iesit la timp din parcul de service si ca vom putea parcurge ultima proba am fost extrem de emotionat. Trebuie sa le multumesc tuturor celor care au venit sa ne ajute: varul Nicu, mecanicul lui Bogdan Marisca, Iulian, din echipa lui George Grigorescu, mecanicii lui Titi si toti ceilalti. Datorita lor am putut termina raliul si suntem in continuare lideri in clasamentul general al Cupei Dacia", avea sa spuna la final, cu un zambet larg, Bogdan.
Locul secund i-a revenit lui Viorel Ivan, cel care ocupa acum aceeasi pozitie si in ierarhia stagiunii, cu un avans de doar 0,5 puncte in fata lui Barbu. Clasat al treilea in Raliul Tara Birsei Dunlop- Klar Professional, Sebastian se situeaza pe acelasi loc si in ierarhia Cupei Dacia.
Tincescu, Gioarsa si Tirnovean au ocupat locurile 4-6 si, in aceeasi ordine, au urcat pe prodiumul competitiei debutantilor. Una in care, urmare a celor 10 puncte suplimentare obTinute in aceasta runda, Florin izbuteste sa-l depaseasca pe Octavian, devenind nou lider al clasamentului general.
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw touran diesel 2011 5790 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2200 Lei Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
PieseAuto.ro
Le curatam sau le schimbam? Cum sa scapam de scaunele auto murdare
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
StiriPeSurse.ro
Mega Image dă o nouă lovitură după preluarea Profi: Gigantul olandezo-belgian trece la un alt nivel
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 6 Septembrie 2011