CNR 2011: Nastase izbuteste al doilea succes consecutiv pe macadam

Victorios la Arad, prilej cu care si-a recapatat pozitia de lider al Cupei Dacia, Bogdan Nastase a abordat Trofeul Tara Barsei Dunlop-Klar Professional cu dorinta de a bifa un nou succes. Firesc, sarcina sa nu era deloc una lejera, in conditiile in care Viorel Ivan, campionul in exercitiu, Sebastian Barbu ori principalii protagonisti din intrecerea debutantilor, Tarnovean si Tincescu, aveau si ei ca obiectiv victoria.
Trimite unui prieten
Cea de-a saptea etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011, intrecere derulata sub egida FRAS, a debutat, ca si anul trecut, cu superspeciala Baneasa Rally Show. Prilej pentru competitorii din intrecerea interna, dar si pentru cei inscrisi la Cupa Dacia, sa-si demonstreze maiestria in fata publicului bucurestean. Cel mai rapid a fost Ivan, care a fost urmat de Barbu, Tempestini jr. si Lucian Garbacea, care si-a facut reaparitia in campionatul de raliuri. Tarnovean, ocupantul locului 2 in ierarhia sezonului, termina proba doar pe locul 5, in timp ce Nastase se clasa al 7-lea. Lupta pentru victorie avea sa se dea insa a doua zi, in triunghiul forestier Azuga-Sacele-Predeal, acolo unde pilotii aveau de parcurs sapte secTiuni competitive.
Sambata dimineata, Ivan a inceput in forta, bifand al doilea "scratch" cu un avans de doar 1,4 secunde de Nastase, care urca pe aceeasi pozitie si in ierarhia raliului. Locul 3 pe proba, dar si in clasamentul Cupei era ocupat de Barbu. Pe proba secunda, ordinea primilor doi avea sa se inverseze, insa, cedand doar 0,4 secunde, Ivan ramanea lider. Dupa prima "bucla", Barbu isi pastra locul 3, urmat de Gioarsa, care proba o forma apropiata celei din startul stagiunii, Tincescu si Tirnovean.
Urma prima trecere pe proba "regina" a competitiei, Sacele-Azuga, cu o lungime de 24,7 km. Iar Nastase a atacat, izbutind sa-si treaca in cont, in premiera pentru acest raliu, cel mai rapid timp. Mai mult, devansandu-l cu fix 26 de secunde pe Ivan, devenea noul lider al intrecerii, cu un avans autoritar. Tincescu, autor al celui de-al treilea timp, se apropia de Barbu, cel care era pe treapta a treia a podiumului provizoriu, in timp ce Gioarsa, Garbacea jr. si Tirnovean, clasati intr-un ecart de circa 17 secunde, se situau pe locurile 4-6. Pe urmatoarea proba, care preceda o noua revenire in parcul de service, Nastase a mai bifat un "scratch", in timp ce Tincescu profita de problemele lui Barbu (pana) pentru a urca pe locul trei.
Urmatoarea "bucla" a mai adus doua victorii pe probele speciale pentru Nastase si un reviriment al lui Tarnovean. "Am avut un inceput de zi deloc fast, in care nu mi-am regasit ritmul obisnuit. Acum parca incep sa-mi revin, dar este tarziu. Nu-mi ramane decat sa ma concentrez pentru a aduna cat mai multe puncte si sa sper ca la Iasi o sa fie altfel", spunea Octavian. El ajunsese pe locul 5, insa era clar ca nu mai putea viza victoria in competitia debutantilor, si ca urmeaza sa piarda locul secund in clasamentul Cupei.
Parcul de service dinaintea ultimei probe, cea de-a doua trecere pe Sacele-Azuga, avea sa decida insa si invingatorul. La iesirea de pe proba, Bogdan Nastase si Alex Popidan, cei care conduceau autoritar in clasament, au auzit un zgomot ciudat. Foarte rapid masina a inceput sa aiba probleme din ce in ce mai mari si, cu greu, cei doi au reusit sa o aduca in parcul de service. Verdictul: cedase cutia de viteze, iar liderul clasamentului Cupei Dacia avea in fata spectrul abandonului. insa s-a produs minunea. in 20 de minute, timpul maxim admis de regulament pentru parcul de service F, mecanicii au schimbat cutia de viteze. Pentru a se incadra in timp echipa de mecanici a sibianului a fost ajutata de o serie de alti mecanici, printre acestia numarandu-se cei din echipa lui Bogdan Marisca, din echipa lui George Grigorescu si din cea a lui Titi Aur. Nastase a putut astfel sa parcurga ultima proba, obtinand locul 3, dupa Ivan si Barbu, si sa termine primul intrecerea. "Aceasta victorie le apartine mecanicilor. Cand am realizat ca am iesit la timp din parcul de service si ca vom putea parcurge ultima proba am fost extrem de emotionat. Trebuie sa le multumesc tuturor celor care au venit sa ne ajute: varul Nicu, mecanicul lui Bogdan Marisca, Iulian, din echipa lui George Grigorescu, mecanicii lui Titi si toti ceilalti. Datorita lor am putut termina raliul si suntem in continuare lideri in clasamentul general al Cupei Dacia", avea sa spuna la final, cu un zambet larg, Bogdan.
Locul secund i-a revenit lui Viorel Ivan, cel care ocupa acum aceeasi pozitie si in ierarhia stagiunii, cu un avans de doar 0,5 puncte in fata lui Barbu. Clasat al treilea in Raliul Tara Birsei Dunlop- Klar Professional, Sebastian se situeaza pe acelasi loc si in ierarhia Cupei Dacia.
Tincescu, Gioarsa si Tirnovean au ocupat locurile 4-6 si, in aceeasi ordine, au urcat pe prodiumul competitiei debutantilor. Una in care, urmare a celor 10 puncte suplimentare obTinute in aceasta runda, Florin izbuteste sa-l depaseasca pe Octavian, devenind nou lider al clasamentului general.
Sambata dimineata, Ivan a inceput in forta, bifand al doilea "scratch" cu un avans de doar 1,4 secunde de Nastase, care urca pe aceeasi pozitie si in ierarhia raliului. Locul 3 pe proba, dar si in clasamentul Cupei era ocupat de Barbu. Pe proba secunda, ordinea primilor doi avea sa se inverseze, insa, cedand doar 0,4 secunde, Ivan ramanea lider. Dupa prima "bucla", Barbu isi pastra locul 3, urmat de Gioarsa, care proba o forma apropiata celei din startul stagiunii, Tincescu si Tirnovean.
Urma prima trecere pe proba "regina" a competitiei, Sacele-Azuga, cu o lungime de 24,7 km. Iar Nastase a atacat, izbutind sa-si treaca in cont, in premiera pentru acest raliu, cel mai rapid timp. Mai mult, devansandu-l cu fix 26 de secunde pe Ivan, devenea noul lider al intrecerii, cu un avans autoritar. Tincescu, autor al celui de-al treilea timp, se apropia de Barbu, cel care era pe treapta a treia a podiumului provizoriu, in timp ce Gioarsa, Garbacea jr. si Tirnovean, clasati intr-un ecart de circa 17 secunde, se situau pe locurile 4-6. Pe urmatoarea proba, care preceda o noua revenire in parcul de service, Nastase a mai bifat un "scratch", in timp ce Tincescu profita de problemele lui Barbu (pana) pentru a urca pe locul trei.
Urmatoarea "bucla" a mai adus doua victorii pe probele speciale pentru Nastase si un reviriment al lui Tarnovean. "Am avut un inceput de zi deloc fast, in care nu mi-am regasit ritmul obisnuit. Acum parca incep sa-mi revin, dar este tarziu. Nu-mi ramane decat sa ma concentrez pentru a aduna cat mai multe puncte si sa sper ca la Iasi o sa fie altfel", spunea Octavian. El ajunsese pe locul 5, insa era clar ca nu mai putea viza victoria in competitia debutantilor, si ca urmeaza sa piarda locul secund in clasamentul Cupei.
Parcul de service dinaintea ultimei probe, cea de-a doua trecere pe Sacele-Azuga, avea sa decida insa si invingatorul. La iesirea de pe proba, Bogdan Nastase si Alex Popidan, cei care conduceau autoritar in clasament, au auzit un zgomot ciudat. Foarte rapid masina a inceput sa aiba probleme din ce in ce mai mari si, cu greu, cei doi au reusit sa o aduca in parcul de service. Verdictul: cedase cutia de viteze, iar liderul clasamentului Cupei Dacia avea in fata spectrul abandonului. insa s-a produs minunea. in 20 de minute, timpul maxim admis de regulament pentru parcul de service F, mecanicii au schimbat cutia de viteze. Pentru a se incadra in timp echipa de mecanici a sibianului a fost ajutata de o serie de alti mecanici, printre acestia numarandu-se cei din echipa lui Bogdan Marisca, din echipa lui George Grigorescu si din cea a lui Titi Aur. Nastase a putut astfel sa parcurga ultima proba, obtinand locul 3, dupa Ivan si Barbu, si sa termine primul intrecerea. "Aceasta victorie le apartine mecanicilor. Cand am realizat ca am iesit la timp din parcul de service si ca vom putea parcurge ultima proba am fost extrem de emotionat. Trebuie sa le multumesc tuturor celor care au venit sa ne ajute: varul Nicu, mecanicul lui Bogdan Marisca, Iulian, din echipa lui George Grigorescu, mecanicii lui Titi si toti ceilalti. Datorita lor am putut termina raliul si suntem in continuare lideri in clasamentul general al Cupei Dacia", avea sa spuna la final, cu un zambet larg, Bogdan.
Locul secund i-a revenit lui Viorel Ivan, cel care ocupa acum aceeasi pozitie si in ierarhia stagiunii, cu un avans de doar 0,5 puncte in fata lui Barbu. Clasat al treilea in Raliul Tara Birsei Dunlop- Klar Professional, Sebastian se situeaza pe acelasi loc si in ierarhia Cupei Dacia.
Tincescu, Gioarsa si Tirnovean au ocupat locurile 4-6 si, in aceeasi ordine, au urcat pe prodiumul competitiei debutantilor. Una in care, urmare a celor 10 puncte suplimentare obTinute in aceasta runda, Florin izbuteste sa-l depaseasca pe Octavian, devenind nou lider al clasamentului general.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Mazda 3 1500 diesel euro 6d fara adblue 2016 11500 €
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Mitsubishi asx di-d 2012 7950 €
Maneta stergator lampa de semnalizare 3d0953513 / 7l6953503... 150 Lei
-
Dezmembrez peugeot 3008 hybrid 4x4 2.0 hdi rhc 200 cai an 2012
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
-
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Kit curea transmisie ina citroen c5 2 2004→ 529 0012 10 435 Lei
-
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Set curea transmisie cu caneluri lancia musa (350) (2004 -... 261 Lei
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
-
Mini countryman motor defect cod n47c20a 2012 4850 €
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
-
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Difuzor 63amg gle w167 (2019+) full black design 1950 Lei
Mercedes cls 350 cdi 2012 13490 €
-
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 2950 €
Motor diesel cff 2.0 tdi fara anexe volkswagen tiguan 2007 5000 Lei
Mercedes 220 220 2008 1700 €
-
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Casca moto deschisa oe seat mo alb 1l0050320g 765 Lei
-
Jante aliaj 18" / 5x114.3 mitsubishi 1100 Lei
Dacia lodgy motor 1200 tce -115 cp euro 5 2013 4890 €
Balast droser xenon modul led vw,audi,seat 7p5941591aj,7p5 941... 250 Lei
-
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
Peugeot 208 1.2i 2012 1999 €



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 6 Septembrie 2011