CNR 2011: Nastase izbuteste al doilea succes consecutiv pe macadam

Victorios la Arad, prilej cu care si-a recapatat pozitia de lider al Cupei Dacia, Bogdan Nastase a abordat Trofeul Tara Barsei Dunlop-Klar Professional cu dorinta de a bifa un nou succes. Firesc, sarcina sa nu era deloc una lejera, in conditiile in care Viorel Ivan, campionul in exercitiu, Sebastian Barbu ori principalii protagonisti din intrecerea debutantilor, Tarnovean si Tincescu, aveau si ei ca obiectiv victoria.
Trimite unui prieten
Cea de-a saptea etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011, intrecere derulata sub egida FRAS, a debutat, ca si anul trecut, cu superspeciala Baneasa Rally Show. Prilej pentru competitorii din intrecerea interna, dar si pentru cei inscrisi la Cupa Dacia, sa-si demonstreze maiestria in fata publicului bucurestean. Cel mai rapid a fost Ivan, care a fost urmat de Barbu, Tempestini jr. si Lucian Garbacea, care si-a facut reaparitia in campionatul de raliuri. Tarnovean, ocupantul locului 2 in ierarhia sezonului, termina proba doar pe locul 5, in timp ce Nastase se clasa al 7-lea. Lupta pentru victorie avea sa se dea insa a doua zi, in triunghiul forestier Azuga-Sacele-Predeal, acolo unde pilotii aveau de parcurs sapte secTiuni competitive.
Sambata dimineata, Ivan a inceput in forta, bifand al doilea "scratch" cu un avans de doar 1,4 secunde de Nastase, care urca pe aceeasi pozitie si in ierarhia raliului. Locul 3 pe proba, dar si in clasamentul Cupei era ocupat de Barbu. Pe proba secunda, ordinea primilor doi avea sa se inverseze, insa, cedand doar 0,4 secunde, Ivan ramanea lider. Dupa prima "bucla", Barbu isi pastra locul 3, urmat de Gioarsa, care proba o forma apropiata celei din startul stagiunii, Tincescu si Tirnovean.
Urma prima trecere pe proba "regina" a competitiei, Sacele-Azuga, cu o lungime de 24,7 km. Iar Nastase a atacat, izbutind sa-si treaca in cont, in premiera pentru acest raliu, cel mai rapid timp. Mai mult, devansandu-l cu fix 26 de secunde pe Ivan, devenea noul lider al intrecerii, cu un avans autoritar. Tincescu, autor al celui de-al treilea timp, se apropia de Barbu, cel care era pe treapta a treia a podiumului provizoriu, in timp ce Gioarsa, Garbacea jr. si Tirnovean, clasati intr-un ecart de circa 17 secunde, se situau pe locurile 4-6. Pe urmatoarea proba, care preceda o noua revenire in parcul de service, Nastase a mai bifat un "scratch", in timp ce Tincescu profita de problemele lui Barbu (pana) pentru a urca pe locul trei.
Urmatoarea "bucla" a mai adus doua victorii pe probele speciale pentru Nastase si un reviriment al lui Tarnovean. "Am avut un inceput de zi deloc fast, in care nu mi-am regasit ritmul obisnuit. Acum parca incep sa-mi revin, dar este tarziu. Nu-mi ramane decat sa ma concentrez pentru a aduna cat mai multe puncte si sa sper ca la Iasi o sa fie altfel", spunea Octavian. El ajunsese pe locul 5, insa era clar ca nu mai putea viza victoria in competitia debutantilor, si ca urmeaza sa piarda locul secund in clasamentul Cupei.
Parcul de service dinaintea ultimei probe, cea de-a doua trecere pe Sacele-Azuga, avea sa decida insa si invingatorul. La iesirea de pe proba, Bogdan Nastase si Alex Popidan, cei care conduceau autoritar in clasament, au auzit un zgomot ciudat. Foarte rapid masina a inceput sa aiba probleme din ce in ce mai mari si, cu greu, cei doi au reusit sa o aduca in parcul de service. Verdictul: cedase cutia de viteze, iar liderul clasamentului Cupei Dacia avea in fata spectrul abandonului. insa s-a produs minunea. in 20 de minute, timpul maxim admis de regulament pentru parcul de service F, mecanicii au schimbat cutia de viteze. Pentru a se incadra in timp echipa de mecanici a sibianului a fost ajutata de o serie de alti mecanici, printre acestia numarandu-se cei din echipa lui Bogdan Marisca, din echipa lui George Grigorescu si din cea a lui Titi Aur. Nastase a putut astfel sa parcurga ultima proba, obtinand locul 3, dupa Ivan si Barbu, si sa termine primul intrecerea. "Aceasta victorie le apartine mecanicilor. Cand am realizat ca am iesit la timp din parcul de service si ca vom putea parcurge ultima proba am fost extrem de emotionat. Trebuie sa le multumesc tuturor celor care au venit sa ne ajute: varul Nicu, mecanicul lui Bogdan Marisca, Iulian, din echipa lui George Grigorescu, mecanicii lui Titi si toti ceilalti. Datorita lor am putut termina raliul si suntem in continuare lideri in clasamentul general al Cupei Dacia", avea sa spuna la final, cu un zambet larg, Bogdan.
Locul secund i-a revenit lui Viorel Ivan, cel care ocupa acum aceeasi pozitie si in ierarhia stagiunii, cu un avans de doar 0,5 puncte in fata lui Barbu. Clasat al treilea in Raliul Tara Birsei Dunlop- Klar Professional, Sebastian se situeaza pe acelasi loc si in ierarhia Cupei Dacia.
Tincescu, Gioarsa si Tirnovean au ocupat locurile 4-6 si, in aceeasi ordine, au urcat pe prodiumul competitiei debutantilor. Una in care, urmare a celor 10 puncte suplimentare obTinute in aceasta runda, Florin izbuteste sa-l depaseasca pe Octavian, devenind nou lider al clasamentului general.
Sambata dimineata, Ivan a inceput in forta, bifand al doilea "scratch" cu un avans de doar 1,4 secunde de Nastase, care urca pe aceeasi pozitie si in ierarhia raliului. Locul 3 pe proba, dar si in clasamentul Cupei era ocupat de Barbu. Pe proba secunda, ordinea primilor doi avea sa se inverseze, insa, cedand doar 0,4 secunde, Ivan ramanea lider. Dupa prima "bucla", Barbu isi pastra locul 3, urmat de Gioarsa, care proba o forma apropiata celei din startul stagiunii, Tincescu si Tirnovean.
Urma prima trecere pe proba "regina" a competitiei, Sacele-Azuga, cu o lungime de 24,7 km. Iar Nastase a atacat, izbutind sa-si treaca in cont, in premiera pentru acest raliu, cel mai rapid timp. Mai mult, devansandu-l cu fix 26 de secunde pe Ivan, devenea noul lider al intrecerii, cu un avans autoritar. Tincescu, autor al celui de-al treilea timp, se apropia de Barbu, cel care era pe treapta a treia a podiumului provizoriu, in timp ce Gioarsa, Garbacea jr. si Tirnovean, clasati intr-un ecart de circa 17 secunde, se situau pe locurile 4-6. Pe urmatoarea proba, care preceda o noua revenire in parcul de service, Nastase a mai bifat un "scratch", in timp ce Tincescu profita de problemele lui Barbu (pana) pentru a urca pe locul trei.
Urmatoarea "bucla" a mai adus doua victorii pe probele speciale pentru Nastase si un reviriment al lui Tarnovean. "Am avut un inceput de zi deloc fast, in care nu mi-am regasit ritmul obisnuit. Acum parca incep sa-mi revin, dar este tarziu. Nu-mi ramane decat sa ma concentrez pentru a aduna cat mai multe puncte si sa sper ca la Iasi o sa fie altfel", spunea Octavian. El ajunsese pe locul 5, insa era clar ca nu mai putea viza victoria in competitia debutantilor, si ca urmeaza sa piarda locul secund in clasamentul Cupei.
Parcul de service dinaintea ultimei probe, cea de-a doua trecere pe Sacele-Azuga, avea sa decida insa si invingatorul. La iesirea de pe proba, Bogdan Nastase si Alex Popidan, cei care conduceau autoritar in clasament, au auzit un zgomot ciudat. Foarte rapid masina a inceput sa aiba probleme din ce in ce mai mari si, cu greu, cei doi au reusit sa o aduca in parcul de service. Verdictul: cedase cutia de viteze, iar liderul clasamentului Cupei Dacia avea in fata spectrul abandonului. insa s-a produs minunea. in 20 de minute, timpul maxim admis de regulament pentru parcul de service F, mecanicii au schimbat cutia de viteze. Pentru a se incadra in timp echipa de mecanici a sibianului a fost ajutata de o serie de alti mecanici, printre acestia numarandu-se cei din echipa lui Bogdan Marisca, din echipa lui George Grigorescu si din cea a lui Titi Aur. Nastase a putut astfel sa parcurga ultima proba, obtinand locul 3, dupa Ivan si Barbu, si sa termine primul intrecerea. "Aceasta victorie le apartine mecanicilor. Cand am realizat ca am iesit la timp din parcul de service si ca vom putea parcurge ultima proba am fost extrem de emotionat. Trebuie sa le multumesc tuturor celor care au venit sa ne ajute: varul Nicu, mecanicul lui Bogdan Marisca, Iulian, din echipa lui George Grigorescu, mecanicii lui Titi si toti ceilalti. Datorita lor am putut termina raliul si suntem in continuare lideri in clasamentul general al Cupei Dacia", avea sa spuna la final, cu un zambet larg, Bogdan.
Locul secund i-a revenit lui Viorel Ivan, cel care ocupa acum aceeasi pozitie si in ierarhia stagiunii, cu un avans de doar 0,5 puncte in fata lui Barbu. Clasat al treilea in Raliul Tara Birsei Dunlop- Klar Professional, Sebastian se situeaza pe acelasi loc si in ierarhia Cupei Dacia.
Tincescu, Gioarsa si Tirnovean au ocupat locurile 4-6 si, in aceeasi ordine, au urcat pe prodiumul competitiei debutantilor. Una in care, urmare a celor 10 puncte suplimentare obTinute in aceasta runda, Florin izbuteste sa-l depaseasca pe Octavian, devenind nou lider al clasamentului general.
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
-
Far dreapta toyota rav4 rav4 - - (2012 2018) 750 Lei
166003281r a6220702100 0445110895 bosch injector mercedes... 700 Lei
Aripa fata stanga toyota rav4 rav4 - - (2010 2012) 300 Lei
-
10009700181 5801928231 504360048 borgwarner bi-turbo iveco... 5000 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
Motoras oglinzi actuator usa volkswagen audi golf bmw seat 50 Lei
-
Aparatori aripa toyota land cruiser prado fj150 2018+... 1450 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
-
Aripa dreapta fata dacia logan 2008 noua 6001546713 6001549973 185 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
Centura stanga spate volkswagen tiguan 2 (2016-2020) 2.0... 250 Lei
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
Usa opel zafira b usi fata spate stanga dreapta z167 250 Lei
-
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
-
Broasca dreapta fata , dacia logan cod- 8200213917 50 Lei
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei
Jante aliaj 15 zoll originale ford focus / fiesta / puma / fusion 900 Lei
-
Capota motor vw golf 6 variant 2009-2014 noua 5k0823031f... 500 Lei
Conducta ulei opel astra h astra g corsa c meriva 1.7 cdti z17dth 70 Lei
Geam dispersor far stanga ford f-max h625 camion cod jc4613e015ac 500 Lei
-
Dezmembram audi a6 3.0 tdi automat 4x4 an fabr. 2014
0445110743 8514148 bosch injector bmw... 600 Lei
Selector mercedes c270 cdi w203 300 Lei
-
A6510703087 28307309 hrd350 delphi injector mercedes-benz... 500 Lei
Prezoane negre jante aliaj m14x1.5 vw, seat, skoda, audi,... 7 Lei
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
-
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
55278596 8220880003 turbo alfa romeo mito fiat 500l 500x doblo... 1250 Lei
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
A6420902486 a6420902386 a6420902086 gtb2060vklr turbo mercedes... 2500 Lei
5801644454 0986435255 0445110564 bosch injector iveco daily vi... 600 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 6 Septembrie 2011