EXCLUSIV 4Tuning! Impresiile castigatorilor despre prima etapa de CNR!

Castigatorul primei etape din CNR, Bogdan Marisca, dezvaluie pentru cititorii 4Tuning cateva secrete si impresii despre victoria de la Brasov. Alaturi de el, Marco Tempestini, ocupantul pozitiei a III-a, ne declara cateva impresii.
Spune-ne cateva cuvinte despre componenta echipei Napoca Rally Academy
Bogdan Marisca: Echipa noastra este o echipa unita, ce are ca target principal obtinerea victoriei la diferite grupe. Eu si cu Marco Tempestini suntem cei doi piloti care urmaresc obtinerea titlului national. Mai avem in echipa un pilot foarte tanar, Vlad Cozma, care promite rezultate bune, dar si echipajul care se lupta pentru obtinerea titlului la grupa N, echipajul lui Danny Ungur. In aceasta componenta, sunt sigur ca vom avea rezultate pozitive in CNR.
Cum s-a comportat masina, Subaru Impreza STI, la Brasov?
Bogdan Marisca: Masina s-a comportat peste asteptarile noastre. Spun asta pentru ca nu am reusit sa fac niciun test cu ea, inaintea cursei, si nu ma asteptam sa ma inteleg asa de bine cu ea. Divizia tehnica a echipei Napoca Rally Academy, Transilvania Motorsport a setat masina conform noilor reglementari FIA, care au marit restrictorul de la 32, la 33 mm. Dar, repet, eu nu am apucat sa fac niciun test cu masina, insa se pare ca tehnicienii au gasit o configuratie care mi s-a potrivit perfect. Vor urma insa mai multe teste, pentru ca acum masina nu merge la capacitate maxima si electronica trebuie modificata pentru noul restrictor. Sunt sigur ca performantele mai pot fi imbunatatite, dar asta voi sti numai dupa alte si alte teste pe care le vom face cu masina.
Care sunt primele impresii despre etapa de la Brasov?
Bogdan Marisca: A fost o etapa bine organizata. Totul a fost organizat mai riguros, mai securizat. De exemplu, proba super-speciala din Brasov a fost desenata mai bine, aranjata excelent si protejata cum trebuie. Drept dovada, au fost peste 5000 de spectatori care au putut vedea totul perfect. In plus, pe celelalte probe, mi-a placut asfaltul, care a fost vizibil mai bun, dar si vremea, care a tinut cu noi. Si, nu in ultimul rand, pe toate probele, am apreciat numarul mare de spectatori. Ce nu am apreciat, a fost faptul ca drumul de intoarcere a fost acelasi cu cel de concurs, si a trebuit sa asteptam cateva ore inainte sa ne intoarcem la start, in coloana. Dar poate asta face parte din farmecul etapei de la Brasov.
Ce parere ai despre urmatoarea etapa, de la Pitesti?
Bogdan Marisca:Etapa urmatoare este una tehnica, cu multe viraje, mai ales zonele din jurul lacului Vidraru. Este poate chiar cel mai tehnic raliu din Romania. Acolo, conditiile meteo au un cuvant important de zis - gumele potrivite la timpul potrivit pot face o mare diferenta!
Marco, spune-ne cateva cuvinte despre masina ta si cum s-a comportat la Brasov
Marco Tempestini: Masina noastra, Peugeot 207 Super 2000 este dealtfel primul exemplar inmatriculat in Romania de acest gen. Este o masina completa de competitie, nu este o masina de strada modificata, asa cum sunt masinile Subaru sau Mitsubishi modificate de raliu. Acest Peugeot este o masina 100% creata de concurs, are tractiune integrala, suspensie Spec WRC, iar la interior are numai strictul necesar, totul este metalic. Motorul este unul mai special, este aspirat, nu are turbo. Este un motor de 2000 cmc, care urca in 7000-8000 rpm, acolo si produce cei peste 280 de cp. Cutia de viteze este secventiala, insa viteza maxima nu este una foarte mare. Insa, cu mai multe teste sunt sigur ca voi scoate si mai mult din aceasta masina, iar rezultatele sper eu, le voi imbunatati.
Spune-ne te rog parerea ta despre aceasta prima etapa
Marco Tempestini: Nu a fost un raliu usor. Insa mi-a placut cum s-a comportat masina, mi-au placut probele Poiana-Rasnov si Babarunca, sunt trasee frumoase. Vremea a fost in regula, a tinut cu noi, drumurile au fost bune. Mi-a placut asfaltul, ca a fost reconditionat, dar si marginile drumurilor, ceea ce au facut ca vitezele sa fie mai mari. Mi-a placut organizarea per total, a fost excelenta!
Vom reveni cu detalii despre echipa Napoca Rally Academy si de la prima etapa din CNR, dar si de la etapele urmatoare, unde 4Tuning va fi prezent cu siguranta. Cu filme, interviuri, fotografii de la fata locului, ca de obicei.
Le uram SUCCES echipajelor si un sezon cat mai bun!
-
Casca moto deschisa oe seat mo alb 1l0050320g 765 Lei
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Dezmembrez peugeot 3008 hybrid 4x4 2.0 hdi rhc 200 cai an 2012
Dacia lodgy motor 1200 tce -115 cp euro 5 2013 4890 €
-
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Peugeot 208 1.2i 2012 1999 €
-
Kit curea transmisie ina citroen c5 2 2004→ 529 0012 10 435 Lei
Mini countryman motor defect cod n47c20a 2012 4850 €
Jante aliaj 18" / 5x114.3 mitsubishi 1100 Lei
-
Mercedes 220 220 2008 1700 €
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
-
Set curea transmisie cu caneluri lancia musa (350) (2004 -... 261 Lei
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Maneta stergator lampa de semnalizare 3d0953513 / 7l6953503... 150 Lei
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
-
Mitsubishi asx di-d 2012 7950 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 2950 €
Motor diesel cff 2.0 tdi fara anexe volkswagen tiguan 2007 5000 Lei
-
Mercedes cls 350 cdi 2012 13490 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Difuzor 63amg gle w167 (2019+) full black design 1950 Lei
-
Balast droser xenon modul led vw,audi,seat 7p5941591aj,7p5 941... 250 Lei
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
-
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
-
Mazda 3 1500 diesel euro 6d fara adblue 2016 11500 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €


