EXCLUSIV 4Tuning! Impresiile castigatorilor despre prima etapa de CNR!

EXCLUSIV 4Tuning! Impresiile castigatorilor despre prima etapa de CNR!
Cele doua echipaje Napoca Rally Academy care au ocupat doua pozitii ale podiumului la Brasov, Bogdan Marisca / Sebastian Itu si Marco Tempestini / Dorin Pulpea povestesc pentru 4Tuning experienta primei etape din CNR.
Trimite unui prieten

Castigatorul primei etape din CNR, Bogdan Marisca, dezvaluie pentru cititorii 4Tuning cateva secrete si impresii despre victoria de la Brasov. Alaturi de el, Marco Tempestini, ocupantul pozitiei a III-a, ne declara cateva impresii.

EXCLUSIV 4Tuning! Impresiile castigatorilor despre masini si traseu!

Spune-ne cateva cuvinte despre componenta echipei Napoca Rally Academy

Bogdan Marisca: Echipa noastra este o echipa unita, ce are ca target principal obtinerea victoriei la diferite grupe. Eu si cu Marco Tempestini suntem cei doi piloti care urmaresc obtinerea titlului national. Mai avem in echipa un pilot foarte tanar, Vlad Cozma, care promite rezultate bune, dar si echipajul care se lupta pentru obtinerea titlului la grupa N, echipajul lui Danny Ungur. In aceasta componenta, sunt sigur ca vom avea rezultate pozitive in CNR.

Cum s-a comportat masina, Subaru Impreza STI, la Brasov?

Bogdan Marisca: Masina s-a comportat peste asteptarile noastre. Spun asta pentru ca nu am reusit sa fac niciun test cu ea, inaintea cursei, si nu ma asteptam sa ma inteleg asa de bine cu ea. Divizia tehnica a echipei Napoca Rally Academy, Transilvania Motorsport a setat masina conform noilor reglementari FIA, care au marit restrictorul de la 32, la 33 mm. Dar, repet, eu nu am apucat sa fac niciun test cu masina, insa se pare ca tehnicienii au gasit o configuratie care mi s-a potrivit perfect. Vor urma insa mai multe teste, pentru ca acum masina nu merge la capacitate maxima si electronica trebuie modificata pentru noul restrictor. Sunt sigur ca performantele mai pot fi imbunatatite, dar asta voi sti numai dupa alte si alte teste pe care le vom face cu masina.

Care sunt primele impresii despre etapa de la Brasov?

Bogdan Marisca: A fost o etapa bine organizata. Totul a fost organizat mai riguros, mai securizat. De exemplu, proba super-speciala din Brasov a fost desenata mai bine, aranjata excelent si protejata cum trebuie. Drept dovada, au fost peste 5000 de spectatori care au putut vedea totul perfect. In plus, pe celelalte probe, mi-a placut asfaltul, care a fost vizibil mai bun, dar si vremea, care a tinut cu noi. Si, nu in ultimul rand, pe toate probele, am apreciat numarul mare de spectatori. Ce nu am apreciat, a fost faptul ca drumul de intoarcere a fost acelasi cu cel de concurs, si a trebuit sa asteptam cateva ore inainte sa ne intoarcem la start, in coloana. Dar poate asta face parte din farmecul etapei de la Brasov.

EXCLUSIV 4Tuning! Impresiile castigatorilor despre masini si traseu!

Ce parere ai despre urmatoarea etapa, de la Pitesti?

Bogdan Marisca:Etapa urmatoare este una tehnica, cu multe viraje, mai ales zonele din jurul lacului Vidraru. Este poate chiar cel mai tehnic raliu din Romania. Acolo, conditiile meteo au un cuvant important de zis - gumele potrivite la timpul potrivit pot face o mare diferenta!

Marco, spune-ne cateva cuvinte despre masina ta si cum s-a comportat la Brasov

Marco Tempestini: Masina noastra, Peugeot 207 Super 2000 este dealtfel primul exemplar inmatriculat in Romania de acest gen. Este o masina completa de competitie, nu este o masina de strada modificata, asa cum sunt masinile Subaru sau Mitsubishi modificate de raliu. Acest Peugeot este o masina 100% creata de concurs, are tractiune integrala, suspensie Spec WRC, iar la interior are numai strictul necesar, totul este metalic. Motorul este unul mai special, este aspirat, nu are turbo. Este un motor de 2000 cmc, care urca in 7000-8000 rpm, acolo si produce cei peste 280 de cp. Cutia de viteze este secventiala, insa viteza maxima nu este una foarte mare. Insa, cu mai multe teste sunt sigur ca voi scoate si mai mult din aceasta masina, iar rezultatele sper eu, le voi imbunatati.

EXCLUSIV 4Tuning! Impresiile castigatorilor despre masini si traseu!

Spune-ne te rog parerea ta despre aceasta prima etapa

Marco Tempestini: Nu a fost un raliu usor. Insa mi-a placut cum s-a comportat masina, mi-au placut probele Poiana-Rasnov si Babarunca, sunt trasee frumoase. Vremea a fost in regula, a tinut cu noi, drumurile au fost bune. Mi-a placut asfaltul, ca a fost reconditionat, dar si marginile drumurilor, ceea ce au facut ca vitezele sa fie mai mari. Mi-a placut organizarea per total, a fost excelenta!

EXCLUSIV 4Tuning! Impresiile castigatorilor despre masini si traseu!

Vom reveni cu detalii despre echipa Napoca Rally Academy si de la prima etapa din CNR, dar si de la etapele urmatoare, unde 4Tuning va fi prezent cu siguranta. Cu filme, interviuri, fotografii de la fata locului, ca de obicei.

Le uram SUCCES echipajelor si un sezon cat mai bun!

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (15) Poze Bogdan Marisca
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri DATA PUBLICĂRII: 19 Aprilie 2010