Ghinion pentru Bogdan Marisca - abandon cu masina in flacari!

Liderii clasamentului general al Campionatului National de Raliuri, Bogdan Marisca si Sebastian Itu au fost nevoiti sa abandoneze cu masina in flacari, chiar pe ultima proba speciala a Raliului Tara Barsei. In ciuda faptului ca au fost sicanati de probleme tehnice pe aproape toate specialele desfasurate sambata, cei doi au avut o evolutie buna in urma careia, cu o proba inainte de abandon, ocupau pozitia a treia si, dupa retragerea lui Gergo Szabo, puteau spera la un loc secund la finalul etapei brasovene.
Trimite unui prieten
Bogdan a inceput bine Raliul Tara Barsei, obtinand vineri seara al patrulea timp al Baneasa Rally Show, super-speciala de deschidere a celei de-a sasea etape a Campionatului National de Raliuri. Ziua de sambata a inceput insa sub semnul unor setari gresite la masina dar si a prafului, care l-au facut pe pilotul Napoca Rally Academy sa piarda secunde pretiuoase pe primele doua probe speciale. Au urmat apoi pierderea evacuarii, dificultati de comunicare cu copilotul, o pana de cauciuc si, in final, cu doar cativa kilometri inainte de sosire, probleme la turbina in urma carora au rezultat scurgeri de ulei care s-a aprins, flacarile de sub capota determinandu-l pe clujean sa abandoneze. Doar norocul a facut ca pagubele la masina sa fie limitate, povesteste Marisca: "Nu stiu exact ce s-a intamplat, cred ca a cedat turbina sau un furtun da acolo, cert este ca am luat foc. Am avut totusi foarte mult noroc, era o singura cladire pe toata proba de 25 de kilometri, o pensiune si incidentul s-a intamplat chiar in dreptul ei. Oamenii foloseau un furtun pentru a uda drumul sa nu se ridice praful si, cu ajutorul lor am reusit sa stingem rapid flacarile. Dar am avut o multime de evenimente si inainte. Pe prima proba de sambata am prins praf si a trebuit sa reduc viteza destul de mult si, cu masina prost setata, am pierdut aproximativ 9 secunde, pe a doua proba ne-am confruntat in continuare cu set-up-ul gresit al masinii. Pe PS 4 n-am mers rau, dar, pe la jumatatea probei, am pierdut evacuarea si comportamentul masinii s-a schimbat, a trebuit sa merg mai turat si nu-l mai auzeam bine pe Sebi. Am facut si o pana pe penultima proba iar apoi a survenit problema majora, care ne-a obligat sa ne retragem. In rest n-am mers rau! Sunt, totusi, multumit ca am avut noroc si nu am pierdut masina si ca putem sa ne jucam sansa in ultimele doua etape", a spus Bogdan Marisca la finalul raliului.
Pentru echipajul Tempesta/Dorin Pulpea, Raliul Tara Barsei s-a terminat cand nici nu incepuse bine. Pe poba speciala numarul 2, prima a zilei de sambata, Tempesta face o mica greseala loveste usor o roata, dar un element al directiei cedeaza si pilotul Napoca Rally Academy este nevoit sa traga pe dreapta dupa doar cativa kilometri. "Se confirma ca 2010 nu este anul nostru. Am franat un pic prea tarziu intr-un viraj in care nu aveam cum sa evit sa ies in decor. Am lovit usor ceva s-a rupt si nu am mai putut continua. Acuma suntem deja cu gandul la Bulgaria si la Ucraina. La Sliven Rally este foarte important sa terminam pe un loc cat mai bun, dar ne propunem, ca si anul trecut, sa invingem in Ucraina si in Rusia pentru a ne adjudeca si anul acesta trofeul FIA European Rally Cup (East). In ce priveste campionatul intern, cred ca Bogdan a ratat prima minge de meci, care a trecut acum pe langa el. Este insa totusi in continuare pe primul loc si speram cu totii ca va putea profita de a doua minge de meci. Dar este o batalie interesanta si sunt convins ca si de aceasta data titlul se va juca la Iasi, in ultima etapa", a declarat Tempesta.
Tempesta si Dorin Pulpea vor participa in weekend-ul urmator, in perioada 4-5 septembrie, la Sliven Rally (Bulgaria), iar apoi, in zilele de 11 si 12 septembrie, la Yalta Rally (Ucraina), etape in FIA European Rally Cup (East). Cei doi au castigat Cupa Europei de Est in 2009 si spera sa pastreze trofeul la Cluj si anul acesta.
Pentru echipajul Tempesta/Dorin Pulpea, Raliul Tara Barsei s-a terminat cand nici nu incepuse bine. Pe poba speciala numarul 2, prima a zilei de sambata, Tempesta face o mica greseala loveste usor o roata, dar un element al directiei cedeaza si pilotul Napoca Rally Academy este nevoit sa traga pe dreapta dupa doar cativa kilometri. "Se confirma ca 2010 nu este anul nostru. Am franat un pic prea tarziu intr-un viraj in care nu aveam cum sa evit sa ies in decor. Am lovit usor ceva s-a rupt si nu am mai putut continua. Acuma suntem deja cu gandul la Bulgaria si la Ucraina. La Sliven Rally este foarte important sa terminam pe un loc cat mai bun, dar ne propunem, ca si anul trecut, sa invingem in Ucraina si in Rusia pentru a ne adjudeca si anul acesta trofeul FIA European Rally Cup (East). In ce priveste campionatul intern, cred ca Bogdan a ratat prima minge de meci, care a trecut acum pe langa el. Este insa totusi in continuare pe primul loc si speram cu totii ca va putea profita de a doua minge de meci. Dar este o batalie interesanta si sunt convins ca si de aceasta data titlul se va juca la Iasi, in ultima etapa", a declarat Tempesta.
Tempesta si Dorin Pulpea vor participa in weekend-ul urmator, in perioada 4-5 septembrie, la Sliven Rally (Bulgaria), iar apoi, in zilele de 11 si 12 septembrie, la Yalta Rally (Ucraina), etape in FIA European Rally Cup (East). Cei doi au castigat Cupa Europei de Est in 2009 si spera sa pastreze trofeul la Cluj si anul acesta.
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
-
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
-
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
-
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
-
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
-
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
-
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
-
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
-
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
Eleron luneta audi a6 c6 typ 4f hsb042 400 Lei
-
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
-
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
-
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 30 August 2010