Jean Tatu / Cristi Florea - Un debut bun

• Echipajul Jean Tatu – Cristi Florea a cucerit primul punct din CNR 2010
• Sibienii isi doresc rezultate cat mai bune etapele viitoare
• Sibienii isi doresc rezultate cat mai bune etapele viitoare
Trimite unui prieten
Raliul Brasovului, prima etapa a Campionatului National de Raliuri 2010 a fost si startul in actuala formula pentru Jean Tatu si Cristi Florea. Dupa o cursa interesanta, cei doi au reusit sa obtina un punct in clasamentul general si doua puncte la grupa N, un rezultat foarte bun in actuala conjunctura.
Pe un Subaru Impreza WRX STI N11, echipajul sibian Jean Tatu – Cristi Florea a testat noua formula la cursa de la Brasov. „Am decis sa mergem in aceasta formula, dar nu ne puteam astepta la un rezultat senzational in conditiile in care noi nu am facut nici un kilometru impreuna cu masina de cursa pana la shakedown. Am considerat aceasta etapa ca si o cursa de acomodare, de test”, spune Jean Tatu.
Debut greoi
Startul pe primele speciale nu a fost foarte grozav. Odata cu trecerea pe proba speciala Rasnov Poiana, lucrurile s-au schimbat si ritmul a inceput sa fie mai alert. Ca urmare si clasarea celor doi a inceput sa fie mai buna. „Am inceput mai greu, dar odata cu avansarea in cursa am inceput sa ne acomodam cat mai bine si am ridicat ritmul”, spune Jean Tatu.
O zi multumitoare
Duminica, cu doua speciale extrem de dificile, Babarunca si Cheia, cei doi si-au impus sa mareasca ritmul si sa avanseze cat mai mult in clasament. Tactica a reusit, iar timpii obtinuti i-au facut pe sibieni ca dupa prima trecere a zilei de duminica sa avanseze pe locul 10 in clasamentul general. Pentru ca diferenta fata de cei din fata era practic imposibil de recuperat, cei doi au preferat sa ruleze intr-un ritm cat mai sustinut, dar, in acelasi timp fara a risca. „Am preferat sa mergem curat si sa ne acomodam cat mai bine unul cu celalalt. In acelasi timp, ne-am propus sa ne mentinem ritmul si pozitia in clasament. Desi am rulat mai prudent am izbutit sa ne mentinem pe locul zece, unul bun in actualele conditii”, explica pilotul sibian.
Inceput promitator
Pentru Cristi Florea etapa de la Brasov a fost un inceput bun. Dupa ani in care a jucat rolul de PR al echipei, a decis sa treaca pe scaunul din dreapta. „Nu a fost deloc usor. A fost prima cursa din viata in calitate de navigator, iar marea dorinta a fost sa nu dezamagesc. Pana la urma, cred ca a iesit bine. Au fost si sincope, dar cu ajutorul lui Jean am izbutit sa trecem peste ele. Pentru prima cursa in aceasta conjunctura cred ca este un rezultat onorabil. Trebuie sa muncim mult, trebuie sa ne mobilizam, dar cu rabdare, cred ca putem sa facem lucruri frumoase. Multumim echipei Dan Girtofan-Mita Lazarescu pentru sprijinul acordat, dar si mecanicilor”, spune Cristi Florea.
Pe un Subaru Impreza WRX STI N11, echipajul sibian Jean Tatu – Cristi Florea a testat noua formula la cursa de la Brasov. „Am decis sa mergem in aceasta formula, dar nu ne puteam astepta la un rezultat senzational in conditiile in care noi nu am facut nici un kilometru impreuna cu masina de cursa pana la shakedown. Am considerat aceasta etapa ca si o cursa de acomodare, de test”, spune Jean Tatu.
Debut greoi
Startul pe primele speciale nu a fost foarte grozav. Odata cu trecerea pe proba speciala Rasnov Poiana, lucrurile s-au schimbat si ritmul a inceput sa fie mai alert. Ca urmare si clasarea celor doi a inceput sa fie mai buna. „Am inceput mai greu, dar odata cu avansarea in cursa am inceput sa ne acomodam cat mai bine si am ridicat ritmul”, spune Jean Tatu.
O zi multumitoare
Duminica, cu doua speciale extrem de dificile, Babarunca si Cheia, cei doi si-au impus sa mareasca ritmul si sa avanseze cat mai mult in clasament. Tactica a reusit, iar timpii obtinuti i-au facut pe sibieni ca dupa prima trecere a zilei de duminica sa avanseze pe locul 10 in clasamentul general. Pentru ca diferenta fata de cei din fata era practic imposibil de recuperat, cei doi au preferat sa ruleze intr-un ritm cat mai sustinut, dar, in acelasi timp fara a risca. „Am preferat sa mergem curat si sa ne acomodam cat mai bine unul cu celalalt. In acelasi timp, ne-am propus sa ne mentinem ritmul si pozitia in clasament. Desi am rulat mai prudent am izbutit sa ne mentinem pe locul zece, unul bun in actualele conditii”, explica pilotul sibian.
Inceput promitator
Pentru Cristi Florea etapa de la Brasov a fost un inceput bun. Dupa ani in care a jucat rolul de PR al echipei, a decis sa treaca pe scaunul din dreapta. „Nu a fost deloc usor. A fost prima cursa din viata in calitate de navigator, iar marea dorinta a fost sa nu dezamagesc. Pana la urma, cred ca a iesit bine. Au fost si sincope, dar cu ajutorul lui Jean am izbutit sa trecem peste ele. Pentru prima cursa in aceasta conjunctura cred ca este un rezultat onorabil. Trebuie sa muncim mult, trebuie sa ne mobilizam, dar cu rabdare, cred ca putem sa facem lucruri frumoase. Multumim echipei Dan Girtofan-Mita Lazarescu pentru sprijinul acordat, dar si mecanicilor”, spune Cristi Florea.
Participarea la aceasta etapa a echipajul sibian a fost sprijinita de partenerii: Transgaz, Boccardo.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
-
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
-
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
-
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
-
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
-
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
-
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
-
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
-
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Electromotor toyota avensis t25 / rav 4 2.2 d-cat 2005 2006 2007 200 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
-
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
-
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
-
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 20 Aprilie 2010