Jean Tatu / Cristi Florea - Un debut bun

• Echipajul Jean Tatu – Cristi Florea a cucerit primul punct din CNR 2010
• Sibienii isi doresc rezultate cat mai bune etapele viitoare
• Sibienii isi doresc rezultate cat mai bune etapele viitoare
Trimite unui prieten
Raliul Brasovului, prima etapa a Campionatului National de Raliuri 2010 a fost si startul in actuala formula pentru Jean Tatu si Cristi Florea. Dupa o cursa interesanta, cei doi au reusit sa obtina un punct in clasamentul general si doua puncte la grupa N, un rezultat foarte bun in actuala conjunctura.
Pe un Subaru Impreza WRX STI N11, echipajul sibian Jean Tatu – Cristi Florea a testat noua formula la cursa de la Brasov. „Am decis sa mergem in aceasta formula, dar nu ne puteam astepta la un rezultat senzational in conditiile in care noi nu am facut nici un kilometru impreuna cu masina de cursa pana la shakedown. Am considerat aceasta etapa ca si o cursa de acomodare, de test”, spune Jean Tatu.
Debut greoi
Startul pe primele speciale nu a fost foarte grozav. Odata cu trecerea pe proba speciala Rasnov Poiana, lucrurile s-au schimbat si ritmul a inceput sa fie mai alert. Ca urmare si clasarea celor doi a inceput sa fie mai buna. „Am inceput mai greu, dar odata cu avansarea in cursa am inceput sa ne acomodam cat mai bine si am ridicat ritmul”, spune Jean Tatu.
O zi multumitoare
Duminica, cu doua speciale extrem de dificile, Babarunca si Cheia, cei doi si-au impus sa mareasca ritmul si sa avanseze cat mai mult in clasament. Tactica a reusit, iar timpii obtinuti i-au facut pe sibieni ca dupa prima trecere a zilei de duminica sa avanseze pe locul 10 in clasamentul general. Pentru ca diferenta fata de cei din fata era practic imposibil de recuperat, cei doi au preferat sa ruleze intr-un ritm cat mai sustinut, dar, in acelasi timp fara a risca. „Am preferat sa mergem curat si sa ne acomodam cat mai bine unul cu celalalt. In acelasi timp, ne-am propus sa ne mentinem ritmul si pozitia in clasament. Desi am rulat mai prudent am izbutit sa ne mentinem pe locul zece, unul bun in actualele conditii”, explica pilotul sibian.
Inceput promitator
Pentru Cristi Florea etapa de la Brasov a fost un inceput bun. Dupa ani in care a jucat rolul de PR al echipei, a decis sa treaca pe scaunul din dreapta. „Nu a fost deloc usor. A fost prima cursa din viata in calitate de navigator, iar marea dorinta a fost sa nu dezamagesc. Pana la urma, cred ca a iesit bine. Au fost si sincope, dar cu ajutorul lui Jean am izbutit sa trecem peste ele. Pentru prima cursa in aceasta conjunctura cred ca este un rezultat onorabil. Trebuie sa muncim mult, trebuie sa ne mobilizam, dar cu rabdare, cred ca putem sa facem lucruri frumoase. Multumim echipei Dan Girtofan-Mita Lazarescu pentru sprijinul acordat, dar si mecanicilor”, spune Cristi Florea.
Pe un Subaru Impreza WRX STI N11, echipajul sibian Jean Tatu – Cristi Florea a testat noua formula la cursa de la Brasov. „Am decis sa mergem in aceasta formula, dar nu ne puteam astepta la un rezultat senzational in conditiile in care noi nu am facut nici un kilometru impreuna cu masina de cursa pana la shakedown. Am considerat aceasta etapa ca si o cursa de acomodare, de test”, spune Jean Tatu.
Debut greoi
Startul pe primele speciale nu a fost foarte grozav. Odata cu trecerea pe proba speciala Rasnov Poiana, lucrurile s-au schimbat si ritmul a inceput sa fie mai alert. Ca urmare si clasarea celor doi a inceput sa fie mai buna. „Am inceput mai greu, dar odata cu avansarea in cursa am inceput sa ne acomodam cat mai bine si am ridicat ritmul”, spune Jean Tatu.
O zi multumitoare
Duminica, cu doua speciale extrem de dificile, Babarunca si Cheia, cei doi si-au impus sa mareasca ritmul si sa avanseze cat mai mult in clasament. Tactica a reusit, iar timpii obtinuti i-au facut pe sibieni ca dupa prima trecere a zilei de duminica sa avanseze pe locul 10 in clasamentul general. Pentru ca diferenta fata de cei din fata era practic imposibil de recuperat, cei doi au preferat sa ruleze intr-un ritm cat mai sustinut, dar, in acelasi timp fara a risca. „Am preferat sa mergem curat si sa ne acomodam cat mai bine unul cu celalalt. In acelasi timp, ne-am propus sa ne mentinem ritmul si pozitia in clasament. Desi am rulat mai prudent am izbutit sa ne mentinem pe locul zece, unul bun in actualele conditii”, explica pilotul sibian.
Inceput promitator
Pentru Cristi Florea etapa de la Brasov a fost un inceput bun. Dupa ani in care a jucat rolul de PR al echipei, a decis sa treaca pe scaunul din dreapta. „Nu a fost deloc usor. A fost prima cursa din viata in calitate de navigator, iar marea dorinta a fost sa nu dezamagesc. Pana la urma, cred ca a iesit bine. Au fost si sincope, dar cu ajutorul lui Jean am izbutit sa trecem peste ele. Pentru prima cursa in aceasta conjunctura cred ca este un rezultat onorabil. Trebuie sa muncim mult, trebuie sa ne mobilizam, dar cu rabdare, cred ca putem sa facem lucruri frumoase. Multumim echipei Dan Girtofan-Mita Lazarescu pentru sprijinul acordat, dar si mecanicilor”, spune Cristi Florea.
Participarea la aceasta etapa a echipajul sibian a fost sprijinita de partenerii: Transgaz, Boccardo.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
-
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei
Grila bara fata centrala, cod gm13266577, opel astra j combi... 749 Lei
-
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 128 Lei
Conducta / teava turbina ssangyong rexton 2.9 td 88kw 120cp... 80 Lei
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
-
Cap de bara axa fata dreapta (til017r japanparts) ford,land... 90.46 Lei
Electromotor 9662854080, citroen ds3, 1.6hdi, 9hp 226 Lei
Kit pornire volkswagen lt 2004 van 2.5 tdi 700 Lei
-
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 239 Lei
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
-
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
Senzor parcare valeo skoda yeti 5l 2009-2017 890019 365 Lei
-
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
Usita rezervor bmw x3 x3 - - (2010 2017) 185 Lei
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
-
Pompa injectie inalta presiune 0445010799 1.7 dci 167006205r... 1500 Lei
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
-
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Cheder geam usa fata stanga bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007]... 56 Lei
-
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
Cablu timonerie opel astra h facelift 2007-2010 1.9 cdti 24467437 300 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei
-
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei


Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 20 Aprilie 2010