Napoca Rally Academy din nou victorioasa la echipe!
In ceea ce priveste intrecerea echipajelor, chinuiti de probleme tehnice chiar la final, Bogdan Marisca si Sebastian Itu au incheiat pe locul secund o cursa nebuna in care liderul s-a schimbat de cinci ori pe sase probe speciale si invingatorul s-a decis pe ultima proba, la o diferenta de mai putin de o secunda. Castigator in patru din ultimele cinci editii ale Raliului Clujului (exceptand-o pe cea de acum), Bogdan Marisca a inceput in forta si anul acesta, stabilind al doilea timp al super-specialei de vineri seara, pe care a terminat-o la doar o secunda de lider. Primele doua probe speciale ale zilei de sambata au insemnat tot atatea time-scratch-uri pentru pilotul Napoca Rally Academy, care slabeste insa, putin, ritmul pe ultima proba a buclei, pierzand 8 secunde si fiind nevoit sa cedeze si fotoliul de lider inaintea parcului de service de la jumatatea zilei. Marisca revine si ataca pe PS5, a doua trecere pe Rasca, pe care stabileste din nou cel mai bun timp si se instaleaza inca o data la conducerea raliului. Insa chiar pe finalul ultimei probe speciale, motorul Mitsubishi-ului Evo IX pilotat de clujean incepe sa intrerupa si, lipsit de putere, Bogdan este nevoit sa se incline si sa cedeze prima treapta a podiumului, terminand pe doi, la doar 0,9 secunde de Valentin Porcisteanu.
"Il felicit pe Vali, a fost o lupa stransa si frumoasa, dar noi suntem, clar, suparati. In general imi asum rezultatele mai putin bune dar, de aceasta data, daca nu am fi avut probleme pe ultima proba, sunt convins ca nu am fi pierdut cele noua zecimi de secunda. In rest am avut o cursa buna, am mai lasat, cu siguranta, secunde si in alte parti, la fel ca si ceilalti concurenti, insa, in afara de prima trecere pe Marisel, unde am avut un start foarte prost si am mai pierdut ceva si pe proba din cauza unui set-up gresit al suspensiei, sunt multumit de cum am mers astazi. In final trebuie sa ne bucuram pentru locul doi. Prima pozitie am pierdut-o si cel care trebuie felicitat este Vali Porcisteanu", a declarat Bogdan Marisca la finalul raliului.
Nici echipajul Tempesta/ Dorin Pulpea nu se poate declara multumit de rezultatul obtinut, o greseala facuta pe PS 3 ( Rasca1) aruncandu-I, practic, in afara podiumului. Asa cum anuntase inaintea intrecerii, Tempesta a atacat inca din prima proba a Raliului Clujului, castigand super-speciala de deschidere. Pilotul Napoca Rally Academy a pastrat ritmul ridicat si sambata, si, dupa prima proba a zilei, a doua a raliului, se afla pe locul doi, la mai putin de o secunda de coechipierul sau, Bogdan Marisca. Insa, pe PS 3, Tempesta greseste si iese usor in decor, continua din fericire fara stricaciuni la masina, dar pierde, in urma incidentului, 7-8 secunde. Desi a avut apoi o evolutie constanta si consistenta (in pofida unei alegeri mai putin fericite a pneurilor pe a doua bucla), greseala de pe Rasca 1 s-a dovedit determinanta pantru rezultatul final, in conditiile in care Marco Tempestini a terminat raliul pe locul patru, la doar 0,2 secunde de podium si 7,5 secunde de locul 2.
"Nu ne bucuram pentru pozitia ocupata, dar ne bucuram ca masina a tinut si am avut, din nou, un raliu fara nicio problema tehnica. De data asta am pierdut pe mana noastra, greseala pe care am facut-o pe prima trecere pe Rasca, dovedindu-se, in final, foarte importanta. Dar astfel de lucruri se intampla cand incerci sa fii rapid. II felicit, la final, pe ocupantii podiumului. Toti patru am mers foarte tare, dar, evident, ei au mers mai tare decat mine si merita toate felicitarile. Pe ultima bucla am incercat sa schimb ceva, am pus cauciucuri mai tari, nu a fost cea mai buna alegere dar nu cred ca asta a facut diferenta. Privim spre viitor, suntem bucurosi ca masina nu ne-a facut probleme si mergem optimisti la Raliul Argesului si in Ucraina", a spus Tempesta, in ultimul parc de service.
Pana la Raliul Argesului, urmatoarea etapa a campionatului intern, Tempesta si Dorin Pulpea vor participa la Yalta Rally, in Ucraina, etapa a Intercontinental Rally Challenge si a FIA European Rally Cup (East).- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Far dreapta nissan qashqai j10 [2007 - 2010] crossover 5-usi... 300 Lei
- Piese auto pentru volkswagen passat b6 2.0tdi bmp cutie dsg... Vw passat gmo 2017 11900 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € 0445124014 504388750 0986435655 bosch injector new holland t9... 2000 Lei Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10400 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € 0445110414 166105302r 95518000 0986435211 bosch injector... 600 Lei Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- 0445120011 504066141 500371101 bosch injector fiat ducato 2.3... 350 Lei Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € 0414700002 0986441102 500324435 bosch unitate pompa-duza iveco... 750 Lei
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Vw touran diesel 2011 5790 €
- A2c89877300 167005519r a6070700001 vdo pompa inalta presiune... 750 Lei Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6800 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € 2674a256 2674a604 2674a209 10709880002 reconditiunat... 2000 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7990 €