Napoca Rally Academy din nou victorioasa la echipe!

In ceea ce priveste intrecerea echipajelor, chinuiti de probleme tehnice chiar la final, Bogdan Marisca si Sebastian Itu au incheiat pe locul secund o cursa nebuna in care liderul s-a schimbat de cinci ori pe sase probe speciale si invingatorul s-a decis pe ultima proba, la o diferenta de mai putin de o secunda. Castigator in patru din ultimele cinci editii ale Raliului Clujului (exceptand-o pe cea de acum), Bogdan Marisca a inceput in forta si anul acesta, stabilind al doilea timp al super-specialei de vineri seara, pe care a terminat-o la doar o secunda de lider. Primele doua probe speciale ale zilei de sambata au insemnat tot atatea time-scratch-uri pentru pilotul Napoca Rally Academy, care slabeste insa, putin, ritmul pe ultima proba a buclei, pierzand 8 secunde si fiind nevoit sa cedeze si fotoliul de lider inaintea parcului de service de la jumatatea zilei. Marisca revine si ataca pe PS5, a doua trecere pe Rasca, pe care stabileste din nou cel mai bun timp si se instaleaza inca o data la conducerea raliului. Insa chiar pe finalul ultimei probe speciale, motorul Mitsubishi-ului Evo IX pilotat de clujean incepe sa intrerupa si, lipsit de putere, Bogdan este nevoit sa se incline si sa cedeze prima treapta a podiumului, terminand pe doi, la doar 0,9 secunde de Valentin Porcisteanu.
"Il felicit pe Vali, a fost o lupa stransa si frumoasa, dar noi suntem, clar, suparati. In general imi asum rezultatele mai putin bune dar, de aceasta data, daca nu am fi avut probleme pe ultima proba, sunt convins ca nu am fi pierdut cele noua zecimi de secunda. In rest am avut o cursa buna, am mai lasat, cu siguranta, secunde si in alte parti, la fel ca si ceilalti concurenti, insa, in afara de prima trecere pe Marisel, unde am avut un start foarte prost si am mai pierdut ceva si pe proba din cauza unui set-up gresit al suspensiei, sunt multumit de cum am mers astazi. In final trebuie sa ne bucuram pentru locul doi. Prima pozitie am pierdut-o si cel care trebuie felicitat este Vali Porcisteanu", a declarat Bogdan Marisca la finalul raliului.
Nici echipajul Tempesta/ Dorin Pulpea nu se poate declara multumit de rezultatul obtinut, o greseala facuta pe PS 3 ( Rasca1) aruncandu-I, practic, in afara podiumului. Asa cum anuntase inaintea intrecerii, Tempesta a atacat inca din prima proba a Raliului Clujului, castigand super-speciala de deschidere. Pilotul Napoca Rally Academy a pastrat ritmul ridicat si sambata, si, dupa prima proba a zilei, a doua a raliului, se afla pe locul doi, la mai putin de o secunda de coechipierul sau, Bogdan Marisca. Insa, pe PS 3, Tempesta greseste si iese usor in decor, continua din fericire fara stricaciuni la masina, dar pierde, in urma incidentului, 7-8 secunde. Desi a avut apoi o evolutie constanta si consistenta (in pofida unei alegeri mai putin fericite a pneurilor pe a doua bucla), greseala de pe Rasca 1 s-a dovedit determinanta pantru rezultatul final, in conditiile in care Marco Tempestini a terminat raliul pe locul patru, la doar 0,2 secunde de podium si 7,5 secunde de locul 2.
"Nu ne bucuram pentru pozitia ocupata, dar ne bucuram ca masina a tinut si am avut, din nou, un raliu fara nicio problema tehnica. De data asta am pierdut pe mana noastra, greseala pe care am facut-o pe prima trecere pe Rasca, dovedindu-se, in final, foarte importanta. Dar astfel de lucruri se intampla cand incerci sa fii rapid. II felicit, la final, pe ocupantii podiumului. Toti patru am mers foarte tare, dar, evident, ei au mers mai tare decat mine si merita toate felicitarile. Pe ultima bucla am incercat sa schimb ceva, am pus cauciucuri mai tari, nu a fost cea mai buna alegere dar nu cred ca asta a facut diferenta. Privim spre viitor, suntem bucurosi ca masina nu ne-a facut probleme si mergem optimisti la Raliul Argesului si in Ucraina", a spus Tempesta, in ultimul parc de service.
Pana la Raliul Argesului, urmatoarea etapa a campionatului intern, Tempesta si Dorin Pulpea vor participa la Yalta Rally, in Ucraina, etapa a Intercontinental Rally Challenge si a FIA European Rally Cup (East).-
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
Motor diesel cff 2.0 tdi fara anexe volkswagen tiguan 2007 5000 Lei
-
Peugeot 208 1.2i 2012 1999 €
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
-
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Dacia lodgy motor 1200 tce -115 cp euro 5 2013 4890 €
Jante aliaj 18" / 5x114.3 mitsubishi 1100 Lei
-
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Balast droser xenon modul led vw,audi,seat 7p5941591aj,7p5 941... 250 Lei
Mini countryman motor defect cod n47c20a 2012 4850 €
-
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 2950 €
-
Mercedes 220 220 2008 1700 €
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Kit curea transmisie ina citroen c5 2 2004→ 529 0012 10 435 Lei
-
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
Difuzor 63amg gle w167 (2019+) full black design 1950 Lei
-
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Mercedes cls 350 cdi 2012 13490 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Mazda 3 1500 diesel euro 6d fara adblue 2016 11500 €
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Set curea transmisie cu caneluri lancia musa (350) (2004 -... 261 Lei
-
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Mitsubishi asx di-d 2012 7950 €
-
Dezmembrez peugeot 3008 hybrid 4x4 2.0 hdi rhc 200 cai an 2012
Casca moto deschisa oe seat mo alb 1l0050320g 765 Lei
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Maneta stergator lampa de semnalizare 3d0953513 / 7l6953503... 150 Lei
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €


