Obiectiv atins

Locul 2 si opt puncte era maximum posibil in Raliul Tara Barsei. Alex Filip si Bogdan Iancu si-au indeplinit obiectivul si raman pe primul loc in clasamentul general al grupei A.
Trimite unui prieten
- - Echipajul 79 isi pastreaza pozitia de lider la grupa A
- - Cea mai buna clasare in Citroen Racing Trophy
- - Urmatoarea provocare: Class 1 Grand Prix Romania
Raliul Tara Barsei a inceput prost pentru Alex Filip si Bogdan Iancu, dar s-a terminat cat se putea de bine. Echipajul 79 si-a pastrat pozitia de lider la grupa A cu doua etape inaintea finalului de sezon. Etapa a sasea din Campionatul National de Raliuri a debutat cu o super speciala pe strazile din centrul Brasovului, proba pe care Alex Filip a pierdut peste 10 secunde. „S-a dovedit inca o data ca super specialele raman punctul meu slab. A fost greseala mea in totalitate si cred ca pentru mine cel mai bine ar fi ca aceste probe sa se desfasoare la sfarsitul raliului. S-a vazut la Cluj ca in momentele decisive, cand fiecare secunda conteaza, ma pot concentra mai bine si pot chiar sa castig”, a spus Alex Filip, dupa prima zi din Raliul Tara Barsei.
Sambata, in ziua a doua a raliului, au fost programate 6 probe speciale pe macadam cu o lungime totala de 111 km. „Din fericire prima proba speciala a zilei, lunga de aproape 30 kilometri a fost anulata. Am ales gresit pneurile si probabil ca daca am fi parcurs ambele probe, programate inainte primului parc de service, nu am mai fi avut nicio sansa la un loc pe podium la grupa A. In speciala a treia am fost la un pas de o iesire in decor, dar din fericire am ramas in cursa”, a spus Bogdan Iancu, in primul parc de service din ziua a doua a Raliului Tara Barsei.
Si pe speciala a patra, echipajul 79 a fost foarte de o iesire in decor. „Pentru trecerea pe a doua bucla am ales pneuri moi, singura optiune disponibila, ceea ce nu s-a potrivit deloc cu suprafata acestor probe. Masina a fost destul de greu de controlat si am ratat un punct de franare intr-un viraj urmat de un pod. Si aici am avut noroc si am reusit sa termin proba fara probleme”, a spus Alex Filip.
Inaintea ultimei bucle de doua probe, Alex Filip si Bogdan Iancu au urcat pe locul secund in ierarhia grupei A, dar avansul fata de ocupantii pozitiei a treia era de doar 2,5 secunde. Alex Filip a pierdut 0,9 secunde in duelul cu Ernest Mullner pe speciala lunga de aproape 30 kilometri, dar a fortat pe ultima speciala a raliului si si-a asigurat pozitia a doua la grupa cu un avans de 8,3 secunde fata de pozitia a treia. „Strategia mea pentru acest raliu a fost sa termin in spatele lui Edwin Keleti si am reusit. In conditiile in care el concureaza cu o masina mai puternica cu aproape 80 CP sunt multumit ca am pierdut doar mai putin de o secunda pe kilometrul de proba speciala”, a adaugat Alex Filip.
Locul 2 obtinut la grupa A inseamna si cel mai bun rezultat dintre pilotii inscrisi in Citroen Racing Trophy. Adica inca un motiv de bucurie pentru Alex Filip: „Imi pare rau ca atat Dani Ungur, cat si Nistor Duval au avut unele probleme. Sunt sigur ca lupta pentru un loc pe podium ar fi fost mult mai disputat daca lucrurile ar fi mers bine la ei. Oricum vreu sa-i multumesc lui Nistor Duval pentru incurajari si fair-play-ul de care a dat dovada.”
Urmatoarea provocare pentru Alex Filip este Class 1 Romanian Grand Prix, cursa de barci cu motor desfasurata pe lacul Siutghiol in perioada 28 – 30 august, unde va avea ocazia sa faca un schimb de experienta cu un pilot Class 1. Urmatoarea etapa din Campionatul National de Raliuri. Raliul Aradului, se va desfasura in perioada 25 – 27 septembrie.
In 2009, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu conteaza pe sprijinul partenerilor: Orange Romania, Citroën Romania, Coza Advertising, Cefin, Converse si Colina Motors.
REZULTATE – RALIUL TARA BARSEI 2009 ( etapa a 6-a din 8 ) - GRUPA A *
1. Edwin Keleti/Victor Ponta – Renault Clio R3
2. Alexandru Filip/Bogdan Iancu - Citroen C2R2 + 01:03,3
3. Ernest Mullner/Eugen Pop – Skoda Fabia + 01:11,6
4. Nistor Duval/Raoul Papp – Citroen C2R2 Max + 02:09,6
5. Daniel Ungur/Adrian Jucan – Citroen C2R2 Max + 08:14,5
6. Andrei Cascaval/Bogdan Mihnea – Seat Ibiza + 08:54,9
7. Calin Bucur/Dan Magos – Citroen Xsara + 16:19,5
Clasament general – Grupa A (dupa Raliul Sibiului 2009):*
1. Alex Filip, 39 p, 2. Edwin Keleti, 34 puncte, 3. Ernest Mullner 32 p, 4. Nistor Duval 23 p, 5. Alexandru Mitroi, 17 p, 6. Lucian Garbacea jr 15 p, 7. Bogdan Barbu 14 p, 8. Ciprian Savu, 9 p, 9. Calin Bucur, 8 p, 10. Cristian Enache 8 p, 11. Lucian Garbacea 5 p, 12. Cristian Stefan Szabo, 4 p, 13. Daniel Ungur, 4 p, 14. Lucian Sauciuc, 3 p, 15. Andrei Cascaval, 3 p, 16. Adrian Dragan 2 p, 17. Szabo Csongor 1 p.
* Rezultate au statut provizoriu pana la publicarea rezultatelor oficiale de catre FRAS.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
-
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
-
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
-
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
-
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
-
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Electromotor toyota avensis t25 / rav 4 2.2 d-cat 2005 2006 2007 200 Lei
-
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
-
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
-
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
-
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
-
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
-
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 24 August 2009