Pe 4 la Iasi, pe 2 in campionat!

Vali Porcisteanu si Dan Dobre au plecat la Iasi in postura de secondanti ai echipajului fruntas, Szabo/ Csegzy, dar disputa pentru titlu depindea in primul rand de prestatia acestora si abia mai apoi de cea a echipajului cu numarul 25.
Trimite unui prieten
Din acest motiv, dar si pentru ca Raliul Iasului 2010 reprezenta momentul de start al colaborarii cu un nou partener, Prista Oil, distribuitorul oficial al Valvoline in tarile din Estul Europei, ei si-au propus, dupa cum marturiseste Vali, "in primul rand sa terminam cu bine etapa, apoi sa obtinem punctele care sa ne permita sa ne pastram pozitia secunda in clasamentul general al sezonului, iar daca beneficiam de o conjunctura favorabila sa atacam titlul. Pe scurt, vizam ca de fiecare data podiumul, avandu-i in vizor in primul rand pe Bogdan si Giri, dar si, evident, pe Gergo".
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Credit foto: Catalin Stoia
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
-
Lampa stop dreapta audi a4 b8 avant 2008-2015 noua 8k9945096... 170 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
A4710964099 a4710964799 turbosuflanta mercedes-benz actros mp4... 1000 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
-
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
042200-0423 88370-47030 denso compresor de aer condiționat... 1250 Lei
Buton geamuri - dodge nitro 2007 , 04602544ag 105.14 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Cutie de transfer mercedes ml w166, 164 cu motoras a1662800800 2500 Lei
-
0445110618 55255408 0 445 110 618 bosch injector opel corsa e... 600 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
Motor diesel m57t 3.0 d merge doar pe x3 !! bmw x3 e83 2004 3200 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
Anvelope vara 18 inch fulda 225/40 r18 650 Lei
-
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
Ford puma ford puma 1.5 diesel 120 cp impecabil fara... 14500 €
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
-
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 12 Octombrie 2010