Pe 4 la Iasi, pe 2 in campionat!
Vali Porcisteanu si Dan Dobre au plecat la Iasi in postura de secondanti ai echipajului fruntas, Szabo/ Csegzy, dar disputa pentru titlu depindea in primul rand de prestatia acestora si abia mai apoi de cea a echipajului cu numarul 25.
Din acest motiv, dar si pentru ca Raliul Iasului 2010 reprezenta momentul de start al colaborarii cu un nou partener, Prista Oil, distribuitorul oficial al Valvoline in tarile din Estul Europei, ei si-au propus, dupa cum marturiseste Vali, "in primul rand sa terminam cu bine etapa, apoi sa obtinem punctele care sa ne permita sa ne pastram pozitia secunda in clasamentul general al sezonului, iar daca beneficiam de o conjunctura favorabila sa atacam titlul. Pe scurt, vizam ca de fiecare data podiumul, avandu-i in vizor in primul rand pe Bogdan si Giri, dar si, evident, pe Gergo".
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Credit foto: Catalin Stoia
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Audi q5 quatro 2017 23800 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei
StiriPeSurse.ro
Căsătoria dintre PSD și PNL se desface greu: riscuri majore pentru Primăria Capitalei. A început o...
PieseAuto.ro
Le curatam sau le schimbam? Cum sa scapam de scaunele auto murdare
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 12 Octombrie 2010