Pe 4 la Iasi, pe 2 in campionat!

Vali Porcisteanu si Dan Dobre au plecat la Iasi in postura de secondanti ai echipajului fruntas, Szabo/ Csegzy, dar disputa pentru titlu depindea in primul rand de prestatia acestora si abia mai apoi de cea a echipajului cu numarul 25.
Trimite unui prieten
Din acest motiv, dar si pentru ca Raliul Iasului 2010 reprezenta momentul de start al colaborarii cu un nou partener, Prista Oil, distribuitorul oficial al Valvoline in tarile din Estul Europei, ei si-au propus, dupa cum marturiseste Vali, "in primul rand sa terminam cu bine etapa, apoi sa obtinem punctele care sa ne permita sa ne pastram pozitia secunda in clasamentul general al sezonului, iar daca beneficiam de o conjunctura favorabila sa atacam titlul. Pe scurt, vizam ca de fiecare data podiumul, avandu-i in vizor in primul rand pe Bogdan si Giri, dar si, evident, pe Gergo".
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Credit foto: Catalin Stoia
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
17201-30110 1720130101 17201-0l042 t809a43 turbo toyota hilux... 1750 Lei
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei
-
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
-
0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 500 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
-
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
-
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
-
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
0445010763 167003606r bosch pompa inalta presiune dacia... 1100 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
5802403259 854911-5002s 854911-0002 gt4082s garrett turbo... 700 €
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
5801868968 826591-0003 826591-5003 garrett turbo reconditionat... 5000 Lei
0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 150 Lei
-
504374051 504387517 7895005021s 841805-5018s gtc4088v... 5000 Lei
0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei
0445010438 55256104 0 445 010 438 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
-
0445110276 0986435148 55200259 bosch injector alfa romeo opel... 250 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 12 Octombrie 2010