Pe 4 la Iasi, pe 2 in campionat!

Vali Porcisteanu si Dan Dobre au plecat la Iasi in postura de secondanti ai echipajului fruntas, Szabo/ Csegzy, dar disputa pentru titlu depindea in primul rand de prestatia acestora si abia mai apoi de cea a echipajului cu numarul 25.
Trimite unui prieten
Din acest motiv, dar si pentru ca Raliul Iasului 2010 reprezenta momentul de start al colaborarii cu un nou partener, Prista Oil, distribuitorul oficial al Valvoline in tarile din Estul Europei, ei si-au propus, dupa cum marturiseste Vali, "in primul rand sa terminam cu bine etapa, apoi sa obtinem punctele care sa ne permita sa ne pastram pozitia secunda in clasamentul general al sezonului, iar daca beneficiam de o conjunctura favorabila sa atacam titlul. Pe scurt, vizam ca de fiecare data podiumul, avandu-i in vizor in primul rand pe Bogdan si Giri, dar si, evident, pe Gergo".
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Credit foto: Catalin Stoia
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
-
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
-
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
-
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
-
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
-
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
-
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
-
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
-
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
-
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
-
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 12 Octombrie 2010