Pe 4 la Iasi, pe 2 in campionat!

Vali Porcisteanu si Dan Dobre au plecat la Iasi in postura de secondanti ai echipajului fruntas, Szabo/ Csegzy, dar disputa pentru titlu depindea in primul rand de prestatia acestora si abia mai apoi de cea a echipajului cu numarul 25.
Trimite unui prieten
Din acest motiv, dar si pentru ca Raliul Iasului 2010 reprezenta momentul de start al colaborarii cu un nou partener, Prista Oil, distribuitorul oficial al Valvoline in tarile din Estul Europei, ei si-au propus, dupa cum marturiseste Vali, "in primul rand sa terminam cu bine etapa, apoi sa obtinem punctele care sa ne permita sa ne pastram pozitia secunda in clasamentul general al sezonului, iar daca beneficiam de o conjunctura favorabila sa atacam titlul. Pe scurt, vizam ca de fiecare data podiumul, avandu-i in vizor in primul rand pe Bogdan si Giri, dar si, evident, pe Gergo".
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Echipajul cu numarul 25 a inceput in forta competitia, reusind sa-si adjudece primul scratch, insa, pe PS2, la 4-5 km dupa start, a intervenit ghinionul, o pana din pricina unei gauri de cui pe banda de rulare. Au oprit, au schimbat roata, dar au pierdut peste patru minute, si, dupa doar doua probe, erau pe pozitia 28, ceea ce insemna locul 3 in ierarhia absoluta dupa ce Marisca iesise din competitie in "speciala" inaugurala.
Din acel moment principalul adversar devenise Giri, iar obiectivul principal era ca deficitul de puncte fata de acesta sa nu fie mai mare decat diferenta care-i separa inaintea intrecerii, astfel ca Vali si Dan sa-si poata pastra locul secund. Urmarea: o cursa pentru recuperarea timpului pierdut, concretizata si cu scratch-uri pe ultimele 3 probe ale primei zile, una la finalul careia se clasau pe locul 7, cu patru pozitii mai jos decat Gartofan, ultimul ocupant al unui podium care-i avea in frunte pe Szabo si Tempesta. Si, trebuie spus, un efort deloc lipsit de emotii. "In service-ul dinaintea superspecialei am fost nevoiti sa schimbam diferentialul spate. Ne-a ajutat, cu un gest de deplin fair-play, Bogdan
Marisca, si astfel am putut continua intrecerea", spune Vali.
In ziua secunda, Vali si Dan au continuat atacul si s-au apropiat de zona fruntasa, profitand si de abandonul lui Tempesta. La un moment dat si-au propus chiar podiumul, insa, luand in considerare riscurile la care se expun, componentii echipajului cu numarul 25 au preferat sa mearga la rezultat. "Eram deja pe locul 4, cel care ne asigura pozitia secunda in campionat, si nu avea rost sa riscam totul. Postura de vicecampioni reprezinta cel mai bun rezultat al carierei pentru noi si este o reusita avand in vedere problemele financiare si tehnice cu care ne-am confruntat de-a lungul anului", declara, la finalul intrecerii, Porcisteanu. Pentru ca apoi sa incheie mentionandu-i pe cei care au facut posibil acest rezultat: "Acest loc secund il datoram lui Vallino, Valvoline, Colina Motors, dar si tuturor celor care ne-au sustinut si sprijinit pe tot parcursul anului. Le multumim si speram sa-i avem alaturi de noi si pe viitor, promitandu-le ca nu-i vom dezamagi!"
Credit foto: Catalin Stoia
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Mercedes c 180 benzina+gpl 2001 1600 €
-
Motor diesel a6510102167 2.2 cdi euro 5 mercedes-benz c-class... 200 Lei
Dezmembrez vw passat b8 variant 2.0 tdi 4motion dfea 150 cai...
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Modul aprindere bmw e28 ; 0227100025 100 Lei
Jante aliaj 18" / 5x114.3 mitsubishi 1100 Lei
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
-
Motor diesel amf 1.4 tdi 55kw 75cp audi a2 8z0 2000-2005 1400 Lei
Volanta aprilia leonardo – leonardo st - scarabeo 125-150cc 80 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 2950 €
-
Mazda 3 1500 diesel euro 6d fara adblue 2016 11500 €
Toyota aygo x - model nou 2022 16000 €
Dacia lodgy motor 1200 tce -115 cp euro 5 2013 4890 €
-
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Suzuki gsxr 600 ! variante moto / auto 2899 €
-
Dezmembrez peugeot 208 coupe facelift 1.6 bluehdi bhy 100 cai...
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Dezmembrez renault megane iii bk (k95) 1.5 dci k9k cutie...
-
Dezmembrez ford kuga 2011 facelift 2.0 duratorq
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 2950 €
-
Difuzor 63amg gle w167 (2019+) full black design 1950 Lei
Motor benzina z22yh 2.2 b-114kw opel insignia 2008 3400 Lei
Anvelope cauciucuri gume vara 165/65/14 semperit 300 Lei
-
Motor toyota rav 4 iv 2.0 d-4d zsa4, ala4 2012 2013 2014 euro... 8500 Lei
Prelungire splitter bara fata bmw seria 8 g15 coupe m-pack g16... 1000 Lei
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
-
Opel astra 1.4 2018 11800 €
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Set curea transmisie cu caneluri nissan primera break (wp12)... 351 Lei
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Mercedes 220 220 2008 1700 €
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 12 Octombrie 2010