Poveste cu final fericit
La capatul celor 11 probe speciale, in lungime de 125,2 kilometri, noua generatie de piloti formata in pepiniera proprie a fost cea care a reusit sa obtina cele mai importante rezultate din etapa a sasea a Campionatului National de Raliuri Dunlop.
Dupa ce in urma cu doua etape, la primul raliu pe macadam cu o masina cu tractiune integrala, Simone Tempestini a devenit cel mai tanar pilot care marcheaza puncte in clasamentul general al unui raliu din Romania, la Arad, acesta si-a facut un frumos cadou la implinirea celor 18 ani ai sai. Avandu-l in dreapta pe Lucio Baggio, pilotul Napoca Rally Academy s-a clasat pe locul al cincilea in clasamentul general, trecandu-si in cont victoria in clasamentul rezervat juniorilor si pozitia secunda la clasa 3.
"Sunt foarte bucuros pentru ca am obtinut cel mai bun rezultat din cariera mea de pana acum. Imi place la Arad, mi-au placut si probele speciale si sunt foarte multumit de ritmul pe care l-am avut aici. Nu am simtit presiune deloc, mi-am facut propriul meu raliu si aceasta alegere a dat roade. Ma bucur pentru cum am mers si nu ca am terminat in fata lui Dany Ungur, care a avut probleme, dar nici nu pot ascunde faptul ca pe viitor imi doresc ca aceasta evolutie de astazi sa se repete." a declarat la finalul intrecerii Simone Tempestini.
Etapa trecuta, la prima prezenta a unui raliu din Romania in calendarul Intercontinental Rally Challenge, Vlad Cosma si Florin Dorca obtineau cel mai bun rezultat din cariera, clasandu-se pe locul patru la final. La Raliul Aradului, cei doi au demonstrat ca cioburile provenite de la geamul lateral, fisurat in urma unei scurte incursiuni pe iarba la superspeciala in prima zi, nu le-au adus ghinion.
"Era bine daca nu aveam si stresul acesta dar se pare ca cioburile ne-au purtat noroc la etapa asta. Ne bucuram pentru rezultatul de la Arad si vreau sa le multumesc lui Alex Filip si Sebi Barbu. Am avut din noua parte de o lupta extraordinara iar evolutia la limita nu poate sa reprezinte decat un castig pentru toata lumea. Daca pana acum credeam ca pot scrie un almanah despre diferitele modalitati in care poti sa abandonezi, Sebi ne-a intrecut din pacate." spunea Vlad Cosma la finalul etapei de la Arad unde, alaturi de copilotul sau Florin Dorca, s-a clasat pe prima pozitie in clasamentul automobilelor cu doua roti motrice si la clasa 6.
Revenirea lui Daniel Ungur si Anton Avram la comenzile unui Subaru Impreza de clasa 3 nu a fost una pe gustul lor, cei doi fiind pusi intr-o ipostaza neplacuta, aceea de a parcurge ultimele doua probe speciale fara frane. Cu toate acestea, Danny si Toni si-au trecut in cont la aceasta etapa titlul de campioni nationali ai clasei 11, unde au evoluat primele cinci raliuri din sezonul 2012, pe care le-au si castigat. "N-am patit niciodata in viata mea sa raman complet fara frane. Ultimele doua probe speciale am mers foarte prudenti, utilizand doar frana de mana a masinii. Vom mere cu Subaru si la ultimele doua raliuri ramase din acest sezon. Vreau sa-i felicit pe juniorii echipei pentru evolutia lor de la aceasta etapa. " a declarat Danny Ungur dupa festivitarea de premiere, unde a urcat pe ultima pozitie a podiumului de la clasa 3.
Increzator in fortele proprii dupa evolutia foarte buna de la Sibiu, care i-a adus cel mai bun rezultat din cariera, Florinel Tincescu a castigat la Raliul Aradului, pentru prima oara, Cupa Dacia si clasa 9. Astfel, juniorul Napoca Rally Academy, care-l are in dreapta sa in acest sezon pe Iulian Nicolaescu, devine cel mai tanar pilot care se impune intr-o etapa in istoria de sase ani a cupei. "Se pare ca norocul a venit si pe strada noastra. Imi pare rau pentru Raul si Bogdan Nastase. Inainte de ultima speciala eram toti trei intr-un ecart de doar sapte secunde, lupta fiind palpitanta de-a lungul intregii zile. Am avut parte si de peripetii, am mers intr-o roata si prin santuri dar lectia invatata la Sibiu mi-a prins foarte bine. Ma bucur ca am reusit sa obtinem aceasta victorie iar ultimele doua raliuri le vom aborda la fel." spunea Florinel Tincescu la finalul intrecerii aradene.
Echipajele ghinioniste ale acestei etape au fost formate din Bogdan Marisca / Sebastian Itu si Marco Tempestini / Dorin Pulpea. Daca primii au abandonat in urma unei iesiri in decor pe prima speciala a zilei de sambata, Marco si Dorin au fost obligati sa se opreasca dupa parcurgerea aceleiasi probe.
"Probabil ca am avut parte si de raliuri mai scurte decat acesta, dar nu cu mult. Am plecat cu gandul sa mergem repede si am abandonat in al treilea viraj mai serios de pe prima proba. Acesta nu m-a surprins, il stiam, Sebi mi-l dictase foarte bine insa eu am facut o greseala si am iesit de pe trasele curatate de cei din fata noastra. Am pierdut interiorul virajului apoi am iesit foarte larg in afara drumului. Imi pare rau pentru ce s-a intamplat pentru ca aici erau niste speciale care cu siguranta mi-ar fi placut. Ii felicit pe Simone si Florinel pentru evolutia lor si ma bucur ca exista deja un schimb de generatii." a declarat Bogdan Marisca.
"Ce patesc in acest sezon in campionatul intern depaseste limitele imaginatiei. Am plecat optimist la start dimineata, insa, cand am ajuns pe prima speciala, am constatat ca doua roti au pierdut foarte mult din presiune. Am facut o pana, ne-am chinuit sa terminam speciala, am inlocuit roata, insa, cea de-a doua pana care a urmat pe proba de legatura ne-a obligat la abandon pentru ca nu aveam decat o singura roata de rezerva in masina. Daca mergeam in continuare probabil distrugeam ceva la masina si nici nu obtineam vreun rezultat, asa ca am decis sa ne oprim. Cu siguranta ca responsabilitatea apartine cuiva insa nimeni nu ne va da inapoi raliul sau placerea de a pilota." declara Marco Tempestini.
Echipajele Napoca Rally Academy vor reveni pe probele speciale odata cu sosirea toamnei la Raliul Tara Barsei, penultima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop, care va avea loc in perioada 7-8 septembrie.
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Renault megane 16v 2006 2000 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Vw touran diesel 2011 5790 € Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 149.99 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €