Poveste cu final fericit

La capatul celor 11 probe speciale, in lungime de 125,2 kilometri, noua generatie de piloti formata in pepiniera proprie a fost cea care a reusit sa obtina cele mai importante rezultate din etapa a sasea a Campionatului National de Raliuri Dunlop.
Dupa ce in urma cu doua etape, la primul raliu pe macadam cu o masina cu tractiune integrala, Simone Tempestini a devenit cel mai tanar pilot care marcheaza puncte in clasamentul general al unui raliu din Romania, la Arad, acesta si-a facut un frumos cadou la implinirea celor 18 ani ai sai. Avandu-l in dreapta pe Lucio Baggio, pilotul Napoca Rally Academy s-a clasat pe locul al cincilea in clasamentul general, trecandu-si in cont victoria in clasamentul rezervat juniorilor si pozitia secunda la clasa 3.
"Sunt foarte bucuros pentru ca am obtinut cel mai bun rezultat din cariera mea de pana acum. Imi place la Arad, mi-au placut si probele speciale si sunt foarte multumit de ritmul pe care l-am avut aici. Nu am simtit presiune deloc, mi-am facut propriul meu raliu si aceasta alegere a dat roade. Ma bucur pentru cum am mers si nu ca am terminat in fata lui Dany Ungur, care a avut probleme, dar nici nu pot ascunde faptul ca pe viitor imi doresc ca aceasta evolutie de astazi sa se repete." a declarat la finalul intrecerii Simone Tempestini.
Etapa trecuta, la prima prezenta a unui raliu din Romania in calendarul Intercontinental Rally Challenge, Vlad Cosma si Florin Dorca obtineau cel mai bun rezultat din cariera, clasandu-se pe locul patru la final. La Raliul Aradului, cei doi au demonstrat ca cioburile provenite de la geamul lateral, fisurat in urma unei scurte incursiuni pe iarba la superspeciala in prima zi, nu le-au adus ghinion.
"Era bine daca nu aveam si stresul acesta dar se pare ca cioburile ne-au purtat noroc la etapa asta. Ne bucuram pentru rezultatul de la Arad si vreau sa le multumesc lui Alex Filip si Sebi Barbu. Am avut din noua parte de o lupta extraordinara iar evolutia la limita nu poate sa reprezinte decat un castig pentru toata lumea. Daca pana acum credeam ca pot scrie un almanah despre diferitele modalitati in care poti sa abandonezi, Sebi ne-a intrecut din pacate." spunea Vlad Cosma la finalul etapei de la Arad unde, alaturi de copilotul sau Florin Dorca, s-a clasat pe prima pozitie in clasamentul automobilelor cu doua roti motrice si la clasa 6.
Revenirea lui Daniel Ungur si Anton Avram la comenzile unui Subaru Impreza de clasa 3 nu a fost una pe gustul lor, cei doi fiind pusi intr-o ipostaza neplacuta, aceea de a parcurge ultimele doua probe speciale fara frane. Cu toate acestea, Danny si Toni si-au trecut in cont la aceasta etapa titlul de campioni nationali ai clasei 11, unde au evoluat primele cinci raliuri din sezonul 2012, pe care le-au si castigat. "N-am patit niciodata in viata mea sa raman complet fara frane. Ultimele doua probe speciale am mers foarte prudenti, utilizand doar frana de mana a masinii. Vom mere cu Subaru si la ultimele doua raliuri ramase din acest sezon. Vreau sa-i felicit pe juniorii echipei pentru evolutia lor de la aceasta etapa. " a declarat Danny Ungur dupa festivitarea de premiere, unde a urcat pe ultima pozitie a podiumului de la clasa 3.
Increzator in fortele proprii dupa evolutia foarte buna de la Sibiu, care i-a adus cel mai bun rezultat din cariera, Florinel Tincescu a castigat la Raliul Aradului, pentru prima oara, Cupa Dacia si clasa 9. Astfel, juniorul Napoca Rally Academy, care-l are in dreapta sa in acest sezon pe Iulian Nicolaescu, devine cel mai tanar pilot care se impune intr-o etapa in istoria de sase ani a cupei. "Se pare ca norocul a venit si pe strada noastra. Imi pare rau pentru Raul si Bogdan Nastase. Inainte de ultima speciala eram toti trei intr-un ecart de doar sapte secunde, lupta fiind palpitanta de-a lungul intregii zile. Am avut parte si de peripetii, am mers intr-o roata si prin santuri dar lectia invatata la Sibiu mi-a prins foarte bine. Ma bucur ca am reusit sa obtinem aceasta victorie iar ultimele doua raliuri le vom aborda la fel." spunea Florinel Tincescu la finalul intrecerii aradene.
Echipajele ghinioniste ale acestei etape au fost formate din Bogdan Marisca / Sebastian Itu si Marco Tempestini / Dorin Pulpea. Daca primii au abandonat in urma unei iesiri in decor pe prima speciala a zilei de sambata, Marco si Dorin au fost obligati sa se opreasca dupa parcurgerea aceleiasi probe.
"Probabil ca am avut parte si de raliuri mai scurte decat acesta, dar nu cu mult. Am plecat cu gandul sa mergem repede si am abandonat in al treilea viraj mai serios de pe prima proba. Acesta nu m-a surprins, il stiam, Sebi mi-l dictase foarte bine insa eu am facut o greseala si am iesit de pe trasele curatate de cei din fata noastra. Am pierdut interiorul virajului apoi am iesit foarte larg in afara drumului. Imi pare rau pentru ce s-a intamplat pentru ca aici erau niste speciale care cu siguranta mi-ar fi placut. Ii felicit pe Simone si Florinel pentru evolutia lor si ma bucur ca exista deja un schimb de generatii." a declarat Bogdan Marisca.
"Ce patesc in acest sezon in campionatul intern depaseste limitele imaginatiei. Am plecat optimist la start dimineata, insa, cand am ajuns pe prima speciala, am constatat ca doua roti au pierdut foarte mult din presiune. Am facut o pana, ne-am chinuit sa terminam speciala, am inlocuit roata, insa, cea de-a doua pana care a urmat pe proba de legatura ne-a obligat la abandon pentru ca nu aveam decat o singura roata de rezerva in masina. Daca mergeam in continuare probabil distrugeam ceva la masina si nici nu obtineam vreun rezultat, asa ca am decis sa ne oprim. Cu siguranta ca responsabilitatea apartine cuiva insa nimeni nu ne va da inapoi raliul sau placerea de a pilota." declara Marco Tempestini.
Echipajele Napoca Rally Academy vor reveni pe probele speciale odata cu sosirea toamnei la Raliul Tara Barsei, penultima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop, care va avea loc in perioada 7-8 septembrie.
-
Cauciucuri m+s semperit speed-grip 2 195/65/15 800 Lei
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
-
Mitsubishi outlander 4g63t 2006 4000 €
Opel insignia 2.0 2009 3200 €
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
-
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
Ford focus diesel 2012 3950 €
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
-
Anvelopa r20 255/55 dot 2018 land rover freelander [1998 -... 300 Lei
Vw golf benzina 2010 2901 €
Mitsubishi pajero autoutilitara 2001 2500 €
-
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
Droser modul afs valeo volvo s60 xc60 cod 90053126 200 Lei
Droser balast xenon audi,vw,seat cod 8k0941597e 250 Lei
-
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
-
Dacia duster 1,5 dci , 110 cp 2013 6400 €
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
-
Opel insignia diesel 2014 5399 €
Opel astra aspirat benzina 2018 11800 €
Cauciucuri vara nexen 215/60/17 500 Lei
-
Motor diesel avb 1.9 tdi, pompa duza, fara inj volkswagen... 900 Lei
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
Vw golf 1.6 tdi 2013 2999 €
-
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
Casca motocicleta / scuter / atv open-face a-pro model academy... 249 Lei
-
Opel astra 1.7diesel euro 5 ~ clima scaune incalzite senz park... 4400 €
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
-
Cauciucuri vara barum dot 2022 185/65/15 800 Lei
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Ford focus cabrio 2007 3400 Lei


