Raliul Aradului 2011, Cupa Dacia: Nastase invinge si redevine lider

Octavian Tirnovean s-a clasat pe locul secund si s-a impus autoritar in competitia debutantilor, iar Sebastian Barbu a completat podiumul etapei de la Arad si se mentine pe prima pozitie a Trofeului Klar, intrecere care va desemna cel mai bun pilot al Cupei Dacia pe macadam.
Doar trei dintre cele 13 echipaje aflate pe lista de start au abandonat, procentajul masinilor Logan 1.6 MPI ajunse la finalul intrecerii de la Arad fiind de 76,92%. Un rezultat excelent, care reconfirma fiabilitatea acestui tip de automobile intr-o competitie pe care au terminat-o doar 61,1% dintre concurentii din CNRD 2011, respectiv 51,08% daca ii punem la socoteala si pe sportivii straini.Editia 2011 a Raliului Aradului a fost o competitie record din punctul de vedere al numarului de concurenti aflati pe lista de start, 92 de echipaje aliniindu-se la startul intrecerii in conditiile in care aceasta a contat ca etapa nu doar in Campionatul National de Raliuri Dunlop, ci si in competitia interna din Ungaria. Capcanele traseului, amintind, deopotriva, de probele WRC din Japonia, dar si din Finlanda, precum si ritmul ridicat in care s-a concurat a facut ca la final sa consemnam o multime de abandonuri, numarul celor ajunsi la finis depasind cu putin jumatate din numarul total de participanti. Modelul Logan 1.6 MPI si-a probat insa fiabilitatea si in aceste conditii extrem de dure, doar 3 dintre cele 13 echipaje care au luat startul in Cupa Dacia nereusind sa termine intrecerea. Si aceasta in conditiile in care pilotii inscrisi in intrecerea monomarca nu si-au menajat deloc masinile, marturie stand atat faptul ca invingatorul, Bogdan Nastase, a punctat in clasamentul absolut, cat si victoria acestuia la Clasa 9, completata de prezenta lui Octavian Tirnovean pe treapta a treia a podiumului.
Competitia a debutat cu superspeciala gazduita de circuitul VIK Power din Arad, proba adjudecata de invingatorul de la Sibiu, Sebastian Barbu, care a fost urmat de Viorel Ivan si Bogdan Cornea. Insa, firesc, lucrurile serioase abia urmau, ziua secunda programand 10 sectiuni competitive extrem de solicitante. Barbu a inceput ziua cu un nou "scratch", si a fost urmat de Bogdan Nastase. Acesta isi declarase intentia de a obtine un rezultat care sa faca uitat abandonul din 2010, dar si pe cel din runda precedenta, de la Sibiu, si avea sa-si probeze dorinta de victorie adjudecandu-si proba cu numarul 3 cu un ecart care-i permitea sa devina noul lider al intrecerii. Era doar inceputul unei prestatii fara greseala, Nastase dovedindu-se cel mai rapid pe toate sectiunile competitive ramase de disputat, obtinand o victorie pe care nimeni nu o poate pune la indoiala. La reusita lui Bogdan Nastase a contribuit si Horatiu Baltador, cel care in mod normal este partenerul lui Spartacus Popa. Cei doi piloti hotarasera sa faca schimb de copiloti pentru shakedown, insa, dupa incidentul in care a fost implicat Spartacus Popa cu acest prilej, Alex Popidan, colegul lui Bogdan, a avut nevoie de investigatii medicale si nu a mai putut sa isi reia locul in dreapta lui Nastase, asa ca acesta a fost nevoit sa concureze avandu-l in dreapta tot pe Horatiu.
Nastase s-a dovedit si cel mai rapid pilot la Clasa 9 si a terminat competitia pe locul 10 in clasamentul FIA, devenind primul concurent al Cupei care puncteaza in ierarhia absoluta a CNRD 2011. "A fost un raliu cu probe extrem de dificile si spectaculoase, motiv pentru care ma bucura enorm modul in care ne-am descurcat. Victoria obtinuta aici este extrem de importanta atat pentru ca ne-a permis sa revenim pe prima pozitie in clasamentul Cupei, cat si pentru moralul nostru. Aveam nevoie ca de aer de un astfel de rezultat dupa 3 runde in care lucrurile nu au mai mers la fel de bine precum la Brasov, dar si dupa incidentul de anul trecut. Pentru cele trei etape ramase de disputat ne propunem sa reusim un ritm care sa ne permita sa ne pastram prima pozitie in clasamentul Cupei, dar si sa ne batem pentru victoria in Trofeul Klar macadam, intrecere in a carui ierarhie trebuie sa compensam abandonul de la Sibiu", a declarat, la final, vizibil multumit, Nastase.
Viorel Ivan, liderul ierarhiei Cupei inaintea acestei runde, a abandonat pe proba speciala cu numarul 5, competitia fiind parasita ulterior si de Florin Tincescu si Bogdan Cornea, piloti care, la momentul iesirii din cursa, erau in lupta pentru victoria in intrecerea debutantilor si un loc pe podium la "general". Finalmente, locul secund avea sa-i revina lui Octavian Tirnovean, cel care si-a trecut in cont si locul 3 la Clasa 9, precum si victoria in competitia debutantilor Cupei (in care a fost urmat de Gioarsa si Simone Tempestini), al carui lider a devenit dupa aceasta runda. Pozitia a treia a fost reusita de Sebastian Barbu, la capatul unui raliu in care a avut de depasit o multime de probleme. Punctele obtinute in aceasta intrecere, coroborate cu cele rezervate invingatorului in Raliul Sibiului, ii permit lui Barbu sa-si pastreze prima pozitie in Trofeul Klar macadam.
-
Dezmembrez skoda superb 2 (3t) 2008 - 2015 1.4 tsi caxc( cp:...
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
-
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
-
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
-
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Covorase auto volvo v90 2016-prezent frogum 3d 399 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
-
Amortizor soc spate dreapta bmw seria 5 e39 [1995 - 2000]... 82 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
-
Broasca capota motor bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007] touring... 174 Lei
Teava intercooler audi a6 allroad 3.0 tdi - (2006 2011) 80 Lei
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
-
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Modul confort audi a4 (8k2, b8) [fabr 2008-2015] 8t0959793q 90 Lei
-
Motor ford focus 2 1.6 benzina 2006 peugeot 307 407 3500 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
-
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
-
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
-
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Suport bara stabilizatoare dreapta 4f0199352e audi a6 4f/c6... 110 Lei
-
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei


