Start cu victorie pentru Vali Porcisteanu si Dan Dobre in CNRD 2011
"Vallino" s-a instalat la conducerea cursei in PS3 si nu a mai cedat suprematia pana la finalul intrecerii. Porcisteanu si Dobre au obtinut trei "scratch"-uri, fiind, din acest punct de vedere, cel mai prolific echipaj in "Tess Rally".
Pentru Vali Porcisteanu si Dan Dobre, Tess Rally reprezinta o etapa speciala, intrecerea care deschide in mod traditional CNRD fiind cea care, in 2009, i-a prilejuit prima clasare in varful ierarhiei FIA. Punand la socoteala si locul secund ocupat in runda brasoveana in 2010, dar si faptul ca echipajul vicecampion se bucura anul acesta de sustinerea unui partener important, Prista Oil, distribuitor oficial al uleiurilor Valvoline, firesc, Vali si Dan se numarau intre candidatii la victorie in Tess Rally 2011. Lucru probat inca de la Brasov Rally Show, superspeciala care a reprezentat momentul de start al evenimentului, atunci cand, fara sa neglijeze spectacolul pe care il face in mod obisnuit in astfel de probe, Vali a reusit al doilea timp, la fix o secunda distanta de campionul in exercitiu, Gergo Szabo.
In dimineata zilei secunde, in care erau programate cele 6 probe speciale pe care urma sa se decida invingatorul, Szabo se declara multumit de conditiile meteo (vant puternic, ploaie si chiar ninsoare sporadica), in timp ce Vali spunea ca ar fi preferat ca asfaltul sa fie uscat. A facut insa abstractie de vreme si, in chiar prima sectiune cronometrata a zilei, a bifat primul "scratch", la fix o secunda distanta de Szabo, astfel ca se inregistra egalitate perfecta pentru cei doi piloti aflati la conducerea cursei. Apoi, pe PS3, care precede intrarea in primul parc de service al zilei, Vali avea sa se claseze pe locul 4, dar, fiind cu 0.7 secunde mai rapid decat Gergo, ramanea singur in fruntea ierarhiei.
"Pana acum totul este in regula. Mergem pe Babarunca decisi sa obtinem timpi care sa ne permita sa facem diferenta", declara Vali. A ales pneuri intermediare, iar decizia s-a dovedit cea corecta pe o proba in care acest capitol a cantarit decisiv, lucru probat, spre exemplu, de iesirea din cursa pentru victorie a lui Szabo (pneurile de iarna s-au incins, au cauzat o pana care a distrus si aripa si a pierdut 8 minute). Proba s-a incheiat cu un nou "scratch" pentru echipajul Porcisteanu/ Dobre si un ecart substantial fata de al doilea clasat, Girtofan (13,1 secunde), lucru cu atat mai notabil cu cat, spre finalul "specialei", masina s-a rasucit si s-a oprit pe proba, fapt care a condus, evident, la pierderea de timp pretios.
Dupa regrupare, pe PS5, vazand ca drumul este plin de apa, Vali a inceput prudent, revenind la ritmul normal abia spre finalul sectiunii cronometrate. Drept urmare a obtinut locul 4 si, la revenirea in service, avea un avans de 6,1 secunde fata de Bogdan Marisca, noul ocupant al locului secund. Urmau in ierarhie Girtofan (+ 11,9 secunde) si Mihalache (+ 22,1 secunde). "Sunt multumit pana acum si sunt pregatit pentru final. Si sunt optimist, pentru ca in ultimii doi ani pilotul care a abordat de pe prima pozitie ultimele doua probe a obtinut victoria. Sigur, de aceasta data nu mai este vorba de trecerile pe Babarunca, dar sper ca acest lucru sa nu schimbe traditia", declara Vali.
Porcisteanu a facut din nou alegerea potrivita in ceea ce priveste pneurile, a profitat de faptul ca suprafata de concurs pe PS6, Paraul Rece, era uscata si, la fel ca dimineata, a obtinut cel mai bun timp. De aceasta data cu un ecart de 3,5 secunde fata de Szabo, al doilea clasat, dar, mai important, la distante apreciabile fata de urmaritorii sai in ierarhia generala. Cu 18,2 secunde in fata lui Marisca, Vali si-a permis ca pe ultima sectiune cronometrata sa obtina locul secund si si-a trecut in cont victoria in Tess Rally 2011. "Ma bucur ca am inceput sezonul cu dreptul si ca am obtinut o noua victorie la Brasov, aici unde obtinusem primul succes absolut din cariera. Sunt ca acasa aici, m-am simtit excelent pe Paraul Rece si ma bucur ca aceasta proba a revenit in programul raliului. Asa cum spuneam si inaintea startului, stam foarte bine din punct de vedere moral, avem un partener important, Prista Oil, distribuitorul oficial al uleiurilor Valvoline, si asta ne da incredere, lucru care s-a vazut de-a lungul intrecerii. Trebuie sa le multumim si celor de la Colina, dar si sa remarc contributia pneurilor Pirelli in acest succes. Sper sa facem o figura buna in continuare, sa ne clasam cat mai sus in clasamentele de etapa si sa terminam cat mai multe raliuri pentru a schimba numarul de concurs 2 cu 1", a declarat la finele intrecerii Vali.
Vali Porcisteanu si Dan Dobre le multumesc sponsorilor principali , Prista Oil, distribuitor oficial al uleiurilor Valvoline, si Vallino, si colaboratorilor lor: Pirelli, Colina, Exedge, actioncamera.ro, Pilot Power Tuning, Corsig.
In dimineata zilei secunde, in care erau programate cele 6 probe speciale pe care urma sa se decida invingatorul, Szabo se declara multumit de conditiile meteo (vant puternic, ploaie si chiar ninsoare sporadica), in timp ce Vali spunea ca ar fi preferat ca asfaltul sa fie uscat. A facut insa abstractie de vreme si, in chiar prima sectiune cronometrata a zilei, a bifat primul "scratch", la fix o secunda distanta de Szabo, astfel ca se inregistra egalitate perfecta pentru cei doi piloti aflati la conducerea cursei. Apoi, pe PS3, care precede intrarea in primul parc de service al zilei, Vali avea sa se claseze pe locul 4, dar, fiind cu 0.7 secunde mai rapid decat Gergo, ramanea singur in fruntea ierarhiei.
"Pana acum totul este in regula. Mergem pe Babarunca decisi sa obtinem timpi care sa ne permita sa facem diferenta", declara Vali. A ales pneuri intermediare, iar decizia s-a dovedit cea corecta pe o proba in care acest capitol a cantarit decisiv, lucru probat, spre exemplu, de iesirea din cursa pentru victorie a lui Szabo (pneurile de iarna s-au incins, au cauzat o pana care a distrus si aripa si a pierdut 8 minute). Proba s-a incheiat cu un nou "scratch" pentru echipajul Porcisteanu/ Dobre si un ecart substantial fata de al doilea clasat, Girtofan (13,1 secunde), lucru cu atat mai notabil cu cat, spre finalul "specialei", masina s-a rasucit si s-a oprit pe proba, fapt care a condus, evident, la pierderea de timp pretios.
Dupa regrupare, pe PS5, vazand ca drumul este plin de apa, Vali a inceput prudent, revenind la ritmul normal abia spre finalul sectiunii cronometrate. Drept urmare a obtinut locul 4 si, la revenirea in service, avea un avans de 6,1 secunde fata de Bogdan Marisca, noul ocupant al locului secund. Urmau in ierarhie Girtofan (+ 11,9 secunde) si Mihalache (+ 22,1 secunde). "Sunt multumit pana acum si sunt pregatit pentru final. Si sunt optimist, pentru ca in ultimii doi ani pilotul care a abordat de pe prima pozitie ultimele doua probe a obtinut victoria. Sigur, de aceasta data nu mai este vorba de trecerile pe Babarunca, dar sper ca acest lucru sa nu schimbe traditia", declara Vali.
Porcisteanu a facut din nou alegerea potrivita in ceea ce priveste pneurile, a profitat de faptul ca suprafata de concurs pe PS6, Paraul Rece, era uscata si, la fel ca dimineata, a obtinut cel mai bun timp. De aceasta data cu un ecart de 3,5 secunde fata de Szabo, al doilea clasat, dar, mai important, la distante apreciabile fata de urmaritorii sai in ierarhia generala. Cu 18,2 secunde in fata lui Marisca, Vali si-a permis ca pe ultima sectiune cronometrata sa obtina locul secund si si-a trecut in cont victoria in Tess Rally 2011. "Ma bucur ca am inceput sezonul cu dreptul si ca am obtinut o noua victorie la Brasov, aici unde obtinusem primul succes absolut din cariera. Sunt ca acasa aici, m-am simtit excelent pe Paraul Rece si ma bucur ca aceasta proba a revenit in programul raliului. Asa cum spuneam si inaintea startului, stam foarte bine din punct de vedere moral, avem un partener important, Prista Oil, distribuitorul oficial al uleiurilor Valvoline, si asta ne da incredere, lucru care s-a vazut de-a lungul intrecerii. Trebuie sa le multumim si celor de la Colina, dar si sa remarc contributia pneurilor Pirelli in acest succes. Sper sa facem o figura buna in continuare, sa ne clasam cat mai sus in clasamentele de etapa si sa terminam cat mai multe raliuri pentru a schimba numarul de concurs 2 cu 1", a declarat la finele intrecerii Vali.
Vali Porcisteanu si Dan Dobre le multumesc sponsorilor principali , Prista Oil, distribuitor oficial al uleiurilor Valvoline, si Vallino, si colaboratorilor lor: Pirelli, Colina, Exedge, actioncamera.ro, Pilot Power Tuning, Corsig.
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Vw passat gmo 2017 11900 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Audi q5 quatro 2017 23800 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 €
- Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 €
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
StiriPeSurse.ro
Comisia Europeană dă în judecată Bulgaria: Situație tensionată în Europa
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
mai multe
Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2011