Start cu victorie pentru Vali Porcisteanu si Dan Dobre in CNRD 2011

"Vallino" s-a instalat la conducerea cursei in PS3 si nu a mai cedat suprematia pana la finalul intrecerii. Porcisteanu si Dobre au obtinut trei "scratch"-uri, fiind, din acest punct de vedere, cel mai prolific echipaj in "Tess Rally".
Trimite unui prieten
Pentru Vali Porcisteanu si Dan Dobre, Tess Rally reprezinta o etapa speciala, intrecerea care deschide in mod traditional CNRD fiind cea care, in 2009, i-a prilejuit prima clasare in varful ierarhiei FIA. Punand la socoteala si locul secund ocupat in runda brasoveana in 2010, dar si faptul ca echipajul vicecampion se bucura anul acesta de sustinerea unui partener important, Prista Oil, distribuitor oficial al uleiurilor Valvoline, firesc, Vali si Dan se numarau intre candidatii la victorie in Tess Rally 2011. Lucru probat inca de la Brasov Rally Show, superspeciala care a reprezentat momentul de start al evenimentului, atunci cand, fara sa neglijeze spectacolul pe care il face in mod obisnuit in astfel de probe, Vali a reusit al doilea timp, la fix o secunda distanta de campionul in exercitiu, Gergo Szabo.
In dimineata zilei secunde, in care erau programate cele 6 probe speciale pe care urma sa se decida invingatorul, Szabo se declara multumit de conditiile meteo (vant puternic, ploaie si chiar ninsoare sporadica), in timp ce Vali spunea ca ar fi preferat ca asfaltul sa fie uscat. A facut insa abstractie de vreme si, in chiar prima sectiune cronometrata a zilei, a bifat primul "scratch", la fix o secunda distanta de Szabo, astfel ca se inregistra egalitate perfecta pentru cei doi piloti aflati la conducerea cursei. Apoi, pe PS3, care precede intrarea in primul parc de service al zilei, Vali avea sa se claseze pe locul 4, dar, fiind cu 0.7 secunde mai rapid decat Gergo, ramanea singur in fruntea ierarhiei.
"Pana acum totul este in regula. Mergem pe Babarunca decisi sa obtinem timpi care sa ne permita sa facem diferenta", declara Vali. A ales pneuri intermediare, iar decizia s-a dovedit cea corecta pe o proba in care acest capitol a cantarit decisiv, lucru probat, spre exemplu, de iesirea din cursa pentru victorie a lui Szabo (pneurile de iarna s-au incins, au cauzat o pana care a distrus si aripa si a pierdut 8 minute). Proba s-a incheiat cu un nou "scratch" pentru echipajul Porcisteanu/ Dobre si un ecart substantial fata de al doilea clasat, Girtofan (13,1 secunde), lucru cu atat mai notabil cu cat, spre finalul "specialei", masina s-a rasucit si s-a oprit pe proba, fapt care a condus, evident, la pierderea de timp pretios.
Dupa regrupare, pe PS5, vazand ca drumul este plin de apa, Vali a inceput prudent, revenind la ritmul normal abia spre finalul sectiunii cronometrate. Drept urmare a obtinut locul 4 si, la revenirea in service, avea un avans de 6,1 secunde fata de Bogdan Marisca, noul ocupant al locului secund. Urmau in ierarhie Girtofan (+ 11,9 secunde) si Mihalache (+ 22,1 secunde). "Sunt multumit pana acum si sunt pregatit pentru final. Si sunt optimist, pentru ca in ultimii doi ani pilotul care a abordat de pe prima pozitie ultimele doua probe a obtinut victoria. Sigur, de aceasta data nu mai este vorba de trecerile pe Babarunca, dar sper ca acest lucru sa nu schimbe traditia", declara Vali.
Porcisteanu a facut din nou alegerea potrivita in ceea ce priveste pneurile, a profitat de faptul ca suprafata de concurs pe PS6, Paraul Rece, era uscata si, la fel ca dimineata, a obtinut cel mai bun timp. De aceasta data cu un ecart de 3,5 secunde fata de Szabo, al doilea clasat, dar, mai important, la distante apreciabile fata de urmaritorii sai in ierarhia generala. Cu 18,2 secunde in fata lui Marisca, Vali si-a permis ca pe ultima sectiune cronometrata sa obtina locul secund si si-a trecut in cont victoria in Tess Rally 2011. "Ma bucur ca am inceput sezonul cu dreptul si ca am obtinut o noua victorie la Brasov, aici unde obtinusem primul succes absolut din cariera. Sunt ca acasa aici, m-am simtit excelent pe Paraul Rece si ma bucur ca aceasta proba a revenit in programul raliului. Asa cum spuneam si inaintea startului, stam foarte bine din punct de vedere moral, avem un partener important, Prista Oil, distribuitorul oficial al uleiurilor Valvoline, si asta ne da incredere, lucru care s-a vazut de-a lungul intrecerii. Trebuie sa le multumim si celor de la Colina, dar si sa remarc contributia pneurilor Pirelli in acest succes. Sper sa facem o figura buna in continuare, sa ne clasam cat mai sus in clasamentele de etapa si sa terminam cat mai multe raliuri pentru a schimba numarul de concurs 2 cu 1", a declarat la finele intrecerii Vali.
Vali Porcisteanu si Dan Dobre le multumesc sponsorilor principali , Prista Oil, distribuitor oficial al uleiurilor Valvoline, si Vallino, si colaboratorilor lor: Pirelli, Colina, Exedge, actioncamera.ro, Pilot Power Tuning, Corsig.
In dimineata zilei secunde, in care erau programate cele 6 probe speciale pe care urma sa se decida invingatorul, Szabo se declara multumit de conditiile meteo (vant puternic, ploaie si chiar ninsoare sporadica), in timp ce Vali spunea ca ar fi preferat ca asfaltul sa fie uscat. A facut insa abstractie de vreme si, in chiar prima sectiune cronometrata a zilei, a bifat primul "scratch", la fix o secunda distanta de Szabo, astfel ca se inregistra egalitate perfecta pentru cei doi piloti aflati la conducerea cursei. Apoi, pe PS3, care precede intrarea in primul parc de service al zilei, Vali avea sa se claseze pe locul 4, dar, fiind cu 0.7 secunde mai rapid decat Gergo, ramanea singur in fruntea ierarhiei.
"Pana acum totul este in regula. Mergem pe Babarunca decisi sa obtinem timpi care sa ne permita sa facem diferenta", declara Vali. A ales pneuri intermediare, iar decizia s-a dovedit cea corecta pe o proba in care acest capitol a cantarit decisiv, lucru probat, spre exemplu, de iesirea din cursa pentru victorie a lui Szabo (pneurile de iarna s-au incins, au cauzat o pana care a distrus si aripa si a pierdut 8 minute). Proba s-a incheiat cu un nou "scratch" pentru echipajul Porcisteanu/ Dobre si un ecart substantial fata de al doilea clasat, Girtofan (13,1 secunde), lucru cu atat mai notabil cu cat, spre finalul "specialei", masina s-a rasucit si s-a oprit pe proba, fapt care a condus, evident, la pierderea de timp pretios.
Dupa regrupare, pe PS5, vazand ca drumul este plin de apa, Vali a inceput prudent, revenind la ritmul normal abia spre finalul sectiunii cronometrate. Drept urmare a obtinut locul 4 si, la revenirea in service, avea un avans de 6,1 secunde fata de Bogdan Marisca, noul ocupant al locului secund. Urmau in ierarhie Girtofan (+ 11,9 secunde) si Mihalache (+ 22,1 secunde). "Sunt multumit pana acum si sunt pregatit pentru final. Si sunt optimist, pentru ca in ultimii doi ani pilotul care a abordat de pe prima pozitie ultimele doua probe a obtinut victoria. Sigur, de aceasta data nu mai este vorba de trecerile pe Babarunca, dar sper ca acest lucru sa nu schimbe traditia", declara Vali.
Porcisteanu a facut din nou alegerea potrivita in ceea ce priveste pneurile, a profitat de faptul ca suprafata de concurs pe PS6, Paraul Rece, era uscata si, la fel ca dimineata, a obtinut cel mai bun timp. De aceasta data cu un ecart de 3,5 secunde fata de Szabo, al doilea clasat, dar, mai important, la distante apreciabile fata de urmaritorii sai in ierarhia generala. Cu 18,2 secunde in fata lui Marisca, Vali si-a permis ca pe ultima sectiune cronometrata sa obtina locul secund si si-a trecut in cont victoria in Tess Rally 2011. "Ma bucur ca am inceput sezonul cu dreptul si ca am obtinut o noua victorie la Brasov, aici unde obtinusem primul succes absolut din cariera. Sunt ca acasa aici, m-am simtit excelent pe Paraul Rece si ma bucur ca aceasta proba a revenit in programul raliului. Asa cum spuneam si inaintea startului, stam foarte bine din punct de vedere moral, avem un partener important, Prista Oil, distribuitorul oficial al uleiurilor Valvoline, si asta ne da incredere, lucru care s-a vazut de-a lungul intrecerii. Trebuie sa le multumim si celor de la Colina, dar si sa remarc contributia pneurilor Pirelli in acest succes. Sper sa facem o figura buna in continuare, sa ne clasam cat mai sus in clasamentele de etapa si sa terminam cat mai multe raliuri pentru a schimba numarul de concurs 2 cu 1", a declarat la finele intrecerii Vali.
Vali Porcisteanu si Dan Dobre le multumesc sponsorilor principali , Prista Oil, distribuitor oficial al uleiurilor Valvoline, si Vallino, si colaboratorilor lor: Pirelli, Colina, Exedge, actioncamera.ro, Pilot Power Tuning, Corsig.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
Difuzor amg mercedes benz w205 s205 c-class (14-20) 1289 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
-
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei
-
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
Turbina 2.8 crd lancia voyager 404 2011-2015 35242159f 803423-1 800 Lei
-
Radiator intercooler suzuki suzuki sx4 s-cross 1.4 t 2019... 450 Lei
Far stanga vw passat b7 uk 250 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
-
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
Bara fata skoda octavia 2 rosie model cu proiectoare 500 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
Supapa reglare presiune, mitsubishi galant 2.0 1996-,l200... 43.91 Lei
-
Carcasa volan fiat 500; 735427192 150 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
Praguri volkswagen passat cc 2008-2012 v2 - maxton design 1000 Lei
-
Furtun intercooler bmw seria 3 e90 e91 e92 e93 2.0 n47 cod :... 357 Lei
Volan piele cu comenzi + airbag dacia duster nou 1000 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
Oglinda usa stanga fata mercedes c-klass w204 1.8 benzina ,... 357 Lei
Timonerie, opel zafira a (f75), 1.8 benz, z18xe, 5 vit man... 243 Lei
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
8201453073 166000121r a6070700500 0445110652 bosch injector... 500 Lei
-
Scut motor mercedes sl 500 amg r129 sedan 1990 (1295240830) 600 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
5801644454 0986435255 0445110564 bosch injector iveco daily vi... 600 Lei



Publicat în categoria: Campionatul National de Raliuri
DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2011