Transilvania MotorSport castiga 12 puncte in Raliul Sibiului!

- Bogdan Marisca a incheiat pe locul patru Raliul Sibiului
- Tempesta a abandonat cu baia de ulei sparta
Echipajul Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca/Sebastian Itu, a terminat pe locul patru Raliul Sibiului, a cincea etapa a Campionatului National de Raliuri, un rezultat nesperat dupa lungul sir de probleme cu care cei doi s-au confruntat in aceasta cursa. Bogdan a inceput raliul destul de prost, a gestionat gresit un viraj chiar pe prima proba, super-speciala din Sibiu si, orbit si de praful ridicat de concurentul cu care mergea in paralel, a lovit un mal de pamant si a strambat un brat al suspensiei. Acuzand lipsa de putere a Subaru-ului WRX Sti, afectat de temperaturile foarte ridicate inregistrate la Sibiu, Marisca a mai pierdut ceva timp pe specialele 2 si 3, a obtinut apoi cel mai bun timp pe a patra proba, Santa, parcursa noaptea, si a terminat ziua de vineri pe pozitia a patra a clasamentului provizoriu, la 16 secunde de lider.
Ziua de sambata a inceput normal pentru echipajul Napoca Rally Academy. Chiar daca, pe speciala cu numarul 5, prima a zilei secunde, Bogdan a mai pierdut 4 secunde, urma atacul programat pe PS 6, Gatul Berbecului. Primii sase kilometri ai probei au decurs excelent, ritmul era foarte bun, dar apoi s-a spart diferentialul fata si, de acolo, Marisca a fost nevoit sa piloteze o masina cu tractiune spate. A pierdut mai bine de doua minute iar apoi, pe Santa Max (PS7) s-a adaugat si o pana de cauciuc la roata stanga spate. Fiind o pana lenta, Bogdan si Sebi decid sa continue fara sa schimbe roata si parcurg asa jumatate din proba. In parcul de service de la jumatatea zilei mecanicii Transilvania MotorSport au schimbat cutia de viteze si bratul stanga spate in 16 minute!, permitandu-i pilotului clujean sa continue fara penalizare. A doua bucla incepe de pe pozitia a saptea, dar, inainte de startul pe PS 8 (Sadu 2) se arde motorasul de la geamul din stanga care nu se mai inchide. Cu masina plina de praf in interior, Bogdan si Sebi parcurg toata proba cu cagulele trase peste gura si nas, a mai urmat o pana pe Gatul Berbecului iar apoi, pe ultima proba a Raliului, a doua trecere pe Santa Max, un element al suspensiei cedeaza pe dreapta-spate, roata capata un joc care se amplifica, a urmat o noua pana chiar la roata cu probleme si, in cele ddin urma ansamblul cedeaza si cei doi termina proba, practic, pe trei roti. Intr-un final dramatic reusesc sa ajunga pe trei roti pana la Sibiu, la ultimul parc de service, ies din nou fara penalizare si ajung in parcul inchis cu masina din nou pe patru roti, reusind, in extremis, un loc patru nesperat. Cu cele 12 puncte obtinute, Bogdan Marisca se mentine in pozitia de lider al clasamentului general al Campionatului National de Raliuri, dar nu va uita usor experienta de la Sibiu: "Cat ne-am muncit in aceasta cursa, nu ne-am muncit in viata noastra! Nu am intentionat sa atacam, am incercat sa stam in plasa celor din fata si sa vedem ce se intampla. Si am vazut! Am reusit sa strambam un brat chiar pe prima proba, apoi pe proba secunda ni s-a confirmat inca o data ca Subaru nu functioneaza foarte bine la temperaturi exterioare foarte mari, dupa care, pe Santa noaptea mi-am demonstrat in primul rand mie ca putem fi rapizi, dar a fost singura floare cu care eram constienti ca nu se poate face primavara. Asa ca am incercat sa gestionam cursa altfel. Pe Sadu am mers decent si a urmat Gatu Berbecului, proba cheie a raliului, proba pe care ne-am propus sa venim cat mai in fata. S-a spart diferentialul, am facut pana si am pierdut foarte mult timp. In parcul de service baietii au facut minuni si am reusit sa continuam, dar la a doua trecere pe Sadu am inghitit praf cat pentru toate cursele de pana acum si, in final, pe Santa Max 2 am ramas fara o roata. Ne bucuram ca am reusit sa terminam raliul. Acest rezultat a fost foarte costisitor, din toate punctele de vedere. In ultimul rand financiar, dar in primul rand prin prisma energiei consumate. Si, din aceasta perspectiva, nu este rezultatul nostru ci este rezultatul baietilor de la Transilvania MotorSport. A fost remarcabila atitudinea si implicarea lor. La Sibiu, Transilvania MotorSport a castigat 12 puncte!", a declarat Bogdan Marisca la finalul unuia dintre cele mai grele raliuri de care a avut parte.
Credit foto: Catalin Stoia/SIMCAT
-
Eleron luneta audi a6 c6 typ 4f hsb042 400 Lei
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
-
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
-
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
-
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
-
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
-
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
-
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
-
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
-
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei


