CNR 2011: Vali Porcisteanu, dezamagit de Raliul Sibiului

"Motorul oferea cuplul dorit cu intarziere la fiecare reaccelerare, motiv pentru care trebuia sa-l tin in ture, dar acest lucru insemna ca ma confruntam cu lipsa de putere. Evident, acest lucru m-a impiedicat sa merg asa cum imi doream, in special pe probele in urcare, astfel ca am pierdut secunde pretioase. Insa, chiar si asa, am ramas in lupta pentru victorie pana la final", explica Vali.
Ei bine, Porcisteanu si Dobre abordau ultima proba de pe pozitia secunda, una care le asigura indeplinirea obiectivului principal pe care si-l propusesera la acest raliu, acela de a-si consolida prima pozitie a clasamentului general al sezonului. Nimeni nu cred ca putea anticipa ce avea sa se intample cateva minute mai tarziu.
La mai putin de doi kilometri dupa start, pe un palier de viteza cu viraje mascate, Mitsubishi-ul celor doi a intalnit, circuland in sens opus, doua motociclete. "Cei doi vorbeau (uitandu-se unul la celalalt) si practic nu ne-au vazut. Nu am putut face nimic sa evit si l-am lovit pe unul dintre cei doi. Motocicleta a luat foc, iar masina noastra a fost lovita puternic in partea dreapta-fata. Bine ca motociclistul a scapat cu doar cateva contuzii si arsuri", povesteste Vali. Pentru a continua: "Parerea organizatorilor a fost ca este un simplu incident de cursa si ca le pare rau... Acest incident insa, a fost doar cea mai grava dintre problemele consemnate la Sibiu. Spre exemplu, din nou am avut parte de vesnica problema cu timpii de etapa foarte scurti catre si dinspre superspeciala (si nu numai) , care ne-au facut sa mergem pe trotuare si pe contrasens, pentru a nu primi penalizare, lasandu-le participantilor la trafic impresia eronata ca acest sport este practicat de niste "nebuni"!!!! Nu se poate sa mergi pe o proba nesecurizata, fara forlighteri si fara niciun om de ordine in primii 2 km.... Avem pretentii de IRC, dar, o spun cu parere de rau, ca nu vom avea parte multi ani de acum inainte de asa ceva in Romania. Se presupune ca alergam intr-un cadru organizat tocmai pentru a o face in siguranta, pentru ca altfel am face "raliuri" pe strada! Am fost printre aceia care au votat suprataxa de 200* pentru securitate si media, dar ma intreb acum: ce primim in schimb? Din vina unor inconstienti si a acestor deficiente grave de organizare am pierdut puncte importante in economia campionatului si am plecat de la Sibiu cu masina avariata fara absolut nici o vina!", spune Vali. Si concluzioneaza: "Dupa aceasta experienta neplacuta care din fericire s-a soldat fara vatamarea motociclistului, incep sa vad lucrurile cu alti ochi. Am sa abordez fiecare cursa de acum incolo cu o alta viziune. Ne asumam prea multe riscuri inutile luptandu-ne pentru fiecare victorie. Lupta cu zecimile pentru victorie ar trebui sa se desfasoare atunci cand organizatorii si concurentii se ridica la un nivel mai inalt de raspundere si implicare in automobilismul romanesc.
Obiectivul nostru, al tuturor, este sa ne simtim bine si in siguranta, sa multumim fanii si partenerii. Din pacate, concurentul din spatele nostru -echipajului Marisca/Itu-, se pare ca nu a vazut SOS-ul aratat de mine fiind atent cum sa treaca in siguranta printre masina si stalp unde era putin loc. Dan se afla langa motocicleta in flacari (de 2m inaltime), amandoi eram speriati si trebuia sa anuntam in orice fel ca avem nevoie de ambulanta!!!! Norocul a facut ca in acea zona exista semnal gsm, astfel ca am putut semnala oficialilor cursei ca este nevoie de interventie medicala rapida. Sper ca acest incident sa fie un semnal de alarma pentru organizatori si nu numai si imi doresc ca la urmatoarele etape sa nu mai vad kilometri intregi de probe speciale fara oameni de ordine, oficiali, voluntari, benzi de marcaj si forlighteri care sa ne ofere securitatea necesara, iar prezenta lor sa confirme ca acest eveniment neplacut petrecut la Sibiu, nu m-a afectat doar pe mine personal, ci intreaga miscare automobilistica din Romania, si a condus la o schimbare atat de necesara pentru motorsportul nostru".
Vali Porcisteanu si Dan Dobre le multumesc sponsorilor principali , Prista Oil, distribuitorul oficial al uleiurilor Valvoline, si Vallino, ca si colaboratorilor lor: Colina, Exedge, actioncamera.ro, Pilot Power Tuning, Corsig, Pirelli, Monster Romania, Dental Insurance.
-
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
-
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
-
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Panou sigurante bsm ab4 peugeot 508 i 2.0 hdi rxh hybrid4 163... 500 Lei
-
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
Aripa dreapta opel frontera b 1999 2004 350 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
-
Set ornamente crom grila radiator suzuki vitara (2015-2018) 200 Lei
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Bara spate ford kuga 2 st-line facelift an 2016-2017-2018-2019... 600 Lei
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
-
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Grila dreapta proiector ceata bara fata audi a4 b8 2012-2015... 235 Lei
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
-
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Faruri bi-xenon hummer h3 cu lupa 3750 Lei
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
-
Elevator auto cu 2 coloane pe surub 4500 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
Toba finala sport audi a4 b5 friedrich motorsport 400 Lei
-
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
-
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei


