Catalin Cismaru ramane lider dupa Trofeul Campulung Muscel

Evoluand pe un Mitsubishi Lancer Evo9 de Grupa N, Catalin Cismaru ramane in continuare lider si dupa cele doua etape desfasurate in acest weekend. Dupa ce a obtinut sambata a saptea victorie din cele noua etape desfasurate efectiv in acest sezon, Catalin a trebuit sa se multumeasca duminica doar cu locul al treilea in urma unui incident care putea avea urmari mult mai grave.
Trimite unui prieten
Dupa ce ani la randul pilotii din Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop au evoluat pe celebrul traseu de pe Mateias, sezonul acesta, noii organizatori ai Trofeului Campulung Muscel au decis ca intrecerea sa aiba loc pe drumul ce face legatura intre Leresti si Cabana Voina.
Desi suprafata de concurs a fost una foarte buna, configuratia probei nu a fost una pe placul lui Catalin. In ciuda acestui lucru, el s-a impus la finalul etapei de sambata pentru a saptea oara in acest sezon la Grupa N. "Noul traseu de la Campulung Muscel este foarte scurt si are doar 3 kilometri. Personal nu-l consider potrivit pentru ca nu este foarte virajat iar vitezele care se pot atinge aici sunt prea mari." spunea Robot la incheierea festivitatii de premiere de sambata, unde a urcat pe prima treapta a podiumului de la Grupa N.
In etapa de duminica, chiar in timpul uneia dintre cele doua manse de concurs, in timp ce rula cu peste 130 km/h, Catalin a lovit un cauciuc care fusese scos de alti concurenti de pe interiorul virajului. "Sa eviti un obstacol la aceasta viteza este un lucru foarte periculos. Am fost la un pas de a iesi in decor. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce se putea intampla daca un pilot debutant patea acest lucru." declara Catalin Cismaru la finalul etapei de duminica.
Desi s-a clasat pe locul al treilea, pilotul bucurestean pleaca usor dezamagit de la Campulung Muscel si nu poate sa uite deficientele in organizare. "Pe langa faptul ca am ratat victoria am mai avariat si masina. Desi pagubele nu sunt foarte mari, ele inseamna costuri care se aduna la un buget si asa destul de mare pe care trebuie sa-l ai chiar si in acest campionat. O simpla sarma intre cauciucurile de pe margine ar fi evitat aceasta situatie. La fel, poate nici arbitrii nu ar fi stricat sa fie mai atenti. Acum regret ca nu m-am oprit pe proba. Membrii federatiei trebuie sa inteleaga ca noi platim pentru a putea concura pe un traseu securizat si ca astfel de incidente nu trebuie sa se mai repete." a mai declarat Catalin Cismaru.
Desi suprafata de concurs a fost una foarte buna, configuratia probei nu a fost una pe placul lui Catalin. In ciuda acestui lucru, el s-a impus la finalul etapei de sambata pentru a saptea oara in acest sezon la Grupa N. "Noul traseu de la Campulung Muscel este foarte scurt si are doar 3 kilometri. Personal nu-l consider potrivit pentru ca nu este foarte virajat iar vitezele care se pot atinge aici sunt prea mari." spunea Robot la incheierea festivitatii de premiere de sambata, unde a urcat pe prima treapta a podiumului de la Grupa N.
In etapa de duminica, chiar in timpul uneia dintre cele doua manse de concurs, in timp ce rula cu peste 130 km/h, Catalin a lovit un cauciuc care fusese scos de alti concurenti de pe interiorul virajului. "Sa eviti un obstacol la aceasta viteza este un lucru foarte periculos. Am fost la un pas de a iesi in decor. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce se putea intampla daca un pilot debutant patea acest lucru." declara Catalin Cismaru la finalul etapei de duminica.
Desi s-a clasat pe locul al treilea, pilotul bucurestean pleaca usor dezamagit de la Campulung Muscel si nu poate sa uite deficientele in organizare. "Pe langa faptul ca am ratat victoria am mai avariat si masina. Desi pagubele nu sunt foarte mari, ele inseamna costuri care se aduna la un buget si asa destul de mare pe care trebuie sa-l ai chiar si in acest campionat. O simpla sarma intre cauciucurile de pe margine ar fi evitat aceasta situatie. La fel, poate nici arbitrii nu ar fi stricat sa fie mai atenti. Acum regret ca nu m-am oprit pe proba. Membrii federatiei trebuie sa inteleaga ca noi platim pentru a putea concura pe un traseu securizat si ca astfel de incidente nu trebuie sa se mai repete." a mai declarat Catalin Cismaru.
Urmatoarele doua etape ale Campionatului National de Viteza in Coasta se vor desfasura, in premiera, la Paltinis, in judetul Sibiu,in perioada 21-23 septembrie. Catalin Cismaru este sustinut in acest sezon de catre DIGI, DIGI Sport, Romtam Construct, Hotel Miraj Poiana Brasov, Aquasara si Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii .
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Vw passat b5 tdi
Pompa + cilindru ambreiaj toyota rav 4 2.0 d4d 85kw 116cai... 250 Lei
Set jante r16 vw golf 6 6jx16 et 50 5x112 cod: 1t4071496666... 1150 Lei
-
Armatura bara fata volkswagen golf 5 2006 hatchback 1.4 mpi 150 Lei
Cutie viteza manuala renault megane 2 (2003-2008) 1.5 motorina... 700 Lei
Dezmembrez vw golf vi 1.6 tdi cayb 90 cai cutie manuala 5...
-
Armatura bara fata volkswagen golf 4 combi an 2004 119 Lei
Baterie de pornire (yt7bbs yuasa) ducati motorcycles,kymco... 399.26 Lei
Baterie de pornire (ytx5lbs yuasa) aprilia motorcycles,baotian... 284.83 Lei
-
Piese scuter malaguti f12 dezmembrez scuter malaguti f12 10 Lei
Lant distributie malaguti madison - mbk doodo skyliner -... 80 Lei
Dezmembrez ford transit 2015 - 2016
-
Janta aliaj r15 tabla!!! volkswagen golf iv 1j1 1997-2005 50 Lei
Compresor clima 4f0260805t audi a6 4f/c6 [2004 - 2008] 715 Lei
Senzor presiune gaze audi a4 b8 2.0tdi 0281006005 100 Lei
-
Piese moto honda sh yamaha, honda, suzuki, kawasaki, ktm, bmw,... 10 Lei
Alternator fiat ducato 2.3 diesel 2016-2022 350 Lei
Traversa superioara mercedes clasa clk (c209) [fabr 2002-2009]... 63 Lei
-
Jante aliaj 16 zoll originale bmw seria 1/2/3 / audi 5x112 cu... 1250 Lei
Ford focus diesel 2012 4090 €
Dezmembrari renault megane 2
-
Bara fata hyundai tucson 2016-2018 2900 Lei
Sonda lambda skoda octavia 2 1.2 i tsi cbzb benzina 03f906262b... 300 Lei
Distribuitor vacuum audi a3 sportback (8pa) [fabr 2004-2013]... 99 Lei
-
Navigatie 8618842290 audi a4 b7 [2004 - 2008] 2.0 tdi blb 350 Lei
Pompa servodirectie 491100023r renault laguna 3 [2007 - 2011]... 500 Lei
Stop dreapta haion original mercedes-benz gla (x156) facelift... 400 Lei
-
Dezmembrez renault megane 2 2002 - 2010 1.5 dci k9k 724( cp:...
Radiator intercooler 1.5 dci 144610001n renault laguna 3 [2007... 245 Lei
Armatura bara fata volkswagen passat b6 variant (3c5) [fabr... 199 Lei
-
Alternator fiat ducato ii 2.3 jtd 110cp cod piesa : 9665617780 249 Lei
Teava admisie moto rms aprilia sr; gilera runner, typhoon;... 58.02 Lei
Amplificator audio / staie originala audi a4 b6 cod piesa :... 150 Lei
-
9802448680 9674973080 vdo injector cetroen peugeot ford volvo... 550 Lei
Releu incarcare aprilia leonardo scarabeo 125-250cc 150 Lei
Filtru ulei (sp1426 alc) aprilia motorcycles,benelli... 23.74 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 4 Septembrie 2012