Catalin Cismaru ramane lider dupa Trofeul Campulung Muscel

Evoluand pe un Mitsubishi Lancer Evo9 de Grupa N, Catalin Cismaru ramane in continuare lider si dupa cele doua etape desfasurate in acest weekend. Dupa ce a obtinut sambata a saptea victorie din cele noua etape desfasurate efectiv in acest sezon, Catalin a trebuit sa se multumeasca duminica doar cu locul al treilea in urma unui incident care putea avea urmari mult mai grave.
Trimite unui prieten
Dupa ce ani la randul pilotii din Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop au evoluat pe celebrul traseu de pe Mateias, sezonul acesta, noii organizatori ai Trofeului Campulung Muscel au decis ca intrecerea sa aiba loc pe drumul ce face legatura intre Leresti si Cabana Voina.
Desi suprafata de concurs a fost una foarte buna, configuratia probei nu a fost una pe placul lui Catalin. In ciuda acestui lucru, el s-a impus la finalul etapei de sambata pentru a saptea oara in acest sezon la Grupa N. "Noul traseu de la Campulung Muscel este foarte scurt si are doar 3 kilometri. Personal nu-l consider potrivit pentru ca nu este foarte virajat iar vitezele care se pot atinge aici sunt prea mari." spunea Robot la incheierea festivitatii de premiere de sambata, unde a urcat pe prima treapta a podiumului de la Grupa N.
In etapa de duminica, chiar in timpul uneia dintre cele doua manse de concurs, in timp ce rula cu peste 130 km/h, Catalin a lovit un cauciuc care fusese scos de alti concurenti de pe interiorul virajului. "Sa eviti un obstacol la aceasta viteza este un lucru foarte periculos. Am fost la un pas de a iesi in decor. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce se putea intampla daca un pilot debutant patea acest lucru." declara Catalin Cismaru la finalul etapei de duminica.
Desi s-a clasat pe locul al treilea, pilotul bucurestean pleaca usor dezamagit de la Campulung Muscel si nu poate sa uite deficientele in organizare. "Pe langa faptul ca am ratat victoria am mai avariat si masina. Desi pagubele nu sunt foarte mari, ele inseamna costuri care se aduna la un buget si asa destul de mare pe care trebuie sa-l ai chiar si in acest campionat. O simpla sarma intre cauciucurile de pe margine ar fi evitat aceasta situatie. La fel, poate nici arbitrii nu ar fi stricat sa fie mai atenti. Acum regret ca nu m-am oprit pe proba. Membrii federatiei trebuie sa inteleaga ca noi platim pentru a putea concura pe un traseu securizat si ca astfel de incidente nu trebuie sa se mai repete." a mai declarat Catalin Cismaru.
Desi suprafata de concurs a fost una foarte buna, configuratia probei nu a fost una pe placul lui Catalin. In ciuda acestui lucru, el s-a impus la finalul etapei de sambata pentru a saptea oara in acest sezon la Grupa N. "Noul traseu de la Campulung Muscel este foarte scurt si are doar 3 kilometri. Personal nu-l consider potrivit pentru ca nu este foarte virajat iar vitezele care se pot atinge aici sunt prea mari." spunea Robot la incheierea festivitatii de premiere de sambata, unde a urcat pe prima treapta a podiumului de la Grupa N.
In etapa de duminica, chiar in timpul uneia dintre cele doua manse de concurs, in timp ce rula cu peste 130 km/h, Catalin a lovit un cauciuc care fusese scos de alti concurenti de pe interiorul virajului. "Sa eviti un obstacol la aceasta viteza este un lucru foarte periculos. Am fost la un pas de a iesi in decor. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce se putea intampla daca un pilot debutant patea acest lucru." declara Catalin Cismaru la finalul etapei de duminica.
Desi s-a clasat pe locul al treilea, pilotul bucurestean pleaca usor dezamagit de la Campulung Muscel si nu poate sa uite deficientele in organizare. "Pe langa faptul ca am ratat victoria am mai avariat si masina. Desi pagubele nu sunt foarte mari, ele inseamna costuri care se aduna la un buget si asa destul de mare pe care trebuie sa-l ai chiar si in acest campionat. O simpla sarma intre cauciucurile de pe margine ar fi evitat aceasta situatie. La fel, poate nici arbitrii nu ar fi stricat sa fie mai atenti. Acum regret ca nu m-am oprit pe proba. Membrii federatiei trebuie sa inteleaga ca noi platim pentru a putea concura pe un traseu securizat si ca astfel de incidente nu trebuie sa se mai repete." a mai declarat Catalin Cismaru.
Urmatoarele doua etape ale Campionatului National de Viteza in Coasta se vor desfasura, in premiera, la Paltinis, in judetul Sibiu,in perioada 21-23 septembrie. Catalin Cismaru este sustinut in acest sezon de catre DIGI, DIGI Sport, Romtam Construct, Hotel Miraj Poiana Brasov, Aquasara si Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii .
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
Cap de bara axa fata dreapta (til017r japanparts) ford,land... 90.46 Lei
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
-
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei
Senzor parcare valeo skoda yeti 5l 2009-2017 890019 365 Lei
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
-
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
-
Cheder geam usa fata stanga bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007]... 59 Lei
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei
Carlig de remorcare auto nissan juke suv 2x4 2010-2019 hakpol 659 Lei
-
Usita rezervor bmw x3 x3 - - (2010 2017) 185 Lei
Pompa injectie inalta presiune 0445010799 1.7 dci 167006205r... 1500 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei
Kit pornire volkswagen lt 2004 van 2.5 tdi 700 Lei
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
-
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
Grila bara fata centrala, cod gm13266577, opel astra j combi... 749 Lei
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 224 Lei
-
Electromotor 9662854080, citroen ds3, 1.6hdi, 9hp 265 Lei
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 210 Lei
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
-
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
-
Aparatoare galerie evacuare opel astra g 1.6 16v benzina 40 Lei
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
Cablu timonerie opel astra h facelift 2007-2010 1.9 cdti 24467437 300 Lei
-
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Conducta / teava turbina ssangyong rexton 2.9 td 88kw 120cp... 80 Lei
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 4 Septembrie 2012