Catalin Cismaru ramane lider dupa Trofeul Campulung Muscel

Evoluand pe un Mitsubishi Lancer Evo9 de Grupa N, Catalin Cismaru ramane in continuare lider si dupa cele doua etape desfasurate in acest weekend. Dupa ce a obtinut sambata a saptea victorie din cele noua etape desfasurate efectiv in acest sezon, Catalin a trebuit sa se multumeasca duminica doar cu locul al treilea in urma unui incident care putea avea urmari mult mai grave.
Trimite unui prieten
Dupa ce ani la randul pilotii din Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop au evoluat pe celebrul traseu de pe Mateias, sezonul acesta, noii organizatori ai Trofeului Campulung Muscel au decis ca intrecerea sa aiba loc pe drumul ce face legatura intre Leresti si Cabana Voina.
Desi suprafata de concurs a fost una foarte buna, configuratia probei nu a fost una pe placul lui Catalin. In ciuda acestui lucru, el s-a impus la finalul etapei de sambata pentru a saptea oara in acest sezon la Grupa N. "Noul traseu de la Campulung Muscel este foarte scurt si are doar 3 kilometri. Personal nu-l consider potrivit pentru ca nu este foarte virajat iar vitezele care se pot atinge aici sunt prea mari." spunea Robot la incheierea festivitatii de premiere de sambata, unde a urcat pe prima treapta a podiumului de la Grupa N.
In etapa de duminica, chiar in timpul uneia dintre cele doua manse de concurs, in timp ce rula cu peste 130 km/h, Catalin a lovit un cauciuc care fusese scos de alti concurenti de pe interiorul virajului. "Sa eviti un obstacol la aceasta viteza este un lucru foarte periculos. Am fost la un pas de a iesi in decor. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce se putea intampla daca un pilot debutant patea acest lucru." declara Catalin Cismaru la finalul etapei de duminica.
Desi s-a clasat pe locul al treilea, pilotul bucurestean pleaca usor dezamagit de la Campulung Muscel si nu poate sa uite deficientele in organizare. "Pe langa faptul ca am ratat victoria am mai avariat si masina. Desi pagubele nu sunt foarte mari, ele inseamna costuri care se aduna la un buget si asa destul de mare pe care trebuie sa-l ai chiar si in acest campionat. O simpla sarma intre cauciucurile de pe margine ar fi evitat aceasta situatie. La fel, poate nici arbitrii nu ar fi stricat sa fie mai atenti. Acum regret ca nu m-am oprit pe proba. Membrii federatiei trebuie sa inteleaga ca noi platim pentru a putea concura pe un traseu securizat si ca astfel de incidente nu trebuie sa se mai repete." a mai declarat Catalin Cismaru.
Desi suprafata de concurs a fost una foarte buna, configuratia probei nu a fost una pe placul lui Catalin. In ciuda acestui lucru, el s-a impus la finalul etapei de sambata pentru a saptea oara in acest sezon la Grupa N. "Noul traseu de la Campulung Muscel este foarte scurt si are doar 3 kilometri. Personal nu-l consider potrivit pentru ca nu este foarte virajat iar vitezele care se pot atinge aici sunt prea mari." spunea Robot la incheierea festivitatii de premiere de sambata, unde a urcat pe prima treapta a podiumului de la Grupa N.
In etapa de duminica, chiar in timpul uneia dintre cele doua manse de concurs, in timp ce rula cu peste 130 km/h, Catalin a lovit un cauciuc care fusese scos de alti concurenti de pe interiorul virajului. "Sa eviti un obstacol la aceasta viteza este un lucru foarte periculos. Am fost la un pas de a iesi in decor. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce se putea intampla daca un pilot debutant patea acest lucru." declara Catalin Cismaru la finalul etapei de duminica.
Desi s-a clasat pe locul al treilea, pilotul bucurestean pleaca usor dezamagit de la Campulung Muscel si nu poate sa uite deficientele in organizare. "Pe langa faptul ca am ratat victoria am mai avariat si masina. Desi pagubele nu sunt foarte mari, ele inseamna costuri care se aduna la un buget si asa destul de mare pe care trebuie sa-l ai chiar si in acest campionat. O simpla sarma intre cauciucurile de pe margine ar fi evitat aceasta situatie. La fel, poate nici arbitrii nu ar fi stricat sa fie mai atenti. Acum regret ca nu m-am oprit pe proba. Membrii federatiei trebuie sa inteleaga ca noi platim pentru a putea concura pe un traseu securizat si ca astfel de incidente nu trebuie sa se mai repete." a mai declarat Catalin Cismaru.
Urmatoarele doua etape ale Campionatului National de Viteza in Coasta se vor desfasura, in premiera, la Paltinis, in judetul Sibiu,in perioada 21-23 septembrie. Catalin Cismaru este sustinut in acest sezon de catre DIGI, DIGI Sport, Romtam Construct, Hotel Miraj Poiana Brasov, Aquasara si Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii .
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
0 445 020 195 5801486599 bosch pompa inalta presiune iveco... 600 €
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
-
0 986 435 655 0 445 124 014 504388750 bosch injector new... 2000 Lei
Jante aliaj 16 - set alfa romeo 147 [facelift] [2004 - 2010] 750 Lei
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen... 500 Lei
-
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
Alfa-romeo giulietta 2.0 jtdm collezione aut. xenon clima... 6990 €
-
Grila stergator dr vw tiguan 2008-2013 100 Lei
0445111143 5802846337 bosch injector iveco daily vi 2.3 750 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
5802204204 5801527202 789499-5003s garrett turbo iveco... 5000 Lei
Jante aliaj 16 zoll marca dezent, gama dacia duster, mazda,... 1000 Lei
Jante aliaj 17 zoll marca oxigin, gama vw, audi, seat, skoda,... 2900 Lei
-
Macara electrica usa spate stanga mercedes-benz e-class... 200 Lei
Ford fiesta mca trend 5 d 2017 5500 €
0445120007 0986435508 bosch injector daf /iveco eurocarg /new... 450 Lei
-
0445010414 55253490 55243307 bosch pompa inalta presiune... 1000 Lei
Vw passat 2.0 tdi /150 cp euro 6 an fab. 2015 8950 €
Bmw 120 seria 1 /1.6 diesel recent adus si inmatri ro.2025 an... 31500 Lei
-
3773781 5042522420 hy40v 504108310 504108308 holset turbo... 2500 Lei
Ceasuri bord digitale audi a4 b9 8w / a5 8w / q5 fy (virtual... 4500 Lei
00670051811 a670051811 ihi turbosuflanta alfa romeo stelivio /... 1750 Lei
-
Macara electrica usa spate stanga audi a6 (2018->) [c8, 4k]... 400 Lei
Bara spate audi a4 b8/8k s-line (facelift) an 2011 2012 2013... 700 Lei
Bara fata toyota verso 09/13 1032 Lei
-
Bara stabilizatoare fata, vw golf 4 (1j1) (id:449136) 176 Lei
42609705 3110100000000x compressor a/c chevrolet bolt ev opel... 2500 Lei
Jante aliaj 17 zoll originale audi q5 / mercedes / vw/ seat /... 2000 Lei
-
20504348 20745795 207457950 735284-5001s garrett turbosuflanta... 300 €
Sh01-13700 810358-5002 810358-0002 garrett biturbo mazda 3/6... 300 €
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
-
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
504047816 3598718 87803115 504082710 hx35 holset turbosuflanta... 1750 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 4 Septembrie 2012