Obiectiv indeplinit: Onoriu, in continuare lider absolut

Obiectiv indeplinit: Onoriu, in continuare lider absolut
In acest week-end s-a desfasurat o noua etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2009. Surpriza etapei a fost prezenta la start a echipei resitene, in frunte cu Lucien Hora, pilotul care i-a dat foarte multe batai de cap in 2007 si 2008 bucuresteanului Daniel Onoriu. Prin retragerea lui Titi Aur in urma defectiunilor tehnice ale masinii, principalul rival al lui Onoriu a ramas Hora, cei doi oferind alaturi de Silviu Dumitrescu un spectacol cu final neasteptat.
Distribuie pe Facebook

Etapele a VII-a si a VIII-a desfasurate la Campulung au adus in atentia spectatorilor nenumarate rasturnari de situatie. Daca lupta de maxim interes in campionat se ducea in mod obisnuit intre Daniel Onoriu (Mitsubishi EVO VI, grupa H5) si Titi Aur (Mitsubishi EVO IX, grupa H5), la Campulung s-a aliniat la start si resiteanul Lucien Hora (Ford Escort RS Coswoth, grupa H5). In plus, pilotul Silviu Dumitrescu (Dallara 394, grupa D) a reusit si el sa scoata timpi foarte buni.

COMPETITIE FARA MASINA DE ANTRENAMENT

Ziua de joi a insemnat pentru Daniel prima si ultima urcare pe coasta cu masina de antrenament. Aceasta a manifestat o defectiune la cutia de viteza, ceea ce a determinat imposibilitatea folosirii ei pana dupa terminarea competitiei, cand a fost adusa in Bucuresti pe platforma. Nu este o defectiune grava, dar suficienta cat sa nu o mai pot folosi in urcarile mele de antrenament. In plus, avand in vedere vesnicul buget limitat, nu am avut cand sau cum sa achizitionez piese de rezerva pentru acest sezon, lucru care mi-a adus prejudicii si in ziua de duminica, dar in concurs, a declarat Daniel Onoriu.

Pentru Daniel Onoriu etapa dubla de la Campulung a insemnat un nou adversar de moment: Lucien Hora. Cu toate acestea, cel mai bun timp al zilei de vineri a fost obtinut de un concurent al grupei D: Silviu Dumitrescu, care o obtinut astfel prima victorie a sa din acest campionat. Plasarea lui Lucien Hora pe locul 2, precum si timpul scos de Titi Aur inainte de defectiunea masinii sale, i-au reintarit lui Daniel Onoriu pozitia de lider in campionat.

Nu am avut probleme deosebite cu masina, dimpotriva. As putea spune ca masina a mers vineri foarte bine, iar venirea lui Lucien Hora in campionat m-a facut sa-mi reamintesc cum e sa lupti cu toate fortele, a declarat Daniel dupa cea de-a saptea etapa din acest an.

156Dumitrescu SilviuD1:32.816
2101Hora Lucien H51:33.105
341Onoriu DanielH51:33.779
4112Aur ConstantinH51:36.803

DUMINICA: MASINA DE STRADA ADUSA DE FAN MI-A SALVAT ETAPA

Ziua de duminica a adus pentru Daniel o noua zi de defectiuni tehnice. Desi la primele antrenamente masina s-a comportat impecabil, in ultima mansa cronometrata directia a devenit grea, iar pilotul si-a dat seama ca are de-a face cu o defectiune ce ar putea sa ii riste participarea in concurs.

In ultima urcare cronometrata am simtit ca am probleme cu directia. Stiam ca a cedat pompa de servo, pentru ca este o problema pe care o am repetitiv. Dar de data aceasta, nu aveam piesa de rezerva si nu stiam cum sa procedez. Mi-am dat seama ca unul din fanii mei m-a rugat sa ii dau Loganul meu de strada sa vina cu el la Campulung. Neavand alta posibilitate, am scos pompa de servo de pe el si am pus-o pe masina de curse. Dar ganditi-va ca totul s-a petrecut intr-un stres fantastic, nestiind daca voi reusi sa iau startul in prima urcare de concurs. Prietenul meu si mecanicul meu pentru aceasta etapa, Gabi Tiura, a reusit sa remedieze defectiunea cu doar 30 de secunde inainte de a-mi expira timpul in care puteam sa iau startul. Sunt momente unice, pe care doar cei care trec prin asa ceva pot sa le inteleaga, a declarat Daniel Onoriu.

Nu numai ca am luat startul intr-un stres incredibil, dar am reusit si un timp foarte bun, plasandu-ma in fata lui Lucien Hora. Din pacate, in cea de a doua urcare de concurs am riscat mai mult si am facut cateva greseli, ceea ce m-a dus din nou pe locul II la grupa, a continuat Daniel.

1101Hora LucienH 51:30.731
256Dumitrescu SilviuD1:31.137
341Onoriu DanielH51:31.392
4112Andronic PaulH51:34.002

OBIECTIV INDEPLINIT:

MI-AM INTARIT POZITIA DE LIDER. MULTUMESC VIITORILOR MEI SPONSORI

Sunt foarte fericit ca au revenit chiar si pentru o etapa prietenii mei din Resita, Lucien Hora, adversarul si prietenul meu de doi ani, de cand fac viteza in coasta. Am vrut sa-l bat, dar s-a dovedit a fi din nou un adversar foarte bun. O sa spun in spirit de gluma ca oricum victoria se datoreaza faptului ca el e mai suplu... Altfel, sutimile si zecimile dintre noi ar fi disparut, a declarat razand Daniel Onoriu.

Multumesc celor care au facut posibila participarea mea la aceasta etapa prin sprijinul lor: familiei mele, firmelor Racing Nick si SKN, agentiei de PR in PRogress, si acum mai ales pentru ceea ce s-a reusit la Campulung, prietenului meu Gabi Tiura, adica X-Motors. Mai vreau sa multumesc si viitorilor mei sponsori, fara de care nu va fi posibila participarea mea la urmatoarele etape in conditii optime, a incheiat Daniel.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Viteza in Coasta DATA PUBLICĂRII: 4 August 2009