Paul Andronic si ce a facut la Ranca, in cadrul CNVC 2012

Trimite unui prieten
Campionatul National de Viteza in Coasta a revenit in prim plan in weekendul 10-12 august dupa o perioada de aproximativ 1 luna si jumatate de pauza, datorata amanarii etapei care trebuia sa aibe loc la Sinaia in luna Iulie.
Cele doua etape au fost programate pentru partea de sud-vest a tarii, mai exact in judetul Gorj, pe traseul lung de 5,025km de la Ranca, traseu despre care pilotul Autotehnica, Paul Andronic , a declarat: " Ranca este cea mai frumoasa coasta din Romania si ar putea oricand sa fie un pic lungita si introdusa intr-un calendar European!". In intervalul de timp scurs de la ultima etapa a Campionatului la care a participat, Paul Andronic a recurs la modificari majore la nivelul transmisiei pentru automobilul sau de competitie EVO IX H Autotehnica. Astfel, prima etapa de la Ranca a reprezentat prilejul de a testa noile modificari si de a observa diferentele fata de setup-ul anterior.
Vineri dimineata, prima urcare de antrenament a fost realizata fara a forta masina, in incercarea de a observa cum a evoluat comportamentul acesteia dupa modificarile efectuate. Tinand cont ca nivelul de aderenta era unul foarte scazut, masina avea tendinte puternice de derapaj, tendinte accentuate si de noua varianta de transmisie. Cu un prim timp inregistrat de 2 minute, 56 de secunde si 681 de miimi, Paul Andronic ocupa prima pozitie in cadrul grupei H si pozitia a 2a la categoria Open. Odata cu urcarea a doua, situatia s-a imbunatatit: " lucrurile au inceput sa se aseze iar eu am inceput sa ma acomodez cu noul comportament. Timpii au inceput sa scada de la o urcare la alta existand premizele doborarii timpului meu cel mai bun" a spus pilotul Autotehnica. Aproximativ 8 secunde au fost "rase" din rezultatul obtinut in prima urcare, existand potentialul unui rezultat si mai bun . In conditiile in care totul parea sa mearga foarte bine, lucrurile au luat o turnura mai dificila pentru Paul Andronic, datorita unei probleme mecanice : " Dumnezeu a vrut sa ne testeze imaginatia si a facut ca alternatorul sa cedeze iremediabil , acesta fiind una dintre putinele piese pentru care nu aveam o rezerva" . In aceasta situatia, prima urcare de concurs a fost compromisa, dar existau sperante pentru cea de-a doua urcare, gratie spiritului de fair-play, profesionalism si prietenie care exista in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta : " A trebuit sa montam o baterie suplimentara , pe care am prins-o cum am putut de bine de rollbar-ul masinii, am prelungit cablurile de plus si minus pentru a ajunge la noua pozitie a bateriei si am urcat sperand ca aceasta va avea suficienta energie pentru a ajunge la finish fara ajutorul alternatorului care nu mai incarca. Multumesc pe aceasta cale domnului Rusea si lui Lucien Hora care m-au ajutat asa cum au putut mai bine pentru rezolvarea problemei." In ciuda situatiei cu care s-a confruntat, Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca in continuare timpul de parcurgere al traseului, ajungand la un rezultat final pentru mansa a 2a de concurs de 2 minute , 47 de secunde si 267 de miimi, un timp suficient de bun pentru a-i asigura Victoria la grupa H si pozitia secunda la Open.
Gratie zilei de pauza dintre cele doua etape, alternatorul automobilului de competitie a fost inlocuit cu un altul adus de la Bucuresti, astfel incat echipa sa fie gata de start duminica dimineata. Chiar si cu o buna parte a traseului acoperita cu ulei, Paul Andronic a reusit sa obtina cel mai bun timp al primei urcari, singurul pilot care s-a mai apropiat de acest rezultat fiind Daniel Onoriu. Cursa a fost intrerupta pentru un interval de cateva ore, astfel incat suprafata de concurs sa fie curatata. In mansa a doua de antrenamente Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca prima performanta a zilei, si chiar performanta obtinuta in cursul zilei de vineri: "Desi am mers cu multe rezerve am obtinut un 2.45 satisfacator si promitator pentru concurs". Cu un target setat la 2 minute si 40 de secunde, target care probabil ar fi fost foarte greu de atins de orice alt concurent de la H, a intervenit o noua problema: " Dupa un start perfect in prima mansa de concurs, o fulie de pe cureaua de distributie a cedat si pistoanele s-au intalnit cu supapele. Momentul in care acest lucru s-a intamplat a fost unul foarte neplacut pentru ca am ramas fara servodirectie intr-un viraj de stanga 5 unde mi-a fost foarte greu sa tin masina pe drum. " In acest context, nu se mai putea face nimic pentru continuarea etapei, weekend-ul competitional ajungand la sfarsit cu doar o victorie la grupa H si o pozitie secunda la Open. Chiar si in aceasta situatie, in momentul de fata nici unul dintre titlurile vizate: Campion Grupa H si ViceCampion Absolut nu sunt in pericol dat fiind ca regulamentul prevede eliminarea celor mai slabe 3 rezultate din calculul punctajului final.
Cele doua etape au fost programate pentru partea de sud-vest a tarii, mai exact in judetul Gorj, pe traseul lung de 5,025km de la Ranca, traseu despre care pilotul Autotehnica, Paul Andronic , a declarat: " Ranca este cea mai frumoasa coasta din Romania si ar putea oricand sa fie un pic lungita si introdusa intr-un calendar European!". In intervalul de timp scurs de la ultima etapa a Campionatului la care a participat, Paul Andronic a recurs la modificari majore la nivelul transmisiei pentru automobilul sau de competitie EVO IX H Autotehnica. Astfel, prima etapa de la Ranca a reprezentat prilejul de a testa noile modificari si de a observa diferentele fata de setup-ul anterior.
Vineri dimineata, prima urcare de antrenament a fost realizata fara a forta masina, in incercarea de a observa cum a evoluat comportamentul acesteia dupa modificarile efectuate. Tinand cont ca nivelul de aderenta era unul foarte scazut, masina avea tendinte puternice de derapaj, tendinte accentuate si de noua varianta de transmisie. Cu un prim timp inregistrat de 2 minute, 56 de secunde si 681 de miimi, Paul Andronic ocupa prima pozitie in cadrul grupei H si pozitia a 2a la categoria Open. Odata cu urcarea a doua, situatia s-a imbunatatit: " lucrurile au inceput sa se aseze iar eu am inceput sa ma acomodez cu noul comportament. Timpii au inceput sa scada de la o urcare la alta existand premizele doborarii timpului meu cel mai bun" a spus pilotul Autotehnica. Aproximativ 8 secunde au fost "rase" din rezultatul obtinut in prima urcare, existand potentialul unui rezultat si mai bun . In conditiile in care totul parea sa mearga foarte bine, lucrurile au luat o turnura mai dificila pentru Paul Andronic, datorita unei probleme mecanice : " Dumnezeu a vrut sa ne testeze imaginatia si a facut ca alternatorul sa cedeze iremediabil , acesta fiind una dintre putinele piese pentru care nu aveam o rezerva" . In aceasta situatia, prima urcare de concurs a fost compromisa, dar existau sperante pentru cea de-a doua urcare, gratie spiritului de fair-play, profesionalism si prietenie care exista in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta : " A trebuit sa montam o baterie suplimentara , pe care am prins-o cum am putut de bine de rollbar-ul masinii, am prelungit cablurile de plus si minus pentru a ajunge la noua pozitie a bateriei si am urcat sperand ca aceasta va avea suficienta energie pentru a ajunge la finish fara ajutorul alternatorului care nu mai incarca. Multumesc pe aceasta cale domnului Rusea si lui Lucien Hora care m-au ajutat asa cum au putut mai bine pentru rezolvarea problemei." In ciuda situatiei cu care s-a confruntat, Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca in continuare timpul de parcurgere al traseului, ajungand la un rezultat final pentru mansa a 2a de concurs de 2 minute , 47 de secunde si 267 de miimi, un timp suficient de bun pentru a-i asigura Victoria la grupa H si pozitia secunda la Open.
Gratie zilei de pauza dintre cele doua etape, alternatorul automobilului de competitie a fost inlocuit cu un altul adus de la Bucuresti, astfel incat echipa sa fie gata de start duminica dimineata. Chiar si cu o buna parte a traseului acoperita cu ulei, Paul Andronic a reusit sa obtina cel mai bun timp al primei urcari, singurul pilot care s-a mai apropiat de acest rezultat fiind Daniel Onoriu. Cursa a fost intrerupta pentru un interval de cateva ore, astfel incat suprafata de concurs sa fie curatata. In mansa a doua de antrenamente Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca prima performanta a zilei, si chiar performanta obtinuta in cursul zilei de vineri: "Desi am mers cu multe rezerve am obtinut un 2.45 satisfacator si promitator pentru concurs". Cu un target setat la 2 minute si 40 de secunde, target care probabil ar fi fost foarte greu de atins de orice alt concurent de la H, a intervenit o noua problema: " Dupa un start perfect in prima mansa de concurs, o fulie de pe cureaua de distributie a cedat si pistoanele s-au intalnit cu supapele. Momentul in care acest lucru s-a intamplat a fost unul foarte neplacut pentru ca am ramas fara servodirectie intr-un viraj de stanga 5 unde mi-a fost foarte greu sa tin masina pe drum. " In acest context, nu se mai putea face nimic pentru continuarea etapei, weekend-ul competitional ajungand la sfarsit cu doar o victorie la grupa H si o pozitie secunda la Open. Chiar si in aceasta situatie, in momentul de fata nici unul dintre titlurile vizate: Campion Grupa H si ViceCampion Absolut nu sunt in pericol dat fiind ca regulamentul prevede eliminarea celor mai slabe 3 rezultate din calculul punctajului final.
Alaturi de partenerii oficiali ai echipei Autotehnica, Motul, SKF si Pirelli, Paul Andronic, la volanul automobilului de competitie EVO IX Autotehnica H va fi pregatit pentru a lua startul la urmatoarea etapa din Campionatul National de Viteza in Coasta, care va avea loc la Campulung, o etapa pentru care scopul urmarit este obtinerea unor timpi foarte buni!
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
-
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei
-
Grila fata dacia duster 2010-2017 [v1] 595 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Vand piese yamaha r6 99-02 50 €
-
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
-
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
-
Capota fata, skoda octavia 3 combi (5e5) (id:659345) 1055 Lei
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
Set discuri frana față-spate 380 lei 380 Lei
-
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Radio cd cu navigatie, 5p0035191g, seat leon (1p1) (id:314035) 590 Lei
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
-
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
-
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
Radiator turbo intercooler toyota rav 4 ii 2000 2001 2002 2003... 250 Lei
-
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
Opel zafira 1.9 cdti 2008 999 €
-
Eleron luneta audi a6 c6 typ 4f hsb042 400 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
-
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Skoda octavia i 2014 6950 €
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
-
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 16 August 2012