Paul Andronic si ce a facut la Ranca, in cadrul CNVC 2012

Trimite unui prieten
Campionatul National de Viteza in Coasta a revenit in prim plan in weekendul 10-12 august dupa o perioada de aproximativ 1 luna si jumatate de pauza, datorata amanarii etapei care trebuia sa aibe loc la Sinaia in luna Iulie.
Cele doua etape au fost programate pentru partea de sud-vest a tarii, mai exact in judetul Gorj, pe traseul lung de 5,025km de la Ranca, traseu despre care pilotul Autotehnica, Paul Andronic , a declarat: " Ranca este cea mai frumoasa coasta din Romania si ar putea oricand sa fie un pic lungita si introdusa intr-un calendar European!". In intervalul de timp scurs de la ultima etapa a Campionatului la care a participat, Paul Andronic a recurs la modificari majore la nivelul transmisiei pentru automobilul sau de competitie EVO IX H Autotehnica. Astfel, prima etapa de la Ranca a reprezentat prilejul de a testa noile modificari si de a observa diferentele fata de setup-ul anterior.
Vineri dimineata, prima urcare de antrenament a fost realizata fara a forta masina, in incercarea de a observa cum a evoluat comportamentul acesteia dupa modificarile efectuate. Tinand cont ca nivelul de aderenta era unul foarte scazut, masina avea tendinte puternice de derapaj, tendinte accentuate si de noua varianta de transmisie. Cu un prim timp inregistrat de 2 minute, 56 de secunde si 681 de miimi, Paul Andronic ocupa prima pozitie in cadrul grupei H si pozitia a 2a la categoria Open. Odata cu urcarea a doua, situatia s-a imbunatatit: " lucrurile au inceput sa se aseze iar eu am inceput sa ma acomodez cu noul comportament. Timpii au inceput sa scada de la o urcare la alta existand premizele doborarii timpului meu cel mai bun" a spus pilotul Autotehnica. Aproximativ 8 secunde au fost "rase" din rezultatul obtinut in prima urcare, existand potentialul unui rezultat si mai bun . In conditiile in care totul parea sa mearga foarte bine, lucrurile au luat o turnura mai dificila pentru Paul Andronic, datorita unei probleme mecanice : " Dumnezeu a vrut sa ne testeze imaginatia si a facut ca alternatorul sa cedeze iremediabil , acesta fiind una dintre putinele piese pentru care nu aveam o rezerva" . In aceasta situatia, prima urcare de concurs a fost compromisa, dar existau sperante pentru cea de-a doua urcare, gratie spiritului de fair-play, profesionalism si prietenie care exista in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta : " A trebuit sa montam o baterie suplimentara , pe care am prins-o cum am putut de bine de rollbar-ul masinii, am prelungit cablurile de plus si minus pentru a ajunge la noua pozitie a bateriei si am urcat sperand ca aceasta va avea suficienta energie pentru a ajunge la finish fara ajutorul alternatorului care nu mai incarca. Multumesc pe aceasta cale domnului Rusea si lui Lucien Hora care m-au ajutat asa cum au putut mai bine pentru rezolvarea problemei." In ciuda situatiei cu care s-a confruntat, Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca in continuare timpul de parcurgere al traseului, ajungand la un rezultat final pentru mansa a 2a de concurs de 2 minute , 47 de secunde si 267 de miimi, un timp suficient de bun pentru a-i asigura Victoria la grupa H si pozitia secunda la Open.
Gratie zilei de pauza dintre cele doua etape, alternatorul automobilului de competitie a fost inlocuit cu un altul adus de la Bucuresti, astfel incat echipa sa fie gata de start duminica dimineata. Chiar si cu o buna parte a traseului acoperita cu ulei, Paul Andronic a reusit sa obtina cel mai bun timp al primei urcari, singurul pilot care s-a mai apropiat de acest rezultat fiind Daniel Onoriu. Cursa a fost intrerupta pentru un interval de cateva ore, astfel incat suprafata de concurs sa fie curatata. In mansa a doua de antrenamente Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca prima performanta a zilei, si chiar performanta obtinuta in cursul zilei de vineri: "Desi am mers cu multe rezerve am obtinut un 2.45 satisfacator si promitator pentru concurs". Cu un target setat la 2 minute si 40 de secunde, target care probabil ar fi fost foarte greu de atins de orice alt concurent de la H, a intervenit o noua problema: " Dupa un start perfect in prima mansa de concurs, o fulie de pe cureaua de distributie a cedat si pistoanele s-au intalnit cu supapele. Momentul in care acest lucru s-a intamplat a fost unul foarte neplacut pentru ca am ramas fara servodirectie intr-un viraj de stanga 5 unde mi-a fost foarte greu sa tin masina pe drum. " In acest context, nu se mai putea face nimic pentru continuarea etapei, weekend-ul competitional ajungand la sfarsit cu doar o victorie la grupa H si o pozitie secunda la Open. Chiar si in aceasta situatie, in momentul de fata nici unul dintre titlurile vizate: Campion Grupa H si ViceCampion Absolut nu sunt in pericol dat fiind ca regulamentul prevede eliminarea celor mai slabe 3 rezultate din calculul punctajului final.
Cele doua etape au fost programate pentru partea de sud-vest a tarii, mai exact in judetul Gorj, pe traseul lung de 5,025km de la Ranca, traseu despre care pilotul Autotehnica, Paul Andronic , a declarat: " Ranca este cea mai frumoasa coasta din Romania si ar putea oricand sa fie un pic lungita si introdusa intr-un calendar European!". In intervalul de timp scurs de la ultima etapa a Campionatului la care a participat, Paul Andronic a recurs la modificari majore la nivelul transmisiei pentru automobilul sau de competitie EVO IX H Autotehnica. Astfel, prima etapa de la Ranca a reprezentat prilejul de a testa noile modificari si de a observa diferentele fata de setup-ul anterior.
Vineri dimineata, prima urcare de antrenament a fost realizata fara a forta masina, in incercarea de a observa cum a evoluat comportamentul acesteia dupa modificarile efectuate. Tinand cont ca nivelul de aderenta era unul foarte scazut, masina avea tendinte puternice de derapaj, tendinte accentuate si de noua varianta de transmisie. Cu un prim timp inregistrat de 2 minute, 56 de secunde si 681 de miimi, Paul Andronic ocupa prima pozitie in cadrul grupei H si pozitia a 2a la categoria Open. Odata cu urcarea a doua, situatia s-a imbunatatit: " lucrurile au inceput sa se aseze iar eu am inceput sa ma acomodez cu noul comportament. Timpii au inceput sa scada de la o urcare la alta existand premizele doborarii timpului meu cel mai bun" a spus pilotul Autotehnica. Aproximativ 8 secunde au fost "rase" din rezultatul obtinut in prima urcare, existand potentialul unui rezultat si mai bun . In conditiile in care totul parea sa mearga foarte bine, lucrurile au luat o turnura mai dificila pentru Paul Andronic, datorita unei probleme mecanice : " Dumnezeu a vrut sa ne testeze imaginatia si a facut ca alternatorul sa cedeze iremediabil , acesta fiind una dintre putinele piese pentru care nu aveam o rezerva" . In aceasta situatia, prima urcare de concurs a fost compromisa, dar existau sperante pentru cea de-a doua urcare, gratie spiritului de fair-play, profesionalism si prietenie care exista in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta : " A trebuit sa montam o baterie suplimentara , pe care am prins-o cum am putut de bine de rollbar-ul masinii, am prelungit cablurile de plus si minus pentru a ajunge la noua pozitie a bateriei si am urcat sperand ca aceasta va avea suficienta energie pentru a ajunge la finish fara ajutorul alternatorului care nu mai incarca. Multumesc pe aceasta cale domnului Rusea si lui Lucien Hora care m-au ajutat asa cum au putut mai bine pentru rezolvarea problemei." In ciuda situatiei cu care s-a confruntat, Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca in continuare timpul de parcurgere al traseului, ajungand la un rezultat final pentru mansa a 2a de concurs de 2 minute , 47 de secunde si 267 de miimi, un timp suficient de bun pentru a-i asigura Victoria la grupa H si pozitia secunda la Open.
Gratie zilei de pauza dintre cele doua etape, alternatorul automobilului de competitie a fost inlocuit cu un altul adus de la Bucuresti, astfel incat echipa sa fie gata de start duminica dimineata. Chiar si cu o buna parte a traseului acoperita cu ulei, Paul Andronic a reusit sa obtina cel mai bun timp al primei urcari, singurul pilot care s-a mai apropiat de acest rezultat fiind Daniel Onoriu. Cursa a fost intrerupta pentru un interval de cateva ore, astfel incat suprafata de concurs sa fie curatata. In mansa a doua de antrenamente Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca prima performanta a zilei, si chiar performanta obtinuta in cursul zilei de vineri: "Desi am mers cu multe rezerve am obtinut un 2.45 satisfacator si promitator pentru concurs". Cu un target setat la 2 minute si 40 de secunde, target care probabil ar fi fost foarte greu de atins de orice alt concurent de la H, a intervenit o noua problema: " Dupa un start perfect in prima mansa de concurs, o fulie de pe cureaua de distributie a cedat si pistoanele s-au intalnit cu supapele. Momentul in care acest lucru s-a intamplat a fost unul foarte neplacut pentru ca am ramas fara servodirectie intr-un viraj de stanga 5 unde mi-a fost foarte greu sa tin masina pe drum. " In acest context, nu se mai putea face nimic pentru continuarea etapei, weekend-ul competitional ajungand la sfarsit cu doar o victorie la grupa H si o pozitie secunda la Open. Chiar si in aceasta situatie, in momentul de fata nici unul dintre titlurile vizate: Campion Grupa H si ViceCampion Absolut nu sunt in pericol dat fiind ca regulamentul prevede eliminarea celor mai slabe 3 rezultate din calculul punctajului final.
Alaturi de partenerii oficiali ai echipei Autotehnica, Motul, SKF si Pirelli, Paul Andronic, la volanul automobilului de competitie EVO IX Autotehnica H va fi pregatit pentru a lua startul la urmatoarea etapa din Campionatul National de Viteza in Coasta, care va avea loc la Campulung, o etapa pentru care scopul urmarit este obtinerea unor timpi foarte buni!
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Stop dreapta haion original mercedes-benz gla (x156) facelift... 400 Lei
Filtru ulei (sp1426 alc) aprilia motorcycles,benelli... 23.74 Lei
Jante aliaj 16 zoll originale bmw seria 1/2/3 / audi 5x112 cu... 1250 Lei
-
Baterie de pornire (ytx5lbs yuasa) aprilia motorcycles,baotian... 284.83 Lei
Releu incarcare aprilia leonardo scarabeo 125-250cc 150 Lei
Dezmembrez ford transit 2015 - 2016
-
Bara fata hyundai tucson 2016-2018 2900 Lei
Armatura bara fata volkswagen passat b6 variant (3c5) [fabr... 199 Lei
Piese moto honda sh yamaha, honda, suzuki, kawasaki, ktm, bmw,... 10 Lei
-
Armatura bara fata volkswagen golf 4 combi an 2004 119 Lei
Cutie viteza manuala renault megane 2 (2003-2008) 1.5 motorina... 700 Lei
Radiator intercooler 1.5 dci 144610001n renault laguna 3 [2007... 245 Lei
-
Janta aliaj r15 tabla!!! volkswagen golf iv 1j1 1997-2005 50 Lei
Baterie de pornire (yt7bbs yuasa) ducati motorcycles,kymco... 399.26 Lei
Piese scuter malaguti f12 dezmembrez scuter malaguti f12 10 Lei
-
Alternator fiat ducato 2.3 diesel 2016-2022 350 Lei
Teava admisie moto rms aprilia sr; gilera runner, typhoon;... 58.02 Lei
Dezmembrez vw golf vi 1.6 tdi cayb 90 cai cutie manuala 5...
-
Compresor clima 4f0260805t audi a6 4f/c6 [2004 - 2008] 715 Lei
Sonda lambda skoda octavia 2 1.2 i tsi cbzb benzina 03f906262b... 300 Lei
Pompa servodirectie 491100023r renault laguna 3 [2007 - 2011]... 500 Lei
-
Navigatie 8618842290 audi a4 b7 [2004 - 2008] 2.0 tdi blb 350 Lei
Ford focus diesel 2012 4090 €
Vw passat b5 tdi
-
Armatura bara fata volkswagen golf 5 2006 hatchback 1.4 mpi 150 Lei
Dezmembrez renault megane 2 2002 - 2010 1.5 dci k9k 724( cp:...
Traversa superioara mercedes clasa clk (c209) [fabr 2002-2009]... 63 Lei
-
Alternator fiat ducato ii 2.3 jtd 110cp cod piesa : 9665617780 249 Lei
Pompa + cilindru ambreiaj toyota rav 4 2.0 d4d 85kw 116cai... 250 Lei
Senzor presiune gaze audi a4 b8 2.0tdi 0281006005 100 Lei
-
Amplificator audio / staie originala audi a4 b6 cod piesa :... 150 Lei
Distribuitor vacuum audi a3 sportback (8pa) [fabr 2004-2013]... 99 Lei
Set jante r16 vw golf 6 6jx16 et 50 5x112 cod: 1t4071496666... 1150 Lei
-
9802448680 9674973080 vdo injector cetroen peugeot ford volvo... 550 Lei
Dezmembrari renault megane 2
Lant distributie malaguti madison - mbk doodo skyliner -... 80 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 16 August 2012