Paul Andronic si ce a facut la Ranca, in cadrul CNVC 2012

Trimite unui prieten
Campionatul National de Viteza in Coasta a revenit in prim plan in weekendul 10-12 august dupa o perioada de aproximativ 1 luna si jumatate de pauza, datorata amanarii etapei care trebuia sa aibe loc la Sinaia in luna Iulie.
Cele doua etape au fost programate pentru partea de sud-vest a tarii, mai exact in judetul Gorj, pe traseul lung de 5,025km de la Ranca, traseu despre care pilotul Autotehnica, Paul Andronic , a declarat: " Ranca este cea mai frumoasa coasta din Romania si ar putea oricand sa fie un pic lungita si introdusa intr-un calendar European!". In intervalul de timp scurs de la ultima etapa a Campionatului la care a participat, Paul Andronic a recurs la modificari majore la nivelul transmisiei pentru automobilul sau de competitie EVO IX H Autotehnica. Astfel, prima etapa de la Ranca a reprezentat prilejul de a testa noile modificari si de a observa diferentele fata de setup-ul anterior.
Vineri dimineata, prima urcare de antrenament a fost realizata fara a forta masina, in incercarea de a observa cum a evoluat comportamentul acesteia dupa modificarile efectuate. Tinand cont ca nivelul de aderenta era unul foarte scazut, masina avea tendinte puternice de derapaj, tendinte accentuate si de noua varianta de transmisie. Cu un prim timp inregistrat de 2 minute, 56 de secunde si 681 de miimi, Paul Andronic ocupa prima pozitie in cadrul grupei H si pozitia a 2a la categoria Open. Odata cu urcarea a doua, situatia s-a imbunatatit: " lucrurile au inceput sa se aseze iar eu am inceput sa ma acomodez cu noul comportament. Timpii au inceput sa scada de la o urcare la alta existand premizele doborarii timpului meu cel mai bun" a spus pilotul Autotehnica. Aproximativ 8 secunde au fost "rase" din rezultatul obtinut in prima urcare, existand potentialul unui rezultat si mai bun . In conditiile in care totul parea sa mearga foarte bine, lucrurile au luat o turnura mai dificila pentru Paul Andronic, datorita unei probleme mecanice : " Dumnezeu a vrut sa ne testeze imaginatia si a facut ca alternatorul sa cedeze iremediabil , acesta fiind una dintre putinele piese pentru care nu aveam o rezerva" . In aceasta situatia, prima urcare de concurs a fost compromisa, dar existau sperante pentru cea de-a doua urcare, gratie spiritului de fair-play, profesionalism si prietenie care exista in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta : " A trebuit sa montam o baterie suplimentara , pe care am prins-o cum am putut de bine de rollbar-ul masinii, am prelungit cablurile de plus si minus pentru a ajunge la noua pozitie a bateriei si am urcat sperand ca aceasta va avea suficienta energie pentru a ajunge la finish fara ajutorul alternatorului care nu mai incarca. Multumesc pe aceasta cale domnului Rusea si lui Lucien Hora care m-au ajutat asa cum au putut mai bine pentru rezolvarea problemei." In ciuda situatiei cu care s-a confruntat, Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca in continuare timpul de parcurgere al traseului, ajungand la un rezultat final pentru mansa a 2a de concurs de 2 minute , 47 de secunde si 267 de miimi, un timp suficient de bun pentru a-i asigura Victoria la grupa H si pozitia secunda la Open.
Gratie zilei de pauza dintre cele doua etape, alternatorul automobilului de competitie a fost inlocuit cu un altul adus de la Bucuresti, astfel incat echipa sa fie gata de start duminica dimineata. Chiar si cu o buna parte a traseului acoperita cu ulei, Paul Andronic a reusit sa obtina cel mai bun timp al primei urcari, singurul pilot care s-a mai apropiat de acest rezultat fiind Daniel Onoriu. Cursa a fost intrerupta pentru un interval de cateva ore, astfel incat suprafata de concurs sa fie curatata. In mansa a doua de antrenamente Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca prima performanta a zilei, si chiar performanta obtinuta in cursul zilei de vineri: "Desi am mers cu multe rezerve am obtinut un 2.45 satisfacator si promitator pentru concurs". Cu un target setat la 2 minute si 40 de secunde, target care probabil ar fi fost foarte greu de atins de orice alt concurent de la H, a intervenit o noua problema: " Dupa un start perfect in prima mansa de concurs, o fulie de pe cureaua de distributie a cedat si pistoanele s-au intalnit cu supapele. Momentul in care acest lucru s-a intamplat a fost unul foarte neplacut pentru ca am ramas fara servodirectie intr-un viraj de stanga 5 unde mi-a fost foarte greu sa tin masina pe drum. " In acest context, nu se mai putea face nimic pentru continuarea etapei, weekend-ul competitional ajungand la sfarsit cu doar o victorie la grupa H si o pozitie secunda la Open. Chiar si in aceasta situatie, in momentul de fata nici unul dintre titlurile vizate: Campion Grupa H si ViceCampion Absolut nu sunt in pericol dat fiind ca regulamentul prevede eliminarea celor mai slabe 3 rezultate din calculul punctajului final.
Cele doua etape au fost programate pentru partea de sud-vest a tarii, mai exact in judetul Gorj, pe traseul lung de 5,025km de la Ranca, traseu despre care pilotul Autotehnica, Paul Andronic , a declarat: " Ranca este cea mai frumoasa coasta din Romania si ar putea oricand sa fie un pic lungita si introdusa intr-un calendar European!". In intervalul de timp scurs de la ultima etapa a Campionatului la care a participat, Paul Andronic a recurs la modificari majore la nivelul transmisiei pentru automobilul sau de competitie EVO IX H Autotehnica. Astfel, prima etapa de la Ranca a reprezentat prilejul de a testa noile modificari si de a observa diferentele fata de setup-ul anterior.
Vineri dimineata, prima urcare de antrenament a fost realizata fara a forta masina, in incercarea de a observa cum a evoluat comportamentul acesteia dupa modificarile efectuate. Tinand cont ca nivelul de aderenta era unul foarte scazut, masina avea tendinte puternice de derapaj, tendinte accentuate si de noua varianta de transmisie. Cu un prim timp inregistrat de 2 minute, 56 de secunde si 681 de miimi, Paul Andronic ocupa prima pozitie in cadrul grupei H si pozitia a 2a la categoria Open. Odata cu urcarea a doua, situatia s-a imbunatatit: " lucrurile au inceput sa se aseze iar eu am inceput sa ma acomodez cu noul comportament. Timpii au inceput sa scada de la o urcare la alta existand premizele doborarii timpului meu cel mai bun" a spus pilotul Autotehnica. Aproximativ 8 secunde au fost "rase" din rezultatul obtinut in prima urcare, existand potentialul unui rezultat si mai bun . In conditiile in care totul parea sa mearga foarte bine, lucrurile au luat o turnura mai dificila pentru Paul Andronic, datorita unei probleme mecanice : " Dumnezeu a vrut sa ne testeze imaginatia si a facut ca alternatorul sa cedeze iremediabil , acesta fiind una dintre putinele piese pentru care nu aveam o rezerva" . In aceasta situatia, prima urcare de concurs a fost compromisa, dar existau sperante pentru cea de-a doua urcare, gratie spiritului de fair-play, profesionalism si prietenie care exista in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta : " A trebuit sa montam o baterie suplimentara , pe care am prins-o cum am putut de bine de rollbar-ul masinii, am prelungit cablurile de plus si minus pentru a ajunge la noua pozitie a bateriei si am urcat sperand ca aceasta va avea suficienta energie pentru a ajunge la finish fara ajutorul alternatorului care nu mai incarca. Multumesc pe aceasta cale domnului Rusea si lui Lucien Hora care m-au ajutat asa cum au putut mai bine pentru rezolvarea problemei." In ciuda situatiei cu care s-a confruntat, Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca in continuare timpul de parcurgere al traseului, ajungand la un rezultat final pentru mansa a 2a de concurs de 2 minute , 47 de secunde si 267 de miimi, un timp suficient de bun pentru a-i asigura Victoria la grupa H si pozitia secunda la Open.
Gratie zilei de pauza dintre cele doua etape, alternatorul automobilului de competitie a fost inlocuit cu un altul adus de la Bucuresti, astfel incat echipa sa fie gata de start duminica dimineata. Chiar si cu o buna parte a traseului acoperita cu ulei, Paul Andronic a reusit sa obtina cel mai bun timp al primei urcari, singurul pilot care s-a mai apropiat de acest rezultat fiind Daniel Onoriu. Cursa a fost intrerupta pentru un interval de cateva ore, astfel incat suprafata de concurs sa fie curatata. In mansa a doua de antrenamente Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca prima performanta a zilei, si chiar performanta obtinuta in cursul zilei de vineri: "Desi am mers cu multe rezerve am obtinut un 2.45 satisfacator si promitator pentru concurs". Cu un target setat la 2 minute si 40 de secunde, target care probabil ar fi fost foarte greu de atins de orice alt concurent de la H, a intervenit o noua problema: " Dupa un start perfect in prima mansa de concurs, o fulie de pe cureaua de distributie a cedat si pistoanele s-au intalnit cu supapele. Momentul in care acest lucru s-a intamplat a fost unul foarte neplacut pentru ca am ramas fara servodirectie intr-un viraj de stanga 5 unde mi-a fost foarte greu sa tin masina pe drum. " In acest context, nu se mai putea face nimic pentru continuarea etapei, weekend-ul competitional ajungand la sfarsit cu doar o victorie la grupa H si o pozitie secunda la Open. Chiar si in aceasta situatie, in momentul de fata nici unul dintre titlurile vizate: Campion Grupa H si ViceCampion Absolut nu sunt in pericol dat fiind ca regulamentul prevede eliminarea celor mai slabe 3 rezultate din calculul punctajului final.
Alaturi de partenerii oficiali ai echipei Autotehnica, Motul, SKF si Pirelli, Paul Andronic, la volanul automobilului de competitie EVO IX Autotehnica H va fi pregatit pentru a lua startul la urmatoarea etapa din Campionatul National de Viteza in Coasta, care va avea loc la Campulung, o etapa pentru care scopul urmarit este obtinerea unor timpi foarte buni!
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Pompa rezervor vw jetta (1b) 2011-2019 cod: 1k0919050ad 500 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
Comanda volan opel astra g 1998-2009 1.4 16v z 14 xe benzina... 80 Lei
-
Set cablaj aprindere peugeot 106 i (1a, 1c) (1991 - 1996)... 109 Lei
Sonda lambda 1.6 hdi tci euro 5 t1da 9hr 9683265480 citroen c4... 100 Lei
Rola ghidaj curea transmisie ina audi a4 b6 2000-2004 532 0468 10 85 Lei
-
Grila bara fata centrala, cod gm13266577, opel astra j combi... 749 Lei
Cap de bara axa fata dreapta (til017r japanparts) ford,land... 90.46 Lei
Disc frana puntea spate (18142 abs) ford 143.46 Lei
-
Suport,trapez peugeot partner (2008 - 2016) delphi td390w... 46 Lei
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
Generator / alternator renault symbol i (lb0/1/2) (1998 -... 669 Lei
-
Suport accesorii 7619250 bmw seria 4 f32 420dx b47 (4p92) 250 Lei
Conducta / teava turbina ssangyong rexton 2.9 td 88kw 120cp... 80 Lei
Pompa injectie inalta presiune 0445010799 1.7 dci 167006205r... 1500 Lei
-
Cheder geam usa fata stanga bmw seria 5 e60/e61 [2003 - 2007]... 56 Lei
Cablu timonerie opel astra h facelift 2007-2010 1.9 cdti 24467437 300 Lei
Janta aliaj, cod 13259254, opel astra j (id:466103) 239 Lei
-
Electromotor 9662854080, citroen ds3, 1.6hdi, 9hp 226 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Usita rezervor bmw x3 x3 - - (2010 2017) 185 Lei
-
Usa / portiera spate stanga kia rio 2 [2005 - 2009] sedan 300 Lei
Senzor parcare valeo skoda yeti 5l 2009-2017 890019 365 Lei
Garnitura, capac supape (jm7152 payen) renault trucks,volvo 270.79 Lei
-
Bare transversale menabo delta black pentru citroen berlingo... 910 Lei
Protectie inox suport picior ford focus iii, caroserie... 174.9 Lei
Buton geam audi a6 (2018->) [c8, 4k] 2.0 motorina 2019, 4k0959855 200 Lei
-
Compresor ac clima 13124752 wm opel astra h zafira b 1.9cdti 400 Lei
Vascocuplaj 11522249372 doar paleta 2.0 150 cp bmw 3 e46... 50 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
Senzor presiune gaze 227701177r 1.5 k9k626 dacia duster... 100 Lei
Turbina fara actuator 9835855380 citroen grand c4 spacetourer... 1000 Lei
Kit pornire volkswagen lt 2004 van 2.5 tdi 700 Lei
-
Biela cu piston, opel corsa c (f08, f68) 1.2 b, z12xe (id:457331) 128 Lei
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
Set garnituri, chiulasa (0310043 trucktec) renault trucks,volvo 1026.35 Lei



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 16 August 2012