Paul Andronic si ce a facut la Ranca, in cadrul CNVC 2012
Campionatul National de Viteza in Coasta a revenit in prim plan in weekendul 10-12 august dupa o perioada de aproximativ 1 luna si jumatate de pauza, datorata amanarii etapei care trebuia sa aibe loc la Sinaia in luna Iulie.
Cele doua etape au fost programate pentru partea de sud-vest a tarii, mai exact in judetul Gorj, pe traseul lung de 5,025km de la Ranca, traseu despre care pilotul Autotehnica, Paul Andronic , a declarat: " Ranca este cea mai frumoasa coasta din Romania si ar putea oricand sa fie un pic lungita si introdusa intr-un calendar European!". In intervalul de timp scurs de la ultima etapa a Campionatului la care a participat, Paul Andronic a recurs la modificari majore la nivelul transmisiei pentru automobilul sau de competitie EVO IX H Autotehnica. Astfel, prima etapa de la Ranca a reprezentat prilejul de a testa noile modificari si de a observa diferentele fata de setup-ul anterior.
Vineri dimineata, prima urcare de antrenament a fost realizata fara a forta masina, in incercarea de a observa cum a evoluat comportamentul acesteia dupa modificarile efectuate. Tinand cont ca nivelul de aderenta era unul foarte scazut, masina avea tendinte puternice de derapaj, tendinte accentuate si de noua varianta de transmisie. Cu un prim timp inregistrat de 2 minute, 56 de secunde si 681 de miimi, Paul Andronic ocupa prima pozitie in cadrul grupei H si pozitia a 2a la categoria Open. Odata cu urcarea a doua, situatia s-a imbunatatit: " lucrurile au inceput sa se aseze iar eu am inceput sa ma acomodez cu noul comportament. Timpii au inceput sa scada de la o urcare la alta existand premizele doborarii timpului meu cel mai bun" a spus pilotul Autotehnica. Aproximativ 8 secunde au fost "rase" din rezultatul obtinut in prima urcare, existand potentialul unui rezultat si mai bun . In conditiile in care totul parea sa mearga foarte bine, lucrurile au luat o turnura mai dificila pentru Paul Andronic, datorita unei probleme mecanice : " Dumnezeu a vrut sa ne testeze imaginatia si a facut ca alternatorul sa cedeze iremediabil , acesta fiind una dintre putinele piese pentru care nu aveam o rezerva" . In aceasta situatia, prima urcare de concurs a fost compromisa, dar existau sperante pentru cea de-a doua urcare, gratie spiritului de fair-play, profesionalism si prietenie care exista in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta : " A trebuit sa montam o baterie suplimentara , pe care am prins-o cum am putut de bine de rollbar-ul masinii, am prelungit cablurile de plus si minus pentru a ajunge la noua pozitie a bateriei si am urcat sperand ca aceasta va avea suficienta energie pentru a ajunge la finish fara ajutorul alternatorului care nu mai incarca. Multumesc pe aceasta cale domnului Rusea si lui Lucien Hora care m-au ajutat asa cum au putut mai bine pentru rezolvarea problemei." In ciuda situatiei cu care s-a confruntat, Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca in continuare timpul de parcurgere al traseului, ajungand la un rezultat final pentru mansa a 2a de concurs de 2 minute , 47 de secunde si 267 de miimi, un timp suficient de bun pentru a-i asigura Victoria la grupa H si pozitia secunda la Open.
Gratie zilei de pauza dintre cele doua etape, alternatorul automobilului de competitie a fost inlocuit cu un altul adus de la Bucuresti, astfel incat echipa sa fie gata de start duminica dimineata. Chiar si cu o buna parte a traseului acoperita cu ulei, Paul Andronic a reusit sa obtina cel mai bun timp al primei urcari, singurul pilot care s-a mai apropiat de acest rezultat fiind Daniel Onoriu. Cursa a fost intrerupta pentru un interval de cateva ore, astfel incat suprafata de concurs sa fie curatata. In mansa a doua de antrenamente Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca prima performanta a zilei, si chiar performanta obtinuta in cursul zilei de vineri: "Desi am mers cu multe rezerve am obtinut un 2.45 satisfacator si promitator pentru concurs". Cu un target setat la 2 minute si 40 de secunde, target care probabil ar fi fost foarte greu de atins de orice alt concurent de la H, a intervenit o noua problema: " Dupa un start perfect in prima mansa de concurs, o fulie de pe cureaua de distributie a cedat si pistoanele s-au intalnit cu supapele. Momentul in care acest lucru s-a intamplat a fost unul foarte neplacut pentru ca am ramas fara servodirectie intr-un viraj de stanga 5 unde mi-a fost foarte greu sa tin masina pe drum. " In acest context, nu se mai putea face nimic pentru continuarea etapei, weekend-ul competitional ajungand la sfarsit cu doar o victorie la grupa H si o pozitie secunda la Open. Chiar si in aceasta situatie, in momentul de fata nici unul dintre titlurile vizate: Campion Grupa H si ViceCampion Absolut nu sunt in pericol dat fiind ca regulamentul prevede eliminarea celor mai slabe 3 rezultate din calculul punctajului final.
Cele doua etape au fost programate pentru partea de sud-vest a tarii, mai exact in judetul Gorj, pe traseul lung de 5,025km de la Ranca, traseu despre care pilotul Autotehnica, Paul Andronic , a declarat: " Ranca este cea mai frumoasa coasta din Romania si ar putea oricand sa fie un pic lungita si introdusa intr-un calendar European!". In intervalul de timp scurs de la ultima etapa a Campionatului la care a participat, Paul Andronic a recurs la modificari majore la nivelul transmisiei pentru automobilul sau de competitie EVO IX H Autotehnica. Astfel, prima etapa de la Ranca a reprezentat prilejul de a testa noile modificari si de a observa diferentele fata de setup-ul anterior.
Vineri dimineata, prima urcare de antrenament a fost realizata fara a forta masina, in incercarea de a observa cum a evoluat comportamentul acesteia dupa modificarile efectuate. Tinand cont ca nivelul de aderenta era unul foarte scazut, masina avea tendinte puternice de derapaj, tendinte accentuate si de noua varianta de transmisie. Cu un prim timp inregistrat de 2 minute, 56 de secunde si 681 de miimi, Paul Andronic ocupa prima pozitie in cadrul grupei H si pozitia a 2a la categoria Open. Odata cu urcarea a doua, situatia s-a imbunatatit: " lucrurile au inceput sa se aseze iar eu am inceput sa ma acomodez cu noul comportament. Timpii au inceput sa scada de la o urcare la alta existand premizele doborarii timpului meu cel mai bun" a spus pilotul Autotehnica. Aproximativ 8 secunde au fost "rase" din rezultatul obtinut in prima urcare, existand potentialul unui rezultat si mai bun . In conditiile in care totul parea sa mearga foarte bine, lucrurile au luat o turnura mai dificila pentru Paul Andronic, datorita unei probleme mecanice : " Dumnezeu a vrut sa ne testeze imaginatia si a facut ca alternatorul sa cedeze iremediabil , acesta fiind una dintre putinele piese pentru care nu aveam o rezerva" . In aceasta situatia, prima urcare de concurs a fost compromisa, dar existau sperante pentru cea de-a doua urcare, gratie spiritului de fair-play, profesionalism si prietenie care exista in cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta : " A trebuit sa montam o baterie suplimentara , pe care am prins-o cum am putut de bine de rollbar-ul masinii, am prelungit cablurile de plus si minus pentru a ajunge la noua pozitie a bateriei si am urcat sperand ca aceasta va avea suficienta energie pentru a ajunge la finish fara ajutorul alternatorului care nu mai incarca. Multumesc pe aceasta cale domnului Rusea si lui Lucien Hora care m-au ajutat asa cum au putut mai bine pentru rezolvarea problemei." In ciuda situatiei cu care s-a confruntat, Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca in continuare timpul de parcurgere al traseului, ajungand la un rezultat final pentru mansa a 2a de concurs de 2 minute , 47 de secunde si 267 de miimi, un timp suficient de bun pentru a-i asigura Victoria la grupa H si pozitia secunda la Open.
Gratie zilei de pauza dintre cele doua etape, alternatorul automobilului de competitie a fost inlocuit cu un altul adus de la Bucuresti, astfel incat echipa sa fie gata de start duminica dimineata. Chiar si cu o buna parte a traseului acoperita cu ulei, Paul Andronic a reusit sa obtina cel mai bun timp al primei urcari, singurul pilot care s-a mai apropiat de acest rezultat fiind Daniel Onoriu. Cursa a fost intrerupta pentru un interval de cateva ore, astfel incat suprafata de concurs sa fie curatata. In mansa a doua de antrenamente Paul Andronic a reusit sa imbunatateasca prima performanta a zilei, si chiar performanta obtinuta in cursul zilei de vineri: "Desi am mers cu multe rezerve am obtinut un 2.45 satisfacator si promitator pentru concurs". Cu un target setat la 2 minute si 40 de secunde, target care probabil ar fi fost foarte greu de atins de orice alt concurent de la H, a intervenit o noua problema: " Dupa un start perfect in prima mansa de concurs, o fulie de pe cureaua de distributie a cedat si pistoanele s-au intalnit cu supapele. Momentul in care acest lucru s-a intamplat a fost unul foarte neplacut pentru ca am ramas fara servodirectie intr-un viraj de stanga 5 unde mi-a fost foarte greu sa tin masina pe drum. " In acest context, nu se mai putea face nimic pentru continuarea etapei, weekend-ul competitional ajungand la sfarsit cu doar o victorie la grupa H si o pozitie secunda la Open. Chiar si in aceasta situatie, in momentul de fata nici unul dintre titlurile vizate: Campion Grupa H si ViceCampion Absolut nu sunt in pericol dat fiind ca regulamentul prevede eliminarea celor mai slabe 3 rezultate din calculul punctajului final.
Alaturi de partenerii oficiali ai echipei Autotehnica, Motul, SKF si Pirelli, Paul Andronic, la volanul automobilului de competitie EVO IX Autotehnica H va fi pregatit pentru a lua startul la urmatoarea etapa din Campionatul National de Viteza in Coasta, care va avea loc la Campulung, o etapa pentru care scopul urmarit este obtinerea unor timpi foarte buni!
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Renault megane 16v 2006 2000 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Vw touran diesel 2011 5790 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 149.99 Lei Dacia duster 1500 2017 400 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
StiriPeSurse.ro
LIVE TEXT - Război în Ucraina - Statele membre NATO au ajuns la un acord cu privire la trimiterea de...
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
mai multe
Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 16 August 2012