Paul Andronic si ultimele 2 etape din CNVC Dunlop 2012
Weekendul competitional la Sinaia nu avea insa sa ajunga la un sfarsit prematur pentru pilotul Autotehnica. Masina a fost reparata foarte repede, si deja Paul a reusit sa ia startul in mansa a doua de antrenamente, unde s-a stabilit pe pozitia a3a. " Dumnezeu m-a ajutat sa am ceea ce-mi trebuia in duba si sa am langa mine o mana de oameni care au pus trup si suflet in repararea masinii. Vreau sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat si in special baietilor mei Bogdan si Cornel! Dupa o ora si jumatate masina era gata de start. Am facut o urcare cronometrata in care am verificat daca masina sta pe drum si daca totul e ok, si sincer , nu prea era ca inainte pentru ca tinuta de drum fusese afectata si spatele avea tendinta permanenta de a derapa, totodata din cauza opririi bruste a motorului la impact turbina fusese afectata si crescuse considerabil consumul de ulei, simteam lipsa de putere iar in masina se facea ceata pana la finish, iar eu aveam dureri mari de coaste la fiecare denivelare sau contra a volanului". In ciuda problemelor intampinate Paul a fortat in continuare si a reusit sa-si imbunatateasca performanta din antrenamente cu aproximativ 6 secunde, fapt ce l-a plasat pe pozitia secunda in prima mansa de concurs, la putin peste o secunda in spatele lui Ovidiu Zaberca. " Prima urcare de concurs am fortat un pic pentru ca aveam nevoie de puncte si nu stiam daca mai rezista masina inca o urcare, am urcat in 2.01 ceea ce nu era tocmai rau". Ceea ce avea sa urmeze a fost poate putin neasteptat pentru multi, mai ales judecand dupa accidentul de la inceputul zilei. " In Urcarea 2 de concurs nu mai aveam nimic de pierdut ci doar de castigat asa ca am plecat montat sa bat cursa, am luat startul intr-un nor de fum, masina gafaia din toate incheieturile , primele viraje de pana in manastire nu au iesit de loc, masina cauta drumul si eram permanent intre trepte, apoi am inceput sa fortez trecerea prin viraje cu o treapta mai sus , au fost cateva momente in care am crezut ca o pierd iarasi dar cand la finish am vazut 1.58 am stiut ca tot efortul a MERITAT. In acest moment locul 2 la general era garantat deasemenea obiectivul de a cobori sub 2.00 era realizat! Mai ramanea King of the Hill , care putea fi pierdut duminica." Intr-adevar o revenire extraordinara, de la o situatie critica la prima pozitie pe podium la general la sfarsitul zilei!
Vorbind despre regulamentele impuse de Federatie, Paul a declarat :" "Tin sa "multumesc" celor care au hotarat eliminarea incalzitoarelor de roti in 2012 si sa le comunic ca nici o etapa de campionat European nu se desfasoara in sfarsit de Oct la 0 grade asfalt. Poate pentru 2013 vor adapta regulamentele la realitatea romaneasca fara sa plece urechea la toate ideile absurde pe care unul sau altul le sustine."
Ajuns la final de sezon, Paul Andronic, care a beneficiat de un sprijin important pe parcursul sezonului din partea sponsorilor oficiali Motul, SKF si Pirelli, a obtinut un nou titlu de campion al grupei H si un nou titlu de vicecampion la Open, ceea ce demonstreaza un parcurs constant in cadrul ultimilor 3 ani (2010,2011 si 2012). Desi in prezent avem parte de o pauza competitionala, Autotehnica priveste deja spre sezonul 2013, stabilindu-si targeturile pentru urmatorul sezon competitional si pregatind din timp strategia "de atac" : "Sezonul 2012 a fost un sezon greu si frumos in acelasi timp, inghesuirea multor etape in perioade scurte urmata de o vara lunga libera si iar etape inghesuite a crescut dificultatea si efortul financiar. Eu mi-am atins targeturile de a-mi imbunatati timpii la fiecare cursa si pentru anul viitor imi pastrez acelasi target si in plus imi doresc mai multe KING OF THE HILL!Cum voi face asta ramane momentan in suspans, va voi spune la momentul potrivit! Deasemenea va pot spune ca echipa Autotehnica va avea mai multi membrii incepand cu 2013!
Va multumesc tuturor pentru sustinere si sper sa ne ridicam intodeauna la inaltimea asteptarilor voastre!"- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Piese auto pentru volkswagen passat b6 2.0tdi bmp cutie dsg...
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 13500 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Vw touran diesel 2011 5790 €