Viteza si caii putere se muta la Rasnov in acest week-end!

Nu mai putin de 56 de piloti si-au exprimat in scris - pana luni 27 septembrie, dorinta de a participa la "dubla" care cuprinde etapele XIII si XIV ale Campionatului National de Viteza in Coasta - editia 2010. De mentionat ca numarul participantiilor mai poate creste pana la ora startului, acest lucru fiind posibil datorita unei prevederi a regulamentului competitiei, conform careia inscrierile se pot face pana miercuri inclusiv, cu o taxa majorata cu 30%, sau chiar si joi, cu taxa de inscriere dubla.
"Prietenii la nevoie se cunosc"
"Inca din timpul desfasurari Raliului <>, cea de a doua etapa de raliu din cadrul CNR - Dunlop, organizata de clubul Auto Blic, ma gandeam cu ingrijorare cum o sa mai gasesc parteneri pentru a bugeta si acest ultim eveniment organizat de clubul nostru intr-un an greu, extrem de greu din punct de vedere financiar", si-a inceput declaratia Bela Stoica, presedintele clubului care organizeaza, de mai bine de 10 ani, nu mai putin de 4 etape de Campionat National la Brasov, el continuand. "Si cand parea ca ingrijorarea mea se va dovedi indreptatita, au intervenit prietenii! Da, prietenii care, vorba celebrei zicale romanesti, la nevoie se cunosc. Va invit si pe dumneavoastra sa-i cunoasteit".
Asadar, domnilor si doamnelor, "Dubla" de la Rasnov, contand pentru etapele XIII si XIV ale Campionatului National de Viteza in Coasta, este sustinuta de prietenii traditionali ai clubului Auto Blic, din Brasov: Contempo Cars - dealer autorizat BMW si MAN, Kampur Service, Olmedo - piese auto de import, Valea cu Flori - dezvoltator imobiliar.
"Dubla" de la Rasnoveste organizata cu sprijinul Consililui Local si al Primariei Rasnov, sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.
Resiteanul Lucien Hora are "vina" de a fi castigat "open-ul" de 11 ori din 12 etape posibile si nu mai poate pierde titlul decat daca nu se mai prezinta la cele doua "duble" care au mai ramas de disputat.
Campionatul National de Viteza in Coasta programeaza, in primul week-end al lunii octombrie, penultima "dubla" a sezonului. Un sezon, si ma refer la titlul national absolut, "ucis" de campionul resitean Lucien Hora. Pentru edificare va invit sa studiati clasamentele accesibile in sectiunea dedicata pe www.autorally.ro, reamintindu-va ca in acest sezon clasamentul final se alcatuieste cu formula "N-2".
Cu tot respectul pentru pilotii participanti la grupele campionatului "vtm", nu cred ca va spun vreo noutate cand afirm ca sarea si piperul unei etape de viteza in coasta o constituie lupta pentru "open". In aceste conditii, va rog sa-i permiteti cronicarului sa fie "suparat" pe Hora si sa fie si nostalgic in acelasi timp. Pai cum sa nu fi nostalgic, cand ai fost contemporan cu "bataliile" dintre Tutuianu - Silviu Ene, Victor Nicoara-Puiu Rusu sau Horatiu Ionescu Cristea-Edu Stan-Paul Andronic? Sper ca nu ati uitat asa de repede de Lancia celui care acum conduce detasat grupa H,sau de nu mai putin spectaculoasele intreceri dintre Heinz Gollner, Lucien Hora si Daniel Onoriu?
Incet, dar sigur, din motive mai mult sau mai putin obiective, a in prim plan ramas doar Hora. Nu-i vorba, sezonul a inceput sub auspicii favorabile din punctul de vedere al spectatorului. Astfel, Hora avea nevoie de o perioada de acomodare cu noul bolid, Paul Andronic depasise faza de experimente si "urca" mereu in plasa resiteanului; fratii Dumitrescu, si ei cu automobile de "formula" ii creau emotii lui Hora. Campionul Onoriu inca nu ajunsese in faza in care primea piese de schimb de la colegii din parcul de service. Dar, resiteanul a ramas singur in lupta pentru titlul de campion absolut.
Pe Dumitresti, i-a rapus criza financiara, iar campionul en-titre a devenit vedeta unei televiziuni care "inghite" orice ii pui pe masa, numai scandal sa fie. Un mod mai jalnic de a iesi din "schema" pentru un campion nu mi-a fost dat sa vad. Dar, se revenim la sport si sa spunem ca singurul pilot care a tinut trena lui Hora a fost Paul Andronic. Pilotul bucurestean va castiga, in urma evolutiilor sale meritorii, titlul national al grupei H, o grupa din care a "plecat" Hora dupa ce a optat pentru masina de"formula".
Dupa nostalgia si supararea pentru ceea ce ofera participantii la "open", sa trecem in revista celelalte grupe ale campionatului, in speranta ca evolutiile participantilor vor reusi sa compenseze, cat de cat, dorinta iubitorilor automobilismului pentru spectacol.
Scapat si el de grija castigari titlului de campion al grupei N, Christian Nistoran vine la Rasnov doar pentru o victorie de palmares si, speram, sa faca spectacol cu o masina care se preteaza la asa ceva pe super-asfaltul "acelor" din Valea Cetatii. Cu gandul la cronomentru vor lua startul in aceasta grupa si Sorin Iliescu si Dan Luncan, fiecare dintre ei sperand sa-si consolideze pozitiile pe podiumul final al grupei.
Lupta "fratricida" dintre titratul "Gugu" Graef si detinatorul titlului national al grupei A - Luci Boroianu, va fi, sunt convins, pe placul spectatorilor, mai ales in etapa de vineri a "dublei", cand, in cazul in care "sasul" invinge, titlul este jucat.
Asa cum spuneam, la grupa H, Paul Andronic este castigator, dar bucuresteanul va incerca sa "urce" de fiecare data cat mai aproape de Hora. Ceea ce, pentru spectori, ma repet in mod obsedant, va fi benefic.
Am lasat la urma grupa "I", pentru a remarca, inca o data, aceasta pata de culoare a sezonului 2010, adica automobilele de epoca. Acesti piloti si masinile lor minunate au facut deliciul publicului spectator peste tot unde au evoluat in acest sezon. Aproape ca nu mai conteaza cine va castiga titlul grupei "I", important fiind doar faptul ca acesti oameni, pana sa fie piloti, sunt cei care mentin in stare de functionare aceste automobile de epoca de mare valoare. Asa cum spuneam si in cronica finala a "dublei" de la Teliu : "Multumim domnilor Horia Popescu, Costin Ganescu, Cristian Stoian, Valentin Matei, Calin Popescu-Tariceanu, Alexandru Ciolan, enumerati conform clasamentului la zi. Sa mai amintim faptul ca in dubla de la Rasnov veti mai putea urmari un Alfa Romeo, pilotat de Dan Spuderka si un BMW, bineinteles de epoca, pilotat in deschidere de Werner Shimdt. Nu va lipsi nici decanul de varsta al pilotilor din Romania, cel mai titrat pilot autohton, Eugen Ionescu-Cristea, la volanul unui Lotus, deja cunoscut spectatorilor.
In speranta ca am reusit sa va enumar cateva dintre ingredientele unui spectacol automobilistic agreabil desfasurat intr-un week end de inceput de toamna, va dau intalnire la Rasnov!
Etapele XIII si XIV se vor desfasura vineri (1 octombrie) si duminica (3 octombrie) dupa urmatorul program:Recunoasteri (cronometrate) - Vineri, Ora 09:00-10:30; Duminica, Ora 08:30 - 10:00
Antrenamente mansa I-a - Vineri, Ora 10:30-12:00; Duminica, Ora 10:00 - 11:30
Antrenamente mansa a II-a - Vineri, Ora 12:00-13:30; Duminica, Ora 11:30 - 13:00
Concurs - Mansa a I-a - Vineri, Ora 13:30-15:00; Duminica, Ora 13:00 - 14:30
Concurs - Mansa a II-a - Vineri, Ora 15:00-16:30; Duminica, Ora 14:30 - 16:00
Festivitatea de premiere - Vineri, Ora 20:00; Duminica, Ora 19:00
Restrictii de circulatie:
Pentru desfasurarea etapelor XIII si XIV vor fi restrictii de circulatie pe DN 1E intre Rasnov si Poiana Brasov pe sectorul In sectorul: Motel Acapulco (km 22) - Cabana Aviatorilor (km 15) dupa urmatorul program:
Vineri (01 octombrie) si duminica (10 octombrie) In perioada: 08:00 - 18:00
Informatii live despre desfasurarea "dublei" de la Rasnov vor fi disponibile pe www.autorally.ro
-
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
-
17201-30110 1720130101 17201-0l042 t809a43 turbo toyota hilux... 1750 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
-
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
0445110276 0986435148 55200259 bosch injector alfa romeo opel... 250 Lei
320x06881 28317158 320-06881 hrd385 delphi injector jcb 900 Lei
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 500 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
504374051 504387517 7895005021s 841805-5018s gtc4088v... 5000 Lei
0445010763 167003606r bosch pompa inalta presiune dacia... 1100 Lei
-
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
5802403259 854911-5002s 854911-0002 gt4082s garrett turbo... 700 €
-
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 150 Lei
-
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
0445010438 55256104 0 445 010 438 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
5801868968 826591-0003 826591-5003 garrett turbo reconditionat... 5000 Lei
-
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei


