HonDDa Civic by Dragster Team - Arad

Am ajuns sa ne convingem de-a lungul timpului ca Honda e masina buna la toate. Fie ca e vorba de tuning/styling clasic JDM sau de motoare intepate si multe mii de ture, Hondele au cu ce. Cand mai pui la socoteala si faptul ca americanii se bazeaza pe al lor CRX pentru rezultate de top in concursurile de SPL, se intregeste imaginea de ansamblu. Ah, si sa nu uitam. Per total sunt masini bune de zi cu zi. Bune in adevaratul sens al cuvantului.
Distribuie pe Facebook

Acestea fiind spuse, e lesne de inteles de ce alegerea lui Roli pentru un proiect extrem de sonorizare auto a fost o Honda. E masina lui buna la toate. Adica la mers pe strada si ascultat muzica. Nu de alta dar de carat cumparaturi...e putin mai dificil momentan. Spatiul util a fost utilizat aproape in intregime. Iar avand in vedere ca in Arad era ceva prea multa liniste, abordarea instalatiei a fost una cat se poate de serioasa, de la bun inceput.

Solutia folosita pentru subwoofer este una de tip Wall (perete) la stalpii B.Tradus in romaneste, jumatate de masina este subwoofer acum. Doua difuzoare Digital Designs 9518g cu con si dustcap de carbon se bucura de constructia complexa care a reusit sa umple partea din spate a masinii. Ele sunt alimentate de un amplificator Digital Designs Z2 LV capabil de mai bine de 10 Kw in conditii optime de functionare. Patru acumulatori deep cycle PowerCell PC 3000 tin partea de curent, aproape ajutati de alternatorul stock.

HonDDa Civic by Dragster Team - Arad

Si ca sa fie si muzica, pe usi lucreaza difuzoare Digital Designs din seria VO. Midbass de 20 cm, midrange de 16 cm si un tweeter pe masura (B2). Un amplificator temporar de 4 x 40W le da de lucru. Sursa este un cd-player Alpine CDA-9835.

Ce inseamna toate astea, la final? Tradus in rezultatele obtinute in acest an la etapele de SPL din Campionatul National de Car Audio putem spune fara doar si poate ca va prezentam cel mai tare daily-driver din Romania, la ora actuala. Nu a fost conceputa ca o masina de cifra, desi face aproape 157 db @ 43 Hz. Masurati "legal", cu usi inchise si senzor Termlab la parbriz. Si de obicei dupa ce iese de la masuratoare canta cat o tin bateriile. Si canta orice, fara sa faca mofturi. Asta ca bonus pe langa pozitia de lider in cea mai mare clasa de concurs, Extreme SPL Open.

HonDDa Civic by Dragster Team - Arad

Pentru cei care nu inteleg ce reprezinta cei 156+ decibeli la aproximativ 40 Hz, va spunem noi. E suficient cat sa-ti ridice parul de pe cap. La propriu. Iar daca ti se pare ca asta e prea tare, ai putina rabdare. Se anunta o suplimentare pe partea de baterii, un alternator pe masura instalatiei si cel mai probabil, un surplus de putere. Ca sa simta si subwooferele ca traiesc. Acelasi lucru valabil si pentru difuzoarele de medii-inalte.

Despre partea de styling nu va putem spune multe, si nici nu e nevoie. Masina asta arata foarte bine si echilibrat din nastere. Contemporan, si dupa 15 ani. Exteriorul este stock, mai putin jantele BBS. Suspensia adaptata pe baza de munca manuala este ajutata de greutatea suplimentara iar garda la sol obtinuta e numai buna de tras in poze. Mai trecem la inventar o evacuare sport si un filtru sport, mai mult pentru efect Placebo, avand in vedere ca ele ajuta doar un 1.5 litri.

HonDDa Civic by Dragster Team - Arad

Dar adevarata performanta vine din stickerele de pe masina, credem noi. Dragster Team onoreaza Arad-ul cu o portie serioasa de masini tari in concursurile de Car Audio in ultimii ani, iar pentru viitor promit susprize consistente. Iar daca e sa judecam dupa realizarea deja prezentata, ii credem pe cuvant, cu toata curiozitatea de care dispunem.


HonDDa Civic by Team Dragster - Arad 1



HonDDa Civic by Team Dragster - Arad 2


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (15) Poze HonDDa Civic by Team Dragster - Arad
mai multe