6 marci auto in care orice femeie se simte ca o lady

6 marci auto in care orice femeie se simte ca o lady
  • Chrysler, Honda si VW sunt marcile aflate in preferintele femeilor
  • Reprezentantele sexului frumos au o slabiciune si pentru Mini sau Mazda
  • Studiul a fost realizat de site-ul american I See Cars
Distribuie pe Facebook

Daca barbatilor li se inmoaie picioarele de emotie cand vad un McLaren, un Rolls Royce sau un Maserati, femeile par mai degraba indragostite de masinile mici, cu consum redus, pe care sa le poata manevra cu usurinta pe soselele sau in parcarile oraselor.

Compania I See Cars a facut insa un adevarat studiu pentru a descoperi care sunt preferintele femeilor in ceea ce priveste masinile. Surprinzator sau nu, nu este vorba despre cele rosii si nici in mod obligatoriu despre cele cu cutii de viteze automate.

Site-ul a analizat peste 30 de milioane de anunturi ale modelelor puse in vanzare online, dar si profilul persoanelor interesate care au contactat comerciantii, pentru a elabora o lista completa si relevanta a autoturismelor pe care le prefera femeile.

Iata, asadar, care sunt brandurile favorite ale sexului frumos, in care orice soferita se simte ca o adevarata lady:

1. Mini

Atat inainte, cat si de la reintroducerea lor pe piata sub egida BMW, masinile produse de Mini au fost intotdeauna considerate mai feminine. Chiar daca dimensiunile lor au crescut si liniile de design s-au reorientat catre masculin, aceste automobile pastreaza inca farmecul specific modelelor mici de oras.

Conform datelor colectate de catre I See Cars, femeile sunt cu 18% mai dornice sa isi cumpere un Mini decat barbatii, indiferent de motorizarile puternice si caii musculosi pe care ii au ultimele modele la bord.

2. Mazda

Cand vine vorba despre acest brand, cumparatorii din randul femeilor sunt cu 21% mai multi decat cei din randul reprezentantilor sexului puternic. Nici nu-i de mirare, de vreme ce compania a optat, mai ales in ultimii ani, sa iasa la rampa cu masini mici, eficiente si economice.

In plus, exista o credinta generala conform careia automobilele japoneze sunt foarte fiabile si longevive, iar femeilor se stie ca nu le place sa schimbe curele de transmisie, carburatoare si volante la fiecare jumatate de an.

3. Nissan

Cu modele precum Sentra, Juke, Versa Note sau Leaf, Nissan si-a atras o multime de admiratoare. Pe de alta parte, nici barbatii nu s-ar da in laturi din fata unui GT-R, insa aceasta este exceptia.

Conform studiului realizat de I See Cars, se pare ca Nissan-urile sunt cumparate mai mult de femei; de fapt, numarul acestora este cu 23% mai mare decat cel al barbatilor care-si investesc economiile in acest brand.

4. Chrysler

Vehiculele produse de Chrysler au sanse cu 32% mai mari sa ajunga pe mainile unei reprezentante a sexului frumos decat sa fie turate de catre un sofer din randul barbatilor. Acestia sunt mai degraba iubitori ai modelelor Ram sau Dodge care, din punctul lor de vedere, sunt mult mai performante.

Eeste suficient sa compari un Challenger sau un Charger cu orice automobil produs de Chrysler si iti vei da seama ca acestea din urma sunt mai rezervate si mai concentrate pe oferirea unei experiente de condus confortabila si relaxanta.

5. Honda

Japonezii de la Honda sunt, fara indoiala, unii dintre cei mai sensibili producatori auto ai momentului, tocmai pentru ca masinile lor sunt contrastante in ceea ce priveste dimensiunile, respectiv performantele.

Se pare totusi ca aspectul impunator conteaza pentru barbati, asa ca femeile sunt in proportie de 32% mai dornice sa-si cumpere o Honda decat cei dintai. Acest lucru este motivat de catre cumparatoarele si iubitoarele brandului prin eficienta pe care o confera aceste masini (relativ) mici si practice.

6. Volkswagen

Daca nu ar ridica atat de mult in slavi automobilele nemtesti, am putea sa intelegem de ce barbatii nu isi cumpara masini de la Volkswagen. Daca luam insa in calcul competitia cu cei de la Audi, lucrurile se clarifica. Pur si simplu, acestea sunt mult mai impunatoare si mai puternice, asa ca procentul de 56% reprezentat de cumparatoare nu ne surprinde deloc.

Sunt masini simple, practice, de cele mai multe ori eficiente si cu un consum mai redus fata de media pietei, asa ca femeile care conduc se simt in siguranta pe scaunele lor confortabile. Iar daca incepem o discutie despre modele precum Beetle sau Up si dorinta femeilor de a se deplasa in mijloace de transport dragalase, nu o vom termina niciodata.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Cars and Babes DATA PUBLICĂRII: 16 Aprilie 2015