Concepte Chevrolet la Salonul Auto de la Detroit
Compania Chevrolet a prezentat astazi in cadrul editiei 2012 a Salonului Auto International Nord American doua prototipuri coupe care au rolul de a determina viitoarea generatie de clienti sa se implice si sugereze idei pentru un autovehicul la a carui proiectare pot participa si ei.
"Chevrolet a oferit intotdeauna modele aspirationale care sunt accesibile pentru toate generatiile" a declarat Mark Reuss, presedintele General Motors pentru America de Nord. "Aceste doua prototipuri transpun aceasta viziune pentru o noua generatie de clienti. Suntem interesati de opiniile celor mai noi clienti, ascultam sfaturile lor si gasim noi metode de a-i implica."
Conform datelor recensamantului din S.U.A., 80 de milioane de consumatori se apropie de varsta de 30 de ani. Acestia reprezinta 40% din numarul total al clientilor potentiali ai pietei auto, cu o putere de cumparare totala de 1 trilion de dolari (781 de miliarde de euro).
Anul trecut, reprezentantii Chevrolet au stat de vorba cu potentiali clienti tineri de pe intreg teritoriul S.U.A. Bazandu-se pe feedback-ul lor, prototipurile Chevrolet exploreaza designul si functionalitatea pe care noii clienti si le doresc de la un autovehicul.
Primul prototip Chevrolet, denumit Code 130R, este un coupe cu patru locuri cu un profil simplu si drept. Fiind vopsit in rosu metalizat, o culoare noua, si avand jante mate anodizate auriu, Code 130R are un design ce mosteneste inclinarea spre performanta a marcii si dispune de tractiune pe puntea spate. Avand o parte frontala agresiva, aripile evazate tipice pentru Chevrolet, un profil lateral drept si emblema Chevrolet cu steagurile incrucisate, Code 130R reflecta mostenirea in materie de performanta a marcii.
Proiectantii modelului Code 130R au planuit adaptarea motorului supraalimentat cu turbocompresor pentru functionarea in tandem cu tehnologia eAssist. Prin oprirea motorului atunci cand autovehiculul stationeaza, recuperarea energiei de franare si generarea lina a cuplului in timpul accelerarii, acest prototip duce electrificarea industriei auto la un nivel superior si imbina performanta unui motor supraalimentat cu economia de carburant.
Al doilea prototip Chevrolet, denumit Tru 140S, este un coupe sport cu patru locuri "exotic si accesibil", cu tractiune pe puntea fata. Hatchback-ul cu trei usi a fost proiectat ca un autovehicul sport atractiv, dar accesibil ca pret. Prezentat in culoarea alb mat cu jante cromate Chevrolet, emblemele cu steagurile incrucisate, Tru 140S este bazat pe aceeasi platforma ca modelul Chevrolet Cruze si revolutionarul autovehicul electric cu autonomie extinsa Chevrolet Volt.
Prototipurile ofera caracteristici pe care clientii mai tineri le apreciaza, precum:
Conectivitatea si personalizarea oferita de interiorul celor doua prototipuri raspund cerintelor noii generatii de clienti.
"Acest tip de client apreciaza conectivitatea. Permitandu-le sa fie conectati integrand dispozitivele personale prin MyLink si WiFi, interiorul autovehiculului se transforma in propriul lor punct de conectare," a declarat Saucedo. "Interioarele exista deocamdata doar in format 2D. Acest lucru ne ofera flexibilitatea de a continua discutiile si de a incuraja dialogul pe masura ce continuam sa dezvoltam aceste prototipuri."
Din Detroit, cele doua prototipuri Chevrolet vor fi transportate pentru a fi prezentate la saloanele auto importante, evenimente lifestyle cheie, intalniri cu clientii, precum si la alte expozitii, precum campusurile universitare. De asemenea, Chevrolet va aborda clientii utilizand instrumentele mediilor de socializare.
"Atragerea clientilor care apartin acestei generatii reprezinta o oportunitate extraordinara pentru o companie auto", a declarat John McFarland, manager senior al Chevrolet Global Marketing, care conduce echipa care cerceteaza preferintele tinerilor. "Ne dorim sa dezvoltam relatii autentice si semnificative cu acest tip de clienti, pe baza dorintelor lor. Vrem sa aflam ceea ce au de spus, sa ii implicam in procesul de dezvoltare si sa le oferim ceea ce isi doresc - nu ceea ce credem noi ca isi doresc."
Conform datelor recensamantului din S.U.A., 80 de milioane de consumatori se apropie de varsta de 30 de ani. Acestia reprezinta 40% din numarul total al clientilor potentiali ai pietei auto, cu o putere de cumparare totala de 1 trilion de dolari (781 de miliarde de euro).
Anul trecut, reprezentantii Chevrolet au stat de vorba cu potentiali clienti tineri de pe intreg teritoriul S.U.A. Bazandu-se pe feedback-ul lor, prototipurile Chevrolet exploreaza designul si functionalitatea pe care noii clienti si le doresc de la un autovehicul.
Primul prototip Chevrolet, denumit Code 130R, este un coupe cu patru locuri cu un profil simplu si drept. Fiind vopsit in rosu metalizat, o culoare noua, si avand jante mate anodizate auriu, Code 130R are un design ce mosteneste inclinarea spre performanta a marcii si dispune de tractiune pe puntea spate. Avand o parte frontala agresiva, aripile evazate tipice pentru Chevrolet, un profil lateral drept si emblema Chevrolet cu steagurile incrucisate, Code 130R reflecta mostenirea in materie de performanta a marcii.
Al doilea prototip Chevrolet, denumit Tru 140S, este un coupe sport cu patru locuri "exotic si accesibil", cu tractiune pe puntea fata. Hatchback-ul cu trei usi a fost proiectat ca un autovehicul sport atractiv, dar accesibil ca pret. Prezentat in culoarea alb mat cu jante cromate Chevrolet, emblemele cu steagurile incrucisate, Tru 140S este bazat pe aceeasi platforma ca modelul Chevrolet Cruze si revolutionarul autovehicul electric cu autonomie extinsa Chevrolet Volt.
Prototipurile ofera caracteristici pe care clientii mai tineri le apreciaza, precum:
- Functionalitatea unui model sedan sub forma unui coupe performant ce ofera loc pentru patru persoane
- Confort interior si conectivitate datorita spatiilor de depozitare inovatoare, WiFi, posibilitatii de conectare a smartphone-urilor prin intermediul sistemului Chevrolet MyLink si a afisajului pe parbriz
- Consum de 40 MPG datorita motorului 1.4L Turbo Ecotec ce dezvolta aproximativ 150 de cai putere
- Pretul posibil al modelului de serie se situeaza undeva in jurul valorii de 20.000 de dolari
Conectivitatea si personalizarea oferita de interiorul celor doua prototipuri raspund cerintelor noii generatii de clienti.
"Acest tip de client apreciaza conectivitatea. Permitandu-le sa fie conectati integrand dispozitivele personale prin MyLink si WiFi, interiorul autovehiculului se transforma in propriul lor punct de conectare," a declarat Saucedo. "Interioarele exista deocamdata doar in format 2D. Acest lucru ne ofera flexibilitatea de a continua discutiile si de a incuraja dialogul pe masura ce continuam sa dezvoltam aceste prototipuri."
Din Detroit, cele doua prototipuri Chevrolet vor fi transportate pentru a fi prezentate la saloanele auto importante, evenimente lifestyle cheie, intalniri cu clientii, precum si la alte expozitii, precum campusurile universitare. De asemenea, Chevrolet va aborda clientii utilizand instrumentele mediilor de socializare.
"Atragerea clientilor care apartin acestei generatii reprezinta o oportunitate extraordinara pentru o companie auto", a declarat John McFarland, manager senior al Chevrolet Global Marketing, care conduce echipa care cerceteaza preferintele tinerilor. "Ne dorim sa dezvoltam relatii autentice si semnificative cu acest tip de clienti, pe baza dorintelor lor. Vrem sa aflam ceea ce au de spus, sa ii implicam in procesul de dezvoltare si sa le oferim ceea ce isi doresc - nu ceea ce credem noi ca isi doresc."
Vezi toate pozele (10)
Poze Concepte Chevrolet la Salonul Auto de la Detroit
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Audi q5 quatro 2017 23800 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
StiriPeSurse.ro
Mişcarea de susţinere pentru Gaza ia amploare în campusurile universitare din SUA: polițiștii fac sute...
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
PieseAuto.ro
A venit iarna! 20 de piese auto care iti pot face probleme in sezonul rece
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car
DATA PUBLICĂRII: 11 Ianuarie 2012