Daca ramane asa, BMW isi va pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie

Daca ramane asa, BMW isi va pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
  • Daca ramane asa, BMW isi va pierde toti clientii
  • Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Distribuie pe Facebook

Realizarea unui artist independent, respectiva creatie are tot ce-i trebuie, cel putin din punct de vedere estetic, pentru a face M2 sa tremure de frica.

Prezentat publicului larg in urma cu aproximativ sase ani, primul BMW M2 Coupe din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior la interior, acesta se remarca numaidecat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, insa nici aripile laterale proeminente sau jantele de dimensiuni mai mult decat generoase nu vor trece neobservate. Ba dimpotriva.

Seria vestilor bune continua cu capota bombata a motorului, dar si eleronul subtil pentru portbagaj, reteta caracteristica departamentului estetic cuprinzand inclusiv o evacuare cvadrupla, un volan cu design in trei spite si o pereche de scaune sport pentru sofer si pasagerul din dreapta.

BMW M2 Coupe

BMW M2 Coupe

Acelasi BMW M2 Coupe se mai poate lauda, daca mai trebuia cumva precizat, si cu un motor pe masura aspectului sau, respectiva masina oferind un benzinar I6 turbo de trei litri si undeva in jurul a 370 de cai putere in versiunea de baza. Sau, in varianta de top CS, propulsorul twin-turbo de pe vechiul M4, intr-o configuratie cu numai 450 de cai putere, cu ghilimelele de rigoare.

Una dintre cele mai impresionante creatii ale istoriei, compacta nemtilor ar putea avea parte de competitie serioasa din partea Alfa Romeo, cu conditia ca urmatorul GTS, realizarea unui artist independent pe nume Guilherme Araujo sa pareaseasca lumea virtuala pentru linia de asamblare.

Alfa Romeo GTS - Ipoteza de design

Gandit pentru anul 2025, spectaculosul proiect se remarca numaidecat prin aripile laterale proeminente, insa nici farurile rotunde sau stopurile inguste nu vor trece neobservate. Jantele cu design aerodinamic si camerele video utilizate pe post de oglinzi retrovizoare completeaza reteta caracteristica departamentului exterior, in timp ce meniul de la interior nu ramane decat un mister.

O alta necunoscuta consta in motorul de sub capota, dar actualul V6 twin-turbo de 2.9 litri de pe Giulia Quadrifoglio ar reprezenta, de ce nu, optiunea perfecta, alaturi de o transmisie manuala cu sase rapoarte si, daca mai trebuia cumva precizat, un sistem de tractiune spate, bineinteles.

Alfa Romeo GTS - Ipoteza de design

Alfa Romeo GTS - Ipoteza de design

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (21) Poze Alfa Romeo GTS - Ipoteza de design
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car DATA PUBLICĂRII: 20 Septembrie 2021