Daca ramane asa, BMW isi va pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
- Daca ramane asa, BMW isi va pierde toti clientii
- Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Realizarea unui artist independent, respectiva creatie are tot ce-i trebuie, cel putin din punct de vedere estetic, pentru a face M2 sa tremure de frica.
Prezentat publicului larg in urma cu aproximativ sase ani, primul BMW M2 Coupe din istorie stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior la interior, acesta se remarca numaidecat prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, insa nici aripile laterale proeminente sau jantele de dimensiuni mai mult decat generoase nu vor trece neobservate. Ba dimpotriva.
Seria vestilor bune continua cu capota bombata a motorului, dar si eleronul subtil pentru portbagaj, reteta caracteristica departamentului estetic cuprinzand inclusiv o evacuare cvadrupla, un volan cu design in trei spite si o pereche de scaune sport pentru sofer si pasagerul din dreapta.
Acelasi BMW M2 Coupe se mai poate lauda, daca mai trebuia cumva precizat, si cu un motor pe masura aspectului sau, respectiva masina oferind un benzinar I6 turbo de trei litri si undeva in jurul a 370 de cai putere in versiunea de baza. Sau, in varianta de top CS, propulsorul twin-turbo de pe vechiul M4, intr-o configuratie cu numai 450 de cai putere, cu ghilimelele de rigoare.
Una dintre cele mai impresionante creatii ale istoriei, compacta nemtilor ar putea avea parte de competitie serioasa din partea Alfa Romeo, cu conditia ca urmatorul GTS, realizarea unui artist independent pe nume Guilherme Araujo sa pareaseasca lumea virtuala pentru linia de asamblare.
Gandit pentru anul 2025, spectaculosul proiect se remarca numaidecat prin aripile laterale proeminente, insa nici farurile rotunde sau stopurile inguste nu vor trece neobservate. Jantele cu design aerodinamic si camerele video utilizate pe post de oglinzi retrovizoare completeaza reteta caracteristica departamentului exterior, in timp ce meniul de la interior nu ramane decat un mister.
O alta necunoscuta consta in motorul de sub capota, dar actualul V6 twin-turbo de 2.9 litri de pe Giulia Quadrifoglio ar reprezenta, de ce nu, optiunea perfecta, alaturi de o transmisie manuala cu sase rapoarte si, daca mai trebuia cumva precizat, un sistem de tractiune spate, bineinteles.
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €