Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie

Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
  • Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii
  • Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale ar trebui sa cuprinda inclusiv o motorizare V6 cu doua turbine si cel putin 400 de cai pe ambele punti.

Se remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei cu cinci portiere si plafonul de culoare neagra, insa nici farurile duble, cu luminile de zi amplasate deasupra unitatilor pentru faza lunga, ori grila imensa a radiatorului - ce are ca sursa principala de inspiratie grandoarea padurilor de bambus, nu vor trece intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune.

Reteta specifica departamentului exterior continua cu aripi laterale sculptate atent, care gazduiesc jante cu design turbionar, finisate intr-o combinatie contrastanta de negru, rosu, plus crom, si stopuri unite cu banda iluminata, in timp ce meniul de la interior nu reprezinta - la momentul actual un mare mister, cu mentiunea ca, odata ajunsi in cabina, pasagerii ar trebui sa descopere o adevarata oaza de lux.

O alta necunoscuta majora consta in unitatea de sub capota - din compartimentul motor, cu precizarea ca ultimele zvonuri si speculatii sugereaza ca varianta de serie a impresionantului Infiniti QX Monograph Concept, subiectul principal al materialului nostru, ar putea beneficia de un propulsor V6 twin-turbo. Proiectat special pentru a livra ambelor punti - in cel mai rau caz, o putere de 400 CP.

Infiniti QX Monograph Concept

Infiniti QX Monograph Concept

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (30) Poze Infiniti QX Monograph Concept
mai multe