Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie. Cum arata in realitate

Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie. Cum arata in realitate
  • Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii
  • Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Sub capota, un propulsor cu sase cilindri in V si doua turbine, dezvoltat special pentru a livra tuturor celor patru roti undeva in jurul a 375 de cai putere, ar trebui sa completeze perfect design-ul extrem de agresiv de la nivelul caroseriei.

Prezentata publicului larg cu aproximativ sapte zile in urma - chiar la inceputul saptamanii trecute, super masina prin intermediul careia compania Genesis anunta lansarea iminenta a unui rival pentru trio-ul compus din GLE Coupe, X6 si Q8 stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Botezata simplu, dar sugestiv GV80 Coupe - dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, impozanta creatie a marcii sud-coreene se remarca numaidecat prin nuanta spectaculoasa de portocaliu, pe nume Magma, caracteristica departamentului exterior, cu precizarea ca nici blocurile optice duble, grila supradimensionata a radiatorului, spoilerele fata / spate agresiv stilizate, cu prize uriase, respectiv un difuzor masiv de aer in dotare, plafonul confectionat din fibra de carbon, pragurile laterale proeminente, eleronul atent sculptat din echiparea hayonului ori jantele de dimensiuni generoase, in cinci spite, din aluminiu forjat, nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate. Dimpotriva - am putea spune si nu am gresi, glumi sau exagera cu absolut nimic.

In cabina - de partea cealalta a portierelor, impresionantul concept car se bucura si de o tapiterie realizata din piele Nappa de culoare neagra, lista atractiilor interioare cuprinzand inclusiv elemente din piele intoarsa, o consola centrala alungita, detalii fabricate din fibra de carbon, instalatie de climatizare cu reglare automata, scaune individuale, volan multifunctional, instrumente de bord digitale, sistem multimedia condimentat cu display color de 14.5 inch etc; specificatiile motorizarii instalate sub capota, in compartimentul motor, nu reprezinta, la momentul actual, decat o mare necunoscuta, insa actualul GV80 isi intampina cumparatorii, in configuratia de top, alaturi de o unitate V6 twin-turbo de 3.5 litri, pe benzina, conceput special pentru a livra ambelor punti un total de pana la 375 CP, indeajuns pentru un 0 - 100 km/h in doar 5.5 secunde.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Concept Car DATA PUBLICĂRII: 12 Aprilie 2023