General Motors prezinta viziunea asupra prototipului Chevrolet EN-V 2.0 la Beijing
General Motors a prezentat la Auto China 2012 viziunea companiei asupra prototipului Chevrolet EN-V 2.0, versiunea urmatoare a conceptului revolutionar de mobilitate prezentat de companie la Expozitia Mondiala din 2010 de la Shanghai.
"Designerii si inginerii nostri au explorat o gama larga de optiuni pentru a transforma prototipul EN-V in realitate. Prototipul EN-V 2.0 va utiliza tehnologii precum internetul, electrificarea si sistemele telematice in domeniul mobilitatii, pentru a ajuta la schimbarea peisajului automobilistic si pentru a garanta un viitor sustenabil pentru aceasta industrie," a declarat Kevin Wale, presedinte si director general al grupului GM China. "Designul prototipului EN-V 2.0 prezentat astazi reprezinta viziunea noastra asupra viitorului."
Prototipul original EN-V (Autovehicul electric interconectat) a fost atractia principala a pavilionului SAIC-GM de la Expozitia Mondiala din 2010 de la Shanghai si unul dintre cele mai dezbatute prototipuri GM de pana acum. Modelul electric cu doua locuri a creat un nou ADN al autovehiculului, bazat pe convergenta intre electrificare si conectivitate. Acesta a fost proiectat pentru a prezenta potentialul de eliminare a grijilor privind aglomerarile din trafic, disponibilitatea locurilor de parcare, calitatea aerului si accesibilitate in cadrul oraselor mari.
"Suntem foarte entuziasmati de prototipul EN-V 2.0, care integreaza esenta predecesorului sau, dar a evoluat printr-un design mai practic, pentru o utilizare reala," a declarat Wale. "Combinatia dintre tehnologia senzorilor, comunicarea wireless si navigatia prin GPS stabileste baza noilor tehnologii."
Prototipul EN-V 2.0 ofera functii solicitate de consumatori, precum sistem de climatizare integrat si spatii de depozitare inteligente. In plus, acesta poate fi condus in oras in orice conditii meteorologice si rutiere.
"Proiectam prototipul Chevrolet EN-V 2.0 pentru a avea o arhitectura modulara, astfel incat inginerii nostri sa dispuna de flexibilitatea de a crea un autovehicule simplu, care poate fi controlat manual sau unul mai complex, complet autonom si interconectat," a declarat Wale.
Functia de comunicare wireless a prototipului permite crearea unei "retele de socializare" prin care soferii si pasagerii pot comunica cu prietenii sau partenerii de afaceri in timp ce calatoresc. GM doreste sa utilizeze prototipul EN-V 2.0 in studii pilot in China.
"Designerii si inginerii nostri au explorat o gama larga de optiuni pentru a transforma prototipul EN-V in realitate. Prototipul EN-V 2.0 va utiliza tehnologii precum internetul, electrificarea si sistemele telematice in domeniul mobilitatii, pentru a ajuta la schimbarea peisajului automobilistic si pentru a garanta un viitor sustenabil pentru aceasta industrie," a declarat Kevin Wale, presedinte si director general al grupului GM China. "Designul prototipului EN-V 2.0 prezentat astazi reprezinta viziunea noastra asupra viitorului."
Prototipul original EN-V (Autovehicul electric interconectat) a fost atractia principala a pavilionului SAIC-GM de la Expozitia Mondiala din 2010 de la Shanghai si unul dintre cele mai dezbatute prototipuri GM de pana acum. Modelul electric cu doua locuri a creat un nou ADN al autovehiculului, bazat pe convergenta intre electrificare si conectivitate. Acesta a fost proiectat pentru a prezenta potentialul de eliminare a grijilor privind aglomerarile din trafic, disponibilitatea locurilor de parcare, calitatea aerului si accesibilitate in cadrul oraselor mari.
"Suntem foarte entuziasmati de prototipul EN-V 2.0, care integreaza esenta predecesorului sau, dar a evoluat printr-un design mai practic, pentru o utilizare reala," a declarat Wale. "Combinatia dintre tehnologia senzorilor, comunicarea wireless si navigatia prin GPS stabileste baza noilor tehnologii."
Prototipul EN-V 2.0 ofera functii solicitate de consumatori, precum sistem de climatizare integrat si spatii de depozitare inteligente. In plus, acesta poate fi condus in oras in orice conditii meteorologice si rutiere.
"Proiectam prototipul Chevrolet EN-V 2.0 pentru a avea o arhitectura modulara, astfel incat inginerii nostri sa dispuna de flexibilitatea de a crea un autovehicule simplu, care poate fi controlat manual sau unul mai complex, complet autonom si interconectat," a declarat Wale.
Functia de comunicare wireless a prototipului permite crearea unei "retele de socializare" prin care soferii si pasagerii pot comunica cu prietenii sau partenerii de afaceri in timp ce calatoresc. GM doreste sa utilizeze prototipul EN-V 2.0 in studii pilot in China.
Despre Chevrolet
Chevrolet este cea mai mare marca internationala a companiei General Motors, cu vanzari anuale de peste patru milioane de autovehicule in peste 140 de tari. Este cea de-a patra marca auto internationala in materie de vanzari si, de asemenea, una din marcile cu cea mai rapida dezvoltare din lume. Autovehiculele Chevrolet imbina designul avangardist cu performanta, inovatia si caracterul practic. Acestea ofera un raport calitate-pret excelent. Infiintata in anul 1911 in S.U.A. de catre emigrantul elvetian Louis Chevrolet, marca si-a aniversat centenarul in 2011. In Europa, marca a fost relansata in 2005. In Europa Centrala si de Vest, marca este reprezentata de o retea formata din 2.500 de centre de vanzari si service. Gama Chevrolet cuprinde autovehiculul de oras Spark, modelul de mici dimensiuni Aveo sedan si hatchback, modelul compact Cruze sedan si hatchback, MPV-ul de familie Orlando, SUV-ul Captiva, legendarele modele sport Camaro si Corvette, precum si Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa. In 2012 Chevrolet lanseaza modelul Cruze station wagon si modelul sedan de clasa medie Malibu. Puteti gasi mai multe informatii despre Chevrolet accesand Chevrolet.Media.ro sau www.chevrolet.ro- Vw touran diesel 2011 5790 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 149.99 Lei Opel corsa 1.2i 2003 599 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda roomster diesel 2013 4350 €
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
StiriPeSurse.ro
LIVE TEXT - Război în Ucraina - Statele membre NATO au ajuns la un acord cu privire la trimiterea de...
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car
DATA PUBLICĂRII: 24 Aprilie 2012