Ia-ti adio de la butoane. Noua masina de la Audi are trei ecrane in bord si alte doua pe portiere

  • Audi publica noi imagini oficiale cu prototipul e-tron
  • Conceptul german scoate la iveala un interior hi-tech
  • Sub capota sunt asteptate doua motoare electrice si 408 CP
Distribuie pe Facebook

Prototipul care anticipeaza primul automobil complet electric din istoria companiei germane pozeaza cu interiorul la vedere.

Doar cateva saptamani au mai ramas pana la premiera mondiala a mult anticipatului Audi e-tron, un motiv numai bun pentru ca oficialii producatorului din Ingolstadt sa publice noi fotografii cu stadiul in care se afla varianta concept.

Cele mai interesante imagini ale prototipului care anticipeaza primul automobil complet electric din istoria companiei germane vine de-aceasta data de la interior, acolo unde plansa de bord ne intampina alaturi de un design familiar.

Audi e-tron prototype - Galerie Foto

Audi e-tron prototype - Galerie Foto

Mai precis, ultima versiune a conceptului Audi e-tron imprumuta configuratia cu trei display-uri color si aproape la fel de multe butoane fizice care a debutat in gama producatorului din Ingolstadt odata cu actuala generatie a limuzinei A8.

Spre deosebire insa de concurentul lui Mercedes S-Class, prototipul care anticipeaza primul automobil complet electric din istoria companiei germane scoate la iveala alte doua ecrane, montate in partea superioara a usilor.

Rolul acestora il reprezinta afisarea imaginilor captate de doua camere de luat vederi, versiunea de serie a conceptului Audi e-tron urmand a fi la momentul lansarii singurul model de volum din lume care nu ofera oglinzi retrovizoare.

In acelasi timp, primul automobil complet electric din istoria companiei germane mai anunta la interior si o instalatie audio cu 16 difuzoare de la Bang & Olufsen - cu 705 W putere, plus un tunel central care lasa impresia ca pluteste.

Acum, daca vine vorba despre partea tehnica, cele mai recente informatii cu privire la noul Audi e-tron vorbesc despre un sistem de propulsie cu doua motoare si pana la 408 CP, capabil sa asigure o autonomie de pana la 400 km in ciclul WLTP.

Audi e-tron prototype - Galerie Foto

Audi e-tron prototype - Galerie Foto

Audi e-tron prototype - Galerie Foto

Audi e-tron prototype - Galerie Foto

Audi e-tron prototype - Galerie Foto

Audi e-tron prototype - Galerie Foto

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (202) Poze Audi e-tron prototype - Galerie Foto
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car DATA PUBLICĂRII: 4 Iulie 2018