Noua masina de strada la Lexus e nebunie curata: are motor 1.6 turbo de 305 CP si tractiune integrala in standard!

Noua masina de strada la Lexus e nebunie curata: are motor 1.6 turbo de 305 CP si tractiune integrala in standard!
  • Noua masina de strada de la Lexus e nebunie curata
  • Are motor 1.6 turbo de 305 CP si tractiune integrala in standard
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un numar considerabil de elemente stilistice unice - precum spoilerele fata si spate insotite de prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer. Ori pragurile laterale proeminente - conectate de jantele din aliaj de dimensiuni generoase, cu diametrul de 19 inch.

Prima jumatate a anului 2024 marcheaza debutul unui nou autoturism de inalta performanta ce poarta semnatura japonezilor de la Lexus, celebrul constructor asiatic de automobile anuntand - in cursul zilei de astazi, lansarea impresionantului LBX Morizo RR Concept.

Lexus LBX Morizo RR Concept

Acompaniata de o unitate turbo cu doar trei cilindri in linie si o capacitate de 1.618 centimetri cubi - pe benzina, spectaculoasa sportiva cu o caroserie in cinci portiere, care masoara numai 4.190 de milimetri in lungime, se lauda cu o putere de 305 cai, livrata tuturor celor patru roti printr-o transmisie automata in opt rapoarte. Fisa cu specificatii de ordin tehnic a crossoverului cu pricina - mentionat anterior, cuprinde inclusiv un sistem avansat de tractiune integrala - controlat eletronic, insa valoarea caracteristica probei 0 - 100 de kilometri pe ora nu ramane decat un mister.

O alta necunoscuta a impozantului LBX Morizo RR Concept o reprezinta interiorul - oficialii companiei producatoare limitandu-se la a anunta in ce constau noutatile de la exterior, printre multiplele detalii demne de precizat regasindu-se si perechea de spoilere agresiv stilizate.

Lista atractiilor principale continua, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu un set de praguri proeminente - unite de jantele uriase din aliaj, de 19 inch, ce ascund discuri de franare ventilate, cu etriere galbene. De la orizont nu lipsesc - oarecum inutil de adaugat, nici grila imensa a radiatorului sau evacuarea dubla, de exemplu, spre deoseobire de informatiile cu privire la o eventuala varianta de serie a acestui model cu motor imprumutat de la Toyota GR Corolla, versiune menita sa concureze impotriva unor rivali precum MINI JCW Countryman.

Lexus LBX Morizo RR Concept

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (49) Poze Lexus LBX Morizo RR Concept
mai multe