Prototipurile Chevrolet Miray si Colorado Rally vin la Frankfurt Motor Show 2011
Pe parcursul existentei sale de 100 de ani, Chevrolet a creat si perfectionat o gama de autovehicule cu design uimitor de frumos. Unele dintre acestea au devenit adevarate legende ale soselelor, cum ar fi modelele Belair, Suburban, Corvette sau Camaro. Desi aspectul autovehiculelor Chevrolet este foarte diversificat, reflectand diferitele tipuri de utilizari, ADN-ul comun al designului si marcii si un set de caracteristici exterioare si interioare disting aceste autovehicule dintr-o multime de modele concurente.
Ansamblul temelor de design Chevrolet utilizate in prezent este caracterizat de o tensiune dinamica ce poate fi sesizata in cadrul intregii game. Fie ca este vorba despre autovehiculul de mici dimensiuni Spark sau modelul SUV Captiva, designul Chevrolet este expresiv si impunator, transmitand senzatia de energie si putere retinuta. De asemenea, limbajul modern de design reflecta mostenirea care a transformat Chevrolet intr-o marca de succes, reluand conceptele din trecut, dar fara a se crampona in utilizarea elementelor retro.
Ambele prototipuri Chevrolet, Miray si Colorado Rally, care isi vor serba premiera europeana la Frankfurt, personifica aceste principii de design si duc tendintele actuale din segmentul in care se incadreaza cu un pas inainte, in viitor. In timp ce puternicul prototip Colorado Rally prefigureaza generatia urmatoare de furgonete de dimensiuni medii, modelul cu aspect futurist, Chevrolet Miray, imbina exteriorul inspirat de un avion de lupta cu o tehnologie avansata de propulsie hibrida.
Prototipul Colorado Rally cu tractiune integrala si cabina dubla, prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto International de la Buenos Aires, emana putere prin fiecare centimetru patrat al caroseriei. Cu atitudinea sa indrazneata, latimea mare si jantele de 18 inch, din aluminiu, cu pneuri adaptate deplasarilor de teren acoperit cu noroi si amortizoare specifice autovehiculelor de curse, a doua versiune a furgonetei Colorado de dimensiuni medii, prezentata in cadrul Salonului Auto, transmite durabilitate si performanta. Prima versiune a modelului de prezentare Colorado a fost prezentata in premiera la Salonul Auto de la Bangkok, in luna aprilie a acestui an.
"Chevrolet a produs camioane inca de la inceput, acestea fiind o parte esentiala a portofoliului marcii noastre. Datorita designului hotarat, rafinamentului si potentialului fara compromisuri, prototipul Colorado Rally reinterpreteaza in mod creativ mostenirea noastra grandioasa", a declarat Wayne Brannon, presedinte si director executiv al Chevrolet Europe.
Farurile de dimensiuni mari cu tehnologie LED, grila radiatorului dubla specifica marcii Chevrolet, o capota a motorului sculptata cu atentie si aripile puternice, armate cu fibra de sticla, definesc partea din fata a modelului Colorado. Cate doua lumini suplimentare, amplasate pe marginea frontala a acoperisului si pe oglinzile laterale, geamurile acrilice specifice autovehicule de curse, cu fante de aer si carligele de remorcare, fata si spate, scot in evidenta caracteristicile off-road ale autovehiculului. Prototipul Colorado Rally este propulsat de un motor turbo-diesel cu o cilindree de 2,8 litri si este dotat cu doua troliuri de 5,5 cp, integrate in bara de protectie fata si spate.
In timp ce caroseria modelului Colorado este vopsita cu un strat triplu de alb sidefat, stropit cu particule "aurii", acoperisul si barele de protectie, bara antiruliu stilizata, precum si partea interioara a compartimentului pentru incarcatura, unde sunt depozitate roata de rezerva si trusele cu scule, sunt confectionate din material plastic in culoarea carbunelui. Capacul din spate are doua deschideri de mari dimensiuni, pentru imbunatatirea performantelor aerodinamice si o vizibilitate imbunatatita in partea din spate. Alte detalii de finete sunt capacul descoperit al rezervorului de alimentare cu carburant si, desigur, papionul Chevrolet, care impodobeste cu mandrie partea din fata si capacul spate.
In interior, inginerii de design s-au axat pe caracterul ergonomic, pe siguranta si functionalitate. Interiorul este dominat de o culoare de cenusiu inchis, care contrasteaza placut cu vopseaua argintie a celulei de siguranta a cabinei si detaliile metalizate. Scaunele sunt tapitate cu neopren si au cusaturi de culoare portocalie, iar partea superioara a panoului de instrumente este imbracata in piele texturata.
Un volan performant, creat pentru manevre agresive, asista soferul la deplasarea pe teren accidentat. Acesta este prevazut cu LED-uri integrate, care functioneaza ca un tahometru cu afisare rapida. Ghidarea catre destinatie este asigurata de un sistem de navigatie prin satelit, amplasat in partea frontala. Centurile de siguranta cu prindere in cinci puncte ale modelului Colorado sunt fixate direct de celula de siguranta a cabinei. In acelasi timp, un sistem specific pentru stingerea incendiilor asigura stingerea rapida a oricarui incendiu aparut in cabina sau compartimentul motorului.
Printre alte detalii interioare pot fi enumerate:
Fiind prezentat in premiera la Salonul Auto de la Seoul care a avut loc in luna martie, anul acesta, prototipul Chevrolet Miray aduce o noua interpretare elementelor tipice de design ale marcii Chevrolet, dar in acelasi timp aduce un tribut mostenirii lasate de autovehiculele sport Chevrolet. Modelul Miray este propulsat de doua motoare electrice montate frontal, alimentate cu o baterie de 15 kW, pentru o accelerare rapida si zero emisii de gaze in traficul urban.
"Miray inseamna viitor in limba coreeana". Prototipul intareste legatura dintre autovehicul si sofer si ofera o abordare noua asupra viitorului autovehiculelor sport", a explicat Brannon. "Multe dintre componentele utilizate pentru trenul de rulare al acestuia reprezinta o extindere a sistemelor noastre. Modelul Miray demonstreaza potentialul de recalibrare si extindere a tehnologiilor actuale in materie de sistemele de propulsie."
Cu dimensiuni mici si decapotabil, la fel ca modelul Monza SS din anul 1963, si usor si hotarat ca modelul Corvair Super Spyder din anul 1962, prototipul Miray are un fuzelaj aerodinamic ce aminteste de avioanele de lupta moderne. Grila radiatorului dubla este flancata de farurile cu tehnologie LED, cu noile lampi diurne specifice marcii Chevrolet. Aripile fata si spate evoca modelul Chevrolet Corvette din trecut si exprima spiritul sportiv al prototipului. Spoilerele din fibra de carbon, amplasate la colturi, asigura controlul deportantei si al fluxului de aer. Vazuta de sus, cabina are o forma unica, de diamant.
Partea laterala a caroseriei, in forma de sageata, este fabricata din material plastic armat cu fibra de carbon (CFRP) si fibre de carbon. O linie franta caracteristica, cu lumina ambientala dedesubt, creeaza o linie impetuoasa de lumina atunci cand autovehiculul se afla in miscare, conferind o stralucire calda caroseriei sculpturale. Portierele cu deschidere verticala, in stilul autovehiculelor de curse de la Le Mans, subliniaza aspectul rasat al prototipului Miray.
Lampile spate, amplasate sub partea din spate a autovehiculului, cu forma de "coada de rata", confera o noua interpretare a designului Chevrolet cu elemente duble. Jantele sport ale modelului Miray, de 20 inch, pentru rotile din fata, si de 21 inch, pentru cele din spate, sunt confectionate din aluminiu si fibre de carbon. Tema puternica a turbinei evoca miscarea, chiar si atunci cand prototipul Miray stationeaza.
Un interior extrem de stilat
Interiorul prototipului Miray este caracterizat de un amestec de aluminiu slefuit, piele naturala, material textil de culoare alba si suprafete cu aspect de metal lichid, pentru un efect general care sa imbine rapiditatea cu aspectul sculptural. Interiorul este inconjurat de o carcasa din fibra de carbon, care ii confera o greutate redusa si, in acelasi timp, o structura rigida. Postul de conducere dublu, care inconjoara soferul si pasagerul din fata, a fost inspirat de modelul emblematic Chevrolet Corvette: acesta se concentreaza asupra soferului, dar in acelasi timp implica total pasagerul din fata in experienta conducerii.
Designerii au abordat intr-un mod unic afisarea informatiilor, utilizand retroproiectarea pe panoul de instrumente. Informatiile afisate in fata soferului au fost grupate in trei zone, fapt care elimina incarcarea inutila a campului vizual si ii permite acestuia sa se concentreze asupra senzatiilor din timpul conducerii.
Ecranul tactil central se extinde in jos , cu linii cursive, spre un suport din aluminiu, evocand botul unui avion de lupta, cu trenul de aterizare coborat. Suprafata exterioara coboara cu linii impetuoase spre interior, pentru a ajunge la consola consolidata, facand legatura intre partea frontala si cea din spate a autovehiculului.
Iluminarea ambientala, care incepe de la partea superioara a panoului de instrumente si se revarsa in zona spatarelor scaunelor, adauga o senzatie de lux. Pernele scaunelor si tetierele sunt conectate prin intermediul carcasei cu greutate redusa din fibre de carbon si sunt montate pe o singura sina din aluminiu. Zona tetierelor urmeaza forma exteriorului si integreaza un sistem de aer cald pentru zona gatului, pentru conducerea cu plafonul coborat.
Un detaliu interesant este butonul de pornire, amplasat central. La apasarea acestuia, panoul de instrumente retractabil, montat pe coloana de directie, se ridica precum capacul cabinei unui avion cu un singur loc si "proiectia interactiva" apare pe suprafata alba.
Camerele video retractabile pentru vedere in spate, care inlocuiesc oglinzile retrovizoare traditionale, se extind prin actionare electrica de la geamurile laterale. In cazul deplasarii in zone urbane, camera video indreptata in fata functioneaza in combinatie cu sistemul GPS, pentru a suprapune informatiile sistemului de navigatie cu imaginile video in timp real.
Sistemul de propulsie flexibil se imbina in mod armonios cu aspectul futurist al prototipului Miray
Sistemul de propulsie "pe jumatate electric" al prototipului Miray, amplasat in cea mai mare parte in spatiul din spatele si de sub sofer, a fost creat pentru a performante maxime si eficienta sporita din punct de vedere al consumului de carburant. Cele doua motoare electrice de 15 kW ale acestuia, montate frontal, sunt alimentate de o baterie litiu-ion de 1,6 kWh, care este reincarcata prin utilizarea energiei de franare regenerativa. Tractiunea poate fi comutata intre rotile din fata si cele din spate.
Un motor supraalimentat, cu cilindree de 1,5 litri si patru cilindri, montat in spatele postului de conducere, se alatura motoarelor electrice, pentru a asigura o conducere performanta. Acesta genereaza un cuplu puternic, integrand in mod imperceptibil tehnologia propulsiei electrice, stabilind noi standarde in cadrul segmentului modelelor roadster compacte.
Un sistem de transmisie cu ambreiaj dublu elimina necesitatea unui convertizor de cuplu, asigurand astfel posibilitatea reducerii dimensiunii motorului. Schimbarea treptelor de viteza se face rapid si cu fermitate, schema treptelor de viteza fiind reglata pentru a imbunatati viteza maxima in modul performanta. Un sistem start-stop functioneaza in combinatie cu sistemul de transmisie cu ambreiaj dublu al prototipului Miray.
Ambele prototipuri Chevrolet, Miray si Colorado Rally, care isi vor serba premiera europeana la Frankfurt, personifica aceste principii de design si duc tendintele actuale din segmentul in care se incadreaza cu un pas inainte, in viitor. In timp ce puternicul prototip Colorado Rally prefigureaza generatia urmatoare de furgonete de dimensiuni medii, modelul cu aspect futurist, Chevrolet Miray, imbina exteriorul inspirat de un avion de lupta cu o tehnologie avansata de propulsie hibrida.
Chevrolet Colorado: proportii impunatoare, cu aripi late si caroserie compacta
Prototipul Colorado Rally cu tractiune integrala si cabina dubla, prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto International de la Buenos Aires, emana putere prin fiecare centimetru patrat al caroseriei. Cu atitudinea sa indrazneata, latimea mare si jantele de 18 inch, din aluminiu, cu pneuri adaptate deplasarilor de teren acoperit cu noroi si amortizoare specifice autovehiculelor de curse, a doua versiune a furgonetei Colorado de dimensiuni medii, prezentata in cadrul Salonului Auto, transmite durabilitate si performanta. Prima versiune a modelului de prezentare Colorado a fost prezentata in premiera la Salonul Auto de la Bangkok, in luna aprilie a acestui an.
"Chevrolet a produs camioane inca de la inceput, acestea fiind o parte esentiala a portofoliului marcii noastre. Datorita designului hotarat, rafinamentului si potentialului fara compromisuri, prototipul Colorado Rally reinterpreteaza in mod creativ mostenirea noastra grandioasa", a declarat Wayne Brannon, presedinte si director executiv al Chevrolet Europe.
Farurile de dimensiuni mari cu tehnologie LED, grila radiatorului dubla specifica marcii Chevrolet, o capota a motorului sculptata cu atentie si aripile puternice, armate cu fibra de sticla, definesc partea din fata a modelului Colorado. Cate doua lumini suplimentare, amplasate pe marginea frontala a acoperisului si pe oglinzile laterale, geamurile acrilice specifice autovehicule de curse, cu fante de aer si carligele de remorcare, fata si spate, scot in evidenta caracteristicile off-road ale autovehiculului. Prototipul Colorado Rally este propulsat de un motor turbo-diesel cu o cilindree de 2,8 litri si este dotat cu doua troliuri de 5,5 cp, integrate in bara de protectie fata si spate.
In timp ce caroseria modelului Colorado este vopsita cu un strat triplu de alb sidefat, stropit cu particule "aurii", acoperisul si barele de protectie, bara antiruliu stilizata, precum si partea interioara a compartimentului pentru incarcatura, unde sunt depozitate roata de rezerva si trusele cu scule, sunt confectionate din material plastic in culoarea carbunelui. Capacul din spate are doua deschideri de mari dimensiuni, pentru imbunatatirea performantelor aerodinamice si o vizibilitate imbunatatita in partea din spate. Alte detalii de finete sunt capacul descoperit al rezervorului de alimentare cu carburant si, desigur, papionul Chevrolet, care impodobeste cu mandrie partea din fata si capacul spate.
In interior, inginerii de design s-au axat pe caracterul ergonomic, pe siguranta si functionalitate. Interiorul este dominat de o culoare de cenusiu inchis, care contrasteaza placut cu vopseaua argintie a celulei de siguranta a cabinei si detaliile metalizate. Scaunele sunt tapitate cu neopren si au cusaturi de culoare portocalie, iar partea superioara a panoului de instrumente este imbracata in piele texturata.
Un volan performant, creat pentru manevre agresive, asista soferul la deplasarea pe teren accidentat. Acesta este prevazut cu LED-uri integrate, care functioneaza ca un tahometru cu afisare rapida. Ghidarea catre destinatie este asigurata de un sistem de navigatie prin satelit, amplasat in partea frontala. Centurile de siguranta cu prindere in cinci puncte ale modelului Colorado sunt fixate direct de celula de siguranta a cabinei. In acelasi timp, un sistem specific pentru stingerea incendiilor asigura stingerea rapida a oricarui incendiu aparut in cabina sau compartimentul motorului.
Printre alte detalii interioare pot fi enumerate:
- Un comutator principal integrat in panoul central de instrumente. Acesta are doua functii importante: pornirea motorului si deconectarea fiecarui sistem al autovehiculului, in caz de urgenta.
- Un sistem de "aer sub presiune", care purifica imediat aerul din cabina dupa ce autovehiculul a intrat intr-un nor de praf, in timpul unei urmariri pe teren accidentat.
- Un pachet pentru hidratare, pozitionat in spatele fiecarui scaun. Ocupantilor li se ofera o solutie pentru alimente, sub forma unui mic compartiment.
Chevrolet Miray: legatura mai puternica intre autovehicul si sofer
Fiind prezentat in premiera la Salonul Auto de la Seoul care a avut loc in luna martie, anul acesta, prototipul Chevrolet Miray aduce o noua interpretare elementelor tipice de design ale marcii Chevrolet, dar in acelasi timp aduce un tribut mostenirii lasate de autovehiculele sport Chevrolet. Modelul Miray este propulsat de doua motoare electrice montate frontal, alimentate cu o baterie de 15 kW, pentru o accelerare rapida si zero emisii de gaze in traficul urban.
"Miray inseamna viitor in limba coreeana". Prototipul intareste legatura dintre autovehicul si sofer si ofera o abordare noua asupra viitorului autovehiculelor sport", a explicat Brannon. "Multe dintre componentele utilizate pentru trenul de rulare al acestuia reprezinta o extindere a sistemelor noastre. Modelul Miray demonstreaza potentialul de recalibrare si extindere a tehnologiilor actuale in materie de sistemele de propulsie."
Cu dimensiuni mici si decapotabil, la fel ca modelul Monza SS din anul 1963, si usor si hotarat ca modelul Corvair Super Spyder din anul 1962, prototipul Miray are un fuzelaj aerodinamic ce aminteste de avioanele de lupta moderne. Grila radiatorului dubla este flancata de farurile cu tehnologie LED, cu noile lampi diurne specifice marcii Chevrolet. Aripile fata si spate evoca modelul Chevrolet Corvette din trecut si exprima spiritul sportiv al prototipului. Spoilerele din fibra de carbon, amplasate la colturi, asigura controlul deportantei si al fluxului de aer. Vazuta de sus, cabina are o forma unica, de diamant.
Partea laterala a caroseriei, in forma de sageata, este fabricata din material plastic armat cu fibra de carbon (CFRP) si fibre de carbon. O linie franta caracteristica, cu lumina ambientala dedesubt, creeaza o linie impetuoasa de lumina atunci cand autovehiculul se afla in miscare, conferind o stralucire calda caroseriei sculpturale. Portierele cu deschidere verticala, in stilul autovehiculelor de curse de la Le Mans, subliniaza aspectul rasat al prototipului Miray.
Lampile spate, amplasate sub partea din spate a autovehiculului, cu forma de "coada de rata", confera o noua interpretare a designului Chevrolet cu elemente duble. Jantele sport ale modelului Miray, de 20 inch, pentru rotile din fata, si de 21 inch, pentru cele din spate, sunt confectionate din aluminiu si fibre de carbon. Tema puternica a turbinei evoca miscarea, chiar si atunci cand prototipul Miray stationeaza.
Un interior extrem de stilat
Interiorul prototipului Miray este caracterizat de un amestec de aluminiu slefuit, piele naturala, material textil de culoare alba si suprafete cu aspect de metal lichid, pentru un efect general care sa imbine rapiditatea cu aspectul sculptural. Interiorul este inconjurat de o carcasa din fibra de carbon, care ii confera o greutate redusa si, in acelasi timp, o structura rigida. Postul de conducere dublu, care inconjoara soferul si pasagerul din fata, a fost inspirat de modelul emblematic Chevrolet Corvette: acesta se concentreaza asupra soferului, dar in acelasi timp implica total pasagerul din fata in experienta conducerii.
Designerii au abordat intr-un mod unic afisarea informatiilor, utilizand retroproiectarea pe panoul de instrumente. Informatiile afisate in fata soferului au fost grupate in trei zone, fapt care elimina incarcarea inutila a campului vizual si ii permite acestuia sa se concentreze asupra senzatiilor din timpul conducerii.
Ecranul tactil central se extinde in jos , cu linii cursive, spre un suport din aluminiu, evocand botul unui avion de lupta, cu trenul de aterizare coborat. Suprafata exterioara coboara cu linii impetuoase spre interior, pentru a ajunge la consola consolidata, facand legatura intre partea frontala si cea din spate a autovehiculului.
Iluminarea ambientala, care incepe de la partea superioara a panoului de instrumente si se revarsa in zona spatarelor scaunelor, adauga o senzatie de lux. Pernele scaunelor si tetierele sunt conectate prin intermediul carcasei cu greutate redusa din fibre de carbon si sunt montate pe o singura sina din aluminiu. Zona tetierelor urmeaza forma exteriorului si integreaza un sistem de aer cald pentru zona gatului, pentru conducerea cu plafonul coborat.
Un detaliu interesant este butonul de pornire, amplasat central. La apasarea acestuia, panoul de instrumente retractabil, montat pe coloana de directie, se ridica precum capacul cabinei unui avion cu un singur loc si "proiectia interactiva" apare pe suprafata alba.
Camerele video retractabile pentru vedere in spate, care inlocuiesc oglinzile retrovizoare traditionale, se extind prin actionare electrica de la geamurile laterale. In cazul deplasarii in zone urbane, camera video indreptata in fata functioneaza in combinatie cu sistemul GPS, pentru a suprapune informatiile sistemului de navigatie cu imaginile video in timp real.
Sistemul de propulsie flexibil se imbina in mod armonios cu aspectul futurist al prototipului Miray
Sistemul de propulsie "pe jumatate electric" al prototipului Miray, amplasat in cea mai mare parte in spatiul din spatele si de sub sofer, a fost creat pentru a performante maxime si eficienta sporita din punct de vedere al consumului de carburant. Cele doua motoare electrice de 15 kW ale acestuia, montate frontal, sunt alimentate de o baterie litiu-ion de 1,6 kWh, care este reincarcata prin utilizarea energiei de franare regenerativa. Tractiunea poate fi comutata intre rotile din fata si cele din spate.
Un motor supraalimentat, cu cilindree de 1,5 litri si patru cilindri, montat in spatele postului de conducere, se alatura motoarelor electrice, pentru a asigura o conducere performanta. Acesta genereaza un cuplu puternic, integrand in mod imperceptibil tehnologia propulsiei electrice, stabilind noi standarde in cadrul segmentului modelelor roadster compacte.
Un sistem de transmisie cu ambreiaj dublu elimina necesitatea unui convertizor de cuplu, asigurand astfel posibilitatea reducerii dimensiunii motorului. Schimbarea treptelor de viteza se face rapid si cu fermitate, schema treptelor de viteza fiind reglata pentru a imbunatati viteza maxima in modul performanta. Un sistem start-stop functioneaza in combinatie cu sistemul de transmisie cu ambreiaj dublu al prototipului Miray.
Sursa: Chevrolet
- Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 €
- Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei
- Audi q5 quatro 2017 23800 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 €
PieseAuto.ro
Bara de protectie
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
StiriPeSurse.ro
PSD și PNL, cursă contracrometru în Capitală - Varianta 'și împreună, și separat' riscă să arunce...
mai multe
Publicat în categoria: Concept Car
DATA PUBLICĂRII: 16 August 2011