Prototipurile Chevrolet Miray si Colorado Rally vin la Frankfurt Motor Show 2011

Pe parcursul existentei sale de 100 de ani, Chevrolet a creat si perfectionat o gama de autovehicule cu design uimitor de frumos. Unele dintre acestea au devenit adevarate legende ale soselelor, cum ar fi modelele Belair, Suburban, Corvette sau Camaro. Desi aspectul autovehiculelor Chevrolet este foarte diversificat, reflectand diferitele tipuri de utilizari, ADN-ul comun al designului si marcii si un set de caracteristici exterioare si interioare disting aceste autovehicule dintr-o multime de modele concurente.
Trimite unui prieten
Ansamblul temelor de design Chevrolet utilizate in prezent este caracterizat de o tensiune dinamica ce poate fi sesizata in cadrul intregii game. Fie ca este vorba despre autovehiculul de mici dimensiuni Spark sau modelul SUV Captiva, designul Chevrolet este expresiv si impunator, transmitand senzatia de energie si putere retinuta. De asemenea, limbajul modern de design reflecta mostenirea care a transformat Chevrolet intr-o marca de succes, reluand conceptele din trecut, dar fara a se crampona in utilizarea elementelor retro.
Ambele prototipuri Chevrolet, Miray si Colorado Rally, care isi vor serba premiera europeana la Frankfurt, personifica aceste principii de design si duc tendintele actuale din segmentul in care se incadreaza cu un pas inainte, in viitor. In timp ce puternicul prototip Colorado Rally prefigureaza generatia urmatoare de furgonete de dimensiuni medii, modelul cu aspect futurist, Chevrolet Miray, imbina exteriorul inspirat de un avion de lupta cu o tehnologie avansata de propulsie hibrida.
Prototipul Colorado Rally cu tractiune integrala si cabina dubla, prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto International de la Buenos Aires, emana putere prin fiecare centimetru patrat al caroseriei. Cu atitudinea sa indrazneata, latimea mare si jantele de 18 inch, din aluminiu, cu pneuri adaptate deplasarilor de teren acoperit cu noroi si amortizoare specifice autovehiculelor de curse, a doua versiune a furgonetei Colorado de dimensiuni medii, prezentata in cadrul Salonului Auto, transmite durabilitate si performanta. Prima versiune a modelului de prezentare Colorado a fost prezentata in premiera la Salonul Auto de la Bangkok, in luna aprilie a acestui an.
"Chevrolet a produs camioane inca de la inceput, acestea fiind o parte esentiala a portofoliului marcii noastre. Datorita designului hotarat, rafinamentului si potentialului fara compromisuri, prototipul Colorado Rally reinterpreteaza in mod creativ mostenirea noastra grandioasa", a declarat Wayne Brannon, presedinte si director executiv al Chevrolet Europe.
Farurile de dimensiuni mari cu tehnologie LED, grila radiatorului dubla specifica marcii Chevrolet, o capota a motorului sculptata cu atentie si aripile puternice, armate cu fibra de sticla, definesc partea din fata a modelului Colorado. Cate doua lumini suplimentare, amplasate pe marginea frontala a acoperisului si pe oglinzile laterale, geamurile acrilice specifice autovehicule de curse, cu fante de aer si carligele de remorcare, fata si spate, scot in evidenta caracteristicile off-road ale autovehiculului. Prototipul Colorado Rally este propulsat de un motor turbo-diesel cu o cilindree de 2,8 litri si este dotat cu doua troliuri de 5,5 cp, integrate in bara de protectie fata si spate.
In timp ce caroseria modelului Colorado este vopsita cu un strat triplu de alb sidefat, stropit cu particule "aurii", acoperisul si barele de protectie, bara antiruliu stilizata, precum si partea interioara a compartimentului pentru incarcatura, unde sunt depozitate roata de rezerva si trusele cu scule, sunt confectionate din material plastic in culoarea carbunelui. Capacul din spate are doua deschideri de mari dimensiuni, pentru imbunatatirea performantelor aerodinamice si o vizibilitate imbunatatita in partea din spate. Alte detalii de finete sunt capacul descoperit al rezervorului de alimentare cu carburant si, desigur, papionul Chevrolet, care impodobeste cu mandrie partea din fata si capacul spate.
In interior, inginerii de design s-au axat pe caracterul ergonomic, pe siguranta si functionalitate. Interiorul este dominat de o culoare de cenusiu inchis, care contrasteaza placut cu vopseaua argintie a celulei de siguranta a cabinei si detaliile metalizate. Scaunele sunt tapitate cu neopren si au cusaturi de culoare portocalie, iar partea superioara a panoului de instrumente este imbracata in piele texturata.
Un volan performant, creat pentru manevre agresive, asista soferul la deplasarea pe teren accidentat. Acesta este prevazut cu LED-uri integrate, care functioneaza ca un tahometru cu afisare rapida. Ghidarea catre destinatie este asigurata de un sistem de navigatie prin satelit, amplasat in partea frontala. Centurile de siguranta cu prindere in cinci puncte ale modelului Colorado sunt fixate direct de celula de siguranta a cabinei. In acelasi timp, un sistem specific pentru stingerea incendiilor asigura stingerea rapida a oricarui incendiu aparut in cabina sau compartimentul motorului.
Printre alte detalii interioare pot fi enumerate:
Fiind prezentat in premiera la Salonul Auto de la Seoul care a avut loc in luna martie, anul acesta, prototipul Chevrolet Miray aduce o noua interpretare elementelor tipice de design ale marcii Chevrolet, dar in acelasi timp aduce un tribut mostenirii lasate de autovehiculele sport Chevrolet. Modelul Miray este propulsat de doua motoare electrice montate frontal, alimentate cu o baterie de 15 kW, pentru o accelerare rapida si zero emisii de gaze in traficul urban.
"Miray inseamna viitor in limba coreeana". Prototipul intareste legatura dintre autovehicul si sofer si ofera o abordare noua asupra viitorului autovehiculelor sport", a explicat Brannon. "Multe dintre componentele utilizate pentru trenul de rulare al acestuia reprezinta o extindere a sistemelor noastre. Modelul Miray demonstreaza potentialul de recalibrare si extindere a tehnologiilor actuale in materie de sistemele de propulsie."
Cu dimensiuni mici si decapotabil, la fel ca modelul Monza SS din anul 1963, si usor si hotarat ca modelul Corvair Super Spyder din anul 1962, prototipul Miray are un fuzelaj aerodinamic ce aminteste de avioanele de lupta moderne. Grila radiatorului dubla este flancata de farurile cu tehnologie LED, cu noile lampi diurne specifice marcii Chevrolet. Aripile fata si spate evoca modelul Chevrolet Corvette din trecut si exprima spiritul sportiv al prototipului. Spoilerele din fibra de carbon, amplasate la colturi, asigura controlul deportantei si al fluxului de aer. Vazuta de sus, cabina are o forma unica, de diamant.
Partea laterala a caroseriei, in forma de sageata, este fabricata din material plastic armat cu fibra de carbon (CFRP) si fibre de carbon. O linie franta caracteristica, cu lumina ambientala dedesubt, creeaza o linie impetuoasa de lumina atunci cand autovehiculul se afla in miscare, conferind o stralucire calda caroseriei sculpturale. Portierele cu deschidere verticala, in stilul autovehiculelor de curse de la Le Mans, subliniaza aspectul rasat al prototipului Miray.
Lampile spate, amplasate sub partea din spate a autovehiculului, cu forma de "coada de rata", confera o noua interpretare a designului Chevrolet cu elemente duble. Jantele sport ale modelului Miray, de 20 inch, pentru rotile din fata, si de 21 inch, pentru cele din spate, sunt confectionate din aluminiu si fibre de carbon. Tema puternica a turbinei evoca miscarea, chiar si atunci cand prototipul Miray stationeaza.
Un interior extrem de stilat
Interiorul prototipului Miray este caracterizat de un amestec de aluminiu slefuit, piele naturala, material textil de culoare alba si suprafete cu aspect de metal lichid, pentru un efect general care sa imbine rapiditatea cu aspectul sculptural. Interiorul este inconjurat de o carcasa din fibra de carbon, care ii confera o greutate redusa si, in acelasi timp, o structura rigida. Postul de conducere dublu, care inconjoara soferul si pasagerul din fata, a fost inspirat de modelul emblematic Chevrolet Corvette: acesta se concentreaza asupra soferului, dar in acelasi timp implica total pasagerul din fata in experienta conducerii.
Designerii au abordat intr-un mod unic afisarea informatiilor, utilizand retroproiectarea pe panoul de instrumente. Informatiile afisate in fata soferului au fost grupate in trei zone, fapt care elimina incarcarea inutila a campului vizual si ii permite acestuia sa se concentreze asupra senzatiilor din timpul conducerii.
Ecranul tactil central se extinde in jos , cu linii cursive, spre un suport din aluminiu, evocand botul unui avion de lupta, cu trenul de aterizare coborat. Suprafata exterioara coboara cu linii impetuoase spre interior, pentru a ajunge la consola consolidata, facand legatura intre partea frontala si cea din spate a autovehiculului.
Iluminarea ambientala, care incepe de la partea superioara a panoului de instrumente si se revarsa in zona spatarelor scaunelor, adauga o senzatie de lux. Pernele scaunelor si tetierele sunt conectate prin intermediul carcasei cu greutate redusa din fibre de carbon si sunt montate pe o singura sina din aluminiu. Zona tetierelor urmeaza forma exteriorului si integreaza un sistem de aer cald pentru zona gatului, pentru conducerea cu plafonul coborat.
Un detaliu interesant este butonul de pornire, amplasat central. La apasarea acestuia, panoul de instrumente retractabil, montat pe coloana de directie, se ridica precum capacul cabinei unui avion cu un singur loc si "proiectia interactiva" apare pe suprafata alba.
Camerele video retractabile pentru vedere in spate, care inlocuiesc oglinzile retrovizoare traditionale, se extind prin actionare electrica de la geamurile laterale. In cazul deplasarii in zone urbane, camera video indreptata in fata functioneaza in combinatie cu sistemul GPS, pentru a suprapune informatiile sistemului de navigatie cu imaginile video in timp real.
Sistemul de propulsie flexibil se imbina in mod armonios cu aspectul futurist al prototipului Miray
Sistemul de propulsie "pe jumatate electric" al prototipului Miray, amplasat in cea mai mare parte in spatiul din spatele si de sub sofer, a fost creat pentru a performante maxime si eficienta sporita din punct de vedere al consumului de carburant. Cele doua motoare electrice de 15 kW ale acestuia, montate frontal, sunt alimentate de o baterie litiu-ion de 1,6 kWh, care este reincarcata prin utilizarea energiei de franare regenerativa. Tractiunea poate fi comutata intre rotile din fata si cele din spate.
Un motor supraalimentat, cu cilindree de 1,5 litri si patru cilindri, montat in spatele postului de conducere, se alatura motoarelor electrice, pentru a asigura o conducere performanta. Acesta genereaza un cuplu puternic, integrand in mod imperceptibil tehnologia propulsiei electrice, stabilind noi standarde in cadrul segmentului modelelor roadster compacte.
Un sistem de transmisie cu ambreiaj dublu elimina necesitatea unui convertizor de cuplu, asigurand astfel posibilitatea reducerii dimensiunii motorului. Schimbarea treptelor de viteza se face rapid si cu fermitate, schema treptelor de viteza fiind reglata pentru a imbunatati viteza maxima in modul performanta. Un sistem start-stop functioneaza in combinatie cu sistemul de transmisie cu ambreiaj dublu al prototipului Miray.
Ambele prototipuri Chevrolet, Miray si Colorado Rally, care isi vor serba premiera europeana la Frankfurt, personifica aceste principii de design si duc tendintele actuale din segmentul in care se incadreaza cu un pas inainte, in viitor. In timp ce puternicul prototip Colorado Rally prefigureaza generatia urmatoare de furgonete de dimensiuni medii, modelul cu aspect futurist, Chevrolet Miray, imbina exteriorul inspirat de un avion de lupta cu o tehnologie avansata de propulsie hibrida.
Chevrolet Colorado: proportii impunatoare, cu aripi late si caroserie compacta
Prototipul Colorado Rally cu tractiune integrala si cabina dubla, prezentat in premiera mondiala la Salonul Auto International de la Buenos Aires, emana putere prin fiecare centimetru patrat al caroseriei. Cu atitudinea sa indrazneata, latimea mare si jantele de 18 inch, din aluminiu, cu pneuri adaptate deplasarilor de teren acoperit cu noroi si amortizoare specifice autovehiculelor de curse, a doua versiune a furgonetei Colorado de dimensiuni medii, prezentata in cadrul Salonului Auto, transmite durabilitate si performanta. Prima versiune a modelului de prezentare Colorado a fost prezentata in premiera la Salonul Auto de la Bangkok, in luna aprilie a acestui an.
"Chevrolet a produs camioane inca de la inceput, acestea fiind o parte esentiala a portofoliului marcii noastre. Datorita designului hotarat, rafinamentului si potentialului fara compromisuri, prototipul Colorado Rally reinterpreteaza in mod creativ mostenirea noastra grandioasa", a declarat Wayne Brannon, presedinte si director executiv al Chevrolet Europe.
Farurile de dimensiuni mari cu tehnologie LED, grila radiatorului dubla specifica marcii Chevrolet, o capota a motorului sculptata cu atentie si aripile puternice, armate cu fibra de sticla, definesc partea din fata a modelului Colorado. Cate doua lumini suplimentare, amplasate pe marginea frontala a acoperisului si pe oglinzile laterale, geamurile acrilice specifice autovehicule de curse, cu fante de aer si carligele de remorcare, fata si spate, scot in evidenta caracteristicile off-road ale autovehiculului. Prototipul Colorado Rally este propulsat de un motor turbo-diesel cu o cilindree de 2,8 litri si este dotat cu doua troliuri de 5,5 cp, integrate in bara de protectie fata si spate.
In timp ce caroseria modelului Colorado este vopsita cu un strat triplu de alb sidefat, stropit cu particule "aurii", acoperisul si barele de protectie, bara antiruliu stilizata, precum si partea interioara a compartimentului pentru incarcatura, unde sunt depozitate roata de rezerva si trusele cu scule, sunt confectionate din material plastic in culoarea carbunelui. Capacul din spate are doua deschideri de mari dimensiuni, pentru imbunatatirea performantelor aerodinamice si o vizibilitate imbunatatita in partea din spate. Alte detalii de finete sunt capacul descoperit al rezervorului de alimentare cu carburant si, desigur, papionul Chevrolet, care impodobeste cu mandrie partea din fata si capacul spate.
In interior, inginerii de design s-au axat pe caracterul ergonomic, pe siguranta si functionalitate. Interiorul este dominat de o culoare de cenusiu inchis, care contrasteaza placut cu vopseaua argintie a celulei de siguranta a cabinei si detaliile metalizate. Scaunele sunt tapitate cu neopren si au cusaturi de culoare portocalie, iar partea superioara a panoului de instrumente este imbracata in piele texturata.
Un volan performant, creat pentru manevre agresive, asista soferul la deplasarea pe teren accidentat. Acesta este prevazut cu LED-uri integrate, care functioneaza ca un tahometru cu afisare rapida. Ghidarea catre destinatie este asigurata de un sistem de navigatie prin satelit, amplasat in partea frontala. Centurile de siguranta cu prindere in cinci puncte ale modelului Colorado sunt fixate direct de celula de siguranta a cabinei. In acelasi timp, un sistem specific pentru stingerea incendiilor asigura stingerea rapida a oricarui incendiu aparut in cabina sau compartimentul motorului.
Printre alte detalii interioare pot fi enumerate:
- Un comutator principal integrat in panoul central de instrumente. Acesta are doua functii importante: pornirea motorului si deconectarea fiecarui sistem al autovehiculului, in caz de urgenta.
- Un sistem de "aer sub presiune", care purifica imediat aerul din cabina dupa ce autovehiculul a intrat intr-un nor de praf, in timpul unei urmariri pe teren accidentat.
- Un pachet pentru hidratare, pozitionat in spatele fiecarui scaun. Ocupantilor li se ofera o solutie pentru alimente, sub forma unui mic compartiment.
Chevrolet Miray: legatura mai puternica intre autovehicul si sofer
Fiind prezentat in premiera la Salonul Auto de la Seoul care a avut loc in luna martie, anul acesta, prototipul Chevrolet Miray aduce o noua interpretare elementelor tipice de design ale marcii Chevrolet, dar in acelasi timp aduce un tribut mostenirii lasate de autovehiculele sport Chevrolet. Modelul Miray este propulsat de doua motoare electrice montate frontal, alimentate cu o baterie de 15 kW, pentru o accelerare rapida si zero emisii de gaze in traficul urban.
"Miray inseamna viitor in limba coreeana". Prototipul intareste legatura dintre autovehicul si sofer si ofera o abordare noua asupra viitorului autovehiculelor sport", a explicat Brannon. "Multe dintre componentele utilizate pentru trenul de rulare al acestuia reprezinta o extindere a sistemelor noastre. Modelul Miray demonstreaza potentialul de recalibrare si extindere a tehnologiilor actuale in materie de sistemele de propulsie."
Cu dimensiuni mici si decapotabil, la fel ca modelul Monza SS din anul 1963, si usor si hotarat ca modelul Corvair Super Spyder din anul 1962, prototipul Miray are un fuzelaj aerodinamic ce aminteste de avioanele de lupta moderne. Grila radiatorului dubla este flancata de farurile cu tehnologie LED, cu noile lampi diurne specifice marcii Chevrolet. Aripile fata si spate evoca modelul Chevrolet Corvette din trecut si exprima spiritul sportiv al prototipului. Spoilerele din fibra de carbon, amplasate la colturi, asigura controlul deportantei si al fluxului de aer. Vazuta de sus, cabina are o forma unica, de diamant.
Partea laterala a caroseriei, in forma de sageata, este fabricata din material plastic armat cu fibra de carbon (CFRP) si fibre de carbon. O linie franta caracteristica, cu lumina ambientala dedesubt, creeaza o linie impetuoasa de lumina atunci cand autovehiculul se afla in miscare, conferind o stralucire calda caroseriei sculpturale. Portierele cu deschidere verticala, in stilul autovehiculelor de curse de la Le Mans, subliniaza aspectul rasat al prototipului Miray.
Lampile spate, amplasate sub partea din spate a autovehiculului, cu forma de "coada de rata", confera o noua interpretare a designului Chevrolet cu elemente duble. Jantele sport ale modelului Miray, de 20 inch, pentru rotile din fata, si de 21 inch, pentru cele din spate, sunt confectionate din aluminiu si fibre de carbon. Tema puternica a turbinei evoca miscarea, chiar si atunci cand prototipul Miray stationeaza.
Un interior extrem de stilat
Interiorul prototipului Miray este caracterizat de un amestec de aluminiu slefuit, piele naturala, material textil de culoare alba si suprafete cu aspect de metal lichid, pentru un efect general care sa imbine rapiditatea cu aspectul sculptural. Interiorul este inconjurat de o carcasa din fibra de carbon, care ii confera o greutate redusa si, in acelasi timp, o structura rigida. Postul de conducere dublu, care inconjoara soferul si pasagerul din fata, a fost inspirat de modelul emblematic Chevrolet Corvette: acesta se concentreaza asupra soferului, dar in acelasi timp implica total pasagerul din fata in experienta conducerii.
Designerii au abordat intr-un mod unic afisarea informatiilor, utilizand retroproiectarea pe panoul de instrumente. Informatiile afisate in fata soferului au fost grupate in trei zone, fapt care elimina incarcarea inutila a campului vizual si ii permite acestuia sa se concentreze asupra senzatiilor din timpul conducerii.
Ecranul tactil central se extinde in jos , cu linii cursive, spre un suport din aluminiu, evocand botul unui avion de lupta, cu trenul de aterizare coborat. Suprafata exterioara coboara cu linii impetuoase spre interior, pentru a ajunge la consola consolidata, facand legatura intre partea frontala si cea din spate a autovehiculului.
Iluminarea ambientala, care incepe de la partea superioara a panoului de instrumente si se revarsa in zona spatarelor scaunelor, adauga o senzatie de lux. Pernele scaunelor si tetierele sunt conectate prin intermediul carcasei cu greutate redusa din fibre de carbon si sunt montate pe o singura sina din aluminiu. Zona tetierelor urmeaza forma exteriorului si integreaza un sistem de aer cald pentru zona gatului, pentru conducerea cu plafonul coborat.
Un detaliu interesant este butonul de pornire, amplasat central. La apasarea acestuia, panoul de instrumente retractabil, montat pe coloana de directie, se ridica precum capacul cabinei unui avion cu un singur loc si "proiectia interactiva" apare pe suprafata alba.
Camerele video retractabile pentru vedere in spate, care inlocuiesc oglinzile retrovizoare traditionale, se extind prin actionare electrica de la geamurile laterale. In cazul deplasarii in zone urbane, camera video indreptata in fata functioneaza in combinatie cu sistemul GPS, pentru a suprapune informatiile sistemului de navigatie cu imaginile video in timp real.
Sistemul de propulsie flexibil se imbina in mod armonios cu aspectul futurist al prototipului Miray
Sistemul de propulsie "pe jumatate electric" al prototipului Miray, amplasat in cea mai mare parte in spatiul din spatele si de sub sofer, a fost creat pentru a performante maxime si eficienta sporita din punct de vedere al consumului de carburant. Cele doua motoare electrice de 15 kW ale acestuia, montate frontal, sunt alimentate de o baterie litiu-ion de 1,6 kWh, care este reincarcata prin utilizarea energiei de franare regenerativa. Tractiunea poate fi comutata intre rotile din fata si cele din spate.
Un motor supraalimentat, cu cilindree de 1,5 litri si patru cilindri, montat in spatele postului de conducere, se alatura motoarelor electrice, pentru a asigura o conducere performanta. Acesta genereaza un cuplu puternic, integrand in mod imperceptibil tehnologia propulsiei electrice, stabilind noi standarde in cadrul segmentului modelelor roadster compacte.
Un sistem de transmisie cu ambreiaj dublu elimina necesitatea unui convertizor de cuplu, asigurand astfel posibilitatea reducerii dimensiunii motorului. Schimbarea treptelor de viteza se face rapid si cu fermitate, schema treptelor de viteza fiind reglata pentru a imbunatati viteza maxima in modul performanta. Un sistem start-stop functioneaza in combinatie cu sistemul de transmisie cu ambreiaj dublu al prototipului Miray.
Sursa: Chevrolet
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
Jeep grand cherokee diesel euro 5 ~ 4x4 automata ~ 159000km 2012 11900 €
5801621241 826996-0002 826996-5002 5801674711 garrett... 5000 Lei
Motor opel frontera b 2.2 benzina 600 €
-
A2213201704 a2213200904 a2213201604 amk compresor airmatic... 1250 Lei
0445116042 9687454380 1980el 0986435392 bosch injector citroen... 500 Lei
166000121r 8201453073 16600-00q2n 0445110652 bosch injector... 500 Lei
-
Haion haion portbagaj dezechipat cu luneta geam sticla vw polo... 349.99 Lei
95521533 55578075 dcri301030 denso injector opel astra j k... 600 Lei
A1643201404 a1643200204 a1643200304 amk compresor airmatic... 1250 Lei
-
7c16-9k546-ab 095000-6620 dcri106220 095000-662 denso injector... 650 Lei
28308779 a6510703287 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
A2313202701 a2133202904 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
-
5801644454 0986435255 0445110564 bosch injector iveco daily vi... 600 Lei
0445010799 167006205r pompa inalta renault grand scenec iv... 1500 Lei
Eleron portbagaj vw golf 6 variant 5/2009- material fiberflex... 170 €
-
Macheta oe cupra formentor 2020→ albastru / gri mat 1:43... 485 Lei
9820403480 jx6q-9f593-aa 0445110749 bosch injector citroen... 600 Lei
3z01011000 a2113200104 a2203200104 a2113200304 compresor... 700 Lei
-
A6420700587 0445115027 bosch injector mercedes ,c,e,g,m,r,s... 500 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
0445110469 0445110468 04l130277ac bosch injector audi seat... 600 Lei
-
A2513200704 a2513201204 a2513200904 amk compresor airmatic... 1250 Lei
Ford fiesta diesel 2011 3299 €
0986437512 0445020195 0445020292 5801486599r bosch pompa... 3000 Lei
-
Filtru de particule a2464911906 kt1288 82129967 a1564900400... 1000 Lei
0445876882 0445110800 166007427r h8201636333 injector... 500 Lei
A6420701187 0445116026 bosch injectoare mercedes... 500 Lei
-
A2133004320 a2133200004 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
5801553219 504388756 0986437512 bosch pompa inalta presiune... 3000 Lei
87800544 87840269 87800544r 4521735001 turbo tractor neu... 1750 Lei
-
H8201636333 0445110800 166007427r 0445876882 injector... 500 Lei
A2133202804 a2133202804 a2133200104 compresor airmatic... 1000 Lei
Usa stanga fata renault captur 1.5 motorina 2015, - 2057 Lei
-
Renault megane 1,5 diesel 2012 3699 €
Kit pornire / calculator motor / ecu + contact suzuki jimny... 1000 Lei
0445020160 0445020292 0445020195 0986437512 bosch pompa inalta... 3000 Lei



Publicat în categoria: Concept Car
DATA PUBLICĂRII: 16 August 2011