Asta trebuie sa fie cea mai sigura Hyundai. Uite cum s-a descurcat modelul Elantra la testele de coliziune

Asta trebuie sa fie cea mai sigura Hyundai. Uite cum s-a descurcat modelul Elantra la testele de coliziune
  • Noua Hyundai Elantra a trecut cu brio testele de coliziune ale celor de la IIHS
  • Exemplarele produse dupa luna martie 2016 au primit calificativul Top Safety Pick Plus
  • Modelul testat este cel produs special pentru piata americana
Distribuie pe Facebook

In cadrul celor mai recente teste de coliziune efectuate de Institutul pentru Siguranta Rutiera(IIHS) din Statele Unite, noua Hyundai Elantra a intrecut asteptarile tuturor si a fost notata cu prestigiosul calificativ "Top Safety Pick Plus."

Daca la precedentele teste de siguranta, Hyundai-ul Elantra nu s-a descurcat pe masura asteptarilor, constructorul sud-coreean a imbunatatit vizibil cea de-a 6-a generatie a modelului Elantra care a trecut cu brio toate testele de siguranta ale celor de la IIHS.

Teste de coliziune Hyundai Elantra

Modelul produs special pentru piata americana a inregistrat scoruri maxime in toate cele 5 categorii, rezistenta plafonului, tetierelor, coliziune partial frontala la viteza moderata, coliziune laterala si coliziune frontala la viteza mica.

Teste de coliziune Hyundai Elantra

Coliziunile partial frontale presupun ca masina sa loveasca cu 25% din partea frontala un zid, si sunt considerate unele dintre cele mai brutale scenarii. Dupa cum spuneam mai sus, fosta generatie nu s-a descurcat foarte bine, spre exemplu in cazul acestor coliziuni, structura masinii a intrat 229 de milimetri in habitaclu.

Teste de coliziune Hyundai Elantra

Dupa toate modificarile aduse ultimei generatii, structura a penetrat spatiul interior doar 51 de milimetri, insemnand ca intr-o situatie reala, pasagerii nu sufereau rani care sa le puna in pericol viata.

Teste de coliziune Hyundai Elantra

Institutul pentru Siguranta Rutiera a specificat ca acest calificativ, Top Safety Pick Plus, a fost acordat doar exemplarelor produse dupa luna martie a anului 2016. In cazul acestora, inginerii sud-coreeni au intarit imbinarea dintre pragul usii fata si stalpul frontal, si au imbunatatit airbag-urile frontale.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Crash Test DATA PUBLICĂRII: 3 August 2016