Noua masina asamblata in Romania, premiata cu PLATINA la testele Euro NCAP. Este prima din lume care reuseste aceasta performanta

Noua masina asamblata in Romania, premiata cu PLATINA la testele Euro NCAP. Este prima din lume care reuseste aceasta performanta
  • Noua masina asamblata in Romania, premiata cu PLATINA la testele Euro NCAP
  • Este prima din lume care reuseste aceasta performanta
Trimite unui prieten

Disponibil - pe piata locala, la preturi incepand de la aproape 17.000 de euro, fara TVA, respectivul vehicul a fost recompensat cu un procentaj de 93% pentru eficienta sistemelor de asistenta oferite clientilor, dupa cate se mentioneaza in cadrul unui comunicat pus la dispozitia presei.

Organizata recent, cu numai cateva zile in urma, cea mai noua sesiune a celebrelor teste Euro NCAP s-a desfasurat complet diferit de modul cu care organismul belgian ne-a obisnuit in trecut. Mai exact, nicio masina nu a suferit, de aceasta data, leziuni fizice, specialistii in materie de siguranta verificand, in cazul de fata, performantele si eficienta sistemelor de asistenta de pe diferite vehicule comerciale.

La evenimentul - cu ghilimelele de rigoare, respectiv a participat si noul Ford Transit Courier, modelul construit la Craiova fiind premiat, pentru rezultatele obtinute, cu o medalie de PLATINA, performanta unica in scurta istorie a "concursului" cu pricina.

Cat costa noul Ford Transit Courier in Romania?

Fabricata la Craiova - asa cum precizam, de altfel, si anterior, cea de-a II-a generatie a gamei Ford Transit Courier se vinde, pe piata din Romania, la preturi incepand de la aproximativ 16.900 de euro, fara TVA, in doua variante diferite de motorizare.

Meniul de baza gazduieste sub capota, in compartimentul motor, o unitate turbo in trei cilindri, cu o capacitate de 999 de centimetri cubi si undeva in jurul a 100 de cai putere. Cuplat la o cutie manuala cu sase rapoarte, celebrul propulsor necesita 6.8 litri de benzina pentru a parcurge distanta de 100 de kilometri, de unde si emisii de dioxid de carbon de circa 154 de grame pe kilometru, indica fisa tehnica.

Aceeasi motorizare I3 - din familia EcoBoost, de 1.0 litri poate fi comandata si intr-o configuratie cu 125 CP, asociata fie unei transmisii manuale in sase trepte, fie unei cutii automate, cu dublu ambreiaj, in sapte rapoarte, anunta configuratorul local.

In functie de optiunea aleasa, consumul mediu de carburant fie ramane la 6.8%, fie urca pana la 7.3 litri la 100 de kilometri. Campionul eficientei este motorul turbo cu patru cilindri in linie si capacitatea de 1.500 de centimetri cubi, pe motorina, cu 100 de cai putere livrati rotilor, din nou, prin intermediul unei transmisii manuala cu un numar de sase rapoarte, care consuma 5.5 litri la 100 de kilometri.

Cea de-a II-a generatie a modelului Ford Transit Courier propune trei niveluri diferite de echipare - printre multiplele dotari oferite in standard regasindu-se si asistentul pentru mentinerea benzii, franarea autonoma, recunoasterea indicatoarelor.

Ford Tourneo Courier si Ford Transit Courier

Ford Tourneo Courier si Ford Transit Courier

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (6) Poze Ford Tourneo Courier si Ford Transit Courier
Publicat în categoria: Crash Test DATA PUBLICĂRII: 9 Noiembrie 2023