Siguranta italiana: Alfa Romeo Giulia rezista testelor Euro NCAP si obtine punctaj maxim

Siguranta italiana: Alfa Romeo Giulia rezista testelor Euro NCAP si obtine punctaj maxim
  • 98% protectia pasagerilor adulti
  • 81% protectia copiilor
  • 69% protectia pietonilor
Distribuie pe Facebook

In ultima sesiune de teste realizata de Euro NCAP, inginerii germani au aplicat noile testari asupra a 3 automobile: Volkswagen Tiguan 2016, Seat Ateca si Alfa Romeo Giulia. Toate aceste masini au fost supuse unor teste riguroase, folosindu-se modele care vin cu sisteme de siguranta de serie, chiar si la cea mai accesibila varianta.

De acum, Euro NCAP testeaza doar masini cu echiparea de serie, adica asa cum vine modelul in cea mai ieftina varianta. Daca producatorul doreste, mai poate fi realizata o testare suplimentara a unui model echipat cu alte sisteme de siguranta suplimentare. Insa Alfa Romeo Giulia a fost testata asa cum iese ea din fabrica, cu echiparea disponibila pe orice model entry-level. Si se pare ca s-a descurcat de minune.

98% protectia pasagerilor adulti

Giulia a reusit sa obtina un rezultat record in ceea ce priveste protectia pasagerilor adulti care ocupa locurile din fata. Masina s-a comportat excelent in orice test, inclusiv la cel care simuleaza un impact frontal, lateral si din spate. Cel mai bine protejat a fost pasagerul din dreapta, care nu a avut deloc de suferit nici la impactul violent din fata, nici la sumularea unui soc lateral cu lovirea unui stalp.

Crash test Alfa Romeo Giulia

81% protectia copiilor

Masina italieneasca s-a comportat excelent si in cazul protectiei copiilor de la bord. Copiii, inclusiv cei de 6-10 ani care stau in suporturi speciale, dar si cei mai mici din scaune dedicate, au fost protejati excelent de sistemele de siguranta ale masinii. Indiferent de zona din care venea lovitura: fata, laterale sau spate. In plus, inginerii Euro NCAP mai spun ca informatiile legate de airbaguri sunt vizibile si ca airbagul de la pasager poate fi dezactivat la nevoie.

69% protectia pietonilor

Majoritatea producatorilor se gandesc, atunci cand fabrica autoturisme, si la protectia pietonilor in caz de impact. Alfa Romeo Giulia a primit un punctaj onorabil si la acest capitol. In caz de lovire, pietonul este protejat decent in cazul in care capul si corpul sau loveste suprafata capotei motorului, la fel si la bara si farurile fata, insa are de suferit daca este aruncat pe marginea parbrizului.

Crash test Alfa Romeo Giulia

60% sisteme suplimentare de siguranta

Giulia vine in varianta standard cu sistem de franare automata in caz de impact iminent, sistem care merge inclusiv la viteza mare. Euro NCAP a testat aceasta dotare standard si a punctat bine functionalitatea sa. Masina mai are alarma de centuri pentru scaunele fata si spate, limitator de viteza (nepunctat din cauza functionalitatii dificile), dar si un sistem de avertizare in caz de parasire a benzii, tot regasit in echiparea standard.

Alfa Romeo Giulia, una din cele mai sigure masini

Asa cum au aratat testele NCAP, Giulia este printre cele mai sigure masini de pe piata. Si chiar daca are o concurenta apriga, formata din BMW Seria 3, Mercedes-Benz C Class, Opel Insignia si Audi A4, limuzina italiana a inceput drumul succesului cu dreptul. Si acum, ca stim cu totii ca este o masina sigura, mai ramane doar sa vedem si cat este de performanta.

Crash test Alfa Romeo Giulia

Distribuie pe Facebook
mai multe