Uite de ce noul Mercedes E-Class nu este chiar cel mai avansat model al nemtilor
- Noul Mercedes E-Class a primit 5 stele din partea specilistilor de la EuroNCAP
- Acesta ofera protectie excelenta pentru pasageri si pentru copii, dar scartaie la siguranta pietonilor
- Nemtii ofera momentan doar 10% dintre sistemele de siguranta activa in echiparea standard
Cea mai noua generatie a Mercedes-ului E-Class a fost testata de catre cei de la EuroNCAP. Modelul a trecut cu brio toate probele si a primit 5 stele din partea organizatiei independente.
Cea de-a 5-a generatie a Mercedes-ului E-Class a fost prezentata oficial anul acesta in cadrul Salonului Auto de la Detroit, ca fiind una dintre cele mai avansate modele ale constructorului din Stuttgart.
La 9 luni de la acel moment, noul E-Class a ajuns intr-un final sa isi dovedeasca capabilitatile in testele organizate de cei de la EuroNCAP. Chiar daca i-au fost acordate 5 stele, rezultatele obtinute in fiecare categorie ne fac sa ne intrebam daca oare nu se putea mai bine, fiind totusi vorba de "cel mai avansat" model al lor.
Dupa cum stiti, toate modelele care ajung pe mana organizatiei independente sunt in configuratie standard, asa ca aceste rezultate arata cel mai bine ce se intampla cu un model de baza, nu unul sufocat de optiuni.
Noul Mercedes E-Class a primit punctaj maxim in cazul impactului lateral, si un rezultat general de 95% pentru siguranta pasagerilor.
In ceea ce priveste siguranta copiilor, modelul german a oferit protectie buna in cazul unei coliziuni frontale, si excelenta atunci cand masina a fost lovita din lateral. Rezultatul general a fost de 90% in aceasta categorie.
Capota activa a noului E-Class i-a adus acestuia un scor de 77% pentru siguranta pietonilor, iar sistemele de siguranta ale masinii au fost punctate doar cu 62%.
Totusi, specialistii de la Thatcham Research spun ca aceste punctaje mai modeste ar putea fi imbunatatite daca nemtii de la Mercedes ar oferi mai multe sisteme de siguranta activa in dotarea standard.
La momentul actual, constructorul german ofera doar 10% dintre aceste sisteme complexe in echiparea de baza, unul dintre cele mai mari absente fiind functia Drive Pilot. Aceasta este disponibila doar in cadrul pachetului Driving Assitance Plus, pentru care clientii trebuie sa plateasca in plus aproximativ 2000 de euro.
Sursa foto: EuroNCAP
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Renault megane 16v 2006 2000 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Bmw 520 diesel 2009 8200 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 €
- Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €