Asta e momentul asteptat de toata lumea. Liniuta cu noul BMW M5, Audi RS6 Performance si Mercedes-AMG GT63 S

Asta e momentul asteptat de toata lumea. Liniuta cu noul BMW M5, Audi RS6 Performance si Mercedes-AMG GT63 S
Noul BMW M5, Audi RS6 Performance sau Mercedes-AMG GT63 S? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam chiar din urmatorul material video!
Trimite unui prieten

Gata cu asteptarea: britanicii de la carwow au pus fata in fata trei dintre cele mai performante modele de serie ale momentului. Este cursa dintre noul BMW M5, Audi RS6 Performance si Mercedes-AMG GT63 S!

Inainte insa de a afla numele marelui castigator, trebuie mentionat ca noul BMW M5 este singurul autoturism din acest versus care mizeaza pe serviciile unui ansamblu plug-in hybrid. Este vorba, mai precis, despre combinatia dintre o motorizare V8 twin-turbo de 4.4 litri, pe benzina, si un propulsor electric.

Sinonima cu un total de 727 de cai putere si 1.000 de Newton-Metri, solutia precizata anterior se traduce printr-un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 3.5 secunde. Suna bine, nu-i asa?

Exista si loc de mai bine. Servit alaturi de o motorizare V8 biturbo de 4.0 litri, pe benzina, cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti si 630 de cai putere, actualul Audi RS6 Performance promite sa rezolve eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie blocata la podea, in 3.4 secunde.

Daca vine vorba, in schimb, despre Mercedes-AMG GT63 S, automobilul din Affalterbach mizeaza pe un propulsor V8 biturbo de 4.0 litri, pe benzina. Fara niciun fel de electrificare, dar cu 639 de cai putere.

Prin urmare, sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora dureaza, cu acceleratia la podea, 3.2 secunde. Asadar, prin prisma cifrelor de pe hartie, Mercedes-AMG GT63 S este marele castigator, insa realitatea ar putea diferi: ce sanse au BMW M5 si Audi RS6 Performance sa castiga batalia britanicilor de la carwow?

Trimite unui prieten