Sefii de la BMW rad, cel mai probabil, in hohote. Noul M5 CS a batut, la liniute, Audi RS6 Avant, Mercedes-AMG E 63 S si Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Sefii de la BMW rad, cel mai probabil, in hohote. Noul M5 CS a batut, la liniute, Audi RS6 Avant, Mercedes-AMG E 63 S si Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid
  • Sefii de la BMW rad, cel mai probabil, in hohote
  • Noul M5 CS a batut, la liniute, Audi RS6 Avant, Mercedes-AMG E 63 S si Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid
Distribuie pe Facebook

Impresionanta berlina a bavarezilor a reusit sa parcurga sfertul de mila intr-un timp de doar 10.9 secunde, aparent.

635 de cai pe ambele punti, o greutate de aproximativ 1.825 de kilograme si, nu in ultimul rand, un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in numai 3.0 secunde. Sunt cifrele si numerele care transforma primul BMW M5 CS in, probabil, cel mai capabil sedan al momentului.

O alta dovada clara si, totodata, greu de combatut, o reprezinta urmatorul material video, ce surprinde impresionanta berlina a bavarezilor in actiune, impotriva unor produse precum Audi RS6 Avant, Mercedes-AMG E 63 S si, pe numele sau complet, Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo.

Cele patru super-masini, fiecare acompaniata, printre altele, si de un propulsor cu opt cilindri in V, plus doua turbine, o transmisie automata si un sistem inteligent de tractiune integrala, lupta pentru diverse obiectie. Curselor de accelerare, atat de pe loc, cat si din mers, alaturandu-li-se o proba a franarii.

Distribuie pe Facebook
mai multe